Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juni 2021, 15:44   #361
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Valse hoop, Henri. Blijf voor alle zekerheid toch maar onder je bed kijken voor je erin kruipt want Conings heeft heel wat slapende honden wakker gemaakt.
Hehe. Woef!

TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 15:47   #362
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wellicht gaat de voltallige rechterzijde J.C. nu laten vallen als een steen.
Ze hebben hem niet gevonden. De rest is bijzaak.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 17:46   #363
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Je zou beter de draad lezen in plaats van zotte dingen te veronderstellen. Ik heb mijn storting teruggekregen. De inzameling is geschorst door de website en heeft alle bedragen teruggestort. Met andere woorden, het werd gewoon gecensureerd.
Wat een schande , een website eigenaar die zijn eigen website censureert.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 17:59   #364
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Wat een schande , een website eigenaar die zijn eigen website censureert.
De website host stelt de website ter beschikking van andere om crowdfunding te doen. Dus de mens die de crowdfunding opstart is niet de website hé slimme.

Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 20 juni 2021 om 18:00.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 18:47   #365
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wellicht gaat de voltallige rechterzijde J.C. nu laten vallen als een steen.
Beste Henri, wat bent u hard voor die 15 personen en een handvol kinderen.

https://www.hln.be/dilsen-stokkem/vi...legd~a94d10c8/
Citaat:
Niet meer dan 15 aanwezigen en enkele kinderen stapten voor Conings
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 18:55   #366
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wellicht gaat de voltallige rechterzijde J.C. nu laten vallen als een steen.
Wel, het is nu zo klaar als een klontje dat de TV Jurgen die de gevaarlijke terrorist was, inderdaad een totaal uitgevonden personage was he. Die de overheid en de media uitgevonden hadden, zogezegd om "extreem rechts" te besmeuren, maar eigenlijk bijzonder in de smaak viel.

Dat personage, zoals ik steeds stelde, heeft niks met de echte Jurgen te maken. Maar tot horror van de propagandisten die het personage uitvonden om zogezegd als boeman te spelen, vond men dat personage wel sympatiek, en kan zelfs inspirerend werken om hopelijk nog veel fascisten neer te leggen. Maar, weerom, dat zou beter zijn na een volkstribunaal, waarbij ze allemaal aan lantaarnpalen gehangen worden. Het zou ironisch zijn mochten die volkstribunalen uiteindelijk hun inspiratie vinden bij het uitgevonden personage "de TV Jurgen" van exact het fascisten regime.

Dat was iemand die helemaal geen terrorist was, en oftewel zelfmoord wilde plegen omdat hij tegen het opkomende fascisme niet meer kon, oftewel totaal geframed is, wat ik altijd de meest waarschijnlijke piste heb beschouwd, en die nog steeds klopt met het terugvinden van het lijk.

Een ding is zeker: hij is nooit in de buurt van Van Ranst geweest, heeft die niet bedreigd, dat was een ganse propaganda toer waar nu evident niks van waar is.

Verder is het zo dat mocht het toch waar zijn dat dit geen framing was, de Belgische overheid belachelijk is tot in het kwadraat om die mens niet gevonden te hebben terwijl een "fietsende burgemeester" dat van verre kan rieken.

Laatst gewijzigd door patrickve : 20 juni 2021 om 18:59.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 18:57   #367
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Wat een schande , een website eigenaar die zijn eigen website censureert.
Het spreekt wel uw vermoeden tegen.

"De link van de eerste post is ondertussen weg, en de oplichter is allicht zijn centjes aan het tellen."

Laatst gewijzigd door patrickve : 20 juni 2021 om 19:00.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 19:52   #368
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wel, het is nu zo klaar als een klontje dat de TV Jurgen die de gevaarlijke terrorist was, inderdaad een totaal uitgevonden personage was he. Die de overheid en de media uitgevonden hadden, zogezegd om "extreem rechts" te besmeuren, maar eigenlijk bijzonder in de smaak viel.

