Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2021, 04:18   #561
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jij zou beter het verschil leren zien tussen ernst en onzin waarmee duchtig wordt gelachen. Of zag je zelf niet op de foto dat er geen sprake was van een oerwoud?
Is de zaak Jurgen nu onzin en om mee te lachen ?

Dat had ik van u niet verwacht.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 04:21   #562
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Is de zaak Jurgen nu onzin en om mee te lachen ?
Met de klungeligheid van het officiele verhaal kan toch hard gelachen worden nee ?

Herinner U hoe men in het dichte en ondoordringbare oerwoud het bijzonder moeilijk zou hebben om een Jurgen te vinden, die ongelofelijk scherpe Rambo die alle camouflage technieken kent en levensgevaarlijk is op kilometers afstand. Dat men met honderden manschappen moest uitkammen, maar waar de taak hopeloos was vanwege de hoge madeliefjes waar men niet doorheen kon kijken.

En dan zie je een fotootje met een totaal open bos waar je 50 meter ver kan kijken en lag het lijk tegen een boom, niet eens verstopt in een of andere geheime grot of zo maar gewoon open en bloot vanop 30 meter te zien en vanop 100 meter te rieken door een burgemeester

Zo open en leeg, dat iemand hier zelfs dacht dat men de vegetatie had gerooid om de foto kunnen te maken

Maar misschien was dat het enige stukje open bos dat gemakkelijk te doorzoeken was in de streek. Vandaar dat men UITGEREKEND DAT STUKJE weggelaten heeft uit de zoekzone he

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 juni 2021 om 04:25.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 04:40   #563
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Met de klungeligheid van het officiele verhaal kan toch hard gelachen worden nee ?

Herinner U hoe men in het dichte en ondoordringbare oerwoud het bijzonder moeilijk zou hebben om een Jurgen te vinden, die ongelofelijk scherpe Rambo die alle camouflage technieken kent en levensgevaarlijk is op kilometers afstand. Dat men met honderden manschappen moest uitkammen, maar waar de taak hopeloos was vanwege de hoge madeliefjes waar men niet doorheen kon kijken.

En dan zie je een fotootje met een totaal open bos waar je 50 meter ver kan kijken en lag het lijk tegen een boom, niet eens verstopt in een of andere geheime grot of zo maar gewoon open en bloot vanop 30 meter te zien en vanop 100 meter te rieken door een burgemeester

Zo open en leeg, dat iemand hier zelfs dacht dat men de vegetatie had gerooid om de foto kunnen te maken

Maar misschien was dat het enige stukje open bos dat gemakkelijk te doorzoeken was in de streek. Vandaar dat men UITGEREKEND DAT STUKJE weggelaten heeft uit de zoekzone he
Dat van die burgemeester doet me haast denken aan een soort Samson en Gert-scenario.
__________________
De waarheid voorop
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 05:35   #564
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Dat van die burgemeester doet me haast denken aan een soort Samson en Gert-scenario.
Inderdaad. Ik wens niet speciaal aan complot theorieen te doen ; het is gewoon zo dat dit verhaal totaal ongeloofwaardig is zoals het gebracht wordt. Aanvankelijk was ik zelfs mee, maar toen de inconsistenties zich begonnen op te stapelen was er een punt waar je zegt "wie gelooft nu zoiets ?".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 06:05   #565
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Dat van die burgemeester doet me haast denken aan een soort Samson en Gert-scenario.
de buurtpolitie lost het op in 1 aflevering
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 06:16   #566
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Dat van die burgemeester doet me haast denken aan een soort Samson en Gert-scenario.
Op de vélo nog wel, kan die zich gene automobiel veroorloven?
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 06:38   #567
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Het verwondert mij niet veel dat men dat lichaam van Jurgen niet direct gevonden heeft. Daar zou ik ook niet gaan zoeken naar een militair met ervaring in het buitenland, die schreef dat hij zich ergens ging verstoppen. Die was gewoon op weg naar huis. Men vond hem halfweg zijn wagen en het huis waar hij woonde.
Dat is juist een van de plaatsen die je niet uitsluit bij een zoektocht. Het was helemaal niet duidelijk wat Conings al dan niet wou doen. Kom aan zeg.

