Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 maart 2007, 17:20   #1
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard big brother ziet... en spreekt je aan!!!

Citaat:
<H1>Sprekende camera berispt boosdoeners in Engeland
Citaat:

Sprekende camera zet boosdoeners op hun nummer.

In geen enkel land worden de burgers zo vaak en consequent in de gaten gehouden als in het Verenigd Koninkrijk, waar zo ongeveer evenveel camera'staan als er mensen wonen. En het wordt nog erger, zo meldt de Sunday Times, want bij de beelden komt er binnenkort ook geluid. Met als doel mensen die iets fout doen luid en duidelijk tot de orde te roepen.

Stoute meisjes
In het Noord-Engelse Middlesborough scheurden enkele dagen geleden twee meisjes bladzijden uit een tijdschrift en gooiden die weg. De camera's legden dat vast, zoals gewoonlijk, en daar besteedden de meisjes geen aandacht aan. Maar dat veranderde toen er plots een luide, boze stem klonk die hen opriep het papier ineen daarvoor bestemde bak te gooien. Pijnlijk voor de betrapten, want de hele straat kon de terechtwijzing volgen.

Stem
Middlesborough is de eerste Engelse stad waar aan de camera een luidspreker is verbonden, zodat de mensen die de beelden vanuit hun commandopost bekijken daar ook verbaal op kunnen reageren, maar het zal zeker niet de laatste zijn. Want deze week zal het ministerie van Binnenlandse Zaken officieel bekend maken dat de 'sprekende camera' in nog meer stedelijke centra zal worden ingevoerd.

Krant inschakelen
Vier steden volgen op korte termijn, en als ook die proeven naar wens verlopen, komt de rest van het land aan de beurt. En mochten de betrapte en toegesproken overtreders al die waarschuwingen toch in de wind slaan, dan wordt zelfs overwogen om een van de camerabeelden uit te printen en in een plaatselijke krant te laten afdrukken, om de betrokkene op die manier nog nadrukkelijker aan de schandpaal te nagelen.

Afluisteren
En ook daar blijft het niet bij. In navolging van een techniek die ook al in Nederland wordt getest, willen de Britten aan hun camera's namelijk ook apparatuur koppelen die gesprekken kan afluisteren om op die manier 'agressieve voornemens' in de kiem te kunnen smoren. (belga)
</H1>
stel dat alles wat hier gezegd wordt, al praktijk zou zijn, zou je je dan nog vrij voelen?

waarschijnlijk niet, maar ondertussen gaat het wel, stap voor stap, die richting uit...
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2007, 17:20   #2
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/...n=categoryArt1
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2007, 17:46   #3
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Dit is ronduit niet meer leefbaar.Geen vrijheid meer zoveel is duidelijk.
Stel je voor;je zit prive te bellen naar iemand waar niemand zaken mee heeft en ze kunnen gewoonweg alles mee luisteren,ts.

Waar gaan we/ze naartoe?

Ik hoop dat dit hier nooit van komt,ik hoop voor ene keer dat onze politiekers hier voor 1keer hun verstand gebruiken.

Dit gaat gewoonweg veel te ver.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2007, 19:09   #4
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

wedden dat ze gaan afkomen met:

"het doel heiligt de middelen"
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2007, 19:29   #5
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Trashen....so snel mogelijk.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2007, 20:09   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.994
Standaard

Als ik binnen een aantal jaren echt zo oud geworden zal zijn, dat ik me niet meer zou kunnen verdedigen tegen een bendetje jonge rekels, en als ik dan zou aangepakt worden, dan zou het me wel plezieren dat de flikken dat op tijd opmerken, en dat ze op tijd komen helpen.

En als iemand onder zijn voeten krijgt omdat hij papier of andere brol op de grond gooit, dan vind ik dat maar terecht. Hoeveel kostte dat daar weer in Leuven om kauwgommen van de voetpaden te schrapen?
Wie geen respekt heeft voor de gemeenschap, moet ook geen respekt verwachten van die gemeenschap.