Dat personage, zoals ik steeds stelde, heeft niks met de echte Jurgen te maken. Maar tot horror van de propagandisten die het personage uitvonden om zogezegd als boeman te spelen, vond men dat personage wel sympatiek, en kan zelfs inspirerend werken om hopelijk nog veel fascisten neer te leggen. Maar, weerom, dat zou beter zijn na een volkstribunaal, waarbij ze allemaal aan lantaarnpalen gehangen worden. Het zou ironisch zijn mochten die volkstribunalen uiteindelijk hun inspiratie vinden bij het uitgevonden personage "de TV Jurgen" van exact het fascisten regime.

Dat was iemand die helemaal geen terrorist was, en oftewel zelfmoord wilde plegen omdat hij tegen het opkomende fascisme niet meer kon, oftewel totaal geframed is, wat ik altijd de meest waarschijnlijke piste heb beschouwd, en die nog steeds klopt met het terugvinden van het lijk.

Een ding is zeker: hij is nooit in de buurt van Van Ranst geweest, heeft die niet bedreigd, dat was een ganse propaganda toer waar nu evident niks van waar is.

Verder is het zo dat mocht het toch waar zijn dat dit geen framing was, de Belgische overheid belachelijk is tot in het kwadraat om die mens niet gevonden te hebben terwijl een "fietsende burgemeester" dat van verre kan rieken.
Hoe je het ook draait of keert, er zitten zeer vreemde kantjes aan deze historie.
Het is zinloos om dat uit te leggen aan regimeslaafjes. Zelfs als water zou branden, en vuur zou wateren, blijven die geloven in het gevaar van de grote Vlaams-nationalistische vijand.
Het regime kan toch haar laatste apostelen niet kwijt spelen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 20:46   #369
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe je het ook draait of keert, er zitten zeer vreemde kantjes aan deze historie.
Het is zinloos om dat uit te leggen aan regimeslaafjes. Zelfs als water zou branden, en vuur zou wateren, blijven die geloven in het gevaar van de grote Vlaams-nationalistische vijand.
Het regime kan toch haar laatste apostelen niet kwijt spelen?
Ik blijf erbij,als je écht een aanslag tegen de gestelde lichamen van het land wil plegen neem je wel andere wapens mee die effectiever zijn op de lange afstand...

Een 30.11 in dat geval en die p90 voor de directe nabijheid...

En dan gaat ge vooral géén 4 raketwerpers meenemen die uiteindelijk maar oefenwapens blijken te zijn...

Er stinkt iets,en dat is de Jurgen niet alleen...

Laatst gewijzigd door Svennies : 20 juni 2021 om 20:49.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 20:50   #370
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
De website host stelt de website ter beschikking van andere om crowdfunding te doen. Dus de mens die de crowdfunding opstart is niet de website hé slimme.
Crowdfunding waarvoor? Om een nieuwe partij op te richten? Dan ben ik voor.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 20:52   #371
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe je het ook draait of keert, er zitten zeer vreemde kantjes aan deze historie.
Het is zinloos om dat uit te leggen aan regimeslaafjes. Zelfs als water zou branden, en vuur zou wateren, blijven die geloven in het gevaar van de grote Vlaams-nationalistische vijand.
Het regime kan toch haar laatste apostelen niet kwijt spelen?
Zoals dat ze die vrouw opeens gaan oppakken 2 dagen voor ze hem vinden. Voor de regimeslaafjes is dat het ultieme bewijs dat de “overheid (staatsveiligheid)” zogezegd niet wist dat hem dood was. Want als hem dood was waarom dan die vrouw oppakken.
Maar als je een beetje verstand hebt dan weet je toch ook dat die vrouw geen voet meer buitengezet heeft zonder dat ze gevolgd is, telefoons afgetapt,….
En net twee dagen voor hem gevonden is denken ze opeens dat ze medeplichtig is want daar hadden ze opeens aanwijzingen voor. Oh nee wacht dat kan niet, ik betwijfel dat ze contact had met een dode man.

Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 20 juni 2021 om 20:55.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2021, 09:30   #372
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ik blijf erbij,als je écht een aanslag tegen de gestelde lichamen van het land wil plegen neem je wel andere wapens mee die effectiever zijn op de lange afstand...

Een 30.11 in dat geval en die p90 voor de directe nabijheid...

En dan gaat ge vooral géén 4 raketwerpers meenemen die uiteindelijk maar oefenwapens blijken te zijn...

Er stinkt iets,en dat is de Jurgen niet alleen...

