Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 augustus 2019, 21:35   #21
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Om in de files te staan en 36 km/ te rijden ?

Wat moet je met een mooie vrouw waar je niet mag aankomen
Jongeman, waar ik woon zijn er geen files en de ring van Antwerpen gebruik ik alleen om naar de kust te rijden.
Porche is een mooie vrouw waar je mee pronkt en die bovendien neukt zoals de beste, een combinatie van de goede en gewenste eigenschappen van een veeleisende vrouw die niet gratis in je leven komt en waar je iets voor over moet hebben dus.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 05:42   #22
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Mannen ik koop niets hé. Mijn zoon is het die zich een Taycan wilt gaan aanschaffen. Ik heb gisterenavond onze vliegtuig tickets Malaga geboekt. Ik zal wel binnen enkele weken terug komen lezen en misschien reageren. Adios en werkt ze
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 11:44   #23
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Die Panamera is echt wel een vreselijk lelijke auto. Voorkant van een sportwagen en de achterkant een Dacia stationwagen.
Ik geef je niet vaak gelijk, maar in dit geval wel. Spuiglelijk die Panamera.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 12:25   #24
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik geef je niet vaak gelijk, maar in dit geval wel. Spuiglelijk die Panamera.
Ja inderdaad.

Taycan kan ik wel pruimen. Als die doet wat hij belooft is dat een supercar.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 12:31   #25
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Jongeman, waar ik woon zijn er geen files en de ring van Antwerpen gebruik ik alleen om naar de kust te rijden.
Porche is een mooie vrouw waar je mee pronkt en die bovendien neukt zoals de beste, een combinatie van de goede en gewenste eigenschappen van een veeleisende vrouw die niet gratis in je leven komt en waar je iets voor over moet hebben dus.
Waar woon jij dan ? Het interesseert me want blijkbaar mag je daar nog zo snel rijden dan je zelf wil.
Ben nog steeds een heimelijke snelheidsduivel weet je en zo 50 per uur of nog minder moeten rijden met een Porsche vind ik frustrerend tot en met.


PS Dank U voor het 'jongeman' compliment....op mijn leeftijd doet dat meer dan plezier

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 augustus 2019 om 12:32.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 12:33   #26
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.866
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Jongeman, waar ik woon zijn er geen files en de ring van Antwerpen gebruik ik alleen om naar de kust te rijden.
Porche is een mooie vrouw waar je mee pronkt en die bovendien neukt zoals de beste, een combinatie van de goede en gewenste eigenschappen van een veeleisende vrouw die niet gratis in je leven komt en waar je iets voor over moet hebben dus.
Dus je gaat ergens in het hol van Pluto wonen om rap te kunnen rijden? 't Is een keuze zeker?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 12:35   #27
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

De Taycan-Audi is ook wel mooi.

E-tron GT zeker?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 12:35   #28
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard





de eerste indrukken zijn goed.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 14:27   #29
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dus je gaat ergens in het hol van Pluto wonen om rap te kunnen rijden? 't Is een keuze zeker?
Jij en ons Fredje verstaan er weer de ballen van, een Porsche heb je niet om om 300 km per uur met te rijden een Porche is een levensstijl. Je gaat in de Porsche-club om gelijkgestemden te ontmoeten. Geloof een voormalige porsche-owner maar.
Ik weet niet hoe het er bij jullie in de Dacia-club er aan toegaat natuurlijk.
En nee Porsche-drivers maken niet meer verkeersovertredingen dan een gewone Dacia-rijder hoor.

En zoals goede linkse rakkers trekken jullie mijn voormalig antwoord uit de context als het jullie niet aanstaat, dat was een antwoord op jullie gezever over in de file staan met een sportwagen.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 12 augustus 2019 om 14:34.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 14:31   #30
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.866
Standaard

Geen idee wat Porche is.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 14:35   #31
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Geen idee wat Porche is.
Oeps
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 14:50   #32
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Jij en ons Fredje verstaan er weer de ballen van, een Porsche heb je niet om om 300 km per uur met te rijden een Porche is een levensstijl. Je gaat in de Porsche-club om gelijkgestemden te ontmoeten. Geloof een voormalige porsche-owner maar.
Ik weet niet hoe het er bij jullie in de Dacia-club er aan toegaat natuurlijk.
En nee Porsche-drivers maken niet meer verkeersovertredingen dan een gewone Dacia-rijder hoor.

