Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 augustus 2018, 14:34   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja, die heeft dat de laatste vier jaar kunnen bewerkstelligen.
Alstemblieft hé zeg.
Het was sarcasme, Schoof. Maar nu je het toch ernstig neemt. Het maakt niet uit in welk tijdsbestek Kenis zoveel mandaten bijeen sprokkelde. 36 mandaten waarvan de helft betaald en de helft niet is en blijft teveel van het goede. Geen mens kan zoveel mandaten aan. Als Kenis voor elk mandaat één keer per maand moet aanwezig zijn volstaan de dagen in een maand niet.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2018, 15:11   #42
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is uw mening, maar niet de mijne.

Een schepen mag van mij er voor opteren om zijn mandaat op politiek vlak zo breed mogelijk waar te nemen, dus met meerdere mandaten,
maar ook zo beperkt mogelijk, zodat hij vb. nog tijdelijk huisarts, verpleegster, huisvader, kinesiste ... kan zijn (om welke reden dan ook, vb. voor het geval van tegenvallende coalitievorming na de volgende verkiezingen).

Ik vind jouw visie veel te star. Communistisch zelfs.
Een Schepen in een grote stad (Antwerpen, Brussel, Gent....) verdient tussen de 8000 en de 9000€. Wat is daar zo communistisch aan ????

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/02...ter-verdienen/
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  maandloon burgemeesters en schepenen.png‎
Bekeken: 42
Grootte:  569,6 KB
ID: 109241  

__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2018, 15:21   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Een Schepen in een grote stad (Antwerpen, Brussel, Gent....) verdient tussen de 8000 en de 9000€. Wat is daar zo communistisch aan ????

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/02...ter-verdienen/
Dat je zoiets bekritiseert, tiens.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2018, 15:23   #44
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Toch leuk om te weten is dat de burgemeester en schepenen in Gent krek evenveel verdienen als die in Antwerpen, en Antwerpen heeft meer dan dubbel zoveel inwoners dan Gent.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2018, 18:04   #45
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Nu weten we ook zeker waarom niet alleen de belastingen op ons loon in Belgique, maar ook op onze stroom, gas en water, én zelfs het internet de duurste zijn van Europa?

Dat ligt aan KOEN KENIS!
Overdrijf je niet een beetje dat dat aan KOEN KENIS ligt???
Schrap KOEN KENIS en je zou geen euro minder betalen...

Maar daar liggen de problemen, nl. een hele ondergrondse economie in handen van politieke partijen maar waar de democratie geen enkele macht en geen enkele inspraak meer heeft en die alles behalve nog het belang van de burgers op oog heeft, maar alleen nog de eigen macht en verrijking...

Verander de huidige politieke samenstelling; alles zit muurvast en die machten kunnen dan hele groepen burgers benadelen zonder dat jusititie ook maar zal kunnen tussenkomen, want alles wat ze doen ligt wettelijk vast...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 18 augustus 2018 om 18:06.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2018, 19:57   #46
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het was sarcasme, Schoof. ....
OK pardon, ik reageer nogal vanuit de buik.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2018, 20:02   #47
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
OK pardon, ik reageer nogal vanuit de buik.
Het lag er nochtans vingerdik bovenop.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2018, 20:51   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Overdrijf je niet een beetje dat dat aan KOEN KENIS ligt???
Ja zeker! Maar jij bent niet de enige die dat niet door had. Ik legde het er nochtans vingerdik bovenop. Bovendien spreken mijn reacties op de cummulards waar je de bon belges nooit kritiek op hoort geven voor zich, maar zelfs DAT heb je niet door.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2018, 22:02   #49
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ja zeker! Maar jij bent niet de enige die dat niet door had. Ik legde het er nochtans vingerdik bovenop. Bovendien spreken mijn reacties op de cummulards waar je de bon belges nooit kritiek op hoort geven voor zich, maar zelfs DAT heb je niet door.
Waarom zouden we daar kritiek op moeten geven? Het ging tenslotte over de kampioenschappen 2018 met als grote winnaar in Vlaanderen, Koen Kennis. Ere wie ere toekomt. U houdt zich toch ook graag bij het onderwerp?
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2018, 22:34   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Waarom zouden we daar kritiek op moeten geven?
Moeten staat op stal. Maar geen nood, hypocrisie wordt in de regel gepareerd met voorbeelden die de bon belges liever "vergeten".
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2018, 22:36   #51
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Wat het onderwerp betreft, dat gaat over mandatenkampioenen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2018, 22:55   #52
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat het onderwerp betreft, dat gaat over mandatenkampioenen.

