Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 mei 2023, 07:34   #781
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Dat is erg warrig allemaal want
de belangen en bedoelingen van het individu zijn totaal anders dan die van de maatschappelijke instituties.
Als dat zo was zou de maatschappij helemaal niet kunnen functioneren.
Er is een verschil van individu en maatschappij voor zover het individu ook een privé leven heeft, maar dat privé leven is alleen mogelijk dank zij diezelfde maatschappij, waar het individu als deel als beroep en functie zichzelf kan onderhouden.
Citaat:
De filosoof moet het onderscheid duidelijk maken.
Heel gemakkelijk waar het individu de enkeling is en de maatschappij allen tezamen als een organisme.
Citaat:
God en godsdienst zijn instituties net als de regering, het hospitaal en de supermarkt. Zij scheppen voorwaarden voor het vrij functioneren van individuen binnen de lijnen van die instituties.
Mooi, maar dat wisten we al en is niks bijzonders.
Citaat:
Wij bepalen de regels en voorwaarden van het spel en de zedelijkheid verplicht ons om die te respecteren. Zie daar een universeel wereldbeeld met het individu als atoom in de natuur en het universum. Dat is alles.
Dat is zeker niet alles, want er zijn de microgoden die ons geschapen hebben en dat is het ware universele wereldbeeld.

En in de toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen zoals het al reeds in de microcosmos bestaat.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 12:43   #782
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.524
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Als dat zo was zou de maatschappij helemaal niet kunnen functioneren.
Er is een verschil van individu en maatschappij voor zover het individu ook een privé leven heeft, maar dat privé leven is alleen mogelijk dank zij diezelfde maatschappij, waar het individu als deel als beroep en functie zichzelf kan onderhouden.
Je mist het punt. De instituten zijn niet, en vertegenwoordigen niet, de maatschappij. Zie het eens in de historische context van het jodendom, de katholieke "maatschappij" van de middeleeuwen, verlichting, met een standen maatschappij en slavernij. Valt het kwartje nu misschien? De instituties hebben een eigen wil en eigen behoeften en belangen om zichzelf in stand te houden als entiteiten. Ze bestaan echt niet fysiek maar meta-fysisch. De maatschappij is een onrijpe gedrachtenkronkel, een fantoom.

Citaat:
... waar het individu de enkeling is en de maatschappij allen tezamen als een organisme.
Mooi, maar dat wisten we al en is niks bijzonders.
Je mist het punt. Ik had het over de instituties die boven de individuen staan. Zij zijn géén deel van de maatschappij. Of is God en de kerk en het schoolbestuur of hospitaal onderworpen aan elk individu?
Slordig.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 13:06   #783
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Zowel Hegel als mijn atoomtheorie wordt bewezen in de logica, waar je blijkbaar geen kaas van hebt gegeten en niet eens wilt lezen.
Dat is nog nooit iemand gelukt.
Maar als jij denkt van wel mag je het zelf gaan proberen.
Ik daarentegen openbaar de waarheid en dat is het hoogste wat er is.
Maar deze wereld is blind en zal ten onder gaan.
Daar helpt geen lieve moedertje aan.

Alleen ik zou de wereld kunnen redden als de mensen mij zouden geloven en begrijpen, maar dat willen ze niet en kunnen ze ook niet.
Energie schept geen leven, het is slechts een primitieve kracht, meer niet.
Het bestaat ook helemaal niet, is onbewezen en is slechts jouw fantasie.
Ik kan het zeer goed bewijzen, maar jij kunt het totaal niet begrijpen en je wilt het niet eens lezen.
Maar aantonen dat kan ik niet, dat zal de wetenschap moeten doen in de toekomst.
Levensenergie is nooit bewezen.
Leven is geen energie, ...
... is alleen maar beweging, meer niet.
Ik heb het opgeschreven, maar blijkbaar kun je helemaal niet lezen.

Maar ik heb nog een enkel bewijs van jouw levensenergie gezien.
Door logisch denken wordt het bewezen aan de hand van het feit dat de microkosmos een hogere wereld is en een ruimtevaartcultuur moet zijn.

Vierde klaarblijkelijkheid tot de juiste conclusie.

