Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 december 2018, 19:38   #21
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Michel en zijn twee overgebleven "vlaamse" akkolieten staan daar nu met hun pis in de wind: opgejaagd door de linkse oppositie hebben ze de n-va buitengegooid en nu laten hun linkse vrienden ze al direct vallen.

En dan gaan bedelen om de steun van de n-va die ze eerst hebben buitengewerkt, vervolgens wat natrappen hebben verkocht en nu stroop aan de mauw gaan smeren omdat ze ze opeens weer nodig hebben

Laat Michel en zijn compagnons maar goed door het stof kruipen nu Eigen schuld, dikke bult!
Michel kan kiezen. Woensdag in NY gaan tegenstemmen of de donderdag naar de koning.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:38   #22
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik heb nu eenmaal een aangeboren afkeer voor bedriegers en (volks-)misleiders. Gelijk van welke partij, godsdienst, ras... ze zijn.
weenie weenie weenie

het zit diep hé
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:38   #23
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Is dat beloofd, pajoske, dat ge t afbolt als N-VA zwaar wint bij de volgende kiezing?
Ik blijf nog liever om die wat den duvel aan te doen.

Laatst gewijzigd door pajoske : 14 december 2018 om 19:38.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:40   #24
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
weenie weenie weenie

het zit diep hé
Ik, wenen? mo vent toch. Eerder verse moed rapen om bedrog aan de kaak te stellen.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:40   #25
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik blijf nog liever om die wat den duvel aan te doen.
en hoe ga je dat doen? Door hier te zitten foeteren?

Verkiezingen nu!
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:40   #26
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik, wenen? mo vent toch. Eerder verse moed rapen om bedrog aan de kaak te stellen.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:42   #27
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik blijf nog liever om die wat den duvel aan te doen.
Ge trekt uwe keutel al in zie!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:44   #28
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik heb nu eenmaal een aangeboren afkeer voor bedriegers en (volks-)misleiders. Gelijk van welke partij, godsdienst, ras... ze zijn.
Je bedoelt hiermee ongetwijfeld de 2/3 dommekloten die eensgezind Marrakesh goedkeurden tegen N-VA in, of is het de dappere regering Michel II die geen kant uitkan?
Van bedriegerij gesproken!
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:47   #29
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Ge trekt uwe keutel al in zie!



__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:48   #30
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Ge trekt uwe keutel al in zie!
Niks van: ik heb geschreven 'als ik dat wil'. Als gij iets anders gelezen hebt is dat te wijten aan uw beperkte kennis van begrijpend lezen.

PS als ik dit land zou verlaten zouden mijn echte druiven wel eens zuur kunnen worden door een gebrek aan goede verzorging.
Alhoewel, op minder dan 20 km van tuin tuin heb ik de keuze uit 2 aangrenzende landen. Ff fietske nemen om naar hier te komen is ook al geen probleem.

Laatst gewijzigd door pajoske : 14 december 2018 om 19:51.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:50   #31
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Niks van: ik heb geschreven 'als ik dat wil'. Als gij iets anders gelezen hebt is dat te wijten aan uw beperkte kennis van begrijpend lezen.
keutel-ingetrokken.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:52   #32
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
keutel-ingetrokken.
Linksen zijn zo grappig hé

"hou me tegen of ik bega een ongeluk!"
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:52   #33
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
keutel-ingetrokken.
Waarmee gij bevestigt dat begrijpend lezen voor u, zoals wel voor meer flaminganten, niet uw sterkste kant is.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:53   #34
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Michel, en de andere overblijvende regeringsleden nemen hun verantwoordelijkheid.
Wat mij echt stoort, waarom ik: Neen, Wij zijn géén onnozele kinderen Meneer Peeters opstarten

is dat de particratie blijkbaar niet wil begrijpen dat ze zelf uitgelokt hebben dat extreme partijen ontstaan zijn door NIET hun werk te doen, door te sjoemelen, liegen en bedriegen van uit een ivoren toren.

Een mis toestand waar de bevolking nu al 188 jaar zen geduld bewaard heeft ondanks alle hun Achterkamer sjoemel en corruptie!

Waardoor "de extremen" zoals de {politiek&vrienden} hen beschuldigend omschrijft steeds meer aanhang krijgen.

Dat ( niet toegestane) protest "gele hesje" of van "stoute rechtsen" het gevolg is van hun geklungel en vooral spotten met de wetten en zo ook met het volk en het verkwisten van de gelden.

Als rot verwende kinderen steeds meer schulden opbouwen uit eigenbelang, zelfs EU en IMF negerend.

Als het volk dan uitbreekt, de zweer etterend knalt, zullen ze strenge straffen eisen zeker!!!! Zoals in veel dictatuur staten de regel is!


Zoals nu terug:

Terwijl Michel hier doet als Kabila in Congo om de macht te behouden met zijn Judassen. Willen in de VN zelfs het woord voeren zoals de Saoedische prins die zich in kocht om baas te zijn van de mensen/vrouwen rechten!

Om hun staatsgreep Federale minderheid regering er toch via sjoemelen met gedoogsteun door te sleuren tot mei 2019. Ze zelf willen in bed liggen met anderen, hoeren noem ik het!

Om zoals de maffia prostituerend zaken er door te drukken terwijl ze géén meerderheid méér hebben om te beslissen. Dan kunnen ze in feite alles doen wat ze willen!

De Krem CD&V die ooit NAVO hoofdman als droom had, kan nu massaal snel veel leger materiaal beginnen aan schaffen, contracten bij Trump tekenen voor meerdere tien tallen jaren na deze staatsgreep Federale minderheid regering, met als reden >>> De Veiligheid..... Kan toch niet die dictatuur.