Ik snap niet dat hij niet eerder is beginnen stinken uren in de wind en dat dan plots twee mensen onafhankelijk van elkaar hem ongeveer tezelfdertijd opmerken. Dát geeft me de impressie dat hij ofwel zeer recent (een paar dagen) de dood vond ofwel daar gedropt werd. Het kan toch zijn bv. dat men volkswoede wou vermeiden toen men merkte dat Conings op sympathie kon rekenen als een anti systeem held. Misschien werd daarom heel duidelijk via de pers gecommuniceerd dat de zoektocht beïndigd was.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 06:51   #568
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Was dat die foto van die plek NADAT al de begroeiing was weggesnoeid, terwijl op het moment dat men jolige Jurgen aantrof er veel dichtere begroeiing was?
Wie zegt dat men de omringende begroeiing heeft weggehaald na het aantreffen van het lijk?
Die bossen werden wel serieus gedund de laatste jaren onder het voorwendsel dat dat goed is voor de natuur. Af en toe liet men een volwassen boom staan.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 06:51   #569
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad. Ik wens niet speciaal aan complot theorieen te doen ; het is gewoon zo dat dit verhaal totaal ongeloofwaardig is zoals het gebracht wordt. Aanvankelijk was ik zelfs mee, maar toen de inconsistenties zich begonnen op te stapelen was er een punt waar je zegt "wie gelooft nu zoiets ?".
Dat is net een aanwijzing dat het officiele verhaal wel degelijk grotendeels klopt.

Als het gefabriceerd was en een complot, had men wel een meer kloppend script geschreven, dat geloofwaardiger was.

Je hoort toch vaak : De werkelijkheid overtreft de fictie.
Zo is het ook nu weer en zoals altijd : Hanlon's razor natuurlijk.




Laatst gewijzigd door parcifal : 25 juni 2021 om 06:53.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 06:52   #570
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Je bedoelt dat ze daar gans die omgeving gaan snoeien zijn, zo ver als je kan zien op die foto ?
Met een speciale bosmaaier die varens spaart.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 07:11   #571
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dat is net een aanwijzing dat het officiele verhaal wel degelijk grotendeels klopt.

Als het gefabriceerd was en een complot, had men wel een meer kloppend script geschreven, dat geloofwaardiger was.
Het aanvankelijke script klopte wel degelijk prima, maar de propaganda werkte niet zoals voorzien he. En nadien was het improviseren en klungelen natuurlijk.

Als het echt allemaal klopt, dan moeten die lantaarnpalen nog veel sneller in gebruik genomen worden dan ik al had gewenst, want dan hebben we een ongelofelijke concentratie aan oenerij in de overheid, die elke verbeelding tart.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 07:11   #572
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Met een speciale bosmaaier die varens spaart.
'smart things' van samsung en zo he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 07:13   #573
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Met de klungeligheid van het officiele verhaal kan toch hard gelachen worden nee ?

Herinner U hoe men in het dichte en ondoordringbare oerwoud het bijzonder moeilijk zou hebben om een Jurgen te vinden, die ongelofelijk scherpe Rambo die alle camouflage technieken kent en levensgevaarlijk is op kilometers afstand. Dat men met honderden manschappen moest uitkammen, maar waar de taak hopeloos was vanwege de hoge madeliefjes waar men niet doorheen kon kijken.
Op het filmpje zie je dat hij gewoon een zwarte broek aan had. Is dat oerwoud camouflage?
Citaat:
En dan zie je een fotootje met een totaal open bos waar je 50 meter ver kan kijken en lag het lijk tegen een boom, niet eens verstopt in een of andere geheime grot of zo maar gewoon open en bloot vanop 30 meter te zien en vanop 100 meter te rieken door een burgemeester
Dat is tegenwoordig jammer genoeg zo in ons 'nationaal park' omdat men veel 'uitgedund' heeft. Er staan zelfs bordjes om de mensen wijs te maken dat die bomenkap goed is. Er is daarnaast ook veel bos omgekapt om kale heide percelen te creëren (dat is kassa kassa voor het hout, kassa kassa voor veel opbrengende heide subsidies en kassa kassa voor degenen die de rijke grond komen weghalen nadat men de bomen gekapt heeft. Natuurbeheer durft men dat te noemen in Vlaanderen. Zum kotsen is het.)
Citaat:
Zo open en leeg, dat iemand hier zelfs dacht dat men de vegetatie had gerooid om de foto kunnen te maken
Er stonden wat varens. Een paar weken geleden waren die nog kleiner.

