Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 mei 2021, 16:23   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard SF: Tien voordelen Herkolonisatie Suriname vd massa remigratie project FB SS

===>> (Dewanistische aanhef):
Miaauw, miaauw, namastiaauw (1/(7,4 E09)* 100 %) = 0,000.000.013.5 % = 13,5 miljardste % (procent)) gemanifesteerde Nano God/ Godin forum Tijgers (14,1888),

1) Inzake massa remigratie, incl Herkolonisatie, ja ik bekijk het nu zuiver Technocratisch en technisch gezien is nu veel meer mogelijk dan 150 jaar geleden toen de slavernij officieel werd afgeschafd in Nederland en rest Europa.

2) ASl lid van forum voor democratie moet ik hier nog agressief werk van maken, en een ieder die mee wil denken en wil publiceren op onze platformen kan mij pben. Is kosteloos en je naam blijft geheim. Ook Extreem Rechtse denkers mogen mee denken, EU lidstaat identitairen ook, want ik bekijk het nog complexer nu, mn vakgebied alfa/ beta/ gamma science.

3) onder een pittige analyse, niet volledig, geef je visies. Elk idee is waardevol.

4) Mijn beide account op facebook zijn helaas nu disabled en daarom ben ik nu hier terug op het oude politics forum dat sedert 2010 al bestaat. Beter zo, Facebook had mij zeker 30 keer geblockt en geband, alleen ellende, censuur daar, heb nu wel backup data facebook in mijn data backup archief, minstens 12.000 pagina's, postings messages groups van vier accounts sedert 2014.

ons nieuwe pseudoniem is:

Wieroe & Waldo Dewanand D. & CO



--------------------------- Deze analyse tekst is niet volledig, vervolg is nodig. mail tips of post je visies. Ooit wil ik terug naar het oude, rijke, warme paradijselijke Swietie Sranang van 50 jaar geleden.

Moderne Herkolonisatie Suriname, ism Forum voor Democratie (FVD olv Arische Katten Fuhrer Thierry Baudet (14,1888) (wfor1426 / Doc Size: Pages=10, DAB=22, Words=3197)

Deeplink publicatie op Kritisch Podium Dewanand:
http://www.dewanand.com/wfor1426.htm

Offeraars Waldo & Wieroe, & Co (T-Nanda, Bruinhomoaap, Brunswijk, Cindy en de quark constitutie: Waldo Dewanand Doerga)
Offercode WFOR1426
Offerdatum maandag 18 mei 2020

Inhoudsopgave
=====>> [wfor1426: M01] Inleiding
=====>> [wfor1426: M02-M11] (V1-V10) Tien voordelen Herkolonisatie Suriname door superieur, hi tech, blank/ Arisch Nederland
=====>> [wfor1426: M12] Verzoek leden Forum voor Democratie om mee te denken en te reageren
=====>> [wfor1426: M13] Messenger bericht aan postmoderne neonazi uit Duitsland
=====>> [wfor1426: M14] 40 jaar militaire Afro/ Bouta apartheids dictatuur in Suriname
=====>> [wfor1426: M15] NDP wint omdat meerderheid Surikoelie meiden op de lekkerste NDP negerlullen stemmen
=====>> [wfor1426: M16] Discriminatie is je eigen schuld Surizwartjes, slechte karma haha haha
=====>> [wfor1426: M17-M20] FVD en PVV zijn verplicht om extreem rechtse, en Postmoderne NEONAZI idealen na te streven
=====>> [wfor1426: M21] Persbericht: Herkolonisatie Suriname evt. i.s.m. Forum voor Democratie en Partij voor de Vrijheid
=====>> [wfor1426: M22] Disclaimer Dewanand

<> <> <> BEGIN [wfor1426: M01] - [wfor1426: M22] <> <> <>

=====>> [wfor1426: M01] Inleiding
Hierbij een beknopte analyse om nuchter, op z'n oer-Hollands te onderzoeken of het niet gewoon slimmer en intelligenter is om Suriname nu meteen op moderne, humane en beschaafde wijze te laten herkoloniseren door het superieure blank/ Westers, Arisch Arctische Nederland? Een brede maatschappelijke discussie hierover is nu hard nodig, met name de hele ruim 45.000 KAASkoppige aanhang van het Forum voor Democratie (FVD) wordt hierbij van harte uitgenodigd om ongecensureerd hen mening te geven op de centrale discussie pagina van onze wordpress blog, link:
(Eerste posting heeft moderatie door systeem, maar daarna kan je vrij posten, elke mening is waardevol)
https://dewanandblog.wordpress.com/2...democratie-fvd