De microkosmos is een complexere wereld en gezien onze ruimtevaart moet het wel een ruimtevaartcultuur zijn tot een veel beter heelal met een toekomst om ook zelf in de toekomst een ruimtevaartcultuur te bouwen in de macrokosmos.
En ook omwille van een eeuwig en oneindig heelal en daarmede ook het bestaan van God te bewijzen in een oneindig aantal microwezentjes.
.....
De elementaire deeltjes zijn veel te klein om als ruimteschepen waar te kunnen nemen.
Blijkbaar weet je ook al niks van de wetenschap.
Aantonen is iets anders dan bewijzen.
Ook dat weet je dus niet.
...
Ik ben de enige die gezond is van Geest, ver boven deze domme wereld verheven die alleen in staat is mij te beledigen en niet te lezen.
Het is het begin van de bewijsvoering,....
Bewijs kort en in het algemeen geformuleerd:
1 - Het .....
......
....
4 - Ik kan er het bestaan van God mee bewijzen, wat geen enkele religie kan.
Dit warrige gewauwel gaat nergens meer over en elke vorm van logica, bewijs en intelligentie ontbreekt.
Tegen waandenkbeelden is geen kruid gewassen, zelfs de betekenissen van logica en feiten worden al niet begrepen, dus is elke discussie volkomen zinloos.
Wie beweert de wedergeboren christus te zijn, als enige gezonde van geest en de rest van de wereld is dom, die is overrijp voor het gesticht als geestesziek, je had beter wedergeboren napoleon gekozen.

Jij schijnt steeds dringender nood te hebben aan geestelijke hulp door een professionele hulpverlener, contacteer zo vlug mogelijk een psychiater om je beweringen aan voor te leggen en vergeet vooral niet je feiten en je logica uit te leggen.
Laat ook even de conclusie van die professioneel weten over jouw "bewezen" atoomtheorie met minuscule ruimteschepen en microwezens?
Tenzij professionelen natuurlijk ook weer niet intelligent genoeg zijn om jouw theorieën als wedergeboren christus te kunnen begrijpen?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2023, 13:37   #784
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Ik ben uniek in het bijzonder omdat ik de wedergeboren Christus ben, ver boven de domme massa verheven.

Neen, dat weet hij helemaal niet.
Hij komt niet verder dan levensenergie, meer weet hij niet.
Deze wereld is een gekkenhuis waarmee niks te bespreken valt omdat deze wereld helemaal niet kan lezen, laat staan nadenken en intelligent discussiëren.
Maar Mij beledigen dat kunnen ze wel.

Zij zijn bezig hun eigen ondergang te bereiden.
De arrogantie van de geesteszieke met de waan van de wedergeboren christus te zijn.

Gij lijdt aan grootheidswaanzin, je vindt jezelf uniek en verheven boven elk ander mens vanuit je minderwaardigheidscomplex als nietige mens want anders voel je jezelf maar een waardeloze, machteloze niemendal en je wil je belangrijk kunnen voelen.
Waanideeën zijn kenmerkend voor veel mentale of neurologische stoornissen als een poging om vreemde, zinloze ervaringen te kunnen verklaren...zoals God.

God heeft de wereld en de mens Zelf geschapen, Hij geeft de levensnoodzakelijke Levensenergie om te kunnen leven maar Hij weet dus van niks...

Gij kunt beter je boodschap uitdragen aan de domme wereld door scenario schrijver te worden van een sf-serie om je uit te leven over je fantasieën als unieke, verheven wedergeboren christus met atoomscheepjes en marsmannekes die de microkosmos van jouw geest bevolken en dan kaap je tenminste dit subforum voor de domme massa niet meer met je denkbeeldig bewezen complottheoriën en uit je duim gezogen bijgeloof...het zou zelfs een succes serie kunnen worden.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 08:30   #785
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Dit warrige gewauwel gaat nergens meer over en elke vorm van logica, bewijs en intelligentie ontbreekt.
Tegen waandenkbeelden is geen kruid gewassen, zelfs de betekenissen van logica en feiten worden al niet begrepen, dus is elke discussie volkomen zinloos.
Wie beweert de wedergeboren christus te zijn, als enige gezonde van geest en de rest van de wereld is dom, die is overrijp voor het gesticht als geestesziek, je had beter wedergeboren napoleon gekozen.
Ja, jong, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
De enige die de waarheid weet ben ik, Harrie Christus, meer dan Napoleon.
Citaat:

