Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2021, 10:26   #1
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.002
Standaard Nazi monument in Zedelgem?

Hoe is dit nu weer mogelijk? Slechte grap?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210624_97446997

In Zedelgem was er de voorbije drie jaar geen haan die ernaar kraaide. Op het Brivibaplein (Lets voor ‘vrijheid’) staat sinds 2018 een bronzen bijenkorf op een zuil van staal. Honderden vergulde bijtjes maken het werk af. Het plakkaat bij het kunstwerk verwijst onverholen naar de 12.000 Letten die tijdens WO II meevochten met de Duitsers tegen de Russen en in het Zedelgemse krijgsgevangenkamp Vloethemveld waren terechtgekomen. Niemand die zich daar bij de inhuldiging vragen bij stelde. Het kunstwerk was vooral een universeel symbool voor de vrijheid, klonk het toen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 10:34   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hoe is dit nu weer mogelijk? Slechte grap?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210624_97446997

In Zedelgem was er de voorbije drie jaar geen haan die ernaar kraaide. Op het Brivibaplein (Lets voor ‘vrijheid’) staat sinds 2018 een bronzen bijenkorf op een zuil van staal. Honderden vergulde bijtjes maken het werk af. Het plakkaat bij het kunstwerk verwijst onverholen naar de 12.000 Letten die tijdens WO II meevochten met de Duitsers tegen de Russen en in het Zedelgemse krijgsgevangenkamp Vloethemveld waren terechtgekomen. Niemand die zich daar bij de inhuldiging vragen bij stelde. Het kunstwerk was vooral een universeel symbool voor de vrijheid, klonk het toen.
Was het "Vooruit" niet dat het standbeeld weg wou?

Die zullen gedacht hebben

One step beyond
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 10:39   #3
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hoe is dit nu weer mogelijk? Slechte grap?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210624_97446997

In Zedelgem was er de voorbije drie jaar geen haan die ernaar kraaide. Op het Brivibaplein (Lets voor ‘vrijheid’) staat sinds 2018 een bronzen bijenkorf op een zuil van staal. Honderden vergulde bijtjes maken het werk af. Het plakkaat bij het kunstwerk verwijst onverholen naar de 12.000 Letten die tijdens WO II meevochten met de Duitsers tegen de Russen en in het Zedelgemse krijgsgevangenkamp Vloethemveld waren terechtgekomen. Niemand die zich daar bij de inhuldiging vragen bij stelde. Het kunstwerk was vooral een universeel symbool voor de vrijheid, klonk het toen.
Finnen vochten ook tegen de USSR, misschien kunnen we die 80 jaar later nog straffen omdat ze zich verdedigden- zoals de Letten, tegen de Russische invallers.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 10:43   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Finnen vochten ook tegen de USSR, misschien kunnen we die 80 jaar later nog straffen omdat ze zich verdedigden- zoals de Letten, tegen de Russische invallers.
Tjah, zo een 80 jaar na de feiten moet dat volgens sommigen zeker nog kunnen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 10:46   #5
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Ongeacht dat dit een draad zonder voorwerp is en hij totaal verkeerd door de topicstarter gekaderd wordt, vraag ik me af hoe Letse mensen die met de Duitsers tegen de Russen streden en dus door de Russen krijgsgevangen werden genomen in een krijgsgevangenkamp in Zedelgem terecht kwamen. Iedereen voelt met zijn pink aan dat dit niet klopt, tenzij Zedelgem ook ergens in de Oeral of Siberië ligt natuur,ijk. Dan heb ik niets gezegd.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 25 juni 2021 om 10:48.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 10:47   #6
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Finnen vochten ook tegen de USSR, misschien kunnen we die 80 jaar later nog straffen omdat ze zich verdedigden- zoals de Letten, tegen de Russische invallers.
Ook dit wordt zwierig over het hoofd gezien.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 10:52   #7
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Ongeacht dat dit een draad zonder voorwerp is en hij totaal verkeerd door de topicstarter genaderd wordt, vraag ik me af hoe Letse mensen die met de Duitsers tegen de Russen streden e dus door de Russen krijgsgevangen werden genomen in een krijgsgevangenkamp in Zedelgem terecht kwamen. Iedereen voelt met zijn pink aan dat dit niet klopt, tenzij Zedelgem ook ergens in de Oeral of Siberië ligt natuur,ijk. Dan heb ik niets gezegd.
Omdat de USSR, destijds zowat de enige macht op aarde die verschrikkelijker was dan de Duitsers, onze geallieerden werden. Dus hielp Belgie die goeie oude communistische kameraden door de Letten hier op te sluiten in kampen.

