Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 januari 2016, 17:07   #81
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat hij ze hier ook in grote getale binnen laat is niet voldoende?
Nee, want Theo Francken voert het beleid uit van de coalitieregering nva/cd&v/ovld/mr. En, om on-topic te blijven - dat beleid is op geen enkele manier de oorzaak of de aanleiding tot die ontsporing in Duitsland. Daar hebben ze het zelf gezocht.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 17:11   #82
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Islam is zeker oorlog, je moert dezer dagen gewoon naar Saudi-Arabia en Iran kijken.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 17:19   #83
Yordin
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 december 2014
Berichten: 299
Standaard

http://www.rp-online.de/nrw/panorama...-aid-1.5669639

Citaat:
"Verhaltensregeln" für Karnevalisten

Künftig müsse man Lagen bei Großveranstaltungen anders einschätzen, teilte der Krisenstab mit. Dabei wolle man zunächst auf Präventionsmaßnahmen setzen, die bereits für die anstehenden Festivitäten zu Karneval umgesetzt werden sollen. Dazu soll es etwa "Verhaltensregeln" für junge Frauen und Mädchen geben, "damit ihnen solche Dinge nicht widerfahren", sagt Reker mit Bezug auf die sexuellen Übergriffe in der Silvesternacht. Es gebe bereits einen Verhaltenskatalog, der nun aktualisiert würde und bald online abrufbar sein wird.

Zu den Regeln gehöre es, zu Fremden eine Armlänge Distanz zu halten, innerhalb der eigenen Gruppe zu bleiben und sich von dieser nicht trennen zu lassen, im Notfall konkret Umherstehende um Hilfe zu bitten und als Zeuge einzugreifen oder die Polizei zu informieren.
Yordin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 17:24   #84
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Nee, want Theo Francken voert het beleid uit van de coalitieregering nva/cd&v/ovld/mr. En, om on-topic te blijven - dat beleid is op geen enkele manier de oorzaak of de aanleiding tot die ontsporing in Duitsland. Daar hebben ze het zelf gezocht.
Klopt. Veel te korte rokjes dragen middenin een crisis van masale illegale immigratie. Dit tijdens winter nog wel! Ongehoord! Dat is om een menselijke tunnel en veel vingers in de openingen vragen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 5 januari 2016 om 17:26.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 17:26   #85
Anitta
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat hij ze hier ook in grote getale binnen laat is niet voldoende?
2
Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 17:29   #86
Anitta
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Nee, want Theo Francken voert het beleid uit van de coalitieregering nva/cd&v/ovld/mr. En, om on-topic te blijven - dat beleid is op geen enkele manier de oorzaak of de aanleiding tot die ontsporing in Duitsland. Daar hebben ze het zelf gezocht.
meneer, het zijn weeral die andere, wapper zet nu toch eens een andere plaat op, of krijgt ge de zelfde ziekte als uwen burgemeester.
Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 17:33   #87
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Nee, want Theo Francken voert het beleid uit van de coalitieregering nva/cd&v/ovld/mr. En, om on-topic te blijven - dat beleid is op geen enkele manier de oorzaak of de aanleiding tot die ontsporing in Duitsland. Daar hebben ze het zelf gezocht.
Als hij er niet akkoord mee is dat ze hier en masse toestromen kan hij nog altijd ontslag nemen. Wacht nog even en je krijgt die toestanden ook hier.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 5 januari 2016 om 17:34.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 17:49   #88
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Die toestanden spelen zich vaak af in Brussel, alleen op kleinere schaal. Het "Femme de la rue" probleem is er helemaal niet op verbeterd.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 18:17   #89
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Zelfverklaard verdraagzaam links is de zaken al aan het relativeren :

Citaat:

Op Facebook vertelt Regina haar verhaal. Regina kwam midden in de nacht klem te zitten in een menigte mannen aan de andere kant van het station. Veel van hen hadden een Arabisch uiterlijk. Sommigen waren dronken, maar ze voelde zich niet onveilig.

"De mannen om me heen, en dat waren er veel, probeerden me er juist door te laten, ze kwamen niet in de buurt, waren aardig en verontschuldigden zich voor de situatie. Ze vroegen waar ik heen wilde, anderen keken of de trein die ik nodig had nog op het perron stond. Ik heb zelden zulke vriendelijke en geduldige landgenoten gezien", schrijft Regina.

