Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 november 2018, 11:22   #81
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.420
Standaard

Hoelang moeten onze kinderen vandaag eigenlijk gaan werken voor ze kunnen stempelen? 1 jaar? Wat is de wachttijd na school voor ze kunnen stempelen?
Is dat voor deze dan ook geldig? 1 dag ingeschreven bij een of andere zelfstandige en recht op een uitkering? Het opent mogelijkheden...
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 11:24   #82
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hoelang moeten onze kinderen vandaag eigenlijk gaan werken voor ze kunnen stempelen? 1 jaar? Wat is de wachttijd na school voor ze kunnen stempelen?
Is dat voor deze dan ook geldig? 1 dag ingeschreven bij een of andere zelfstandige en recht op een uitkering? Het opent mogelijkheden...
neen
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 11:25   #83
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
neen
Hoe neen? Waarom niet? Gaan we een beetje discrimineren?

Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 november 2018 om 11:25.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 11:26   #84
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.572
Standaard

Ik heb het nooit hoog opgehad met héél dat EU circus.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 11:27   #85
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.572
Standaard

Ik heb het nooit hoog opgehad met héél dat EU circus.

"Back To Basics?"
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2018, 11:43   #86
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hoe neen? Waarom niet? Gaan we een beetje discrimineren?
Daar de wet zegt dat je beschikbaar moet zijn voor aangeboden jobs en de EU wil dat buitenlanders zelfs tot 6 maanden nadat ze het land hebben verlaten nog dop zouden moeten krijgen, Ja, we discrimineren de plaatselijke bevolking nog maar eens.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 08:32   #87
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Zou het kunnen dat je de voeling met de echte wereld verliest als je jarenlang comfortabel zetelt in de parallelle wereld van het Europees Parlement? Je moet geen populist zijn en zelfs geen euroscepticus om het je af te vragen als je ziet hoe wereldvreemd de Europese parlementsleden gisteren hebben gestemd over een voorstel dat onze sociale zekerheid op kosten dreigt te jagen en de meerderheid van de Belgen op de kast. Als het de bedoeling is van de Europese Unie dat de kiezers in Brussel, Amsterdam, Berlijn, Parijs en Rome haar in mei 2019 het genadeschot geven, dan moet haar parlement vooral volharden in dergelijk pathologisch stemgedrag.


Wat stelt Europa voor? Dat het voor elke werknemer uit de Europese Unie volstaat om één dag in een andere lidstaat te werken om in dat land recht te hebben op een werkloosheidsvergoeding. Zullen we dat even extreem concreet maken? Het zou ervoor zorgen dat een Bulgaar die hier enkele dagen is ingeschreven in de kleinhandel van zijn oom in Gent en vervolgens wordt ontslagen, dat die recht heeft op een Belgische werkloosheidsvergoeding. Voor onbepaalde tijd bovendien, want België is het enige land in Europa waar je een half leven lang betaald wordt om niet te werken. De gemiddelde Belgische werkloosheidsuitkering ligt overigens hoger dan een toploon in Bulgarije. En eens ze je wordt toegekend, staat het je vrij om terug te keren naar Sofia of Plovdiv. Niets tegen Bulgarije, prachtig land, of de Bulgaren, lieve mensen, maar zeggen dat zo’n voorstel wringt, is een eufemisme. Het is absurd.
En onze Europarlementsleden bewijzen nog eens dat de EU niet werkt.

https://www.hln.be/de-krant/onze-opi...ropa~add65f97/

Laatst gewijzigd door Jantje : 13 december 2018 om 08:33.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 08:51   #88
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Ik zie dat anders. De EU gaat landen eigenlijk dwingen om geen publieke werkloosheidssteun meer te geven.

Jullie zijn allemaal redelijk dwaas, en zien de opportuniteiten niet in van zulke regels. Inderdaad, het volstaat van in Belgie de werkloosheidsuitkering af te schaffen (of, allez, op 3 Euro per maand te stellen). Het volstaat dat Belgie een staatsbedrijf open doet in, zeg maar, Duitsland of Frankrijk. Elke Belgische werkloze wordt dan voor 1 week werknemer op afstand in dat staatsbedrijfje in Duitsland of Frankrijk, en hup, opgelost, de Duitse of de Franse staatskas betaalt de Belgische werkloze en geen uitgavenpost meer op de Belgische begroting.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2018, 12:00   #89
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 5 januari 2014
Berichten: 908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
En onze Europarlementsleden bewijzen nog eens dat de EU niet werkt.

https://www.hln.be/de-krant/onze-opi...ropa~add65f97/
Ik denk dat u vooral bewijst dat u niet door hebt hoe de EU besluitvorming werkt.

