Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Bekijk resultaten enquête: Ga je je laten vaccineren?
Ja, leve de vrijheid! 23 62,16%
Nee, ik zit graag opgesloten. 14 37,84%
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2021, 09:00   #21
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik heb nu de vrijheid mijn familie en vrienden te ontmoeten zonder schrik te hebben hen te besmetten of besmet te worden. Ttz zeggen de kansen op covid zijn veel kleiner. Het risico op bijwerkingen is dermate klein dat ik dat risico wil nemen. Zoals ik elke fietstocht het risico neem dat men mij omver rijdt.
Die vrijheid heeft dus niks te maken met overheidsdwang.
Heb jij wel opgelet in de klas?

ten eerste kan je nog altijd besmet worden en sterven, en je kan nog evenzeer andere besmetten.

Ten tweede, nu dat jij geen bang meer hebt is alles goed voor jou. De jongeren moesten al een jaar geen bang hebben, maar werden wel onder overheidsdwang opgesloten.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:03   #22
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik vind de vraagstelling onnozel, want wie zich laat vaccineren voor "vrijheid" is een oen natuurlijk. Je vaccineert je omdat dat medisch relevant voor je is.

Stel dat je de vraag zou stellen:

Ga je anti biotica slikken ?

a) Ja, leve de vrijheid

b) Nee, ik blijf liever opgesloten.

Kwestie van het idiote te beseffen om geneesmiddelen te slikken 'voor vrijheid'.
Een conclusie koppelen aan een antwoord is inderdaad niet goed.
"Ja", "Nee", + eventueel "ik weet het nog niet" zou volstaan.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:03   #23
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik heb nu de vrijheid mijn familie en vrienden te ontmoeten zonder schrik te hebben hen te besmetten of besmet te worden.
Ah, dan ben je daar mis. Je kan ze nog altijd besmetten. Je kan nog altijd besmet worden. Maar enkel maar met die varianten waar het vaccin minder goed tegen werkt, zoals die Indiase of zo. De varianten waar vaccins tegen werken, ga je niet meer doorgeven, dat wel.

Maar dat je je risico om zwaar ziek te worden, dat je te hoog inschatte om daarvoor uw familie te ontmoeten, verlaagd hebt, wat een SANITAIRE overweging is, dat is correct. En dat is een goeie reden om dat vaccin te nemen, om uw hoog risico op zwaar ziek zijn of sterven te verlagen. En de enige reden.

Het punt is dat voor mensen die al geen hoog risico hadden, en die dus geen enkele reden hadden om zekere "vrije handelingen" op te offeren omdat ze daarvan hun risico te hoog inschatten (maw, iedereen onder de 40 of zo), het argument "vrijheid" idioot is om een vaccin te nemen.

Maar zelfs die mensen kunnen overwegen dat de ongemakken van het vaccin kleiner zijn dan de ongemakken van corona op te doen, en dus als een soort luxe vaccin zoals het griep vaccin te nemen.

Echter, onder de 30 jaar is in de meeste gevallen het ongemak van het vaccin erger dan het ongemak van corona. Dus daar gaat het zeker al niet meer op, en als men daar "leve de vrijheid" zegt, dan neemt men dus enkel maar geneesmiddelen om administratief plezier te doen, en zich sanitair te benadelen.

Citaat:
Ttz zeggen de kansen op covid zijn veel kleiner. Het risico op bijwerkingen is dermate klein dat ik dat risico wil nemen. Zoals ik elke fietstocht het risico neem dat men mij omver rijdt.
Die vrijheid heeft dus niks te maken met overheidsdwang.
Juist, voor jou wel. Maar het is dan ook geen kwestie van vrijheid, maar wel van het verlagen van uw sanitair risico.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:04   #24
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik heb nu de vrijheid mijn familie en vrienden te ontmoeten zonder schrik te hebben hen te besmetten of besmet te worden. Ttz zeggen de kansen op covid zijn veel kleiner. Het risico op bijwerkingen is dermate klein dat ik dat risico wil nemen. Zoals ik elke fietstocht het risico neem dat men mij omver rijdt.
Die vrijheid heeft dus niks te maken met overheidsdwang.
Natuurlijk heeft die vrijheid met overheidsdwang te maken. Geen spuit is geen vrijheid zegt die overheid. En ondertussen krijgen we ook veel signalen dat zelfs na een spuit we onze vroegere vrijheden niet zomaar zullen terug krijgen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:11   #25
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Natuurlijk heeft die vrijheid met overheidsdwang te maken. Geen spuit is geen vrijheid zegt die overheid. En ondertussen krijgen we ook veel signalen dat zelfs na een spuit we onze vroegere vrijheden niet zomaar zullen terug krijgen.
De virocratie gaat creatief genoeg zijn om redenen te bedenken teneinde de bevolking blijvend te kunnen gijzelen.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:22   #26
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Heb jij wel opgelet in de klas?

