Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 mei 2023, 09:16   #26541
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Het sluiten van grenzen voor wat er binnen probeert te komen is zinnig, ja. Maar de zich alhier bevindende populatie die voor overlast zorgt, moet eveneens weer aan de andere kant van de grens.
Dat klopt inderdaad maar of die terug zullen willen gezet worden dat is de vraag.

In hun eigen landen of daar waar zij vandaan komen zullen zij het zo niet moeten uithangen denk ik of men gaat er daar snel werk van maken om de overlast in te dijken.

De EU is daarin véééééééééél te braaf en dat is algemeen geweten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 11:05   #26542
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat klopt inderdaad maar of die terug zullen willen gezet worden dat is de vraag.

In hun eigen landen of daar waar zij vandaan komen zullen zij het zo niet moeten uithangen denk ik of men gaat er daar snel werk van maken om de overlast in te dijken.

De EU is daarin véééééééééél te braaf en dat is algemeen geweten.
Daarom dat ik Patrickve nog goed kan volgen in zijn filosofie van open grenzen en open blaffers. Daar lost ge beide problemen mee op.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 12:39   #26543
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Daarom dat ik Patrickve nog goed kan volgen in zijn filosofie van open grenzen en open blaffers. Daar lost ge beide problemen mee op.
Of dat de oplossing zal bieden laat dat een twijfelgeval zijn.

Ergens zou het een oplossing kunnen zijn inderdaad.

p.s.

Het probleem

Het probleem zal zijn dat wij mensen zullen moeten opletten dat wij zelf niet verdrongen worden.

Dus grenzen dicht en alle andere voordelen schrappen, misschien nog eerste zorg en dan gelijk terugsturen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 mei 2023 om 12:40.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2023, 23:58   #26544
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Proces van eliminatie.

Men kan moeilijk zeggen dat de helft v d EU nu moslim terrein is. We offeren helft EU op om een duidelijke grens en muur op te trekken. Zij (Zuid-Europa) lossen toch nooit hun financiële aflossingen in. De bakermat van de Europese beschaving ligt daar.

Het andere scenario is dat we onderhandelen met Saudi-Arabie. Vermits je die kan overtuigen trek je de halve moslimwereld mee. Zij zeggen dat wij nog altijd een primitieve brol economie hebben gebaseerd op olie. Van waar komt al die olie? Juist, ja.

En als Europeanen naar hier durven komen, verbrandt 80% letterlijk door het ongedierte en de hitte. Blanken kunnen er niet tegen.

Wij Europeanen hebben cartografie en kunnen precisie aanvallen doen net zoals de Amerikanen dat deden. Maar botten op de grond. Daar zijn de Europeanen te verstedelijkt, te verwend, te vergrijsd en te zwak voor.

Dus die zwakheden buiten wij maximaal uit.

En zo is dat nu eenmaal...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2023, 06:07   #26545
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Onze rijke vrouwen hebben hun trots dus dat zijn wel slechte slaven voor de musels. Die werken toch nooit. Nutteloos voor onze emirs en hoge gasten uit het Midden-Oosten.

Want voor het vuile werk rekenen ze daar op het buitenland. Zie Qatar en die voetbal.

Belachelijk, dat je nog in slaaf - meester termen denkt. Beiden zijn afhankelijk van elkaar. Iedereen is slaaf aan iets.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2023, 06:36   #26546
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Of dat de oplossing zal bieden laat dat een twijfelgeval zijn.

Ergens zou het een oplossing kunnen zijn inderdaad.

p.s.

Het probleem

Het probleem zal zijn dat wij mensen zullen moeten opletten dat wij zelf niet verdrongen worden.

Dus grenzen dicht en alle andere voordelen schrappen, misschien nog eerste zorg en dan gelijk terugsturen.
Je geeft zelf het antwoord he, "we zullen moeten opletten niet zelf verdrongen te worden" dus ofwel gaan we er nu eens aan beginnen om het tij te keren en kan het "vreedzaam" opgelost worden. Dus doe wat wij zeggen of bol het af.

Of we doen niets, en dan moet je op een gegeven moment hopen dat er nog echte mannen zijn, die het niet zo nauw nemen met bepaalde mensen rechten en shit, en die de zaak ook oplossen,
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2023, 11:21   #26547
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.638
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Proces van eliminatie.

Men kan moeilijk zeggen dat de helft v d EU nu moslim terrein is.
......

En zo is dat nu eenmaal...
Proces van islam overname.
Voor moslims is elk stukje grond waar een moslim ooit woonde, voorgoed en voor eeuwig, islamitische grond geworden waar enkel de sharia wet kan zijn en geen enkele ongelovige mag en kan nog op die grond aanspraak maken.
Lees er de koran maar eens op na.
Geen moslim kan volgens hen dan ook ooit onteigend worden door een ongelovige, infidel overheid.
Er is al veel moslim/islamitisch terrein in europa dankzij....de kafir en oikofobe politiekers die toestonden dat islamieten onze gronden en huizen mochten kopen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2023, 11:22   #26548
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.638
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Je geeft zelf het antwoord he, "we zullen moeten opletten niet zelf verdrongen te worden" dus ofwel gaan we er nu eens aan beginnen om het tij te keren en kan het "vreedzaam" opgelost worden. Dus doe wat wij zeggen of bol het af.