En zoals goede linkse rakkers trekken jullie mijn voormalig antwoord uit de context als het jullie niet aanstaat, dat was een antwoord op jullie gezever over in de file staan met een sportwagen.
Ieder zijn ding.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 15:19   #33
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

De porsche levensstijl. Ah maar jongens toch. Is dat voor de gasten die wel willen, maar geen echte supercar kunnen kopen of hoe zit dat juist?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 16:06   #34
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
De porsche levensstijl. Ah maar jongens toch. Is dat voor de gasten die wel willen, maar geen echte supercar kunnen kopen of hoe zit dat juist?
De 911 is wel eentje die "echte supercars, lol" klopt...

(en was in de 70-80ies nog betaalbaar, ik kan het weten )

Een 911 was TCO zelfs goedkoper als vette sportieve BMW en Mercedes in die tijd (vooral dankzij weinig waardeverlies, eigen ervaring).

Laatst gewijzigd door Micele : 12 augustus 2019 om 16:09.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 18:38   #35
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Jij en ons Fredje verstaan er weer de ballen van, een Porsche heb je niet om om 300 km per uur met te rijden een Porche is een levensstijl. Je gaat in de Porsche-club om gelijkgestemden te ontmoeten. Geloof een voormalige porsche-owner maar.
Ik weet niet hoe het er bij jullie in de Dacia-club er aan toegaat natuurlijk.
En nee Porsche-drivers maken niet meer verkeersovertredingen dan een gewone Dacia-rijder hoor.

En zoals goede linkse rakkers trekken jullie mijn voormalig antwoord uit de context als het jullie niet aanstaat, dat was een antwoord op jullie gezever over in de file staan met een sportwagen.
Ik ben redelijk rationeel ingesteld. Als ik een snelle wagen koop dan is dat in de eerste plaats om snel mee te kunnen rijden.
En dat heb ik meer dan genoeg gedaan in een tijd dat dit nog gedoogd werd en kon (overal in Europa)

Als ik nu met een Porsche 911 RS vertrek vanuit Brussel naar Parijs en gij met een camionette dan is de kans meer dan groot dat gij met uw camionette samen met mij zult toekomen.

Maar als groot wagen amateur begrijp ik maar al te goed wat je bedoelt.

.

Als Porsche owner zou je toch moeten begrijpen dat een Porsche maar vooral leuk wordt als je er mee kan scheuren .......Of het moet zijn dat jij een Arabische volbloed ook even leuk zou vinden om rondjes mee te draaien op een paardenmolen dan op de renbaan.



Ik blijf erbij ik heb meer plezier gehad aan mijn Ford RS 2000 in 1977 (of 911 in 1979) dan eender welke Ferrari rijder vandaag de dag met zijn bolide.

Het begrip Keep the pedal to the metal is nu ver weg en bijna crimineel.....Een machine tot het uiterste drijven dat was mijn levensstijl.

Je hebt mensen met the Porsche spirit en die rijden wel graag 300 en zullen dat als het even kan bv in Duitsland en of op het circuit zeker niet laten.
Die anderen dat zijn de jeanetten en de stoefers......en die herken je direct als je even op de Nordschleife gaat rijden.

Ken je Magnus Walker....
The real Porsche spirit

https://www.youtube.com/watch?v=5UWPQXpywBE

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 augustus 2019 om 18:54.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 19:30   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht


Achterkant trekt op een Dacia stationwagen?

Hmja ok.

Wil iemand echt een knappe Porsche --> TopPorsche
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 augustus 2019 om 19:32.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 19:57   #37
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wil iemand echt een knappe Porsche --> TopPorsche
Is dat een picknicktafel achteraan of voor de wagen in gang te duwen?

De 911 CTR van Ruf die alle supercars aftroefde in die tijd: (enkel achtertractie)

Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/RUF_CTR

Prestaties

Vanwege het lage gewicht presteerde de auto beter dan andere supersportwagens van die tijd zoals de Ferrari Testarossa en de Lamborghini Countach. Hoewel een klein aantal andere sportauto's, zoals de Ferrari F40 en de Porsche 959, een hogere acceleratie hadden, bleef de RUF CTR hun de baas vanwege de topsnelheid. De auto was de snelste sportauto ter wereld ten tijde van uitbrengen.

Ook was de auto geschikt om op het circuit te racen. Het hield enkele jaren het ronderecord op de Nürburgring. Dit wordt algemeen gezien als het moeilijkste en zwaarste circuit ter wereld en geldt als standaardtest voor (super)sportauto's.
Meer:
Citaat:
https://de.wikipedia.org/wiki/Ruf_CTR
1988 wurde von Auto, Motor und Sport in Nardò folgendes gemessen:

Höchstgeschwindigkeit: 342 km/h[6]
Im Test des britischen Magazins Autocar wurden folgende Beschleunigungswerte erreicht:

0–97 km/h 3,65 s[7] (60 mph)
0–161 km/h 6,71 s[7] (100 mph)
0–241 km/h 14,59 s[7] (150 mph)
0–322 km/h 35,57 s[7] (200 mph)
Hommage 2017 met 710 PK en 880 Nm in een smalle 911 die maar 1200 kg weegt ...