Jij schijnt steeds dringender nood te hebben aan geestelijke hulp door een professionele hulpverlener, contacteer zo vlug mogelijk een psychiater om je beweringen aan voor te leggen en vergeet vooral niet je feiten en je logica uit te leggen.
Laat ook even de conclusie van die professioneel weten over jouw "bewezen" atoomtheorie met minuscule ruimteschepen en microwezens?
Tenzij professionelen natuurlijk ook weer niet intelligent genoeg zijn om jouw theorieën als wedergeboren christus te kunnen begrijpen?
Inderdaad: psychiaters zijn zelf krankzinnig en deze wereld ook, maar ik zal de wereld genezen.

En wat jou betreft: doe je best mij te beledigen, hoe meer ik in deze wereld zal lijden, des te groter mijn glorie in de hemel zal zijn....

Go, tell it on the mountain....Matthew 28:19

Gaat dan henen, onderwijst al de volken, dezelve dopende in den Naam des Vaders, en des Zoons, en des Heiligen Microwezentjes.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 08:37   #786
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
De arrogantie van de geesteszieke met de waan van de wedergeboren christus te zijn.
Bewezen in mijn atoomtheorie voor wie kan lezen en nadenken.
Ja, oneindig veel beter dan Jezus ben ik, die slechts een mythe was.
Citaat:

Gij lijdt aan grootheidswaanzin, je vindt jezelf uniek en verheven boven elk ander mens vanuit je minderwaardigheidscomplex als nietige mens want anders voel je jezelf maar een waardeloze, machteloze niemendal en je wil je belangrijk kunnen voelen.
Waanideeën zijn kenmerkend voor veel mentale of neurologische stoornissen als een poging om vreemde, zinloze ervaringen te kunnen verklaren...zoals God.

God heeft de wereld en de mens Zelf geschapen, Hij geeft de levensnoodzakelijke Levensenergie om te kunnen leven maar Hij weet dus van niks...
De microwezentjes hebben de aarde en het leven daar op geschapen.
En zij weten alles.
Citaat:

Gij kunt beter je boodschap uitdragen aan de domme wereld door scenario schrijver te worden van een sf-serie om je uit te leven over je fantasieën als unieke, verheven wedergeboren christus met atoomscheepjes en marsmannekes die de microkosmos van jouw geest bevolken en dan kaap je tenminste dit subforum voor de domme massa niet meer met je denkbeeldig bewezen complottheoriën en uit je duim gezogen bijgeloof...het zou zelfs een succes serie kunnen worden.
Het zou een groot succes kunnen worden als de wereld niet zo dom was, alleen in staat mij te negeren en te beledigen.

Enfin: vroeger ben ik gekruisigd en nu alleen maar bespot.
De wereld gaat vooruit.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 08:56   #787
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Je mist het punt. De instituten zijn niet, en vertegenwoordigen niet, de maatschappij.
Zij zijn deel van de maatschappij.
Citaat:
Zie het eens in de historische context van het jodendom, de katholieke "maatschappij" van de middeleeuwen, verlichting, met een standen maatschappij en slavernij. Valt het kwartje nu misschien? De instituties hebben een eigen wil en eigen behoeften en belangen om zichzelf in stand te houden als entiteiten. Ze bestaan echt niet fysiek maar meta-fysisch. De maatschappij is een onrijpe gedrachtenkronkel, een fantoom.
Instituten zijn ook fysisch aanwezig.
Er is de staat, de maatschappij en de gemeenschap, alle drie.
Citaat:



Je mist het punt. Ik had het over de instituties die boven de individuen staan. Zij zijn géén deel van de maatschappij. Of is God en de kerk en het schoolbestuur of hospitaal onderworpen aan elk individu?
Slordig.
Instituten zijn deel van de maatschappij en bestaan uit individuen.
Alleen als collectief zijn zij ook meer dan de individuen.
Maar ook primitiever dan elk individu.
Zo heeft een instituut geen ogen en oren en hersenen en benen en armen als een individu dat heeft.