Parlement en Raad moeten over dezelfde tekst een akkoord vinden.

Het gevolg hiervan is strategisch gedrag van het Parlement, dat altijd als eerste aan zet is in de procedure van artikel 294 VWEU:

In zijn eerste zet zal het Parlement beginnen met zijn openingsbod en daar allerlei zaken in steken waarvan het weet dat ze door de Raad zullen verworpen worden. Die kan het Parlement dan opofferen in de onderhandeling om andere elementen die het weldegelijk wil te vrijwaren.

Maar dat is blijkbaar te moeilijk om te verstaan voor sommigen :'-)
Ja_an is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 13:43   #90
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
Ik denk dat u vooral bewijst dat u niet door hebt hoe de EU besluitvorming werkt.

Parlement en Raad moeten over dezelfde tekst een akkoord vinden.

Het gevolg hiervan is strategisch gedrag van het Parlement, dat altijd als eerste aan zet is in de procedure van artikel 294 VWEU:

In zijn eerste zet zal het Parlement beginnen met zijn openingsbod en daar allerlei zaken in steken waarvan het weet dat ze door de Raad zullen verworpen worden. Die kan het Parlement dan opofferen in de onderhandeling om andere elementen die het weldegelijk wil te vrijwaren.

Maar dat is blijkbaar te moeilijk om te verstaan voor sommigen :'-)
Ik weet hoe de besluitvorming binnen de EU werkt, maar ik weet ook hoe de Belgische politiek werkt.
Op 2 partijen na, lopen de Belgische politici blindelings achter de EU aan.
En het is dat wat ik tegen de EU heb gekregen, het feit dat die er geen rekening meehouden dat er politici zijn die blindelings achter hen aan hollen en hun eigen staat naar de verdomnis helpen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 21:16   #91
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 5 januari 2014
Berichten: 908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik weet hoe de besluitvorming binnen de EU werkt, maar ik weet ook hoe de Belgische politiek werkt.
Op 2 partijen na, lopen de Belgische politici blindelings achter de EU aan.
En het is dat wat ik tegen de EU heb gekregen, het feit dat die er geen rekening meehouden dat er politici zijn die blindelings achter hen aan hollen en hun eigen staat naar de verdomnis helpen.
U lijkt niet te weten hoe de EU werkt.

De EU is geen monoliet. U lijkt te denken van wel.
Ja_an is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 12:34   #92
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
U lijkt niet te weten hoe de EU werkt.

De EU is geen monoliet. U lijkt te denken van wel.
Heb ik gezegd dat de EU een monoliet is?
De VN is dat al evenmin, maar als die instellingen een voorstelt doen, dan gaan de meeste Belgische politici er gewoon mee akkoord, zonder ook maar even na te denken over de gevolgen van dat voorstel.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 12:45   #93
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 5 januari 2014
Berichten: 908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Heb ik gezegd dat de EU een monoliet is?
De VN is dat al evenmin, maar als die instellingen een voorstelt doen, dan gaan de meeste Belgische politici er gewoon mee akkoord, zonder ook maar even na te denken over de gevolgen van dat voorstel.
Uit wat u zegt blijkt dat.

Met de VN hier opnieuw. U lijkt te denken alsof de VN los van de staten dingen 'uitvindt' die nadien door staten worden overgenomen.

Heel aandoenlijk dat u echt denkt dat Belgische politici de VN zomaar volgen zonder stil te staan bij de gevolgen.

En ook aandoenlijk dat u lijkt te denken dat u de gevolgen van internationaal optreden beter kan inschatten dan de regering.
Ja_an is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 13:03   #94
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Nu, ik heb in mijn leven veel gedaan.
Ik wilde de wereld zien en ben daarom regelmatig van job gewisseld.
Ik heb enkele jaren bij de krijgsmacht gedient als Para-Comando.
Heb toen deelgenomen aan de opperatie Red Bean.
Heb daarna enkele jaren op de wilde vaart gezeten.
Elders geluk zoeken heeft dat er altijd in gezeten?
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 07:48   #95
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
Uit wat u zegt blijkt dat.