Citaat:
Maar misschien was dat het enige stukje open bos dat gemakkelijk te doorzoeken was in de streek. Vandaar dat men UITGEREKEND DAT STUKJE weggelaten heeft uit de zoekzone he
Onthouden dat men zegt dat hij gevonden werd buiten een doorzochte zone. Kan natuurlijk zijn dat men niet wil dat de bevolking denkt dat het leger onbekwaam is zones uit te kammen. Maar dan blijkbaar wel onbekwaam om evidente zoekzones te identificeren.

Laatst gewijzigd door Bach : 25 juni 2021 om 07:16.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 07:20   #574
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
de buurtpolitie lost het op in 1 aflevering
Ja, ...

Ik denk dat er in veel toneelverenigingen overal in Vlaanderen meer talent te vinden is dan wat ze daar hebben samen gebracht.... Hoe slecht geacteerd is dat ? Daarmee vergeleken is FC de Kampioenen een broadway musical, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 07:25   #575
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dat is net een aanwijzing dat het officiele verhaal wel degelijk grotendeels klopt.

Als het gefabriceerd was en een complot, had men wel een meer kloppend script geschreven, dat geloofwaardiger was.

Je hoort toch vaak : De werkelijkheid overtreft de fictie.
Zo is het ook nu weer en zoals altijd : Hanlon's razor natuurlijk.



Geheime diensten hadden hem gewoon overreden, of zijn lijk bij de plaatselijke varkensboer afgeleverd.

Maar de lijst van domme voorvallen en amateurisme is zo lang dat het inderdaad wel het keurmerk van de belze staat draagt. En dus voor grote delen klopt. Er is ook nog de kans dat er nog een verdere cover up van andere debiele beslissingen bezig is achter de schermen.

Hun geluk van eindelijk eens een rechtse "terrorist" te vinden was zo groot dat ze met hun ogen open recht vooruit beginnen spinnen zijn om er toch maar zoveel mogelijk voordeel uit te halen. Dat is recht in hun bakkes ontploft natuurlijk.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 07:33   #576
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Hun geluk van eindelijk eens een rechtse "terrorist" te vinden was zo groot dat ze met hun ogen open recht vooruit beginnen spinnen zijn om er toch maar zoveel mogelijk voordeel uit te halen. Dat is recht in hun bakkes ontploft natuurlijk.
Dit eigenlijk. Waar het spinnen begonnen is, is moeilijk te achterhalen, maar je riekt, voelt, ... gewoon in elke van die aspecten dat men eens een serieuze rechtse anti-Van Ranst terrorist WILDE hebben he. En men absoluut MOEST DOEN ALSOF men daar zwaar "moest" tegen in gaan.

Eigenlijk totaal parallel aan het corona gebeuren.

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 juni 2021 om 07:34.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 08:17   #577
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Wie zegt dat men de omringende begroeiing heeft weggehaald na het aantreffen van het lijk?
Die bossen werden wel serieus gedund de laatste jaren onder het voorwendsel dat dat goed is voor de natuur. Af en toe liet men een volwassen boom staan.
Dat heeft vrt-nieuws onderzocht. Ik hbe al herhaaldelijk geschreven dat die varens weggehaald werden. Ik heb al meerdere keren vermeld dat die jager (zijn eigen woorden) over de voeten van JC struikelde en hem toen pas zag liggen.

Ik ga dit forum meer links laten liggen. Want hier zitten te veel mensen die flagrante leugens blijven vertellen en argumenten die dat tegenspreken gewoon naast zich neer leggen. In de Nederlandse taal heet dat bedriegers.

