![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#262 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Oma beweerde dat..." Citaat:
![]() Ik vroeg dus naar bewijs voor die bewering (in't Engels: claim) https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=110
![]() |
![]() |
#263 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En gebruik misschien eens enkel engelse woorden en termen waarvan je zelf de betekenis begrijpt, dat vermijdt misverstanden. ![]() Engels: "Claim" = "aanspraak maken op.." Hopelijk snap je dat nederlands wel....?? Ergens aanspraak op maken? Aanspraak maken op een onderzoek, studie, artikel? Dat wil zeggen dat men die studie gedaan heeft, dat men dat onderzoek gevoerd en artikel geschreven heeft en dus aanspraak maakt - CLAIMT - als de onderzoeker en auteur van dat gepubliceerde onderzoek. Gij vraagt dan vervolgens van mij het bewijs voor wat alleen anderen (die wetenschappers!) kunnen bewijzen/mogen claimen/aanspraak op kunnen maken omdat zij dat onderzoek gevoerd, bewezen en gepubliceerd hebben. ![]() Je zult toch moeten toegeven dat ik geen bewijs kan leveren voor het onderzoek van iemand anders. Citaat:
![]() |
![]() |
#264 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Er werd bewezen dat..." (enz.) mijn vraag: "Geef me aub dan dat bewijs" Uw antwoord: "Ik heb niks beweerd! Ik kan geen bewijs geven van het onderzoek van een ander" Tja, u kunnen ze dus alles wijsmaken ![]()
![]() |
![]() |
#265 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ge kunt misschien ook nog de claim bewijzen dat vaccins miljoenen levens gered heeft voor de vaccinaties. ![]()
![]() |
![]() |
#266 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() 't is lastig he, als je gepakt wordt op je eigen woorden. Ik concludeer dat je geen bewijs kan leveren voor deze uitspraak van jou Citaat:
Fijn
![]() |
![]() |
#267 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
3 maart 2022: https://www.science.org/content/arti...olio-outbreaks Vermits gij de engelse taal niet machtig schijnt te zijn, is een korte, Nederlandse samenvatting een noodzaak: In augustus 2020 verklaarde de who afrika volledig vrij van polio, dat komt enkel nog voor in 2 landen: pakistan en afghanistan. In maart 2021 startte de polio vaccinaties door killbill gates foundation in afrikaanse landen. Het eerste geval van een 3-jarig meisje dat verlamd werd door polio was november 2021 in Malawi, oost-afrika. Sindsdien is er een explosie van "vaccine-derived polio" uitbraken door de afrikaanse vaccinatie campagnes waarbij meer dan 500 kinderen verlamd geraakten in meer dan twee dozijn afrikaanse landen die eerder polio-vrij waren. Vaccine-derived outbreaks are now a big threat to polio eradication—especially in Africa. Vaccine-derived strains = afgeleide virusstammen in vaccins. NL: De uitbraken van polio door afgeleide virusstammen in vaccins vormen nu een grote bedreiging voor de uitroeiing van polio - speciaal in Afrika. Voor deze quote kun je google translate misschien gebruiken.. ![]() Citaat:
Conclusie: nu wordt dus een nieuw, "genetisch stabiel levend verzwakt polio vaccin" ontworpen tegen hun eigen polio vaccin want kinderen krijgen polio door het virus in dat polio vaccin dat hen tegen polio, verlamming, overlijden zou moeten beschermen. ![]() Nu wel, ja ![]()
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet ook niet zo goed wat je nu eigenlijk wilt bewijzen. Het polio vaccin is gevaarlijk en mag niet meer gegeven worden, omdat na vaccinatie mensen... polio krijgen?............. Misschien eens opzoeken wat de prevalentie is van polio vóór massale vaccinatie en ná vaccinatie. Ge gaat uw ogen niet geloven!
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De studie van Yale blijft controverse uitlokken, het benoemen van een post-vaccination syndrome (PVS) die goed gelijkt op long COVID blijkt gevaarlijk. Er wordt openlijk gesteld om onderzoek met dergelijke resultaten niet meer openbaar te maken.
Je kunt natuurlijk stellen dat het een kleine studie is maar zo werkt het nu eenmaal, een andere studie legt dan 100 van die kleine studies samen om een samenhang te vinden. Een hele pak kleintjes maken een grote studie, ze zijn dus wel noodzakelijk om een correct beeld te krijgen. https://www.yahoo.com/news/hiltzik-s...100024253.html Misinterpretation of the study's findings has become so widespread that some scientists have questioned whether it should have been posted at all, much less promoted via a Yale publicity release — not merely because it fed into the politicization of scientific research but because its findings were too premature to warrant publication. https://news.yale.edu/2025/02/19/imm...ch-directions# Some of the most common chronic symptoms of PVS include exercise intolerance, excessive fatigue, brain fog, insomnia, and dizziness. They develop shortly after vaccination, within a day or two, can become more severe in the days that follow, and persist over time. More studies are needed to understand the prevalence of PVS. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 13 maart 2025 om 08:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfffft...
Zo'n slordige 700 jaar geleden hadden ze aangenamer verhalen om de tijd te doden dan dat steeds terugkerend gezaag, Hoofdstraat. Neem nu de verhalen uit de Decamerone bij voorbeeld...