=====>> [wfor1426: M02-M11] (V1-V10) Tien voordelen Herkolonisatie Suriname door superieur, hi tech, blank/ Arisch Nederland
Hier volgen nu heel beknopt tien mogelijke voordelen van de herkolonisatie van Suriname door superieur blank/ Arisch Nederland:

[wfor1426: M02] V1) Einde van 40 jarige Afro dictatuur van de schijndemocratische Junta van Delano Desi Bouterse, met enig wapengekletter van paar uurtjes, i.s.m. 10.000 Indiase para troepen, die dan permanent in Suriname gestationeerd worden, met ontbinding van de hele bouta padvindersclub.

[wfor1426: M03] V2) Na inlijving van Suriname als een overzeese provincie van Het Koninkrijk Der Nederlanden begint een frisse Euro economie herstart met permanente politieke en economische stabiliteit.

[wfor1426: M04] V3) Hele Blank/ Arisch Nederlandse bedrijfsleven kan kansen pakken in Suriname en volop produceren en het regionaal exporteren, oa naar de lokale giganten USA, Canada, Brazilië, Venezuela enz, binnen een straal van 5000 kilometers.

[wfor1426: M05] V4) Hervatting kontraktarbeid in Suriname met paar miljoen permanente Indiase immigranten in modern jasje, met welvaartsvaste CAO, WAO, Zorg, AOW, Pensioen, en alle gemakken van een moderne westerse produktie natie. Produktie technisch is dit nu heel simpel, en de investeringen zijn altijd rendabel omdat de industriële produktie kosten van 100 % GROENE, Schone landbouw, veeteelt en visserij sectoren in Suriname vele malen lager zijn dan in het koude, barre, stormachtige Nederland.

[wfor1426: M06] V5) Massa remigratie van alle ongelukkige Surizwarten uit Nederland, terug naar hun Switie Sranang is dan een mooie optie, en zo kan dan ism Forum voor Democratie, Partij voor de Vrijheid ea extreem rechtse segmenten, een professionele, geniale en 100 % vreedzame etnische zuivering van Arisch Nederland gerealiseerd worden, binnen ruwweg 14,1888 jaar, feitelijk zonder enige kosten, en met een WIN/WIN netto saldo voor de Hollandse Übermenschen en Untermenschen, wat technisch gezien echt haalbaar is, vanuit het oogpunt van mij als (69%Wb-Ir) TU-Delft. Techneuten weten dat nu alles kan vanuit zuiver technocratisch oogpunt.

[wfor1426: M07] V6) De harde Afterschock van de Corona crisis, minstens drie jaar lang volgens deskundigen, kan zo aanzienlijk verzacht worden voor heel Nederland, omdat er een produktie en investerings gebied bijkomt dat zevenmaal groter is dan Nederland en schatrijk is qua natuurlijke hulpbronnen, heerlijk tropisch en echt paradijselijk. Dit voordeel telt nu honderdvoudig omdat de Corona crisis nu al de rassenhaat flink heeft versterkt. De verbittering heeft al toegeslagen en er dreigt nu echt een hongersnood, en forse prijsverhoging, omdat de oogsten verminderden door een tekort aan oogstseizoen migranten.

[wfor1426: M08] V7) Nederland is nu al overbevolkt en dit leidde dus tot een hopeloze stikstof crisis, dus in theorie kunnen 7 miljoen mensen, voornamelijk de niet westerlingen en niet blanken, alle mixen en onzuivere ariërs tot de zevende graad gewoon permanent migreren naar Suriname en daar dan hun tropische welvaarts paradijsje bouwen en heerlijk genieten elke dag. Heel veel gekleurde Nederlanders, Afrolanders, Hindoelanders, MIXlanders zijn in het harde, koude, kille Nederlandse KUT klimaat vaak toch doodongelukkig en lijden elk jaar aan pijnlijke winterdepressies, eenzaamheid, chronische discriminatie STRESS en vitamine D tekorten. Te veel zijn nu psychiatrische patiënten of zitten te vaak ziek thuis, of echt levenslang zielig en kansloos in ABW, WAO, Wajong of UWV. Dit zielige multiculturele drama moet nu toch opgelost worden, omdat de Corona Afterschock nu echt tot jarenlange maatschappelijke ontwrichting zal leiden, met aanzienlijke omzet, winst en produktie verliezen, met hogere kosten voor alle bedrijven en ondernemers.