Trouwens, wie moet nu schrik hebben van inbreuken op zijn privacy: de kaloten die schrik hebben dat het zou uitkomen dat ze hun vrouw bedriegen (al dan niet met homoseksuele relatie), pastoors die graag kinderen aaien en mensen met veel zwart geld.
Ik ben geen kaloot, geen pastoor en geen zwart geld-bezitter ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2007, 20:28   #7
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als ik binnen een aantal jaren echt zo oud geworden zal zijn, dat ik me niet meer zou kunnen verdedigen tegen een bendetje jonge rekels, en als ik dan zou aangepakt worden, dan zou het me wel plezieren dat de flikken dat op tijd opmerken, en dat ze op tijd komen helpen.

En als iemand onder zijn voeten krijgt omdat hij papier of andere brol op de grond gooit, dan vind ik dat maar terecht. Hoeveel kostte dat daar weer in Leuven om kauwgommen van de voetpaden te schrapen?
Wie geen respekt heeft voor de gemeenschap, moet ook geen respekt verwachten van die gemeenschap.

Trouwens, wie moet nu schrik hebben van inbreuken op zijn privacy: de kaloten die schrik hebben dat het zou uitkomen dat ze hun vrouw bedriegen (al dan niet met homoseksuele relatie), pastoors die graag kinderen aaien en mensen met veel zwart geld.
Ik ben geen kaloot, geen pastoor en geen zwart geld-bezitter ...
Vrijheid mijn beste, vrijheid. Het maakt niet uit dat hij soms ook goede dingen kan doen, die camera, maar het feit dat ie alles registreert wat je doet, is gewoon een pure aanval op mijn privacy en vrijheid.

Een lading hagel verdient zo een apparaat.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2007, 21:20   #8
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
[b]</H1>
stel dat alles wat hier gezegd wordt, al praktijk zou zijn, zou je je dan nog vrij voelen?

waarschijnlijk niet, maar ondertussen gaat het wel, stap voor stap, die richting uit...
Tracht eens eerlijk te zijn met jezelf...zijn wij nu vrij?
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2007, 22:08   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Vrijheid mijn beste, vrijheid. Het maakt niet uit dat hij soms ook goede dingen kan doen, die camera, maar het feit dat ie alles registreert wat je doet, is gewoon een pure aanval op mijn privacy en vrijheid.

Een lading hagel verdient zo een apparaat.
Ten eerste, ik hou zo niet van mensen die dreigen iets kapot te maken met vuurwapens.

Ten tweede, ik hou zo niet van mensen die maar wat leuteren over dingen waarvan ze vermoeden dat ze in de mode zijn, zoals in jouw geval privacy (wat je verwart met vrijheid). Jij bent zo een van die mensen die, mocht het nog niet uitgevonden zijn, zou reklameren in naam van privacy, indien men nummerplaten op je auto zou bevestigen, om parkeerovertredingen te kunnen maken, om vluchtmisdrijven te kunnen voorkomen, om roodlichtrijden te kunnen beboeten ....