"Natuurlijk zullen er rellen op het station hebben plaatsgevonden, maar ik vermoed dat de omvang van het incident groter wordt gemaakt dan het in werkelijkheid was. Dit omdat het de angsten bevestigt die veel mensen hebben. Toch heb ik deze avond heel anders ervaren. Alsjeblieft, neem de berichten serieus, maar de hysterie niet", zegt ze.
Toch even die Regina gegoogled. Regina Schleheck, schrijfster. De Duise Saskia De Coster ?

http://nos.nl/artikel/2078770-gelukk...e-jas-aan.html

Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 5 januari 2016 om 18:26.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 18:30   #90
Thomas-
Parlementslid
 
Geregistreerd: 10 juni 2006
Berichten: 1.787
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Toch even die Regina gegoogled. Regina Schleheck, schrijfster. De Duise Saskia De Coster ?
Even foto gezocht, die hoeft inderdaad niet ongerust te zijn.
Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 18:33   #91
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Ik denk dat ze daar wel gevolgen uit getrokken gaan worden.
Zeker door de gewone mensen. En wellicht ook door de politiek.

Want het zijn onbeheersbare toestanden geworden.

Citaat:
De Duitse schrijfster Katja Schneidt plaatste naar aanleiding van de bijzonder onfeestelijke gebeurtenissen een open brief aan haar regering op facebook. Het bericht wordt massaal opgepikt en gedeeld.

P-Magazine vertaalde haar kwade brief:

‘Geachte Duitse Bondsregering,

Ik moet iets toegeven, jullie hebben schitterend werk verricht! Jullie pogingen om elke terechte kritiek over de houding van vluchtelingen onmiddellijk met het naziverwijt de kop in te drukken, heeft zijn vruchten afgeworpen.

We zijn ondertussen in Duitsland zo ver gekomen dat ontelbare vrouwen al een klacht ingediend hebben (35, maar volgens de politie ligt het feitelijke aantal veel hoger) over het feit dat ze op oudejaarsnacht door een horde wilde asielzoekers beledigd en op de zwaarst mogelijke manier seksueel lastig gevallen werden (ja, het waren asielzoekers, want de politie heeft bij controles de voorgeschreven asielformulieren onder ogen gehad). Slechts de regionale kranten schrijven hierover.

Ze hebben deze vrouwen bepoteld, hun vingers in alle lichaamsopeningen gestoken en soms ook de kleren van hun lichaam getrokken. Dit alles begeleid van ‘ficki – ficki’ en ‘Schlampen’-kreten. De politie kon deze vrouwen niet beschermen omdat ze door de razende asielzoekers met vuurwerk bekogeld werden. Een schande voor ons land!

Waar zijn nu de grootste media? Tv-nieuws? Nergens! Bild? Nergens! Waar is jullie in het Arabisch ondertitelde oproep aan de gewelddadige asielzoekers, waarin jullie duidelijk maken dat vrouwen in dit land geen vrij wild zijn? Waar is meneer Gabriel (SPD) die deze daden scherp veroordeelt en de zwaarste verwensingen uit? Niets! Geen woord!

Nee, we zijn intussen zover gekomen dat we zulke gebeurtenissen doodzwijgen, nationaliteit niet durven benoemen en stilletjes in onze hoofdkussens wenen omwille van de vele seksuele misdrijven door asielzoekers. Het gaat niet langer om enkele gevallen. Ik alleen al verzorg zeven vrouwen die gedurende de laatste zes maanden het slachtoffer zijn geworden van seksueel geweld door ‘vluchtelingen’. Dat mag men echter niet zeggen. Dan is men namelijk een opruier! Een vreemdelingenhater! Een nazi!

Dat deze gebeurtenis doodzwijgen een verdere slag is in het gezicht van de slachtoffers, nemen we er goedkeurend bij. Zelfs ik heb nagedacht of ik wel over de verschrikkelijke gebeurtenissen in Keulen mag schrijven. Ja, ik mag dat! Ik strijd al zoveel jaren tegen huiselijk en seksueel geweld en als ik uitsluitend de gevallen waarbij een Duitser de dader is publiekelijk mag maken, dan ben ik inderdaad een racist.