Met de VN hier opnieuw. U lijkt te denken alsof de VN los van de staten dingen 'uitvindt' die nadien door staten worden overgenomen.
Binnen de VN zijn er slechts enkele vaste raadsleden. België is daar nu vertegenwoordigd door Nederland, dat zelf grote vraagtekens zet bij het migratiepact.
En de meeste staten zijn niet door zichzelf vertegenwoordigd binnen de VN-raad.


Citaat:
Heel aandoenlijk dat u echt denkt dat Belgische politici de VN zomaar volgen zonder stil te staan bij de gevolgen.
Hebben onze politici al ergens bij stil gestaan als ze een beslissingen van de VN of EU aanvaarden?
Er zijn redenen en oorzaken waarom onze Belgische Elite soldaten geen opdrachten onder VN vlag meer willen uitvoeren.

Citaat:

En ook aandoenlijk dat u lijkt te denken dat u de gevolgen van internationaal optreden beter kan inschatten dan de regering.

Het grote verschil tussen mensen zoals mij en onze politici is dat ik tussen de mensen heb geleefd en niet vanuit een Ivoren toren de zaken bekijk.
Mensen die nog leven met het onderscheid tussen Kelten, Germanen, Barbaren, Saksen, enz... horen niet thuis in onze maatschappij.
Mensen die andere niet als hun gelijke beschouwen moet je niet in onze maatschappij doen leven.

De Europeaan en de Oosterling hebben er meer dan 5000 jaar over gedaan om van een jagers en krijgersmaatschappij naar onze moderne maatschappij te groeien.
En onze politici denken en verwachten dat andere volkeren diezelfde stap op enkele maanden kunnen maken.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 11:15   #96
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 5 januari 2014
Berichten: 908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Binnen de VN zijn er slechts enkele vaste raadsleden. België is daar nu vertegenwoordigd door Nederland, dat zelf grote vraagtekens zet bij het migratiepact.
En de meeste staten zijn niet door zichzelf vertegenwoordigd binnen de VN-raad.
U kent dus niet eens het verschil tussen de VN veiligheidsraad en de VN Algemene Vergadering.

De arrogantie en het gebrek aan (zelf)kennis dat u hier ten toon spreidt, kent werkelijk geen grenzen.




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Hebben onze politici al ergens bij stil gestaan als ze een beslissingen van de VN of EU aanvaarden?
Hebt u er al eens bij stilgestaan dat beslissingen op VN en EU niveau worden genomen door onze politici, tezamen met politici van andere staten?

U blijft doen alsof VN en EU beslissingen zomaar uit de lucht komen vallen en klakkeloos overgenomen worden door onze politici.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Er zijn redenen en oorzaken waarom onze Belgische Elite soldaten geen opdrachten onder VN vlag meer willen uitvoeren.
Ja. Heeft iets te maken met Rwanda. Zoek het eens op. Het heeft dus niets te maken wat u hier probeert te verkondigen.




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Het grote verschil tussen mensen zoals mij en onze politici is dat ik tussen de mensen heb geleefd en niet vanuit een Ivoren toren de zaken bekijk.
Je moet toch echt simpel zijn om te denken dat politici werkelijk hermetisch afgesloten leven.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Mensen die nog leven met het onderscheid tussen Kelten, Germanen, Barbaren, Saksen, enz... horen niet thuis in onze maatschappij.
Mensen die andere niet als hun gelijke beschouwen moet je niet in onze maatschappij doen leven.

De Europeaan en de Oosterling hebben er meer dan 5000 jaar over gedaan om van een jagers en krijgersmaatschappij naar onze moderne maatschappij te groeien.
En onze politici denken en verwachten dat andere volkeren diezelfde stap op enkele maanden kunnen maken.
Wat een gewauwel is dit hier?
Ja_an is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 16:52   #97
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Zwarte Piet is uit het straatbeeld verdwenen, de hoofddoeken zijn in de plaats gekomen.
Gewapende militairen lopen tegenwoordig overal rond, gewoon om een schijn van veiligheid te bezorgen aan de burger.
Geweldplegingen zijn schering en inslag geworden, terwijl de Europeaan gewend was zijn deuren niet eens te sluiten.
Politie durft niet meer in alle wijken te komen, terwijl de wijkagent bekend stond als een vriend des huizes.
De Belgische landlopers kolonies zijn opvangcentra voor illegalen geworden.
Terwijl wij vroeger als jongeren heel Europa door trokken per autostop, rijden we vandaag met onze autodeuren vergrendeld, uit angst overvallen te worden.
De gevolgen van centrale planning, afpakken van geselecteerden, de eigen zakskes en die van meelopende vrindjes vullen, en met de rest Sinterklaas spelen om populariteit en verdere aanhang te winnen.
Het gevolg is de uitroeiing van samen-leven: conflict.
Om dat laatste dan weer als excuus te gebruiken om nog driester op te treden en de verwrongen toestand nog erger te maken.