Of we doen niets, en dan moet je op een gegeven moment hopen dat er nog echte mannen zijn, die het niet zo nauw nemen met bepaalde mensen rechten en shit, en die de zaak ook oplossen,
Het kalf is al verdronken.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2023, 11:24   #26549
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Proces van islam overname.
Voor moslims is elk stukje grond waar een moslim ooit woonde, voorgoed en voor eeuwig, islamitische grond geworden waar enkel de sharia wet kan zijn en geen enkele ongelovige mag en kan nog op die grond aanspraak maken.
Lees er de koran maar eens op na.
Geen moslim kan volgens hen dan ook ooit onteigend worden door een ongelovige, infidel overheid.
Er is al veel moslim/islamitisch terrein in europa dankzij....de kafir en oikofobe politiekers die toestonden dat islamieten onze gronden en huizen mochten kopen.
Het zal solden zijn geweest. De grote uitverkoop. Alles moet weg aan halve prijs.

En het volk shopte wat verder...

TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2023, 15:07   #26550
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.638
Standaard

Buitenlandse haat-sjeik geeft lezing in Antwerpen, op zich geen nieuws, maar het valt op dat hij dat kan doen zonder dat de antifascisten opdagen of dreigen met geweld. Raar toch.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2023, 16:45   #26551
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Bij onze noorderburen...

Dit is waarom inwoners Ter Apel burgerwacht hebben opgericht: 'We worden in de steek gelaten'

zal het die mensen lukken er tegen op te treden of zullen zij zelf een veroordeling oplopen?

Intussen stopt het bootjesverkeer zeker niet
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 mei 2023 om 16:47.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2023, 17:15   #26552
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Tunesiër (23) valt begeleiders van asielcentrum in Berlaar aan: “Ik heb geen spijt, zij stonden in het huis van God met hun schoenen aan”

Het parket in Mechelen heeft een celstraf gevorderd van 10 maanden tegen een 23-jarige Tunesiër. De twintiger moest zich verantwoorden voor verschillende agressie-incidenten. Hij viel onder meer twee begeleiders van het asielcentrum in Berlaar aan.
https://www.hln.be/berlaar/tunesier-...-aan~abeb5fbb/

Waarom sturen ze die in godsnaam niet terug naar Tunesië ?
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2023, 19:32   #26553
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
https://www.hln.be/berlaar/tunesier-...-aan~abeb5fbb/

Waarom sturen ze die in godsnaam niet terug naar Tunesië ?
Men zou de vraag kunnen stellen, wat komen zij doen in de EU als zij het niet kunnen vinden met de manier waarop Europeanen leven?

Dan moet er toch een heel andere reden achter gezocht worden dat zij van einde ende verre blijven komen of moeten wij Europeanen het zien als dat zij 'uitgezonden" zijn om de EU te veroveren?

Hun zoveelste veroveringstocht gezien in de geschiedenis.

p.s.

Die lachen zich ver te pletter denk ik met al de geldinzamelacties die men doet in de EU om Afrika en 'bovenop' te helpen.

Honger en wildkweek strookt dat wel?????
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 mei 2023 om 19:36.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2023, 20:07   #26554
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bij onze noorderburen...

Dit is waarom inwoners Ter Apel burgerwacht hebben opgericht: 'We worden in de steek gelaten'

zal het die mensen lukken er tegen op te treden of zullen zij zelf een veroordeling oplopen?

Intussen stopt het bootjesverkeer zeker niet
alweer een lading ingenieurs en hersenchirurgen
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2023, 20:10   #26555
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
alweer een lading ingenieurs en hersenchirurgen


Zou er iemand zijn die zo iemand aan zijn/haar hersenen zou laten zitten mocht er een probleem zich voordoen met zijn/haar grijze massa?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 mei 2023 om 20:15.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2023, 06:34   #26556
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bij onze noorderburen...

Dit is waarom inwoners Ter Apel burgerwacht hebben opgericht: 'We worden in de steek gelaten'

zal het die mensen lukken er tegen op te treden of zullen zij zelf een veroordeling oplopen?

Intussen stopt het bootjesverkeer zeker niet
Als die allemaal voor mijn pensioen komen werken....'t zal meer kunnen zijn dan 1800€
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2023, 08:02   #26557
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als die allemaal voor mijn pensioen komen werken....'t zal meer kunnen zijn dan 1800€
Laat ik dat plaatsen onder de noemer wishful thinking

p.s.

En nog steeds geen Coast Guard die de vele bootjes beleefd terug van richting laat veranderen?



Naar alle waarschijnlijkheid zullen er mensen zijn die het dan als racisme zullen zien maar daar heeft het niets met te maken, waar het wel met te maken heeft is onze eigen veiligheid en die van onze kinderen en kleinkinderen te kunnen te blijven behouden want die komt serieus in het gedrang met al die 'nieuwkomers'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 mei 2023 om 08:15.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2023, 08:47   #26558
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
alweer een lading ingenieurs en hersenchirurgen
Vergeet de advocaten, de kernfysici en de chemici niet, hee. Die komen allemaal voor ons pensioen zorgen, zeggen ze. We zullen dan financieel en cultureel rijk zijn, zeggen ze.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2023, 08:48   #26559
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als die allemaal voor mijn pensioen komen werken....'t zal meer kunnen zijn dan 1800€
We zijn rijk, zeg ik u! Rijk!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2023, 16:19   #26560
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/05...antwerpse-key/
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be