Zo zie je, een land binnenvallen is slecht, tenzij het de geallieerden van Belgie betreft. Niet alleen mogen die andere landen binnenvallen, we helpen ze dan nog graag een handje ook.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 10:54   #8
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Sommigen geraken echt hersendood door hun ziekelijke obsessie voor WOII.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 11:14   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Als ze maar kunnen melken:

- Als een rechtse vent niet van wapens houdt, koopt hij geen wapens.
- Als een linkse man niet van wapens houdt, wil hij ze verbieden.
=============
- Als een rechtse vent vegetariër is, eet hij geen vlees.
- Wanneer een linkse vent vegetariër is, wil hij producten op basis van dierlijke eiwitten laten verbieden.
=============????????????
- Als een rechtse man homo is, leeft hij rustig zijn leven
- Als een linkse man homo is, maakt hij iedereen kwaad om respect te hebben, zodat we dat accepteren.
=============
- Als een man van rechts een baan mist, denkt hij na over hoe hij uit deze situatie komt en stuitert.
- Als een linkse man een baan mist, dient hij een klacht in wegens discriminatie.
=============
- Als een man rechts niet van een tv-debat houdt, zet hij de tv uit of zappen.
- Als een linkse man niet van een tv-debat houdt, wil hij de idioten aanklagen die onzin uitkramen. Indien nodig, zal een klacht over laster welkom zijn.
=============
- Als een rechtse man niet gelovig is, gaat hij niet naar de kerk, de synagoge of de moskee.
- Als een linkse man niet gelovig is, wil hij dat er geen sprake is van God of religie in de publieke sfeer, behalve voor de Islam.
=============
- Als een rechtse man medische hulp nodig heeft, gaat hij naar zijn dokter en koopt de medicijnen.
- Wanneer een linkse man zorg nodig heeft, doet hij een beroep op nationale solidariteit.
=============
- Als de economie slecht gaat, denkt de rechterman dat je de mouwen moet oprollen en meer moet werken.
- Als de economie slecht gaat, denkt de linkse vent dat die vieze bazen er vol van gaan zoeken en het land uitwerken en dat de werknemers slachtoffers zijn.
=============
- Als een man rechts deze test heeft gelezen, laat hij hem doorsturen naar vrienden om ze te laten lachen.
- Als een linkse man deze test heeft gelezen, schreeuwt hij fascisme.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 11:16   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Sommigen geraken echt hersendood door hun ziekelijke obsessie voor WOII.
Dat een wereldoorlog een vreselijk dramatisch gebeuren is dat weet iedereen wel maar er zijn inderdaad mensen die dit alles blijven beleven en oprakelen.

Niet dat het moet vergeten worden dat zeker niet maar het blijven oprakelen dat kan wel eens verkeerd aflopen.

Zoals ik al eerder wist te schrijven zei een dokter mij eens: U moet naar de toekomst kijken en het verleden laten rusten waar ik van mijn kant uit beleefd op reageerde: "Ja maar dokter, die toekomst ziet er ook niet al te best uit hé?"

Een doodse stilte viel, ik betaalde en ging een pint pakken.

Stel dat WOIII er komt wat dan?

p.s.

Oorlog in het Westen
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 25 juni 2021 om 11:21.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 11:34   #11
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Finnen vochten ook tegen de USSR, misschien kunnen we die 80 jaar later nog straffen omdat ze zich verdedigden- zoals de Letten, tegen de Russische invallers.
De Finnen vochten niet samen met de Nazi’s. Ze verdedigden hun land toen Rusland Finland binnenviel.