ten eerste kan je nog altijd besmet worden en sterven, en je kan nog evenzeer andere besmetten.

Ten tweede, nu dat jij geen bang meer hebt is alles goed voor jou. De jongeren moesten al een jaar geen bang hebben, maar werden wel onder overheidsdwang opgesloten.
Hebt gij wel alles gelezen wat ik schreef?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik heb nu de vrijheid mijn familie en vrienden te ontmoeten zonder schrik te hebben hen te besmetten of besmet te worden. Ttz zeggen de kansen op covid zijn veel kleiner. Het risico op bijwerkingen is dermate klein dat ik dat risico wil nemen. Zoals ik elke fietstocht het risico neem dat men mij omver rijdt.
Die vrijheid heeft dus niks te maken met overheidsdwang.
Ik heb geen bang. Je bent bang, of je hebt schrik of angst.
Waar haal jij trouwens dat nu alles goed voor mij is? Ik schreef dat ik mij liet vaccineren en ik nu meer vrijheid heb. Wat gij daar bij fantaseert heb ik niks me te maken.

De jongeren moeten blij zijn. Dank zij de maatregelen is volgens mijn opinie de economie niet volledig in elkaar gestuikt. De toekomst van die jongeren werd daardoor gevrijwaard.

Anderen kunnen daar anders over denken. Mij lijkt het onmogelijk om te weten wat het effect zou zijn zonder die maatregelen. Men kan studies doen. Maar ik denk dat die vooral gebaseerd zullen zijn op "aannames" en niet op cijfers.

PS Mag ik u er op wijzen dat ik als jongere 10 maanden van mijn vrijheid beroofd werd tijdens mijn verplichtte legerdienst inclusief een avondklok. Dat was ook ten dienste van de gemeenschap. Die vrijheidsberoving van jongeren neem ik dus met een dikke korrel zout.

Laatst gewijzigd door pajoske : 4 juni 2021 om 09:29.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:30   #27
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
De jongeren moeten blij zijn. Dank zij de maatregelen is volgens mijn opinie de economie niet volledig in elkaar gestuikt. De toekomst van die jongeren werd daardoor gevrijwaard.
Ge moet maar durven he.

Aangezien deze epidemie zo goed als geen volk van de actieve bevolking zou gedood hebben (we hebben nu 1400 doden, zelfs 5 keer meer is verwaarloosbaar he), zou de economie dat zelfs niet eens gemerkt hebben. Het gros van de doden en zwaar zieken behoorden niet tot de aktieve bevolking, hun dood of ziekte had dus niet de minste invloed op de economische output.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:36   #28
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
(...)
De jongeren moeten blij zijn. Dank zij de maatregelen is volgens mijn opinie de economie niet volledig in elkaar gestuikt. De toekomst van die jongeren werd daardoor gevrijwaard.
De economie in Zweden is niet ingestort en ik denk ook niet dat de economische situatie in Brazilie veel meer verslechterd is als in Peru.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
PS Mag ik u er op wijzen dat ik als jongere 10 maanden van mijn vrijheid beroofd werd tijdens mijn verplichtte legerdienst inclusief een avondklok. Dat was ook ten dienste van de gemeenschap. Die vrijheidsberoving van jongeren neem ik dus met een dikke korrel zout.
Iedereen werd in feite gegijzeld en is slachtoffer van maatregelen, niet alleen de jongeren.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump

Laatst gewijzigd door stab : 4 juni 2021 om 09:36.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:36   #29
Rapture
Staatssecretaris
 
Rapture's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ge moet maar durven he.