On topik: er staat nergens vermeld dat die beelden opgenomen zouden worden, geanalyseerd, gesorteerd bewaard enzovoorts; zodanig dat voor een klein dorpke er reeds een verwerkings- en opslagkapaciteit zou nodig zijn waar de CIA maar van zou kunnen dromen.
Als die beelden zouden opgeslagen worden voor enkele dagen, tot er zekerheid is dat ze niet meer nodig zijn voor gerechtelijke ophelderingen (genre Joe Van Holsbeek), dan is daar niet het minste probleem.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2007, 22:13   #10
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Dit gaat er grondig over. Geen probeem met camera's in moeilijke wijken of op de tram, maar toch niet om schoolmeisjes te berispen dat ze papiertjes op de grond gooien? De bijbehorende stem lijkt me ook maar redelijk belachelijk. Afvoeren die handel.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2007, 22:30   #11
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
...
Trouwens, wie moet nu schrik hebben van inbreuken op zijn privacy: de kaloten die schrik hebben dat het zou uitkomen dat ze hun vrouw bedriegen (al dan niet met homoseksuele relatie), pastoors die graag kinderen aaien en mensen met veel zwart geld.
Ik ben geen kaloot, geen pastoor en geen zwart geld-bezitter ...
weet je waaraan ik dacht, je weet wel, het verhaal van de nazi's die een dorp binnenvallen en er de Joden meenemen. En niemand protesteert omdat zijzelf geen Jood zijn. De nazi's komen terug en pakken ditkeer de communisten mee. Weer protesteren de anderen niet omdat zijzelf geen communist zijn. Stap voor stap worden de dissidenten meegepakt en dit gaat maar door... totdat op een keer de nazi's jou komen halen en jij je achterom keert om hulp te roepen... maar ziet dat niemand meer overgebleven is dat jouw kan helpen...

allé, iets in die aard was het.

Ik wil natuurlijk niet gezegd hebben dat we kaloten, pedofiele priesters en sjoemelaars moeten verdedigen, ik probeer mij alleen maar in te beelden voor wat zaken dit systeem misbruikt kan worden... evengoed kunnen ze bv. in de gaten houden wie welke krant onder de arm heeft!

Is dat dan zo erg, dat ze weten welke krant gij leest? Voorlopig niet nee, voorlopig niet...
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2007, 22:35   #12
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

iedereen heeft ondertussen al van "1984" gehoord. maar lezen moet je het eens doen...

Je zult merken dat wat Orwell toen 'fantaseerde' nu werkelijkheid is. Orwell had het over tv-achtige toestellen die in ieder huiskamer aanwezig waren waarmee het regime zowel de mensen kon bespieden als aanspreken en ook afluisteren...

Lees het artikel in de openingspost eens opnieuw.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 03:51   #13
ggolsteyn
Schepen
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Locatie: Sint-Amandsberg
Berichten: 436
Standaard Central Technical Interception Facility- Reichssicherheitsdienst!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
En wat denk je hiervan?