[wfor1426: M09] V8) Suriname kan met een beetje hi tech, en slimme, schone, 100 % Groene technieken binnen vijf jaar omgebouwd worden tot een industriële voedsel produktie HUB, incl. grootschalige bloementeelt, bamboe vezel produktie HUB, natuursteen exporteur, duurzaam verrijkt en voorbewerkte hout exporteur, regionale slimme toerisme centrum, enz. De mogelijkheden zijn onbeperkt in feite, en met tien miljoen sterke, hardwerkende, kersverse kontraktarbeiders uit India in dienst onder produktie commando/ management/ overhead van de superieure (halfgoddelijke) blank/ Arische Nederlanders kunnen er letterlijk honderden miljarden euro's verdiend worden door laatstgenoemden. Slimme robotisering als extraatje kan de 100 % schone, groene, biologische produktie kosten nog verder omlaag drukken.

[wfor1426: M10] V9) Helaas veroorzaken de Surizwarten, incl. alle surikoelies nu al 45 jaar overlast in het blanke Nederland, met name hun hele hinderlijke Anti Zwarte Piet gejammer, en hun horde van werkweigeraars, onderontwikkelden, gedesintegreerden, asocialen, fraudeurs, profiteurs, zwarte ghetto zelfisolationisten en vandalisten is nu een grote economische verliespost en de Corona Afterschock zal hen allemaal nu extra PIJN doen. Dus na herkolonisatie van Suriname kunnen zij allemaal netjes, geheel vrijwillig remigreren, met behoud van een levenslange basisloon garantie en volledige, echt 100 % AOW rechten, met terugwerkende kracht, omdat dit dan betaalbaar zal worden in het nieuwe, welvarende Suriname als hi tech, industriële voedsel produktie HUB.

[wfor1426: M11] V10) Vermindering van het aantal inwoners van Nederland tot minder dan tien miljoen zal onmiddellijk vele problemen permanent oplossen o.a.: stikstof emissies, verkeers files, milieu vervuiling en vernietiging ervan, verdere verstedelijking tot dode betonnen jungles, overvolle treinen, massa import, warmte produktie probleem, waterzuiverings crisis, CO2 emissies, energie transitie probleem, overbewoning, hoge zorg kosten, hoge bijstand kosten, dure werklozen door Corona Afterschock, enz. enz.


=====>> [wfor1426: M12] Verzoek leden Forum voor Democratie om mee te denken en te reageren
Hierbij worden alle leden van het Forum voor Democratie beleefd en dringend verzocht om dit Moderne Herkolonisatie toekomstdroomplan voor Suriname te bestuderen, online reageren kan op onze eigen, ongecensureerde wordpress blog reactie pagina's, onafhankelijk van de robotisch gecensureerde facebook platformen. Langere teksten en anonieme bijdragen kunnen kosteloos gepubliceerd worden op het Kritisch Podium Dewanand, gewoon mailen in body email. Wij, Waldo & Wieroe zijn nu al twee jaar lid van het Forum voor Democratie, en helaas in november 2017 geroyeerd door Partij voor de Dieren, omdat die ontdekten dat wij dierlijk zijn en niet menselijk, wat toch discriminerend is, want het is een partij voor Nederlandse dieren.



----------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 16:42   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

NOOT om misverstanden te voorkomen:

Harde biotopen analyses zijn zuiver Wetenschappelijk denken en doen, oplossingen vh massa immigratie probleem binnen hele rijke EU schengen zone zijn niet simpel, omdat Macro Economische aspecten ook een rol spelen en die kan je NIET veranderen met een druk op de knop.

Macht van het Grootkapitaal MONEY flow System in de orde vanaf honderd miljoen USdollar is dus waar de oorzaken zitten en dat kan je niet makkelijk eventjes veranderen.

Ik wil wel eea zelf aanpakken, dus ik moet politiek in en lobbyist worden vd massa remigratie zaak.

het ONTZWARTEN van bv alle Belgische steden is een leuk idee, Visuele VERWITTING Van het straatbeeld zou ook wettelijk verplicht kunnen worden door iedereen met een kleur en pigmentatie te verplichten om HELwit geschminkt de straat op te gaan of permanent een SPIERwit gezichts en huidmasker te dragen, met een blonde pruik of verplicht geblondeerd haar. Wie dit weigert zal dan direct verplicht moeten worden om onmiddelijk te remigreren.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2021, 22:01   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Ik wil toch een ieder hier verzoeken om dit onderstaande persbericht rond te mailen naar alle media en hier je eerlijke mening te geven, of pb mij.
Nieuwe Landbouw, Veeteelt, Bosbouw en Visserij Technologie maakt het mogelijk wat ik in onderstaand betoog stel, ik volg dit elke dag. Zie volgende posting. Dus mijn droom is dit realiseren he, nieuwe rijke Switie Sranang ok. Is zo een mooi en schatrijk land, zo zielig, zonde. Ik ga mijn hele plan nog helemaal ontwikkelen ok en eigen organisatie moeten bouwen om het te realiseren Pb gerust als je mee wil denken, doen en schrijven.