Inderdaad, van 2018. En Koen KENNIS spande de kroon in Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door Jakko : 18 augustus 2018 om 22:58.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2018, 03:45   #53
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ja zeker! Maar jij bent niet de enige die dat niet door had. Ik legde het er nochtans vingerdik bovenop. Bovendien spreken mijn reacties op de cummulards waar je de bon belges nooit kritiek op hoort geven voor zich, maar zelfs DAT heb je niet door.
Sorry, het lag er inderdaad dik op en jou een beetje kennende en je inzichten had ik het inderdaad onmiddellijk moeten doorhebben...
Maar het was zo'n buitenkansje waar de officiële media, laat staan onze linkse neppolitiekers en in dit geval ook heel erg de franstaligen politiekers en media die met grote trom doen alsof met de decumul alles weer mooi in zijn plooien zal gaan vallen...
Om van te kotsen heel die commedie en heel dat menselijke boerenbedrog dat ze met het schijnheiligste gezicht de wereld in stampen... en natuurlijk weer afdoen als Vlaams profitariaat daar waar de Vlamingen niet willen meedoen met hun kermes...
Sorry
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2018, 03:50   #54
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Inderdaad, van 2018. En Koen KENNIS spande de kroon in Vlaanderen.
Tuurlijk en dan vergeten we de hele drek maar die er onder ligt en dan vergeten we nog meer dat een man als Koen Kennis juist naar boven kan komen dank zij het geschoemel van jarenlang, meestal ver van de publieke opinie gehouden, politiek gekonkelfloes dat nu ineens naar boven komt omdat ook een NVa'er ervan kan profiteren en wie weet zou hij hen misschien op die manier uit hun eigen boot kunnen stampen...

Ik gun het hen inderdaad van harte...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2018, 06:30   #55
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Inderdaad, van 2018. En Koen KENNIS spande de kroon in Vlaanderen.
Als het een tsjeef, blauwe of rooie "volksvertegenwoordiger" de kroon spande in Vlaanderen zouden we NIEMAND van de hele klerezooi die hier en nu van hun teut maakt horen piepen. Maar owee nu ze iets hebben gevonden waar ze zich kunnen aan verkneukelen. Als de regelrechte corruptie, hoerenloperij en andere vormen van misbruik van belastinggeld ter sprake komt waar ALLE traditionele partijen zich decennialang aan bezondigden hebben jullie veel minder, of helemaal géén noten op jullie zang.
Koen is een oen dat hij zich zo door hypocrieten en onbenullen laat pakken, maar als hij het niet was zochten de schaamteloze verdedigers van het Belgisch separatisme én het moorddadig Belgisch kolonialisme wel een ander slachtoffer bij de Vlaamse separatisten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 augustus 2018 om 06:32.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2018, 07:05   #56
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als het een tsjeef, blauwe of rooie "volksvertegenwoordiger" de kroon spande in Vlaanderen zouden we NIEMAND van de hele klerezooi die hier en nu van hun teut maakt horen piepen. Maar owee nu ze iets hebben gevonden waar ze zich kunnen aan verkneukelen. Als de regelrechte corruptie, hoerenloperij en andere vormen van misbruik van belastinggeld ter sprake komt waar ALLE traditionele partijen zich decennialang aan bezondigden hebben jullie veel minder, of helemaal géén noten op jullie zang.
Koen is een oen dat hij zich zo door hypocrieten en onbenullen laat pakken, maar als hij het niet was zochten de schaamteloze verdedigers van het Belgisch separatisme én het moorddadig Belgisch kolonialisme wel een ander slachtoffer bij de Vlaamse separatisten.
Amaai, dat lucht op zekers, zo'n vlammende ende verontwaardigde ventilatie?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2018, 07:27   #57
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Waarom zouden we daar kritiek op moeten geven? Het ging tenslotte over de kampioenschappen 2018 met als grote winnaar in Vlaanderen, Koen Kennis. Ere wie ere toekomt. U houdt zich toch ook graag bij het onderwerp?
't Ja als die mens slechts bepaalde uren thuis mag zijn van zijn vrouw, dan moet hij toch ergens anders onderdak kunnen vinden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2018, 07:29   #58
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Amaai, dat lucht op zekers, zo'n vlammende ende verontwaardigde ventilatie?
Ik ben nu eenmaal een vrouw met een meer dan middelmatig temperament, en dat op meer dan één vlak.
De vermeende morele superioriteit van wat in de grond dubbelhartige hypocrieten en achterbakse idioten zijn triggeren mijn temperamentvolle eigenschappen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2018, 07:35   #59
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik ben nu eenmaal een vrouw met een meer dan middelmatig temperament, en dat op meer dan één vlak.
De vermeende morele superioriteit van wat in de grond dubbelhartige hypocrieten en achterbakse idioten zijn triggeren mijn temperamentvolle eigenschappen.
Ik kan me er alleen niet meer over opwinden en hou het erbij om dat allemaal vermakelijk te vinden.
'k Weet het, il ben verloren voor 'De Zaak'.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2018, 07:41   #60
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Troost je. Er is helemaal geen "zaak", of het zou een aflopende moeten zijn.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be