Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 juni 2021, 02:06   #1
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard 137 miljoen Europees geld voor digitalisering justitie

Bedankt EU

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/pol...d=winp1taskbar

Vraagske, gaat dit geld ook verdwijnen zoals al de miljoenen die al verschillende keren uitgegeven werden over de jaren heen door verschillende regeringen zonder resultaat om justitie en hun IT verwerkingen te digitalisering? Waardoor justitie in Afrika enz. sneller is dan hier te lande! Met record aan verjaringen bij het Brusselse gerecht.....

Voor het uiterlijk te beginnen met het uitdelen van Laptops.....maar totaal nutteloos als de software digitalisering waar justitie mee zou moeten werken onbestaand is.

Terwijl er wel al miljoenen werden uitgegeven om software voor justitie te creëren. Er werd wel veel, zéér veel voor betaald, maar we kregen er niets voor geleverd. Het bewijs is dat EU nu inspringt om de chaos in het Belgische gerecht te helpen opklaren. Omdat Belgische justitie schande is binnen het Europese rechts gebied. Geen justitie = geen democratie

Of word het ook zoiets als het mondmasker bedrog?

Vriendjes ingeschakeld, geen of slechte ongezonde mondmaskers = geen of slecht functionerende digitalisering software waardoor de laptops dan maar aan de kinderen doorgeschoven worden om spellekes te spelen

....Geld weg, sorry hoor...maar we hebben toch nog maar eens geprobeerd hé om Sjoemel justitie te moderniseren.....

Of moeten we zelf aan de slag met smart contracts in de toekomst om al die geld verslinden ivorentorens achter ons te laten en eindelijk functioneel en naar de letter van de wet of contract overeenkomsten recht te krijgen?
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 juni 2021 om 02:29.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be