=====>> [wfor1426: M21] Persbericht: Herkolonisatie Suriname evt. i.s.m. Forum voor Democratie en Partij voor de Vrijheid

Delft, Nederland, maandag 18 mei 2020

[P1] Het Kritisch Podium Dewanand publiceert een beknopte studie/ discussie tekst over een toekomstdroomplan om Suriname op moderne, hi tech wijze te laten herkoloniseren door het superieure, HOOGbeschaafde, HOOGtechnologische, Blank/ Arische, Super hi tech, Westerse Nederland, evt. i.s.m. het Forum voor Democratie/ en de Partij voor de Vrijheid.

[P2] Na herkolonisatie kunnen alle gekleurde Surinamers, Hindoestanen en Afrosuri mixen tot de zevende graad lekker permanent remigreren naar hun splinternieuwe en schatrijke Switie Sranang, om daar nooit meer te hoeven klagen over, en lijden door discriminatie, rassenhaat, mishandeling, (rectale) verkrachting en sociale uitsluiting, zoals zij het al 45 jaar moesten slikken in het superieure, tolerante Arische Nederland.

[P3] Tien voordelen van de herkolonisatie van Suriname zijn hierbij opgesomd. Een brede maatschappelijke discussie is nu noodzakelijk, en alle HOOGbeschaafde Pro White Dutch leden en sympathisanten van de FVD en PVV worden hierbij openbaar uitgenodigd om hun intelligente visies (anoniem) te reflecteren op onze speciale, ongecensureerde wordpress discussie pagina over deze publicatie. Link en deel dit bericht, als je ons prehistorisch team wil steunen.

[P4] Fascistisch China heeft nu de blank/Arisch Westerse wereld aangevallen met een synthetisch Biologisch wapen, het Covid19 virus en hierom moet nu de noodtoestand afgekondigd worden, waardoor het Nederlandse leger verregaande bevoegdheden verkrijgt en eventueel militair kan ingrijpen in hun ex kolonie, Suriname, om zo het oude overzeese gebied op moderne wijze te herkoloniseren en tot bloei te brengen.

[P5] Het is zeker dat de meerderheid van extreem rechts en White Power dit willen, want dan kan een vreedzame etnische zuivering van Arisch Nederland georganiseerd worden op humane, hi tech wijze met de positieve WIN/WIN Symbiose theorie uit het Dewanisme, wat natuurlijker is en veel intelligenter, gezien de pijnlijke Corona Afterschock die nu aankomt tot 2025.

Deeplink publicatie op Kritisch Podium Dewanand:
http://www.dewanand.com/wfor1426.htm

Deeplink centrale discussie pagina op onze wordpress blogje over dit thema:
https://dewanandblog.wordpress.com/2...b22-words3197/

Reageren?
Team: Gemanifesteerde Micro Kosmische Offeraars: Waldo & Wieroe, & Co (T-Nanda, Bruinhomoaap, Brunswijk, Cindy en de quark constitutie: Waldo Dewanand D)
Nederland, Delft Katten Kennisstad
Email: [email protected]
Website: Kritisch Podium Dewanand
URL: http://www.dewanand.com
Facebook: 'waldo dewanand'
Youtube channel: 'Kritisch Podium Dewanand, Waldo Dewanand & Wieroe'
////

=====>> [wfor1426: M22] Disclaimer Dewanand
Deze tekst met offercode wfor1426 is een zuiver offer van kennis aan Altecrea en is ongenaakbaar, waardoor er geen rechten of verplichtingen aan ontleend kunnen worden, omdat het nu hetzelfde is als prasad en heilig is.

<> <> <> END [wfor1426: M01] - [wfor1426: M22] <> <> <>
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2021, 22:07   #4
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

technologie ontwikkeling en nieuwe uitvindingen gaan razendsnel en daarom kan suriname binnen vijf jaar makkelijk tot rijke super natie ontwikkeld worden.

ik moet een masterplan ontwiikkelen denk ik en daarna steun zoeken bij INdiase en Duitse leger.

