Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juli 2019, 12:11   #1801
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Allemaal goed en wel, maar weten sinds Borat allemaal dat dat natuurlijk komt door de kwaliteit van de kazachse prostituees, de properste in de regio behalve die van Turkmenistan natuurlijk en ongetwijfeld naast Kalium het belangrijkste exportproduct.

Het Kazachstaanse volkslied in de Borat Versie wordt nu al internationaal erkend als 'de betere versie'.

https://www.dailymail.co.uk/news/art...-ceremony.html



Snel dus een opfrissing van dit monumentale volkslied, dat ongetwijfeld op elke speelplaats in Kazachstan wordt gezongen elke morgen voor de vlag en een metershoog portret van de Dictator van het moment, met genitalien waarover het hele volk in bewondering zingt :
Met zulke zever houden de Kazachen zich niet bezig.
Ondertussen in Oekraine:

In recent times, Ukraine has become a popular prostitution and sex trafficking destination. Ukrainian women and children are subjected to forced sexual services and sex trafficking within the country and to other European, Central Asian and Middle Eastern countries. Ukraine's dissolution from the Soviet Union, saw the nation attempt to transition from a planned economy to a market economy. The transition process inflicted economic hardship in the nation, with nearly 80% of the population forced into poverty in the decade that followed its independence.[2]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Prostitution_in_Ukraine
De Kazachse hoeren zijn fictief, maar Oekraine is echt een bordeel geworden.

Laatst gewijzigd door tomm : 22 juli 2019 om 12:19.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 12:25   #1802
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.115
Standaard

Misschien kan Cohen een nieuwe film maken over Oekraine, en eens goed lachen met de nabestaanden van de slachtoffers van MH17. Je moet met alles kunnen lachen niet waar?
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 12:46   #1803
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Misschien kan Cohen een nieuwe film maken over Oekraine, en eens goed lachen met de nabestaanden van de slachtoffers van MH17. Je moet met alles kunnen lachen niet waar?
Je moet met alles kunnen lachen inderdaad, maar eerst en vooral met de achterlijkheid van de kazachen en de leugenachtige idiotie van de russen, die zijn gewoon grappiger toch?

Waarom denk je dat de term 'only in Russia' zo'n bekende filmpjes en foto's oplevert?
Het is hun handelsmerk, net als de prostituees.

Volgens Putin was Borat niet helemaal correct en zijn de russische prostituees de beste.

Tjah, dat is natuurlijk enkel proefondervindelijk vast te stellen he.

https://www.vox.com/world/2017/1/17/...tes-yes-really

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Putin
[Trump is] a grown man, and secondly he’s someone who has been involved with beauty contests for many years and has met the most beautiful women in the world. I find it hard to believe that he rushed to some hotel to meet girls of loose morals, although ours are undoubtedly the best in the world.
Only in russia





parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 16:02   #1804
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je moet met alles kunnen lachen inderdaad, maar eerst en vooral met de achterlijkheid van de kazachen en de leugenachtige idiotie van de russen, die zijn gewoon grappiger toch?

Waarom denk je dat de term 'only in Russia' zo'n bekende filmpjes en foto's oplevert?
Het is hun handelsmerk, net als de prostituees.

Volgens Putin was Borat niet helemaal correct en zijn de russische prostituees de beste.

Tjah, dat is natuurlijk enkel proefondervindelijk vast te stellen he.

https://www.vox.com/world/2017/1/17/...tes-yes-really



Only in russia





Russen zijn inderdaad wel grappig en een beetje anders , maar zij vinden weer andere zaken hier gek, zoals vrouwen met baarden, het feit dat je ghetto's hebt in westerse steden waar je je in Pakistan , Kinshasa of Marokko waant, gigantische techno festivals waar iedereen aan de drugs zit, dat pedofielen hun eigen partij hebben, hipsterbaarden, dat je lacht of chitchat verkoopt tegen iemand die je niet kent, dat onze kerken leeg zijn maar moskees vol, etc.
Oekraiense prostituees zijn het meest in trek en zullen dus wel de beste zijn, of toch minstens de goedkoopste.
De miljoenen seks toeristen uit Turkije, Arabische landen en het Westen kiezen voor Oekraine en niet Rusland of Kazakhstan. Ook Kyrgyzstan is in trek. Wat Kyrgyzstan en Oekraine gemeen hebben zijn mooie vrouwen die nauwelijks kunnen overleven toevallig of niet.