Citaat:
https://www.auto-motor-und-sport.de/...n-yellow-bird/

Unter dem Strich soll der neue CTR 2017 trocken nur 1.200 kg auf die Waage bringen.

Gegen diese Masse tritt ein 3,6-Liter-Biturbo-Boxer an, der es nach einer intensiven Leistungskur auf 710 PS und 880 Nm Drehmoment bringt. Geschaltet wird puristisch mit einem neu entwickelten Sechsganggetriebe, das die Power über ein Sperrdifferential nur auf die Hinterräder überträgt. Null auf 100 km/h soll der CTR in 3,5 Sekunden schaffen, 200 km/h stehen nach 9 Sekunden an. Die Höchstgeschwindigkeit liegt jenseits von 360 km/h.

Gebaut werden sollen vom Ruf CTR 2017 nur 30 Exemplare. Als Preis hörte man am Ruf-Stand in Genf 2017 eine unglaubliche Zahl: 750.000 Euro – ohne Mehrwertsteuer. In Deutschland kostet der neue Ruf also 892.500 Euro.
Zal 100% zeker begrenste topsnelheid zijn want de eerste versie 1987 haalde reeds 342 kmh met 469 PK en 1100 kg...
Citaat:
1988 erreichte der Ruf CTR bei einem Vergleichstest von Auto, Motor und Sport auf der Pista di Nardò mit 342 km/h die höchste Geschwindigkeit, er war damit 3 km/h schneller als der Porsche 959 s und 21 km/h schneller als die beiden von Ferrari geschickten Ferrari F40.[6]

Laatst gewijzigd door Micele : 12 augustus 2019 om 20:23.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 20:42   #38
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Is dat een picknicktafel achteraan of voor de wagen in gang te duwen?

De 911 CTR van Ruf die alle supercars aftroefde in die tijd: (enkel achtertractie)


Meer:

Hommage 2017 met 710 PK en 880 Nm in een smalle 911 die maar 1200 kg weegt ...


Zal 100% zeker begrenste topsnelheid zijn want de eerste versie 1987 haalde reeds 342 kmh met 469 PK en 1100 kg...
Ruf.....ben er ettelijke keren geweest.....mooie tijden.

Heb er uiteindelijk nooit iets laten uitvoeren of gekocht.

Met mijn laatste Porsche ging ik naar Gemballa. Mijn grote liefde is echter niet meer van deze tijd......Alhoewel ik soms nog durf twijfelen aan een Morgan.....Een auto die nog wat avontuur brengt zonder dat je hoge snelheden moet halen denk ik dan

Maar goed is ook maar plezant rijden éénmaal je uit België bent.....bv binnenland Spanje

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 augustus 2019 om 20:53.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 21:00   #39
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ruf.....ben er ettelijke keren geweest.....mooie tijden.

Heb er uiteindelijk nooit iets laten uitvoeren of gekocht.

Met mijn laatste Porsche ging ik naar Gemballa. Mijn grote liefde is echter niet meer van deze tijd......Alhoewel ik soms nog durf twijfelen aan een Morgan.....Een auto die nog wat avontuur brengt zonder dat je hoge snelheden moet halen denk ik dan

Maar goed is ook maar plezant rijden éénmaal je uit België bent.....bv binnenland Spanje
Aan hoge snelheden heb je helemaal niets.

Wij reden laatsleden met de roadster de bochtige bergbaantjes in de Dolomieten (Zuid-Tirol), mooie streek echt de moeite. Ook lekker eten.

Ook enkele andere clubs gezien, maar geen Morgan. Wel Lotus, dat is ook puur avontuur.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 21:23   #40
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Aan hoge snelheden heb je helemaal niets.

Wij reden laatsleden met de roadster de bochtige bergbaantjes in de Dolomieten (Zuid-Tirol), mooie streek echt de moeite. Ook lekker eten.

Ook enkele andere clubs gezien, maar geen Morgan. Wel Lotus, dat is ook puur avontuur.
Vroeger, met de Porsche naar Menton, niet om daar aan de zee op de keien te gaan liggen nee, gewoon om een weekje door de Alpen te gaan scheuren met dat ding, acceleratie mijn vrienden, brullende motor de geur van olie en benzine, argh beter dan sex.

Den deze maar dan in een zwarte kleur was het, zucht.

__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 12 augustus 2019 om 21:25.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be