Search Results Search: Central Technical Interception Facility
Category: The Web - Belgium
Matches: 13 result(s) Date: 05-03-2007 03:27:14
Search mode: The exact phrase
Sorted by: Score descending Macro's zoeken
... de la Police Fédérale Le système central d'interception technique Le 11 mai 2003, le système central d'interception technique, en abrégé CTIF (de l'an- glais Central Technical Interception Facility) a ...
http://www.polfed-fedpol.be/police/s...L10/P10_03.htm - 76%
Result found by: MSN België Website van Jan Steverlynck - Schriftelijke vraag over de werking van de tapkamer doorstroom identificatiegegevens
Website van Senator Jan Steverlynck
http://www.jansteverlynck.be/janstev...t/view/460/27/ - 70%
Result found by: AltaVista SVTapkamer
... politie. . Central Technical Interception Facility ... de Central Technical Interception Facility ...
http://www.jansteverlynck.be/legisla...n/tapkamer.htm - 69%
Result found by: AltaVista Website van Jan Steverlynck - Laatste Nieuws
Schriftelijke vraag van de heer Jan Steverlynck aan de Vice-eerste minister en minister van Justitie over Federale politie. — Central Technical Interception Facility. — Werking van de tapkamer ...
http://www.jansteverlynck.be/janstev...on/0/26/9/333/ - 69%
Result found by: MSN België Solidarité7
C’est le 11 mai 2003 que le système central d'interception technique, le CTIF (Central Technical Interception Facility), a été mis en service.
http://www.secoursrouge.org/bulletins/bulletin7.htm - 63%
Result found by: MSN België Telefoons afluisteren in Belgi&euml;
Belgische actualiteit. Telefoons afluisteren in België. LVB. Vorig ... centrale tapkamer, de CTIF (Central Technical Interception Facility, Centraal Technisch ...
http://lvb.net/item/1348 - 63%
Result found by: AltaVista I know nothing...: Telefoons afluisteren in België
Categorieën. Laatste berichten. Laatste reacties. Telefoons ... centrale tapkamer, de CTIF (Central Technical Interception Facility, Centraal Technisch ...
http://zi-biz.typepad.com/i_know_not...ons_aflui.html - 56%
Result found by: AltaVista Mise en page 1
Geïntegreerde werking. en. steun. D. e geïntegreerde ... de oprichting van de CTIF (Central Technical Interception Facility) tot een verhoging van ...
http://www.polfed-fedpol.be/pub/jaar...5/pdf/NL_2.pdf - 50%
Result found by: AltaVista I know nothing...: Actualiteit
Categorieën. Laatste berichten. Laatste reacties. "België stevent ... centrale tapkamer, de CTIF (Central Technical Interception Facility, Centraal Technisch ...
http://zi-biz.typepad.com/i_know_nothing/actualiteit/ - 43%
Result found by: AltaVista Register betreffende "gerechtskosten" (Alles van 1995 tot nu)
Register betreffende "gerechtskosten" (Alles van 1995 tot nu) Non- ... 61) Federale politie - Central Technical Interception Facility - Werking van de tapkamer ...
http://www.senate.be/www/?MIval=/Reg...&LEG=0&LANG=nl - 37%
Result found by: AltaVista DH Net - Ecoutes téléphoniques: dans la chambre secrète
Recherche : Login : Mot de passe : © BELGA. Comment ça marche? ... le nouveau CTIF (de l'anglais Central Technical Interception Facility), le système central ...
http://www.dhnet.be/dhinfos/article.phtml?id=70729 - 30%
Result found by: AltaVista et
SÉNAT DE BELGIQUE. BELGISCHE SENAAT. SESSION ... fédérale. . Central Technical Interception Facility ... politie. . Central Technical Interception Facility ...
http://www.acodev.be/articles/Doc-Pa...006/S.3-51.pdf - 24%
Result found by: AltaVista Liste des publications
Bulletin n° 3-51. [i] [<<] [>>] Questions et Réponses. SÉNAT DE ... Police fédérale. . Central Technical Interception Facility. . Fonctionnement du centre ...
http://www.senate.be/www/?MIval=/pub...334565&LANG=fr - 17%
Result found by: AltaVista Report generated by Copernic Agent - See downloadable products at http://www.copernic.com/ ~~~~~~~~~~~~~~~~
Groetjes,
Gerard Golsteyn.
ggolsteyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 03:57   #14
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ggolsteyn Bekijk bericht
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
En wat denk je hiervan?


Search Results Search: Central Technical Interception Facility

Groetjes,
Gerard Golsteyn.

Niets nieuws onder de zon...big brother is ons al veel langer aan het bestuderen...daarom snap ik de verontwaardigde reacties niet.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 13:15   #15
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Das reeds aan bod geweest in de NWO thread.. Niet dat iemand daar oren naar had.

Laatst gewijzigd door Heftruck : 5 maart 2007 om 13:21.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 13:18   #16
Morduk
Parlementsvoorzitter
 
Morduk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 2.114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
[b]</H1>
stel dat alles wat hier gezegd wordt, al praktijk zou zijn, zou je je dan nog vrij voelen?

waarschijnlijk niet, maar ondertussen gaat het wel, stap voor stap, die richting uit...

Engeland staat proppedevol met CCTV sinds de negentiger jaren.

En ja hoor, al hun sociale problemen zijn nagenoeg verdwenen.
__________________
'T
Morduk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 13:26   #17
Morduk
Parlementsvoorzitter
 
Morduk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 2.114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als ik binnen een aantal jaren echt zo oud geworden zal zijn, dat ik me niet meer zou kunnen verdedigen tegen een bendetje jonge rekels, en als ik dan zou aangepakt worden, dan zou het me wel plezieren dat de flikken dat op tijd opmerken, en dat ze op tijd komen helpen.