Laatst gewijzigd door tomm : 22 juli 2019 om 16:13.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 18:00   #1805
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Ik had eene een fysiotherapeutuit Oekraïne, mijn hemel, wat een bruut!
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 18:40   #1806
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Daar kun je niet veel op tegen hebben.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 20:59   #1807
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Daar kun je niet veel op tegen hebben.
Uw dochter en vrouw zullen dat graag lezen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 21:28   #1808
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Uw dochter en vrouw zullen dat graag lezen.
Wie ben ik om mij met de klederdracht van dat meisje te moeien
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 23:29   #1809
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Only in Russia

Deze moest ik vinden, ik weet niet waarom.

Blijkt dus een erotische photoshoot te zijn van een website, je bent nu dus officieel schuldig aan het verspreiden van fake news. Wees er trots op.

http://nudisty.org/82-golaya-selskay...motocikle.html



En nog een deel leukere foto's via de link
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 04:33   #1810
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Pruimensapje over het zadel.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 07:35   #1811
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je moet met alles kunnen lachen inderdaad, maar eerst en vooral met de achterlijkheid van de kazachen en de leugenachtige idiotie van de russen, die zijn gewoon grappiger toch?

Waarom denk je dat de term 'only in Russia' zo'n bekende filmpjes en foto's oplevert?
Het is hun handelsmerk, net als de prostituees.

Volgens Putin was Borat niet helemaal correct en zijn de russische prostituees de beste.

Tjah, dat is natuurlijk enkel proefondervindelijk vast te stellen he.

https://www.vox.com/world/2017/1/17/...tes-yes-really



Only in russia





En only in Belgium..? Wat heb je in de aanbieding?
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 08:41   #1812
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Deze moest ik vinden, ik weet niet waarom.

Blijkt dus een erotische photoshoot te zijn van een website, je bent nu dus officieel schuldig aan het verspreiden van fake news. Wees er trots op.

http://nudisty.org/82-golaya-selskay...motocikle.html



En nog een deel leukere foto's via de link
lol, ok, maar zelfs dan blijft dat 'Only in Russia' voor zover ik weet.

Ik heb in Gent of Brussel dat nog niet zien passeren op een moto, ook niet voor een fotoshoot.

Dank voor de link, dat wordt geapprecieerd.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 08:43   #1813
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
En only in Belgium..? Wat heb je in de aanbieding?
Is dat een meme?

Dit is een goeie :

parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 10:01   #1814
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Misschien kan Cohen een nieuwe film maken over Oekraine, en eens goed lachen met de nabestaanden van de slachtoffers van MH17. Je moet met alles kunnen lachen niet waar?
Humor, het is niet uw ding
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 10:18   #1815
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Humor, het is niet uw ding
Zeg dat wel maar dat heb je wel meer bij Communisten als Tomm.

Heel dat spel in ongetwijfeld begonnen als een dolle mop van Lenin in een bar in St.Petersburg indertijd, na sloten vodka.
Helaas namen de humorloze Tomm-clonen van die tijd die flauwe mop serieus met alle gevolgen van dien.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 10:19   #1816
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Russen zijn inderdaad wel grappig en een beetje anders , maar zij vinden weer andere zaken hier gek, zoals vrouwen met baarden, het feit dat je ghetto's hebt in westerse steden waar je je in Pakistan , Kinshasa of Marokko waant, gigantische techno festivals waar iedereen aan de drugs zit, dat pedofielen hun eigen partij hebben, hipsterbaarden, dat je lacht of chitchat verkoopt tegen iemand die je niet kent, dat onze kerken leeg zijn maar moskees vol, etc.
Oekraiense prostituees zijn het meest in trek en zullen dus wel de beste zijn, of toch minstens de goedkoopste.
De miljoenen seks toeristen uit Turkije, Arabische landen en het Westen kiezen voor Oekraine en niet Rusland of Kazakhstan. Ook Kyrgyzstan is in trek. Wat Kyrgyzstan en Oekraine gemeen hebben zijn mooie vrouwen die nauwelijks kunnen overleven toevallig of niet.
Allez, post nog eens iets negatief over oekraine, zoals Witte kaproen constant negatief is over wallonie.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 11:32   #1817
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
lol, ok, maar zelfs dan blijft dat 'Only in Russia' voor zover ik weet.

Ik heb in Gent of Brussel dat nog niet zien passeren op een moto, ook niet voor een fotoshoot.

