Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2021, 01:17   #1
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard DE tegenstrijdigheid

https://www.hln.be/ek-voetbal/bijna-...call~ad687cf8/

Dit is maar één van de vele voorbeelden.

Kan iemand mij uitleggen waarom besmettingen tegengegaan moeten worden, ook als de kans dat ze de hospitalen doen 'overspoelen' nul is?

Ondertussen beweert niemand nog (expliciet) dat covid 'uitgeroeid' kan worden, maar veel alarmisme gaat daar impliciet wel degelijk nog van uit.

Nog los van de achterliggende belangen en 'the Great Reset' etc.: snappen mensen niet dat die 'experts' redeneren zoals ze ook doen bij 'voedingsadviezen' etc. die ook geen enkel normaal mens opvolgt. Namelijk alsof 'veiligheid' het enige doel is in het leven.

Hoe lang nog Catilina?
__________________
De waarheid voorop
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 01:24   #2
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.735
Standaard

Bijna honderd coronabesmettingen bij Finse fans na duel met België in Sint-Petersburg: “Dit is een wake-upcall”

Zeker een wake-upcall, alsof die allemaal zijn doodgevallen. Stop de gekte!
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 03:57   #3
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Eens men gek is, blijft men gek tot men beseft dat men gek was he.

Zolang men blijft doen alsof wat wij gedaan hebben, terecht was, gaan we zot blijven.

Het is pas als men algemeen gaat zeggen "wat zijn we toch totaal gek geweest" dat de gekte zal kunnen stoppen. Zolang men ervan uit gaat dat "we terecht gehandeld hebben" zal dit blijven duren. 2 jaar, 10 jaar, 50 jaar, een eeuw, dat weten we niet.

Als men nu nog mensen die zeggen dat men gek was, gaat associeren met gevaarlijke terroristen, dan is de genezing onmogelijk he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 06:03   #4
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Eens men gek is, blijft men gek tot men beseft dat men gek was he.

Zolang men blijft doen alsof wat wij gedaan hebben, terecht was, gaan we zot blijven.

Het is pas als men algemeen gaat zeggen "wat zijn we toch totaal gek geweest" dat de gekte zal kunnen stoppen. Zolang men ervan uit gaat dat "we terecht gehandeld hebben" zal dit blijven duren. 2 jaar, 10 jaar, 50 jaar, een eeuw, dat weten we niet.

Als men nu nog mensen die zeggen dat men gek was, gaat associeren met gevaarlijke terroristen, dan is de genezing onmogelijk he.
Ja zoiets, ik denk dat ook. Men kan nu staan juichen dat deze of gene maatregel wordt afgeschaft, maar de oorzaak van die maatregelen, de collectieve gekte, is er nog steeds. Ik ben zeer pessimistisch naar de toekomst toe en ik vermoed dat na het EK de duimschroeven weer zullen worden aangedraaid. De mensen zijn er toch mee akkoord dus waarom niet? Men kan zich nu al beter voorbereiden op een zeer strenge winter.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 06:55   #5
Gast_Peken
Burger
 
Geregistreerd: 25 augustus 2020
Berichten: 143
Standaard

De olympische spelen komen er nog aan he... Op wereldvlak is dat ook nog een commerciële voltreffer dus dat moet ook nog kunnen doorgaan. En daarna zal het inderdaad back to madness zijn...
Gast_Peken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 07:09   #6
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.916
Standaard

Ik denk dat deze generatie nog niet half beseft wat op hen afkomt en wat er door 5G allemaal gaat geleiden. Terrorisme is een zeer diepe dimensie. Met alle respect, maar ik vind brainwashen, liegen en aanzetten via die 2 tot vaccinatie pertinent biologisch en psychologisch terrorisme.
Toen ieder weldenkend mens de caravan vluchtelingen naar Europa zag komen, zaagde iedereen over 1 “vijand”. Vandaag is er dus geen kak veranderd behalve dat wij alle rechten en vrijheden verloren. Ik vecht tegen mijn eigen mensen (spiritueel) omdat ze irrationeel handelen. Maar dan ben ik het die complotten ziet. Mijn gat, dit is allemaal pure nwo shizzle.

Wij zijn in een bestuur beland dat maar zo ver kon komen omdat de bevolking zaagt over datgene hun tv, radio of social media ze zegt te zagen.
De olifant mag niet benoemd worden.
Awel, dan is het vergaan van onze samenleving onvermijdelijk.
Het was niet door de moslims of migratie mannen. Het was omdat de blanke zich liet verdelen en zelfs op zijn eigen soort spuwt.