Aangezien deze epidemie zo goed als geen volk van de actieve bevolking zou gedood hebben (we hebben nu 1400 doden, zelfs 5 keer meer is verwaarloosbaar he), zou de economie dat zelfs niet eens gemerkt hebben. Het gros van de doden en zwaar zieken behoorden niet tot de aktieve bevolking, hun dood of ziekte had dus niet de minste invloed op de economische output.
Toch straf wat mensen tegenwoordig allemaal geloven.

De lockdown heeft zowaar onze economie gered!
__________________
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro.
Rapture is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:38   #30
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Toch straf wat mensen tegenwoordig allemaal geloven.

De lockdown heeft zowaar onze economie gered!
Om dat aan te nemen, moet ge toch simpel van geest zijn, vrees ik.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:41   #31
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ge moet maar durven he.

Aangezien deze epidemie zo goed als geen volk van de actieve bevolking zou gedood hebben (we hebben nu 1400 doden, zelfs 5 keer meer is verwaarloosbaar he), zou de economie dat zelfs niet eens gemerkt hebben. Het gros van de doden en zwaar zieken behoorden niet tot de aktieve bevolking, hun dood of ziekte had dus niet de minste invloed op de economische output.
Achteraf beschouwd heb je gelijk, in die zin dat iedereen moest en moet opdraaien, dus ook de niet kwetsbaren, lees: actieve bevolking en schoolgaande jeugd.
De vraag is hoe je het anders kan organiseren.
Zeggen dat kwetsbaren zich maar moeten afzonderen is niet haalbaar.
Het objectief was uiteindelijk dat het virus zich minder snel zou verspreiden, en dus tijd winnen voor vaccinatie.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:45   #32
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Hebt gij wel alles gelezen wat ik schreef?



Ik heb geen bang. Je bent bang, of je hebt schrik of angst.
Waar haal jij trouwens dat nu alles goed voor mij is? Ik schreef dat ik mij liet vaccineren en ik nu meer vrijheid heb. Wat gij daar bij fantaseert heb ik niks me te maken.

De jongeren moeten blij zijn. Dank zij de maatregelen is volgens mijn opinie de economie niet volledig in elkaar gestuikt. De toekomst van die jongeren werd daardoor gevrijwaard.

Anderen kunnen daar anders over denken. Mij lijkt het onmogelijk om te weten wat het effect zou zijn zonder die maatregelen. Men kan studies doen. Maar ik denk dat die vooral gebaseerd zullen zijn op "aannames" en niet op cijfers.

PS Mag ik u er op wijzen dat ik als jongere 10 maanden van mijn vrijheid beroofd werd tijdens mijn verplichtte legerdienst inclusief een avondklok. Dat was ook ten dienste van de gemeenschap. Die vrijheidsberoving van jongeren neem ik dus met een dikke korrel zout.
Zonder maatregelen was de economie gewoon op hetzelfde niveau gebleven en was de vergrijzing voor een deeltje opgelost. De overheidsfinancien zouden er nog nooit zo goed voorgestaan hebben. In plaats daarvan hebben ze de jongeren met een extra overheidsschuld van om en bij de 100 miljard opgezadeld zodat Jos nog een half jaar langer kon aftakelen in een rusthuis.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:53   #33
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Achteraf beschouwd heb je gelijk, in die zin dat iedereen moest en moet opdraaien, dus ook de niet kwetsbaren, lees: actieve bevolking en schoolgaande jeugd.
De vraag is hoe je het anders kan organiseren.
Zeggen dat kwetsbaren zich maar moeten afzonderen is niet haalbaar.
Het objectief was uiteindelijk dat het virus zich minder snel zou verspreiden, en dus tijd winnen voor vaccinatie.
Waar komt dat rare axioma vandaan ?
Want blijkbaar was "kwetsbaren eerst vaccineren" dan weer geen probleem.