Ik zou geen brief schrijven maar aanvallen, tegen dat ze beseffen wat er aan de hand is heb ik mijn vijanden reeds lang te pakken.
JC heeft de overheid wel te kijk gezet maar het is ten koste van "zijn" leven.
Het moet hem dus zéér hoog gezeten hebben .....
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2021, 12:00   #373
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Ik zou geen brief schrijven maar aanvallen, tegen dat ze beseffen wat er aan de hand is heb ik mijn vijanden reeds lang te pakken.
Dit. En wil je echt "een brief" dan stuur je die met de post, zodat het een tijdje duurt voor die aankomt he.


Citaat:
JC heeft de overheid wel te kijk gezet maar het is ten koste van "zijn" leven.
Het moet hem dus zéér hoog gezeten hebben .....
Het was een communicatie act, maar het is niet duidelijk van wie he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2021, 20:55   #374
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Ik zou geen brief schrijven maar aanvallen, tegen dat ze beseffen wat er aan de hand is heb ik mijn vijanden reeds lang te pakken.
JC heeft de overheid wel te kijk gezet maar het is ten koste van "zijn" leven.
Het moet hem dus zéér hoog gezeten hebben .....
Jurgen had duidelijk NIET de bedoeling om zijn vijanden te pakken. Als hij die bedoeling had gehad, had hij het niet alleen in een brief geschreven waarvan niemand de inhoud gezien heeft, dan had hij het ook gedaan.

Het enige waarin de Jurgen grandioos in geslaagd is, is het absolute falen van het regime aantonen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2021, 02:08   #375
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.581
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wel, het is nu zo klaar als een klontje dat de TV Jurgen die de gevaarlijke terrorist was, inderdaad een totaal uitgevonden personage was he. Die de overheid en de media uitgevonden hadden, zogezegd om "extreem rechts" te besmeuren, maar eigenlijk bijzonder in de smaak viel.

Dat personage, zoals ik steeds stelde, heeft niks met de echte Jurgen te maken. Maar tot horror van de propagandisten die het personage uitvonden om zogezegd als boeman te spelen, vond men dat personage wel sympatiek, en kan zelfs inspirerend werken om hopelijk nog veel fascisten neer te leggen. Maar, weerom, dat zou beter zijn na een volkstribunaal, waarbij ze allemaal aan lantaarnpalen gehangen worden. Het zou ironisch zijn mochten die volkstribunalen uiteindelijk hun inspiratie vinden bij het uitgevonden personage "de TV Jurgen" van exact het fascisten regime.

Dat was iemand die helemaal geen terrorist was, en oftewel zelfmoord wilde plegen omdat hij tegen het opkomende fascisme niet meer kon, oftewel totaal geframed is, wat ik altijd de meest waarschijnlijke piste heb beschouwd, en die nog steeds klopt met het terugvinden van het lijk.

Een ding is zeker: hij is nooit in de buurt van Van Ranst geweest, heeft die niet bedreigd, dat was een ganse propaganda toer waar nu evident niks van waar is.

Verder is het zo dat mocht het toch waar zijn dat dit geen framing was, de Belgische overheid belachelijk is tot in het kwadraat om die mens niet gevonden te hebben terwijl een "fietsende burgemeester" dat van verre kan rieken.

ja joh patrickve;9708007
media heeft hem geframed tot extreem rechtse zondebok, boeman, terwijl Jurgen Conings toch nooit iets strafbaars had gedaan? Had hij ooit al iets gedaan v rechtse geweld?? Ik denk dat bijna alle commando's wapens mogen meenemen naar huis, voor onderzoek en zelfstudie.

zondebokken kan je zelf maken en zelf slachten of afmaken

White Genocide Policy van media, reclame, regering, meerderheid jonge vruchtbare blanke heterofiele meiden moet stoppen per direct ok, het gaat nu al te ver. NOG tien of twintig jaar en in 2040 is Europa gedeleted van de aardkloot en staat er EURABIA in duivelsgeschrift. Oud europa is dan ingelijfd door het Nieuwe Turkse Kalifaat en alle 60 miljoen islamieten in europa gaan dan passief en inert de gelukzaligheid in van hun islam paradijsje.

Afbraak van Oude Te Witte Nederland is al ver gevorderd.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be