Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 januari 2006, 17:07   #41
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Das uw probleem niet het mijne....
het is nochtans JIJ die klaagt over manonvriendelijkheid.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2006, 17:15   #42
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Vroeger kon dat nog toen de man/vrouw nog waardering had ten opzichte van elkaar maar dat was dan voor de moderne vrouw en samenleving dacht ik zo .
Ik heb daar eigenlijk geen last van hoor.

Ik heb respect voor de mannen in mijn omgeving, en zij voor mij.
Ik denk niet dat ik me 'manonvriendelijk' gedraag tegenover mijn partner. Mocht hij dat ooit zo ervaren of ervaren hebben, dan mag hij me dat gerust zeggen zonder dat ik hysterisch word of zo.
Mijn partner mag me zeker helpen in het huishouden - dat huishouden mag 'm zelfs helemaal doen want ik h�*�*t huishouden, maar ik denk niet dat partnerlief dat alleen ziet zitten.
Ik heb van vrouwen nog nooit de klacht gehoord: "pff, mijn vent wil m'n huishouden overnemen, dat kan toch niet". Soms wel: "'t zou toch tof zijn mocht m'n partner me wat meer willen helpen in het huishouden".
Maar dat zal dan weer hoogst manonvriendelijk van hen zijn, veronderstel ik
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2006, 17:25   #43
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik heb daar eigenlijk geen last van hoor.

Ik heb respect voor de mannen in mijn omgeving, en zij voor mij.
Ik denk niet dat ik me 'manonvriendelijk' gedraag tegenover mijn partner. Mocht hij dat ooit zo ervaren of ervaren hebben, dan mag hij me dat gerust zeggen zonder dat ik hysterisch word of zo.
Mijn partner mag me zeker helpen in het huishouden - dat huishouden mag 'm zelfs helemaal doen want ik h�*�*t huishouden, maar ik denk niet dat partnerlief dat alleen ziet zitten.
Ik heb van vrouwen nog nooit de klacht gehoord: "pff, mijn vent wil m'n huishouden overnemen, dat kan toch niet". Soms wel: "'t zou toch tof zijn mocht m'n partner me wat meer willen helpen in het huishouden".
Maar dat zal dan weer hoogst manonvriendelijk van hen zijn, veronderstel ik


Goed nu comuniceren WE anders ....ik heb niet gezegd dat u man onvriendelijk bent ...ik sprak in het algemeen.

Verder nog even dit ....er zijn vrouwen die vriendelijk LIJKEN maar niet gehéél man vriendelijk zijn; der zen der zelfs die de vod of den afwas uit uw handen SLEUREN.

Ik heb ook veel respect en veel geduld ...als IK boos ben of MIJ iets opvalt dan ga ik dit toetsen bij andere mannen die dit ook bemerken.

Wat dan blijkt dat der zo VEEL zen & blijkt ook dat er veel vrouwen zijn die (on)bewust GEEN kansen aan mannen geven, waarde en normen waarderen ...enz .

Topuntje komt nog .....triest dat men proffesionals de KANS NIET geeft en zelfs woorden in ne mens zenne mond legt in zake opvoeding,communicaties,verzorging....enz...ect... .ect .

MAAR khem nooit gezegd of geschreven dat jij zo bent zenne ge lijkt me zelfs een bewuste dame al dan niet getrouwd ...i dont know

Houwe zo moh begrijpt aub men stand puntje en top puntje aub ...thnx en ja der zen zo'n wijven moh ook zo'n venten zenne
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2006, 22:57   #44
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Ik ken geen enkele, maar dan ook geen ENKELE vrouw die haar partner zou verbieden af te wassen.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2006, 23:03   #45
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

I K ken en kende der WEL zo'n ZELFS in verzorgende en sociale sector en er buiten en ik schreef ook dat er zijn die dat onbewust doen.

Verder zijn er ook nog dames die het nodig vinden niet enkel den afwas uit uw handen te sleuren maar ook nog de poets vod van een poetsman afnemen.

Ook waren er vrouwen die niet konden VERDRAGEN dat men commentaar gaf over opvoeding ; terwijl dit juist de evolutie ten goede komt van het kind zwart op wit .
Deze dame die geen commentaar kon verdragen had SLECHTS 20 jaar kennis met menthaal gehandicapten terwijl ik een meer & diverse achtergrond bezit met kinderen/volwassenen...enz...JAMMER hoe deze school en andere tekorten maakt.

In de verzorgende sector waren er zelfs dames die hun functie gewoon niet naar behoren uitoefenden omdat ze het te druk hadden met mij int oog te houden; wist men bazin zelfs te vertellen.

Alsge zin hebt kan ik nog enkele voorbeelden posten .

Kortom "JA" er zijn WEL zo'n vrouwen en mannen en JA veel doen het ONBEWUST ten nadele van werk/won zekerheden van het eigen volk.

*Ten nadele van de opvoeding van het kind ....enz...enz...enz !

PS : ik ben dan ook NIET een alléénstaand geval er zijn nog mannen met deze problematiek in zake man onvriendelijkheid.

ZELFS OP POLITIEK GEBIED IS MEN MAN ONVRIENDELIJK .

Laatst gewijzigd door duncan : 21 januari 2006 om 23:05.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be