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 juni 2021 om 09:55.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:54   #34
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
PS Mag ik u er op wijzen dat ik als jongere 10 maanden van mijn vrijheid beroofd werd tijdens mijn verplichtte legerdienst inclusief een avondklok. Dat was ook ten dienste van de gemeenschap. Die vrijheidsberoving van jongeren neem ik dus met een dikke korrel zout.
Dat was ook schandalig. Maar het was sociaal minder erg dan wat men jongeren heeft aangedaan nu. Het was echter, zoals je terecht zegt, ook een zware vrijheidsberoving.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:55   #35
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Zonder maatregelen was de economie gewoon op hetzelfde niveau gebleven en was de vergrijzing voor een deeltje opgelost. De overheidsfinancien zouden er nog nooit zo goed voorgestaan hebben. In plaats daarvan hebben ze de jongeren met een extra overheidsschuld van om en bij de 100 miljard opgezadeld zodat Jos nog een half jaar langer kon aftakelen in een rusthuis.
Om nog niet te spreken over de nekslag van het onderwijs, waarvan we de brokken pas binnen de komende jaren zullen vaststellen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:56   #36
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat was ook schandalig. Maar het was sociaal minder erg dan wat men jongeren heeft aangedaan nu. Het was echter, zoals je terecht zegt, ook een zware vrijheidsberoving.
Is een beetje zoals 1 extra jaar schoolplicht. Nog niet in het minst te vergelijken wat ze de jongeren nu aandoen.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 09:57   #37
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Iedereen werd in feite gegijzeld en is slachtoffer van maatregelen, niet alleen de jongeren.
Ja dat is waar, omdat de maatregelen niet eens gewerkt hebben.

Mochten die maatregelen gewerkt hebben, dan zou je nog kunnen zeggen als bejaarde, dat men U gedwongen heeft om een keuze te maken die misschien de jouwe niet was, maar dat er toch een winst uit te halen was, namelijk minder risico. Maar zelfs dat was het geval niet. In tegendeel. Gans dit gedoe heeft de epidemie richting ouderen geduwd. Omdat jongeren zich waarschijnlijk, in vrijheid, veel sneller hadden besmet dan nu, en ouderen die *een beetje geduld* zouden gehad hebben, en niet zouden buitengekomen zijn tijdens 3 of 4 weken "hete epidemie" nadien in een minder besmettelijke omgeving zouden rondgewandeld hebben vanwege jongeren met groepsimmuniteit, dan nu, waar men het vuurtje voor iedereen heeft laten smeulen gedurende meer dan 1 jaar.

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 juni 2021 om 09:59.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 10:01   #38
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Heb jij wel opgelet in de klas?

ten eerste kan je nog altijd besmet worden en sterven, en je kan nog evenzeer andere besmetten.

Ten tweede, nu dat jij geen bang meer hebt is alles goed voor jou. De jongeren moesten al een jaar geen bang hebben, maar werden wel onder overheidsdwang opgesloten.
Zelfs met alle moderne veiligheidsmiddelen kan je in een auto nog sterven. Dus weg met airbags, gordels, kreukelzones, ABS,... Weg met die troep.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 4 juni 2021 om 10:01.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 10:04   #39
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht


En dat is nog maar het begin he. Er waren hier naievelingen die dachten dat het na het spuitje "gedaan" zou zijn, nee, het was het begin. Zij die mij verwijten van te goedkoop om te springen met "fascisme", dit is nog enkel maar het begin van de jaren 30 he. Het beste moet nog komen.
Dat is net ook de reden waarom ik niet in zo'n coronapaspoort zou trappen. Dat is nu eens echt het schoolvoorbeeld van de mensen een wortel voor de neus houden, om nadien nog met allerlei extra beperkingen en vereisten op de proppen te komen. Mij niet gezien
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 10:08   #40
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zelfs met alle moderne veiligheidsmiddelen kan je in een auto nog sterven. Dus weg met airbags, gordels, kreukelzones, ABS,... Weg met die troep.
We reden ook wel rond toen die er niet waren he. Dat is het verschil in deze analogie. Tot de totaal veilige zelfrijdende elektrische, niet vervuilende recyleerbare auto uitgevonden wordt, iedereen te voet.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be