Indulge in jullie big pharma-leventje waar de kwaal big money en massa controle betekent.

Niet wie het geld beheert beheert de wereld, wie medicijnen en voeding kan leveren beheerst de wereld. Follow the footprints/white rabbit
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 08:16   #7
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Bijna honderd coronabesmettingen bij Finse fans na duel met België in Sint-Petersburg: “Dit is een wake-upcall”

Zeker een wake-upcall, alsof die allemaal zijn doodgevallen. Stop de gekte!

Ik zat gisteren in de auto naar Qmusic te luisteren toen ze dit op het nieuws vertelden. Na het nieuws begint daar zo een snotter dj van Qmusic 5 minuten door te bomen hoe stom de mensen wel kunnen zijn om nu te reizen en ik denk dat die dacht dat we allemaal zouden gaan sterven. Ik heb die kerel de huid vol gescholden. Moet een mooi zicht geweest zijn als je mij zag rijden.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 08:33   #8
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
(...)
Nog los van de achterliggende belangen en 'the Great Reset' etc.: snappen mensen niet dat die 'experts' redeneren zoals ze ook doen bij 'voedingsadviezen' etc. die ook geen enkel normaal mens opvolgt. Namelijk alsof 'veiligheid' het enige doel is in het leven.
(...)
Daar weet een normaal mens dat 'follow the science' eigenlijk een lachertje is.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 15:42   #9
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.228
Standaard

Ik vind het toch ook vreemd dat ze nu niet nog soepeler worden, gezien de vaccinaties en de druk op de ziekenhuizen niet anders is dan voor corona.

Ter preventie kan je alles doen he. Je kan overal een helm verplichten omdat er een verdwaalde kogel kan neervallen.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 15:52   #10
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik vind het toch ook vreemd dat ze nu niet nog soepeler worden, gezien de vaccinaties en de druk op de ziekenhuizen niet anders is dan voor corona.

Ter preventie kan je alles doen he. Je kan overal een helm verplichten omdat er een verdwaalde kogel kan neervallen.
Je hebt dus nog niet door dat er zich een raar fascisme heeft geinstalleerd...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 17:27   #11
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Je hebt dus nog niet door dat er zich een raar fascisme heeft geinstalleerd...
Het is erger. Domheid.
Dat ze eens stoppen met dat testgedoe.
Ik lees dat de douaniers 800 supporters hebben laten passeren zonder test. Dat ze er dan niet aan beginnen hé.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2021, 05:42   #12
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het is erger. Domheid.
Dat gaat altijd samen. Fascisme komt van een zekere vorm van domheid, omdat men een waanzinnig ideaal heeft, en de werkelijkheid met het waanzinnige narratief niet meewil. Elk fascisme vindt altijd een oliedom ideaal narratief in zijn basis, plus heel domme, maar gedetermineerde mensen, die niet willen aannemen dat ze domme ideeen hebben, en denken dat men gewoon harder moet meppen als de werkelijkkheid niet mee wil met hun idioot gedacht.

Het communisme lag aan de basis van Stalin zijn fascisme, het idiote ariers gedacht lag aan de basis van het nazi fascisme, het zotte katholieke geloof lag aan de basis van de inquisitie, de zotte islam ligt aan de basis van het isis fascisme, een aberrante haat voor intelligentie lag aan de basis van het Pol Pot fascisme.

Aan de basis van een fascisme ligt altijd een bijzonder dom idee.

Nu zitten we met een virologen fascisme, met hun zot idee van een virus uitroeien.

Er is immers een verschil tussen fascisme en een "gewoon" dictatoriaal totalitarisme: dat laatste is enkel maar "rationeel" afgestemd op de pret van de dictator en zijn bende. Lodewijk XIV achtige toestandjes.

Een fascisme stopt pas als men de baarlijke zotten opgehangen heeft.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2021, 13:42   #13
Rapture
Staatssecretaris
 
Rapture's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat gaat altijd samen. Fascisme komt van een zekere vorm van domheid, omdat men een waanzinnig ideaal heeft, en de werkelijkheid met het waanzinnige narratief niet meewil. Elk fascisme vindt altijd een oliedom ideaal narratief in zijn basis, plus heel domme, maar gedetermineerde mensen, die niet willen aannemen dat ze domme ideeen hebben, en denken dat men gewoon harder moet meppen als de werkelijkkheid niet mee wil met hun idioot gedacht.