En ik heb nergens beweerd dat ze aan elk individu onderworpen zijn.
Kortom: je lult maar weer wat.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 09:50   #788
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Uit Google:

Onder instituties verstaan we de zijn afspraken tussen mensen die samen regelen hoe ze met elkaar omgaan. We kennen daarbij instituties als formele afspraken, zoals regels en wetten. Maar er bestaan ook vele informele afspraken. Hierbij denken we vooral aan onderlinge gedragsnormen.

Om het abstracte begrip sociale institutie wat sprekender te maken hieronder een aantal voorbeelden.
Het huwelijk. ...
Het gezin.
Het rechtssysteem.
Het onderwijs.
De wetenschap.
De (sociale) media.
Rituelen rondom rouw.
Het geloof, de kerk, de moskee, synagoge.

Maar zij zijn niet alleen abstract, maar zij bestaan ook allemaal.
Meta-fysisch en fysisch beide.
Fysisch als organisme.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 10:45   #789
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Dit warrige gewauwel gaat nergens meer over en elke vorm van logica, bewijs en intelligentie ontbreekt.
Tegen waandenkbeelden is geen kruid gewassen, zelfs de betekenissen van logica en feiten worden al niet begrepen, dus is elke discussie volkomen zinloos.
Wie beweert de wedergeboren christus te zijn, als enige gezonde van geest en de rest van de wereld is dom, die is overrijp voor het gesticht als geestesziek, je had beter wedergeboren napoleon gekozen.

Jij schijnt steeds dringender nood te hebben aan geestelijke hulp door een professionele hulpverlener, contacteer zo vlug mogelijk een psychiater om je beweringen aan voor te leggen en vergeet vooral niet je feiten en je logica uit te leggen.
Laat ook even de conclusie van die professioneel weten over jouw "bewezen" atoomtheorie met minuscule ruimteschepen en microwezens?
Tenzij professionelen natuurlijk ook weer niet intelligent genoeg zijn om jouw theorieën als wedergeboren christus te kunnen begrijpen?
Wat is beter: de hersenen die slechts werken op simpele atomen of de hersenen die werken op de super intelligentie van de microgoden?
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 11:41   #790
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Wat is beter: de hersenen die slechts werken op simpele atomen of de hersenen die werken op de super intelligentie van de microgoden?
Beter met 1 werkende hersencel maar met gezond verstand.

Gij zijt compleet ongeloofwaardig door je christus-waan met microgoden.
Laat je verzorgen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 12:00   #791
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.524
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Uit Google:

Maar zij zijn niet alleen abstract, maar zij bestaan ook allemaal.
Meta-fysisch en fysisch beide. Fysisch als organisme.
Dat is niet correct.
Je kan bij een bedrijf of organisatie in dienstverband werken, ook als directeur of president, maar je bent fysiek geen deel van die organisatie. Je lichaam is niet gedefinieerd in de statuten. Ik begrijp dat je daar moeite mee hebt maar neem de tijd om er over na te denken. Iedere directeur of koning of paus is vervangbaar.

Het instituut christen is vormgegeven in de eerste en tweede euuw. Het begon als een splintergroep, een joodse sekte in het tweestammenkoninktijk en onder joden in Rome die door keizer Claudius werden verdreven wegens ongeregeldheden. Dat instituut is nooit een goed "organisch" geheel geworden.

Harrie Christus voelt zich niet thuis in een van de vele christelijke sekten en dient zich aan als wedergeboren (vleesgeworden) Jezus die is verwekt door een onbekende vader en geboren uit een onbekende moeder. God heeft hem in de Jordaan geworpen en daar is hij uitgekropen zonder te kunnen zwemmen.

Harrie Christus wordt niet geloofd, want men zegt: "Kan er uit de Jordaan iets goeds komen?"
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2023, 06:53   #792
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Beter met 1 werkende hersencel maar met gezond verstand.
Die ene domme cel die alleen maar kan beledigen.
Citaat:
Gij zijt compleet ongeloofwaardig door je christus-waan met microgoden.
Laat je verzorgen.
Oma weet het beter....