De Finnen waren trouwens een stuk beter dan de luizige Oostfronters. De Finnen wonnen op hun eentje tegen Rusland terwijl de Oostfronters samen met hun Nazi bloedbroeders dik op hun kloten kregen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 12:27   #12
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als ze maar kunnen melken:

- Als een rechtse vent niet van wapens houdt, koopt hij geen wapens.
- Als een linkse man niet van wapens houdt, wil hij ze verbieden.
=============
- Als een rechtse vent vegetariër is, eet hij geen vlees.
- Wanneer een linkse vent vegetariër is, wil hij producten op basis van dierlijke eiwitten laten verbieden.
=============????????????
- Als een rechtse man homo is, leeft hij rustig zijn leven
- Als een linkse man homo is, maakt hij iedereen kwaad om respect te hebben, zodat we dat accepteren.
=============
- Als een man van rechts een baan mist, denkt hij na over hoe hij uit deze situatie komt en stuitert.
- Als een linkse man een baan mist, dient hij een klacht in wegens discriminatie.
=============
- Als een man rechts niet van een tv-debat houdt, zet hij de tv uit of zappen.
- Als een linkse man niet van een tv-debat houdt, wil hij de idioten aanklagen die onzin uitkramen. Indien nodig, zal een klacht over laster welkom zijn.
=============
- Als een rechtse man niet gelovig is, gaat hij niet naar de kerk, de synagoge of de moskee.
- Als een linkse man niet gelovig is, wil hij dat er geen sprake is van God of religie in de publieke sfeer, behalve voor de Islam.
=============
- Als een rechtse man medische hulp nodig heeft, gaat hij naar zijn dokter en koopt de medicijnen.
- Wanneer een linkse man zorg nodig heeft, doet hij een beroep op nationale solidariteit.
=============
- Als de economie slecht gaat, denkt de rechterman dat je de mouwen moet oprollen en meer moet werken.
- Als de economie slecht gaat, denkt de linkse vent dat die vieze bazen er vol van gaan zoeken en het land uitwerken en dat de werknemers slachtoffers zijn.
=============
- Als een man rechts deze test heeft gelezen, laat hij hem doorsturen naar vrienden om ze te laten lachen.
- Als een linkse man deze test heeft gelezen, schreeuwt hij fascisme.
Zo waar! Echt om in te kaderen!
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 12:28   #13
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat een wereldoorlog een vreselijk dramatisch gebeuren is dat weet iedereen wel maar er zijn inderdaad mensen die dit alles blijven beleven en oprakelen.

Niet dat het moet vergeten worden dat zeker niet maar het blijven oprakelen dat kan wel eens verkeerd aflopen.

Zoals ik al eerder wist te schrijven zei een dokter mij eens: U moet naar de toekomst kijken en het verleden laten rusten waar ik van mijn kant uit beleefd op reageerde: "Ja maar dokter, die toekomst ziet er ook niet al te best uit hé?"

Een doodse stilte viel, ik betaalde en ging een pint pakken.

Stel dat WOIII er komt wat dan?

p.s.

Oorlog in het Westen
Ik ben er zeker van dat geen enkele van hen zelfs ooit een oorlog heeft meegemaakt.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 12:30   #14
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Omdat de USSR, destijds zowat de enige macht op aarde die verschrikkelijker was dan de Duitsers, onze geallieerden werden. Dus hielp Belgie die goeie oude communistische kameraden door de Letten hier op te sluiten in kampen.