Het communisme lag aan de basis van Stalin zijn fascisme, het idiote ariers gedacht lag aan de basis van het nazi fascisme, het zotte katholieke geloof lag aan de basis van de inquisitie, de zotte islam ligt aan de basis van het isis fascisme, een aberrante haat voor intelligentie lag aan de basis van het Pol Pot fascisme.

Aan de basis van een fascisme ligt altijd een bijzonder dom idee.

Nu zitten we met een virologen fascisme, met hun zot idee van een virus uitroeien.

Er is immers een verschil tussen fascisme en een "gewoon" dictatoriaal totalitarisme: dat laatste is enkel maar "rationeel" afgestemd op de pret van de dictator en zijn bende. Lodewijk XIV achtige toestandjes.

Een fascisme stopt pas als men de baarlijke zotten opgehangen heeft.
Volgens mij is dat eerste net een omschrijving van totalitarisme
Namelijk het gedacht dat als een bepaald idee, systeem of event wordt bereikt, ook het paradijs zal bereikt worden.

De virologen leven met het totalitair idee dat een coronavrije samenleving het na te streven paradijs is.
De communisten leefden met het idee dat een wereld zonder privébezit het na te streven paradijs was.
Het gevaarlijke aan zo'n sujetten is dat ze oprecht overtuigd zijn dat de realisatie van hun dada in het belang van iedereen is.
En zaken zoals individuele burgerrechten, vrijheden en dergelijke mogen dan ook nooit in de weg staan voor het realiseren van het paradijs, want het zou bijzonder jammer zijn moest het paradijs niet doorgaan omwille van zo'n "ondergeschikte" zaken zodat deze opzij dienen te worden geschoven indien dit de realisatie van het totalitair idee in de weg staat.

Een dictator is gewoon uit op macht, die zoekt niet naar de realisatie van het paradijs voor iedereen, gewoon het paradijs voor zichzelf en zijn volgelingen.
__________________
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro.

Laatst gewijzigd door Rapture : 26 juni 2021 om 13:43.
Rapture is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2021, 13:48   #14
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik vind het toch ook vreemd dat ze nu niet nog soepeler worden, gezien de vaccinaties en de druk op de ziekenhuizen niet anders is dan voor corona.

Ter preventie kan je alles doen he. Je kan overal een helm verplichten omdat er een verdwaalde kogel kan neervallen.
Je kan zelfs de rest van je leven best al pampers dragen.
Je zal het maar eens overkomen he.

__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2021, 14:04   #15
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.735
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Je kan zelfs de rest van je leven best al pampers dragen.
Je zal het maar eens overkomen he.

Vroeg of laat heb je die nodig, statistisch dan toch.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2021, 14:14   #16
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
https://www.hln.be/ek-voetbal/bijna-...call~ad687cf8/

Dit is maar één van de vele voorbeelden.

Kan iemand mij uitleggen waarom besmettingen tegengegaan moeten worden, ook als de kans dat ze de hospitalen doen 'overspoelen' nul is?

Ondertussen beweert niemand nog (expliciet) dat covid 'uitgeroeid' kan worden, maar veel alarmisme gaat daar impliciet wel degelijk nog van uit.

Nog los van de achterliggende belangen en 'the Great Reset' etc.: snappen mensen niet dat die 'experts' redeneren zoals ze ook doen bij 'voedingsadviezen' etc. die ook geen enkel normaal mens opvolgt. Namelijk alsof 'veiligheid' het enige doel is in het leven.

Hoe lang nog Catilina?
De dreiging van overspoelde hospitalisaties is heel erg verminderd, dat klopt. Maar "het kan verkeren".
Er waren dus versoepelingen, maar zonder alles zo maar af te schaffen.

Nu is dan wel mijn vraag aan jou: welke maatregel stuit op dit ogenblik het meest tegen je borst? Wat hindert je momenteel?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2021, 14:19   #17
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nu is dan wel mijn vraag aan jou: welke maatregel stuit op dit ogenblik het meest tegen je borst? Wat hindert je momenteel?
Elke maatregel die de normale burgervrijheden principieel aantast. Alles wat grens gezever, corona passen, testen en dergelijke betekent. Alles wat regeltjes betreft van hoeveel personen hoeveel personen mogen ontmoeten en in welke omstandigheden. Alles wat regeltjes oplegt van afstand houden, maskers dragen en al die zever. Alles wat men doet om besmettingen tegen te gaan.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2021, 14:25   #18
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Volgens mij is dat eerste net een omschrijving van totalitarisme
Namelijk het gedacht dat als een bepaald idee, systeem of event wordt bereikt, ook het paradijs zal bereikt worden.
Ah, dan is dat equivalent met fascisme dan. Ik zag totalitarisme eerder als een totale dictatuur. Maar in een totale dictatuur zijn de burgervrijheden niet noodzakelijk aangetast.