Of de energie sector alles geven wat ze wensen zoals ooit Verhofstad Open VLD deed door onze strategische energie centrales van ons volk te verpatsen aan de Fransen, ons feitelijk weer verkocht om te koloniezeren/uit te buiten.

Daarom wil ik zo vlug mogelijk kiezen voor federaal, zo niet moeten gaan ze de federale maar ontbinden en verder gaan met zelf beslissende deelstaten zoals de kantons in Zwitserland en natuurlijk het volk via referendum met persoonlijke keuze STEEDS laten beslissen wat in hun deelstaat dient te gebeuren.

Het is toch duidelijk dat gans die federale r is om de postjes en om macht wellustig op zen zachts gezegd te sjoemelen.

***
Omdat er een voorbeeld is wat wel goed werkt: het Zwitsers politiek systeem met zelf beslissende kantons met protocollaire federale en referendum kiezen reageer op de sjoemel chaos staatsgreep hier.

***

Hoop niet in den bak te geraken omdat ik niet akkoord ben met hun doen, wat regel is in politiek of geloof dictaturen, bij Poetin, Erdogan, Kabila in Congo, Cuba, Venezuela, Noord Korea................


Dus jaaaaaaaaaaaaaaaaa kiezen, kiezen, kiezen!!!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 14 december 2018 om 20:01.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:54   #35
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Linksen zijn zo grappig hé

"hou me tegen of ik bega een ongeluk!"
²
Maar hij blijft, we gaan er nog jaren plezier van hebben.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:54   #36
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Waarmee gij bevestigt dat begrijpend lezen voor u, zoals wel voor meer flaminganten, niet uw sterkste kant is.
Zeg het hun maar eens goed.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:55   #37
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Zeg het hun maar eens goed.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 20:00   #38
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Wat mij echt stoort, waarom ik: Neen, Wij zijn géén onnozele kinderen Meneer Peeters opstarten

is dat de particratie blijkbaar niet wil begrijpen dat ze zelf uitgelokt hebben dat extreme partijen ontstaan zijn door NIET hun werk te doen, door te sjoemelen, liegen en bedriegen van uit een ivoren toren.

Een mis toestand waar de bevolking nu al 188 jaar zen geduld bewaard heeft ondanks alle hun Achterkamer sjoemel en corruptie!

Waardoor "de extremen" zoals de {politiek&vrienden} hen beschuldigend omschrijft steeds meer aanhang krijgen.

Dat ( niet toegestane) protest "gele hesje" of van "stoute rechtsen" het gevolg is van hun geklungel en vooral spotten met de wetten en zo ook met het volk en het verkwisten van de gelden.

Als rot verwende kinderen steeds meer schulden opbouwen uit eigenbelang, zelfs EU en IMF negerend.

Als het volk dan uitbreekt, de zweer etterend knalt, zullen ze strenge straffen eisen zeker!!!! Zoals in veel dictatuur staten de regel is!


Zoals nu terug:

Terwijl Michel hier doet als Kabila in Congo om de macht te behouden met zijn Judassen. Willen in de VN zelfs het woord voeren zoals de Saoedische prins die zich in kocht om baas te zijn van de mensen/vrouwen rechten!

Om hun staatsgreep Federale minderheid regering er toch via sjoemelen met gedoogsteun door te sleuren tot mei 2019. Ze zelf willen in bed liggen met anderen, hoeren noem ik het!

Om zoals de maffia prostituerend zaken er door te drukken terwijl ze géén meerderheid méér hebben om te beslissen. Dan kunnen ze in feite alles doen wat ze willen!

De Krem CD&V die ooit NAVO hoofdman als droom had, kan nu massaal snel veel leger materiaal beginnen aan schaffen, contracten bij Trump tekenen voor meerdere tien tallen jaren na deze staatsgreep Federale minderheid regering, met als reden >>> De Veiligheid..... Kan toch niet die dictatuur.

Of de energie sector alles geven wat ze wensen zoals ooit Verhofstad Open VLD deed door onze strategische energie centrales van ons volk te verpatsen aan de Fransen, ons feitelijk weer verkocht om te koloniezeren/uit te buiten.

Daarom wil ik zo vlug mogelijk kiezen voor federaal, zo niet moeten gaan dei federale maar ontbinden en verder gaan met zelf beslissende deelstaten zoals de kantons in Zwitserland en natuurlijk het volk via referendum met persoonlijke keuze STEEDS laten beslissen wat in hun deelstaat dient te gebeuren.

Het is toch duidelijk dat gans die federale r is om de postjes en om machtswellustig op zen zachts gezegd te sjoemelen.

***
Omdat er een voorbeeld is wat wel goed werkt: het Zwitsers politiek systeem met zelf beslissende kantons met protejkoleire federale en referendum kiezen reageer op de sjoemel chaos hier.
Hoop niet in den bak te geraken omdat ik niet akkoord ben met hun doen, wat regel is in politiek of geloof dictaturen, bij Poetin, Erdogan, Kabila in Congo, Cuba, Venezuela, Noord Korea................


Dus jaaaaaaaaaaaaaaaaa kiezen, kiezen, kiezen!!!!
Ge weet toch dat het IMF zich zorgen maakt dat het goede gevoerde beleid van deze regering na de uitstap van NV-A niet verder zou gaan?

https://www.demorgen.be/politiek/imf...ppen-bf7375c2/
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 20:02   #39
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Is dat beloofd, pajoske, dat ge t afbolt als N-VA zwaar wint bij de volgende kiezing?
Oei Anna. Zwaar?
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 20:07   #40
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
²
Maar hij blijft, we gaan er nog jaren plezier van hebben.
Dat zullen we nog zien. Vanuit Spanje, of Thailand kan ik ook nog figuurlijk met "die van de schoof" rammelen,.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be