Zo zie je, een land binnenvallen is slecht, tenzij het de geallieerden van Belgie betreft. Niet alleen mogen die andere landen binnenvallen, we helpen ze dan nog graag een handje ook.
Belgisch-nationalisten, het blijven gluiperds!
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 12:36   #15
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Ongeacht dat dit een draad zonder voorwerp is en hij totaal verkeerd door de topicstarter gekaderd wordt, vraag ik me af hoe Letse mensen die met de Duitsers tegen de Russen streden en dus door de Russen krijgsgevangen werden genomen in een krijgsgevangenkamp in Zedelgem terecht kwamen. Iedereen voelt met zijn pink aan dat dit niet klopt, tenzij Zedelgem ook ergens in de Oeral of Siberië ligt natuur,ijk. Dan heb ik niets gezegd.
Wel ze hadden ze naar Siberie kunnen afvoeren wat de standaard verblijfplaats was die door de ruski's werd aangeboden aan decidenten. Voor een klein beetje handenarbeid kregen ze daar ook nog een heel klein beetje eten.

Maar als die letten de sjans hadden van gevangen genomen te worden door Amerikanen dan werden ze uiteraard zover mogelijk west waarts verplaatst en dan is het boerendorp Zedelgem ideaal. (er was daar vroeger ook een belangrijke munitie opslagplaats)

Nu hoor ik u zeggen, ja maar dat kan niet want ze vochten aan het russische front, ja maar dat russische front schoof altijd meer en meer op naar het westen.

De regio waar mijn grootvader gratis voor de Nazi's verplicht mocht werken bvb is bevrijd door de Amerikanen Die zijn daar in April 45 gepasseerd er is daar nog stevig gevochten ook, wel achteraf hebben ze zich daar moeten terugtrekken en zijn de ruski's in de plaats gekomen.

Maar dat maakt het dus wel mogelijk dat de Amerikanen nog krijgsgevangen gemaakt hebbern in Oost Duitsland die dan westwaarts zijn afgevoerd.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 12:41   #16
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De Finnen vochten niet samen met de Nazi’s. Ze verdedigden hun land toen Rusland Finland binnenviel.

De Finnen waren trouwens een stuk beter dan de luizige Oostfronters. De Finnen wonnen op hun eentje tegen Rusland terwijl de Oostfronters samen met hun Nazi bloedbroeders dik op hun kloten kregen.
Ja je moet dat ook een beetje in het licht van het terrein zien, het feit dat de russen de finnen totaal hadden onderschat. (die gasten zijn allemaal uitstekende schutters en vinden -20 een warme zomerse middag. )

Terreinkennis en dan vechten voor eigen outer en heerd.

Je kan je eigenlijk moeilijk hardere tegenstanders voorstellen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 12:51   #17
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De Finnen vochten niet samen met de Nazi’s. Ze verdedigden hun land toen Rusland Finland binnenviel.

De Finnen waren trouwens een stuk beter dan de luizige Oostfronters. De Finnen wonnen op hun eentje tegen Rusland terwijl de Oostfronters samen met hun Nazi bloedbroeders dik op hun kloten kregen.
Nochtans staan er gesprekken over de oorlog tegen de USSR tussen Veldmaarschalk Mannerheim en Hitler op YouTube, die kwamen zeer goed overeen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 13:02   #18
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Nochtans staan er gesprekken over de oorlog tegen de USSR tussen Veldmaarschalk Mannerheim en Hitler op YouTube, die kwamen zeer goed overeen.
Toen was het Molotov-Von Ribbentroppact nog van kracht. De Nazis stonden aan de kant van de Russen.


Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 25 juni 2021 om 13:03.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 13:03   #19
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Nochtans staan er gesprekken over de oorlog tegen de USSR tussen Veldmaarschalk Mannerheim en Hitler op YouTube, die kwamen zeer goed overeen.
https://www.ad.nl/buitenland/deze-jo...w.google.be%2F
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 13:03   #20
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De Finnen vochten niet samen met de Nazi’s. Ze verdedigden hun land toen Rusland Finland binnenviel.

De Finnen waren trouwens een stuk beter dan de luizige Oostfronters. De Finnen wonnen op hun eentje tegen Rusland terwijl de Oostfronters samen met hun Nazi bloedbroeders dik op hun kloten kregen.
Een deel van Finland werd bezet door de USSR en Finland moest herstelbetalingen doen.

Dat is een wat rare manier om een oorlog te winnen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be