Je zou een heel liberale maatschappij kunnen hebben, met een absoluut dictator, maar die absolute dictator, naast wat belastingen heffen voor zijn eigen rijkdom en het functioneren van de staat, doet eigenlijk min of meer wat een "democratische" regering ook zou doen, en moeit zich niet met de burgervrijheden. Alleen is het hij, en hij alleen die over wetten beslist, zonder parlement en dergelijke meer, maar als die wetten van dezelfde aard zijn, en niet totaal waanzinnig, dan kan dat best een redelijk vrije maatschappij zijn op burgervlak. Het is wel politiek totaal totalitair en dictatoriaal, want er zijn geen verkiezingen, er is geen parlement, en dergelijke meer. Maar als die dictator niet zot is, en de maatschappij grotendeels vrij laat, dan is dat geen fascisme.

Citaat:
De virologen leven met het totalitair idee dat een coronavrije samenleving het na te streven paradijs is.
Inderdaad, dat is het corona fascisme.

Citaat:
De communisten leefden met het idee dat een wereld zonder privébezit het na te streven paradijs was.
Het gevaarlijke aan zo'n sujetten is dat ze oprecht overtuigd zijn dat de realisatie van hun dada in het belang van iedereen is.
En zaken zoals individuele burgerrechten, vrijheden en dergelijke mogen dan ook nooit in de weg staan voor het realiseren van het paradijs, want het zou bijzonder jammer zijn moest het paradijs niet doorgaan omwille van zo'n "ondergeschikte" zaken zodat deze opzij dienen te worden geschoven indien dit de realisatie van het totalitair idee in de weg staat.
Inderdaad, dat is volgens mij het sleutel kenmerk van fascisme. Niet elke dictatuur hoeft zo te zijn. Maar als men met zo een waanzin bezig is, dan loopt het altijd uiteindelijk bijzonder slecht af, want de divergentie tussen waanzin en werkelijkheid laat die baarlijke zotten naar drastischer en drastischer zottigheid grijpen.


Citaat:
Een dictator is gewoon uit op macht, die zoekt niet naar de realisatie van het paradijs voor iedereen, gewoon het paradijs voor zichzelf en zijn volgelingen.
Inderdaad, en je kan dus in principe een veel vrijere dictatuur kennen, dan een "fascistische democratie".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2021, 14:29   #19
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De dreiging van overspoelde hospitalisaties is heel erg verminderd, dat klopt. Maar "het kan verkeren".
Dat is nu al anderhalf jaar, misschien had men tijd om die capaciteit wat op te drijven, nee ?

Wat doet men ? Denken dat het voorbij is zoals vorige zomer ?

Nee het is niet voorbij. We gaan weer hetzelfde meemaken. Met HEEL VEEL CHANCE gaan we nog wat effect hebben van die vaccins op zware zieken in het najaar, maar ik zou mijn hand daarvoor niet in 't vuur steken. En voor volgend voorjaar is het gegarandeerd weer prijs.

Dus waar wacht men op om meer ziekenhuis plek te voorzien NU ? Vermits men al anderhalf jaar aan het zeveren is en nog niks NUTTIGS gedaan heeft, behalve mensen hun maatschappij kapot maken terwijl dat niet helpt ?

Wat MIJ betreft moet er niet meer ziekenhuis capaciteit zijn, ALS MEN WIL AANVAARDEN DAT NIET IEDEREEN EEN PLEKJE OP INTENSIEVE ZAL HEBBEN.

Maar als men wil vasthouden aan dat zotte gedacht, dan moet men er bijplaatsen he. Jaja, op 3 maanden gaat dat niet, maar ondertussen zal het al 2 jaar zijn he. Dus waar blijven die ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 26 juni 2021 om 14:30.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2021, 14:34   #20
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Je hebt dus nog niet door dat er zich een raar fascisme heeft geinstalleerd...
van welke planeet kom jij ?
wat is de gordelplicht ?
wat is de helmplicht ?
ik gooi zo honderd verplichtingen op tafel die alleen jezelf dienen te beschermen en die al decennia bestaan
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be