Wees beleefd tegen God.
Scheld niet en vertel geen leugens.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2023, 07:05   #793
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Dat is niet correct.
Je kan bij een bedrijf of organisatie in dienstverband werken, ook als directeur of president, maar je bent fysiek geen deel van die organisatie. Je lichaam is niet gedefinieerd in de statuten. Ik begrijp dat je daar moeite mee hebt maar neem de tijd om er over na te denken. Iedere directeur of koning of paus is vervangbaar.
Dus jij laat je lichaam thuis als je naar je werk gaat?...
Citaat:

Het instituut christen is vormgegeven in de eerste en tweede euuw. Het begon als een splintergroep, een joodse sekte in het tweestammenkoninktijk en onder joden in Rome die door keizer Claudius werden verdreven wegens ongeregeldheden. Dat instituut is nooit een goed "organisch" geheel geworden.
Nu, daar denkt de paus anders over.
Het bestaat in de vele gelovigen en vele kerken.
Bijeen gehouden door de kerkleer.
Met tevens een grote macht in de politiek tot op heden.
Wat het laatste betreft ook nog in het protestantisme.
Citaat:


Harrie Christus voelt zich niet thuis in een van de vele christelijke sekten en dient zich aan als wedergeboren (vleesgeworden) Jezus die is verwekt door een onbekende vader en geboren uit een onbekende moeder.
God heeft hem in de Jordaan geworpen en daar is hij uitgekropen zonder te kunnen zwemmen.
Ik zie dat je je eigen mythe hebt geschapen en mijn nieuwe Bijbel nog steeds niet hebt gelezen.
Citaat:

Harrie Christus wordt niet geloofd, want men zegt: "Kan er uit de Jordaan iets goeds komen?"
Niet uit de oude rivier de Jordaan, daaruit is alleen een hoop ellende geboren, maar uit de Jordaan in Amsterdam is mijn Vader geboren, die Mij als zijn Zoon heeft verwekt.

En omdat ik de Waarheid verkondig, ver boven het kleine verstand van de domme massa word ik niet geloofd.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2023, 07:45   #794
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Beter met 1 werkende hersencel maar met gezond verstand.
Dus je geeft toe dat je maar één cel in je hoofd hebt.

In je lichaam leven septiljoen microgoden om je lichaam goed te laten werken.
En de hersenen werken door duizend sextiljoen microgoden.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2023, 08:06   #795
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Beter met 1 werkende hersencel maar met gezond verstand.
Een cel zonder armen en benen, zonder ogen en oren en zonder een brein, nu daarin zit ook zeker geen verstand, of het moet van de microgoden wezen.
Citaat:

Gij zijt compleet ongeloofwaardig door je christus-waan met microgoden.
Laat je verzorgen.
Ik ben er juist om voor deze krankzinnige wereld te zorgen die zonder Mij ten onder zal gaan aan zijn eigen domheid.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2023, 11:36   #796
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
....
Ik ben er juist om voor deze krankzinnige wereld te zorgen die zonder Mij ten onder zal gaan aan zijn eigen domheid.
Pak dan je knapzak en trek dan maar gauw die krankzinnige, wijde wereld in want eenzame monologen houden met jezelf op een forum zal de ondergang van die domme mensen niet stoppen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 23 mei 2023 om 11:37.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2023, 08:29   #797
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Pak dan je knapzak en trek dan maar gauw die krankzinnige, wijde wereld in want eenzame monologen houden met jezelf op een forum zal de ondergang van die domme mensen niet stoppen.
Ik ben zelf het middelpunt van de wereld, dus laat de wereld tot Mij komen.

En wat jou betreft: ga dan de wereld in om de blijde boodschap te verkondigen:

Mattheus 28:19

Atomen bestaan uit ruimteschepen.
De ware goden zijn de microwezentjes.
Ik ben Harriechristus, de wedergeboren Jezus.
De enige die de wereld nog kan redden.

Vast heb je je knapzak al op je rug.
Ik ben te oud en ik heb al reeds 49 jaar lang mijn best gedaan.
Nu is het aan jou.
Veel succes....
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2023, 09:08   #798
Astrodamos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 december 2011
Locatie: Godsheide
Berichten: 1.103
Standaard

toen de Antechrist in 2008 voor de eerste keer in het Vatikaan stond werden hem een boetekleed en oude sandalen voorgelegd : hij heeft ze geweigerd
Astrodamos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2023, 10:04   #799
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Deze gehele wereld is de anti-christ en wil geen boete doen, terwijl ik toch bereid ben tot vergiffenis.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2023, 10:05   #800
Astrodamos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 december 2011
Locatie: Godsheide
Berichten: 1.103
Standaard

en
Astrodamos is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be