Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 januari 2007, 18:04   #41
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
klinkt logisch , kan ik inkomen. Ik vraag me nu wel af wat die zaken zijn die zo belangrijk zijn in de begroting dat je ervoor 't kint blijft steunen , eigenlijk vraag ik me nu ook af of er nog veel zaken zijn die de nva door de vingers gezien heeft die ze "eigenlijk niet wil" maar die niet in de media zijn gekomen zoals 't kint en waar het brede publiek niet zoveel van afweet ?
Eerlijkheids halve, tot voor enkele weken kende ik zelfs VZW Kint niet.
Die paar 100duizend euro die ze kregen is maar een peulschil. Dit zal wel de reden geweest zijn waarom het de aandacht niet getrokken heeft.
Heb je al eens een integrale begroting gelezen? Dit is een opsomming van een paar duizend artikels.

In ieder geval, of de Vlaamse regering nu wil of niet ze zijn spijtig genoeg contractueel verbonden dit op te nemen in de begroting.

Laatst gewijzigd door giserke : 26 januari 2007 om 18:06.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 18:08   #42
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Je snapt nu zelf toch wel dat zelfs een lokaal N-VA-BUB-kartel wel héél bizar zou zijn, niet? Nee, waar ilfalco op doelde (maar dat hem duidelijk boven de pet ging aangezien hij verwees naar een "kartel") was de lijstverbinding die alle Vlaamse partijen in Brussel met elkaar traditioneel sluiten om geen Vlaamse stemmen verloren te laten gaan. Ik neem aan dat je bekend bent met het principe van de lijstverbinding en haar nut?

Welnu, vanwege het cordon maakt het Belang geen deel uit van die lijstverbinding, terwijl in Brussel de BUB zich om de één of andere gekke reden wél aansloot bij die lijstverbinding. Compleet idioot natuurlijk, want de BUB zou nooit een zetel halen of ervoor in de buurt komen: Met andere woorden, zij gaf haar stem weg aan de VLD, SP.A-Spirit, Groen! en CD&V/N-VA.

Dat geval is nu de reden waarom maniakken als ilfalco al meer dan een jaar lopen te kankeren dat de N-VA 'liever een kartel met de BUB sluit dan met het Belang". En op die stommiteit heb ik eventjes gerepliceerd.
Het is dus net het omgekeerde: Hans die hier op dit forum alle Vlaamsnationalisten, inclusief de N-VA, voor rotte vis en nazi uitscheldt, maar in het echte leven zich ineens de grootste kazakkendraaier toont die je je maar kunt inbeelden...
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 19:47   #43
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Het is dus net het omgekeerde: Hans die hier op dit forum alle Vlaamsnationalisten, inclusief de N-VA, voor rotte vis en nazi uitscheldt, maar in het echte leven zich ineens de grootste kazakkendraaier toont die je je maar kunt inbeelden...
Eigenlijk heel grappig dus. Hij preekt voor la belgique, maar zijn weinige stemmen schenkt hij aan de "vlaemsch-nationale" partijen die hij niet kan uitstaan.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2007, 00:36   #44
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Eigenlijk heel grappig dus. Hij preekt voor la belgique, maar zijn weinige stemmen schenkt hij aan de "vlaemsch-nationale" partijen die hij niet kan uitstaan.
je weet toch dat BuBers eigenlijk betaalde Vlaams Nationalisten zijn die eigenlijk mensen drijven naar separatisme?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2007, 09:32   #45
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Eigenlijk heel grappig dus. Hij preekt voor la belgique, maar zijn weinige stemmen schenkt hij aan de "vlaemsch-nationale" partijen die hij niet kan uitstaan.
Neen , hoor, hij onderhoudt mee het CS , samen met cd&v en jawel, n-va.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2007, 17:36   #46
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Ik heb me voorgenomen niet veel meer aandacht aan rabiate Belang-propagandamachines als jij te besteden, maar het werd me even te veel.
De aanval werd ingezet door Patriot! en dat is geen VB-er!
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2007, 17:52   #47
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Eerlijkheids halve, tot voor enkele weken kende ik zelfs VZW Kint niet.
Die paar 100duizend euro die ze kregen is maar een peulschil. Dit zal wel de reden geweest zijn waarom het de aandacht niet getrokken heeft.
Heb je al eens een integrale begroting gelezen? Dit is een opsomming van een paar duizend artikels.

In ieder geval, of de Vlaamse regering nu wil of niet ze zijn spijtig genoeg contractueel verbonden dit op te nemen in de begroting.
Laat dat 'spijtig genoeg' maar gerust weg want we weten ondertussen hoe zwaar de republikeinse principes van de N-VA wegen als puntje bij paaltje komt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Loones

Amendement 65 heeft tot doel om het federale agentschap voor Buitenlandse Handel droog te leggen. Ik zal toch tegen dit amendement stemmen omdat ik het Vlaams Belang mijn stem niet gun en de meerderheid wil blijven steunen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be