Maar dat ben ik niet! Ik hou van iedereen, zolang zij maar met respect met hun medemensen omgaan. Mij kan het niet schelen of iemand moslim, christen of jood is. Ik beoordeel mensen naar hun daden, en niet volgens hun afkomst of geloof. Dat in vele moslimlanden een ander vrouwenbeeld heerst en emancipatie een woord uit een vreemde taal is, is niet mijn schuld. Dat er nu vele mensen naar ons land komen met een verouderd vrouwenbeeld, is evenmin mijn schuld.

Als ik echter geweld, dat door een aantal van deze mensen bedreven wordt, goed zou praten, dood zou zwijgen of zou verontschuldigen, dan ben ik wél verantwoordelijk. Ik geef hen dan het idee dat ik het goedkeur dat zij vrouwen discrimineren, domineren en seksueel misbruiken. Dat zou fout zijn. Daarom ga ik niet zwijgen, want ik zou ook mijn mond niet houden als de daders Duitsers waren. Ieder die een beetje kan denken weet dat een groot gedeelte van de mensen die hierheen komen niet gewelddadig zijn. Maar bij een miljoen vluchtelingen is 10% die seksueel geweld plegen al genoeg om 100.000 vrouwen een slachtoffer van seksueel geweld te maken.

Ik zal ook niet stoppen de hier bescherming zoekende mannen duidelijk te maken dat ik van hen verwacht dat zij Duitse vrouwen niet als vrij wild beschouwen en dat ik evenzeer verwacht dat zij de integratie van hun vrouwen, zusters en dochters niet met verouderde waardepatronen verhinderen! Wie hier wil wonen, moet onze cultuur volledig respecteren, zonder discussie! Wij, Duitse vrouwen, willen niet ‘ficki – ficki’ doen en we zijn ook geen ‘Schlampen’ (sletten) die erop wachten eens een grondige beurt te krijgen. Wij beslissen zelf wie ons waar aanraakt en dat moet zo blijven!

En nu, beste regering, verwacht ik dat jullie eindelijk jullie verantwoordelijkheid nemen en de daders duidelijk maken dat we genoeg Duitse verkrachters hebben. We zijn niet van plan om dit aantal nog te doen stijgen.’
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 18:40   #92
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Je dacht toch niet écht dat vechten een synoniem is voor domineren?
Heeft de feministische juf jou dat vroeger op school verteld?

Als domineren niks met vechten/geweld te maken heeft, waarom heeft het establishment (politie en leger) dan wapens?

Citaat:
"Beta cuckolds" zorgen er wel voor dat wij hier in vrede leven of interesseert je dat ook niet?
Ze zijn zelfs bereid om hun vrouwen te laten bepotelen en verkrachten, allemaal om de heilige, dierbare 'vrede' te bewaren.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 18:44   #93
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Nonsens. Alfa's verenigen zich niet in laffe hordes om vrouwen te betasten. moslimmannen zijn geen alfa's want plaats ze alleen en ze verschrompelen tot een hoopje ellende die niks meer durven.
'Fair play' bestaat niet in de natuur.
Alle middelen om te domineren zijn dus geoorloofd.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 18:57   #94
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Zelfverklaard verdraagzaam links is de zaken al aan het relativeren :



Toch even die Regina gegoogled. Regina Schleheck, schrijfster. De Duise Saskia De Coster ?

http://nos.nl/artikel/2078770-gelukk...e-jas-aan.html
Mensen toch, laat dergelijk onnozel volk met hun doorzichtige leugens gewoon ophoepelen samen met hun teerbeminde asielzoekers.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 18:59   #95
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Wat een tuthola!
https://www.facebook.com/regina.schleheck
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 19:08   #96
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knights Templar Bekijk bericht
Het gros van prostituees weigert moslims. Eenvoudigweg omdat ze geen respect tonen en stinken.
Nee, omdat het racisten zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 19:10   #97
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Wat voor flauwe zever is me dat???
Wat heeft Francken te maken met het beestig gedrag van immigranten in Duitsland?

Laat haar toch.
Ik moet de eerste post met inhoud nog lezen van haar.
Beschouw ze maar als onze huistrol.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 19:12   #98
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Alles vrouwvriendelijk tot er een een andere mening heeft ...
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 19:14   #99
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

.

Laatst gewijzigd door Snerror : 5 januari 2016 om 19:15.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 19:17   #100
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Islam is zeker oorlog, je moert dezer dagen gewoon naar Saudi-Arabia en Iran kijken.
Jamaar, dat is allemaal de schuld van de Amerikanen. Want islam is vrede.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be