Gij blijkbaar weet trouwens niks over bossen. Waar haalt gij het dat de bossen gedund werden? Het tegendeel is waar. Men mag zelfs geen afgevallen takken of omgevallen bomen meer verwijderen omdat dit ideale nestplaatsen zouden zijn voor sommige dieren. Men mag geen bessen meer plukken. Nu is de periode in het jaar dat wij in onze jeugd met ganse families bosbessen gingen plukken. Maar tegenwoordig moogt ge de paden (die nog toegankelijk zijn) zelfs niet meer verlaten.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 08:44   #578
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Dat heeft vrt-nieuws onderzocht. Ik hbe al herhaaldelijk geschreven dat die varens weggehaald werden. Ik heb al meerdere keren vermeld dat die jager (zijn eigen woorden) over de voeten van JC struikelde en hem toen pas zag liggen.
Ah, je wil dus zeggen dat er daar een lijk lag dat zo hard aan het stinken was dat verderop een fietsende burgemeester direct wist dat daar in de buurt een lijk moest liggen, maar dat op 2 meter afstand de walmen niet zodanig sterk waren dat iemand daar kon rondwandelen en over het stinkende lijk struikelen met verbazing. Had die jager corona of zo en was zijn reukzin even hard aangetast als die van al die speurhonden ?

Jij zegt dus ook dat alles wat op die foto is te zien, over 50 meter of zo, "weggehaald werd" qua varens, terwijl je gans de omgeving als eigenlijk vrij open ziet.

En jij hebt daar geen enkel probleem mee, met zulke incoherenties.

Mensen die zeggen dat dat toch allemaal eigenaardig is, dat zijn dan bedriegers.

was jij dat niet die stelde dat die bossen daar zo goed als ondoordringbaar zijn ? En dan zie je daar een fotootje waar je 50 meter ver kan kijken in een ondoordringbaar bos. Maar nee, zij die zeggen "tiens dat is raar" dat zijn bedriegers.

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 juni 2021 om 08:46.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 10:20   #579
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Dat heeft vrt-nieuws onderzocht. Ik hbe al herhaaldelijk geschreven dat die varens weggehaald werden. Ik heb al meerdere keren vermeld dat die jager (zijn eigen woorden) over de voeten van JC struikelde en hem toen pas zag liggen.

Ik ga dit forum meer links laten liggen. Want hier zitten te veel mensen die flagrante leugens blijven vertellen en argumenten die dat tegenspreken gewoon naast zich neer leggen. In de Nederlandse taal heet dat bedriegers.

Gij blijkbaar weet trouwens niks over bossen. Waar haalt gij het dat de bossen gedund werden? Het tegendeel is waar. Men mag zelfs geen afgevallen takken of omgevallen bomen meer verwijderen omdat dit ideale nestplaatsen zouden zijn voor sommige dieren. Men mag geen bessen meer plukken. Nu is de periode in het jaar dat wij in onze jeugd met ganse families bosbessen gingen plukken. Maar tegenwoordig moogt ge de paden (die nog toegankelijk zijn) zelfs niet meer verlaten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Moet ik mijn mening geven?
Gij zijt een bedrieger die bewust leugens en halve waarheden verspreidt. Wilt ge mij hier buitengooien? Doe maar. Ik heb toch niet veel zin meer om hier nog mijn gedacht te schrijven.

Wat baten kaars en bril, als de uil niet zienen wil.

PS Ik denk dat ik eens tot bij TAVEK ga fietsen en met hem IRL paar dikke pinten pakken en discuteren. Dan is mijn tijd veel zinvoller besteed dan hier te reageren.
Je moet weten wat je wil. Het afbollen of uw mening zeggen.

Kies!
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2021, 10:37   #580
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Dat heeft vrt-nieuws onderzocht. Ik hbe al herhaaldelijk geschreven dat die varens weggehaald werden. Ik heb al meerdere keren vermeld dat die jager (zijn eigen woorden) over de voeten van JC struikelde en hem toen pas zag liggen.

Ik ga dit forum meer links laten liggen. Want hier zitten te veel mensen die flagrante leugens blijven vertellen en argumenten die dat tegenspreken gewoon naast zich neer leggen. In de Nederlandse taal heet dat bedriegers.

Gij blijkbaar weet trouwens niks over bossen. Waar haalt gij het dat de bossen gedund werden? Het tegendeel is waar. Men mag zelfs geen afgevallen takken of omgevallen bomen meer verwijderen omdat dit ideale nestplaatsen zouden zijn voor sommige dieren. Men mag geen bessen meer plukken. Nu is de periode in het jaar dat wij in onze jeugd met ganse families bosbessen gingen plukken. Maar tegenwoordig moogt ge de paden (die nog toegankelijk zijn) zelfs niet meer verlaten.
Ik ken die bossen al van toen ik een klein menneke was.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be