En als iemand onder zijn voeten krijgt omdat hij papier of andere brol op de grond gooit, dan vind ik dat maar terecht. Hoeveel kostte dat daar weer in Leuven om kauwgommen van de voetpaden te schrapen?
Wie geen respekt heeft voor de gemeenschap, moet ook geen respekt verwachten van die gemeenschap.
Het probleem is wel dat er dan genoeg flikken moeten zijn om zowel de camera's te bemannen als om op te treden. Anders heeft het weinig zin.

We kunnen inderdaad het volgende proberen zoals men nu reeds in bepaalde wijken in Engeland toepast. Men laat particulieren in eigen beheer hun hele gevel vol camera's hangen waarmee ze hun hele straat kunnen bespioneren. Uiteraard enkel voor de goede zaak. Ongezonde nieuwsgierigheid is geen beletsel voor mensen die niets te verbergen hebben.

Citaat:
Trouwens, wie moet nu schrik hebben van inbreuken op zijn privacy: de kaloten die schrik hebben dat het zou uitkomen dat ze hun vrouw bedriegen (al dan niet met homoseksuele relatie), pastoors die graag kinderen aaien en mensen met veel zwart geld.
Ik ben geen kaloot, geen pastoor en geen zwart geld-bezitter ...
Als je dan niet tot een van die categorieën behoort, kun je misschien ineens een onderhuidse GPS-chip laten inbrengen, rechtstreeks gelinkt aan een of ander localisatietesysteem dat bij de federale politie kan geïnstalleerd worden.
__________________
'T

Laatst gewijzigd door Morduk : 5 maart 2007 om 13:28.
Morduk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 13:50   #18
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

waar angstigen regeren bloeit de revolutie!

(daarom ook zo rap mogelijk vb aan de macht, krijgen we hier nog verdergaander inbreuken ter beveiliging van - tegen dan - hun machtsapparaat)
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 20:58   #19
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morduk Bekijk bericht
Het probleem is wel dat er dan genoeg flikken moeten zijn om zowel de camera's te bemannen als om op te treden. Anders heeft het weinig zin.

We kunnen inderdaad het volgende proberen zoals men nu reeds in bepaalde wijken in Engeland toepast. Men laat particulieren in eigen beheer hun hele gevel vol camera's hangen waarmee ze hun hele straat kunnen bespioneren. Uiteraard enkel voor de goede zaak. Ongezonde nieuwsgierigheid is geen beletsel voor mensen die niets te verbergen hebben.



Als je dan niet tot een van die categorieën behoort, kun je misschien ineens een onderhuidse GPS-chip laten inbrengen, rechtstreeks gelinkt aan een of ander localisatietesysteem dat bij de federale politie kan geïnstalleerd worden.
Als ik me goed herinner, was er geen enkele flik die de beelden op het moment zelf gezien heeft, bij de moord op Joe Van Holsbeek. Niet de beelden in het station, en niet de beelden terwijl ze wegliepen langs die straat.
Kan iemand zich voorstellen hoe de zaak ervoor gestaan had zonder die beelden?

Wat in hemelsnaam moeten de federale flikken aanvangen met de wetenschap waar ik mij bevind en wanneer. Zouden die daar een half kilobytje geheugen aan willen besteden op het grootste komputer?

Ik begrijp niet waarom er hier zoveel mensen zo erg paranoid zijn.
Meehuilen met de wolven in het bos ? Zoiets van "we hebben dat gelezen in een science-fiction roman, we hebben dat gezien in de bioskoop, en nu zal dat wel allemaal realiteit zijn, oh wat zijn we mee met de aktualiteit".
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2007, 00:48   #20
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

ik denk dat ze op de duur zodanig veel informatie over de mensen gaan hebben dat ze er zich in verzuipen.Dat is trouwens al begonnen, en computers en kamera's kan je ook te slim af zijn....of voor eigen profijt gebruiken.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be