----------------------------



Top 100 Tech News Websites for Technology Enthusiasts in 2021

Last Updated May 28, 2021
Contents [show] ?About this list & ranking

Submit Blog

Do you want more traffic, leads, and sales? Submit your blog below if you want to grow your traffic and revenue.

Submit Your Blog

Tech News Websites

https://blog.feedspot.com/tech_news_websites/
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2021, 20:50   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

dit remigratie wet nederland

https://www.nmigratie.nl/remigreren/...ewet-zelftest/


De Remigratiewet zelftest

Deel deze pagina

In 9 korte vragen ontdekt u of u voor een remigratie-regeling in aanmerking komt. Wilt u hierover persoonlijk advies? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen.


Kan ik gebruik maken van de Remigratiewet?
U bent 55 jaar of ouder.
Ja
Nee
Vorige
Volgende
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 16:29   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

mijn kat, Wieroe leerde mij om OUT OF The Cat's BOX te schrijven, te miaauwen en te denken.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2021, 11:28   #7
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

dit is leuk




-------------------
http://www.emigreren.nu/terugkeren-naar-nederland/


Terugkeren naar Nederland

emigratie checklist tips emigreren

Gratis Emigratie Checklist en Tips

Download GRATIS de Emigratie Checklist en Tips De Emigratie Checklist en Tips is samengesteld naar aanleiding van reeds bestaande Emigratie checklists die niet zo volledig zijn als deze emigratie checklist. De emigratie checklist is aangepast en aangevuld met waardevolle informatie en tips naar aanleiding van persoonlijke ervaringen…Lees verder
Emigratie handboek Ik wil emigreren e-book

Ik wil emigreren

Wil jij ook emigreren? En een nieuw leven opbouwen in het buitenland? Lange tijd heb ik rond gelopen met het idee om te gaan emigreren. Het verkrijgen van de juiste informatie was erg moeilijk in die tijd. Uiteindelijk heb ik in 2005 de grote stap…Lees verder
Emigreren en integreren in het buitenland

Emigreren en integreren

Al meerdere jaren is het verplicht voor buitenlanders die in Nederland wil komen wonen en een verblijfsvergunning willen aanvragen dat men moet integreren. Om te integreren in de Nederlandse samenleving moet men de geschiedenis van Nederland kennen, een eenvoudig gesprek kunnen voeren in het Nederlands…Lees verder
Niet meer in Nederland of Belgie willen wonen

Niet meer in Nederland of België willen wonen

Wie weg wil en zijn land wilt verlaten puur om het land te vertalen gaat eigenlijk emigreren zonder doel maar om weg te lopen van de problemen of niet meer de mogelijk te zien om de problemen de baas te zijn. Natuurlijk zijn er heel…Lees verder
Emigreren, nieuw leven beginnen in het buitenland

Emigreren, nieuw leven beginnen in het buitenland

Emigreren omdat je het oude leventje zat bent. Je wilt een nieuw leven beginnen in het buitenland. Klinkt eigenlijk niet eens als een slecht idee om te gaan emigreren. Er zijn ook mensen die door hun verleden worden achtervolgt en willen daarom een nieuw leven…Lees verder
Emigreren vanwege een buitenlandse partner

Emigreren vanwege een buitenlandse partner

Je kent het wel, je gaat op vakantie en leert daar toevallig de liefde van je leven kennen. Je hebt een geweldige tijd en bij sommige verdwijnt dat gevoel als men weer thuis is in zijn normale omgeving. Er zijn er ook die direct na…Lees verder
Mensen die altijd al hebben willen emigreren

Mensen die altijd al hebben willen emigreren

Wie heeft er nog niet gedacht aan het idee om in een ander land een nieuw leven op te bouwen. Vooral als men op vakantie is en geniet van de rust, ruimte en de natuur in een ander land dan zou men er willen blijven…Lees verder
terugkeren naar Nederland na emigratie

Terugkeren naar Nederland

Terugkeren naar Nederland is waarschijnlijk niet het eerste waar je aan zal denken als je bezig bent met de voorbereidingen om te gaan emigreren. Toch is het niet onverstandig om daar toch eens bij stil te staan. Nederland is geen slecht land en iedereen kan zijn…Lees verder

Adverteren op Emigreren.nu | Over ons | Contact | Privacybeleid

Copyright © www.emigreren.nu 2021. All Rights Reserved. Disclaimer

Designed by Marquito Webdesign.




http://www.emigreren.nu/terugkeren-naar-nederland/
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be