Motief?
Te lui om te helpen in de economie - de basis van de samenleving.
Willen kunnen kopen wat anderen maken, zonder de door die anderen gevraagde tegenprestaties te leveren.
Centrale planning en hun aanhang zijn daarom asociaal tuig.
Het producerend bevolkingsdeel wordt steeds meer opgejaagd om de lasten van deze groeiende bende parasieten te kunnen dragen, dewelke zich voor het echte werk verschuilen via een waaier zelfverzonnen bezigheden, die dan nog vaak onbeschaamd dat producerend bevolkingsdeel hinderen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 16:56   #98
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De Europeaan en de Oosterling hebben er meer dan 5000 jaar over gedaan om van een jagers en krijgersmaatschappij naar onze moderne maatschappij te groeien.
En onze politici denken en verwachten dat andere volkeren diezelfde stap op enkele maanden kunnen maken.
Eigenlijk verwachten ze dat zelf ook helemaal niet.
De strategie van het politiek tuig / het regime, is gewoon - met andermans afgepakt geld - elders de aanhang kopen die ze hier niet meer in voldoende mate vinden.
Dus geen ideologische reden, gewoon een ordinaire: hun afstraffing ontlopen / weg komen met hun asociale luie overheidskont.

Wat IS die "EU" eigenlijk?
Tot enige decennia terug, hadden de individuele regimes last van inwoners die hun bezittingen opsloegen buiten hun individuele machtssfeer.
Er was zo enige concurrentie tussen de regimes.
Ze besloten die te stoppen, en zo, als een grootschalige prijsafspraak (taksniveaus), ontstond het EU niveau van het regime.
Waar ze uiteraard een wat fraaier klinkende term voor verzonnen: "HARMONISERING".
Het EU niveau, is dus niks meer dan een samenwerking tussen dievenbendes.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 16 december 2018 om 17:01.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 17:07   #99
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
U kent dus niet eens het verschil tussen de VN veiligheidsraad en de VN Algemene Vergadering.
Er is geen verschil, het zijn allemaal Committees van de Commies, waar de individuele Commies met het grootste gemak zetels schuiven ertussen, alsof de individuele Committees enkel verschillende etiketjes zijn op dezelfde doos.
Een beetje zoals de NVA hier net zo een regimepartij is als de andere, alleen laat het regime graag anders uitschijnen, om boze stemmers een uitweg "binnen de club" te geven.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 08:38   #100
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
U kent dus niet eens het verschil tussen de VN veiligheidsraad en de VN Algemene Vergadering.

De arrogantie en het gebrek aan (zelf)kennis dat u hier ten toon spreidt, kent werkelijk geen grenzen.
Wegens gebrek aan argumenten om je stelling te verdedigen, speel je dus maar op de man.



Citaat:






Hebt u er al eens bij stilgestaan dat beslissingen op VN en EU niveau worden genomen door onze politici, tezamen met politici van andere staten?

U blijft doen alsof VN en EU beslissingen zomaar uit de lucht komen vallen en klakkeloos overgenomen worden door onze politici.
Er zijn genoeg bewijzen daarvan.



Citaat:

Ja. Heeft iets te maken met Rwanda. Zoek het eens op. Het heeft dus niets te maken wat u hier probeert te verkondigen.



Dit drama had nooit kunnen plaats hebben, als de politici kennis van zaken zouden hebben.
De drama's die wekelijks op de middellandse zee plaats hebben, zouden nooit plaats hebben als onze politici kennis van zaken zouden hebben.


Citaat:


Je moet toch echt simpel zijn om te denken dat politici werkelijk hermetisch afgesloten leven.
Laat ze eens een paar maanden in Afrika gaan leven tussen de plaatselijke arbeidersbevolking.



Citaat:


Wat een gewauwel is dit hier?
En hiermee bewijs je dus dat je Afrika en de Arabische wereld niet kent.
Hiermee bewijs je dat je de Oost-Europese wereld niet kent.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be