Dank voor de link, dat wordt geapprecieerd.
Graag gedaan

Ik kijk wel graag naar die Russische toestanden, wel grappig maar ze tonen ook de weerstand en vindingrijkheid van het volk. Je roeit met de riemen die je hebt, idem voor het Russische leger, de dronkaards zijn er uit en het is fenomenaal wat ze doen met hun budget.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 12:23   #1818
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Allez, post nog eens iets negatief over oekraine, zoals Witte kaproen constant negatief is over wallonie.
Ik ben niet tegen Oekraine, wel tegen de politieke kaste van dat land de laatste jaren.
Over Zelensky is het nog te vroeg om me uit te spreken.
Hij heeft nu alle macht in handen, hopelijk doet hij er iets goeds mee. Ik ben voorzichtig positief, slechter dan Poroshenko kon trouwens niet.
De Rusland haters vertrouwen hem niet dus dat is al positief.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 12:29   #1819
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zeg dat wel maar dat heb je wel meer bij Communisten als Tomm.

Heel dat spel in ongetwijfeld begonnen als een dolle mop van Lenin in een bar in St.Petersburg indertijd, na sloten vodka.
Helaas namen de humorloze Tomm-clonen van die tijd die flauwe mop serieus met alle gevolgen van dien.
Ik heb wel humor maar vind borat net als alle films van Cohen ordinair en beledigend.
Het leukste vind ik woordspelingen, woorden die op elkaar gelijken maar toch iets helemaal anders betekenen, en dubbele betekenissen. Daar zijn de Russen goed in. Je leest iets dat heel onschuldig lijkt maar bij nader inzien eigenlijk zeer grof is.
Engelse humor vind ik ook wel goed, Franse en Amerikaanse te oppervlakkig.
Bvb. In Vlaamse context:
Pata negra: achterwerk van een zwarte vrouw, De Lijn nemen=cocaine nemen, alles loopt gesmeerd=het is corrupt, etc. Russen maken constant zulke woordspelingen. Oekrainer en het woord voor dille gelijken op elkaar bvb.

Laatst gewijzigd door tomm : 23 juli 2019 om 12:45.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 14:18   #1820
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.115
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=wYVT4g88Rn4

Die is wel grappig, zulke dingen kom je regelmatig tegen in Rusland maar ook Kazakhstan en Oekraïne.
Een combinatie van een hoge mate van "je m'en foutisme " en vodka...
Laatst in een etnisch Russische stad aan de grens met Rusland... eerst komt een bebloede man naar me toe, we zijn nog maar net gearriveerd. Hij had messteken, we hadden net een taxi besteld en de witte lade wilde de man eerst niet naar het ziekenhuis vervoeren, die taxi was voor ons bedoeld. Ik vroeg de man wat er gebeurd was 'oh niets speciaals, een "draga", vechtpartijtje. Zoals ik elke dag wel zag als we 's avonds nog iets gingen drinken.
De bus had me laten staan, ik vertel dat aan het winkeltje waar ik iets gekocht had, onmiddellijk zeggen ze "stap in", een gezin in een lada ging wel even die bus inhalen, en reed 160 per uur. Het lukte en de vader maakte allerlei verwensingen naar de chauffeur. Ik kon terug instappen, toen ik geld aanbood waren ze zoals steeds duidelijk dat ze daar niet op uit waren. Zelfs meegemaakt dat taxi's weigerden geld te aanvaarden eens ze doorhadden dat ik een buitenlander was.

In de jaren 90 was het nog veel erger... onder Jeltsin... Het begon al bij de top... parlement doet wat moeilijk? Laten we ze eens beschieten met tanks om te tonen wie de baas is...


https://www.youtube.com/watch?v=v9YnDirqwT4

'Drunk Boris Yeltsin tried to hail taxi outside White House in underpants'
Boris Yeltsin got so drunk during a presidential visit to Washington that he was found standing outside the White House in his underpants, trying to hail a taxi so he could go out for a pizza.
The following night, a guard mistook him for an intruder after the former Russian president was discovered stumbling drunkenly around the basement of the official visitor's residence.

The embarrassing details about the extent of Mr Yeltsin's drinking habits have been revealed by Bill Clinton.


https://www.telegraph.co.uk/news/wor...nderpants.html

Daarom zeggen de Russen dat Putin de president is die ze nodig hebben, omdat hij GEEN typische Rus is.

Moest MH17 neergeschoten zijn door de rebellen, dan was dat zonder twijfel het gevolg van roekeloos gedrag en vodka.

Laatst gewijzigd door tomm : 23 juli 2019 om 14:22.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be