Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 januari 2021, 15:57   #201
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Inderdaad.
Een autochtoon voelt zich niet meer veilig in Brussel.
2 !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2021, 16:11   #202
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Denk je nu dat die brandstof plots gratis is ofzo?

Ook de prijs van brandstof voor bedrijfswagens bestaat voor 2/3 uit taxen. Voor iedere kilometer die wordt afgelegd wordt dus al een taks betaald.

Alleen zit dat verrekend in het loon, ipv dat hij dat geld eerst moet krijgen en er meteen 50% van afstaan vooraleer hij zelf zijn benzine kan betalen.
Toch eigenaardig dat er niemand die auto wil inruilen voor meer loon.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2021, 16:17   #203
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Inderdaad.
Een autochtoon voelt zich niet meer veilig in Brussel.
de enige BHG-gemeenten die voor autochtonen nog enigzins "te doen" zijn, zijn de residentiële, francofiele en vaak dure Brusselse deelgemeenten Oudergem, Watermaal-Bosvoorde, de 2 Woluwe's, Ukkel, en gedeeltelijk Elsene en Etterbeek.
Ik kan die gemeenten enkel de raad geven om duur te blijven om zo het "verrijkers-gespuis" buiten te houden. De andere Brusselse gemeenten zijn reddeloos verloren.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2021, 17:28   #204
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik heb al gehoord dat bepaalde gerenommeerde kantoren, gaan verhuizen uit Brussel.

Niet door deze maatregel maar door maatregelen die nu al lopen.
Dat klopt. Maar hebt ge ook gehoord dat dit verlies zeer ruim goedgemaakt wordt door nieuwe kleine startende bedrijven?
Een van de oorzaken is trouwens de hoge huurprijs van kantoorruimtes. Waarom denkt ge dat die hoog is? Omdat de vraag heel hoog is natuurlijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Inderdaad.
Een autochtoon voelt zich niet meer veilig in Brussel.
Ik heb daar deze week nog rondgelopen. Gij ook? Nooit heb ik me onveilig gevoeld.
BTW het was daar aangenaam rustig rijden. Op de wetstraat en de kleine ring was de snelheid 50km/u. Op de kleine wegen 30. Dat viel tot mijn eigen verbazing best mee.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2022, 05:22   #205
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.837
Standaard

Wel,wat we ook er ook van menen "gehoord" te hebben,het Brusselse circulatieplan,dat op zich logisch lijkt als je de woonfuncties wil behouden of verbeteren,veroorzaakt nu al steeds meer file-problemen...

Omdat zo een plan implementeren niet in een vacuum gebeurt,of in een labo waarin men alle bekende parameters van regelknoppen voorzien heeft....
https://www.brusselstimes.com/brusse...o-be-suspended
Het botst,typisch,met factoren van elders...

Werken aan de Brusselse tunnels bijvoorbeeld.

En zo,in een periode waarbij zelfs nog veel mensen op verlof zijn,en de scholen nog niet open,loopt Brussel al vast.Zo erg,lezen we,dat hulpdiensten over een paar kilometers al 40 minuten onderweg zijn.....


Er wordt gevraagd de uitrol van het circulatieplan weer te stoppen tot andere zaken(oa werkzaamheden) zich uitklaren...

Mr Bouchez zei er zelfs iets verstandigs over "Zo doodt je een hoofdstad,iedere dag een beetje meer"



Het is een model van hoe het op zoveel plaatsen elders (inclusief de gemeente waar ik werk) aan toe gaat...Aanpassingen aan verkeerscirculatie,verkavelingswoede en nieuwe bedrijvigheidszones,regelrechte imbeciliteiten vlakbij bekende verkeersknopen, tesamen met werken die "uit de lucht vallen" zorgen voor een ,economische dodelijke-,cocktail....

Overheidspersoneel heeft daar geen last van,maar diegenen die hen betalen verdomme wel..Het zijn nu overal te lande kleine "Brusselkes",ook in verkeersopzicht.Ondanks honderden "verkeersexperts" in het beleid...

Laatst gewijzigd door kelt : 22 augustus 2022 om 05:25.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2022, 10:54   #206
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Wel,wat we ook er ook van menen "gehoord" te hebben,het Brusselse circulatieplan,dat op zich logisch lijkt als je de woonfuncties wil behouden of verbeteren,veroorzaakt nu al steeds meer file-problemen...

Omdat zo een plan implementeren niet in een vacuum gebeurt,of in een labo waarin men alle bekende parameters van regelknoppen voorzien heeft....
https://www.brusselstimes.com/brusse...o-be-suspended
Het botst,typisch,met factoren van elders...

Werken aan de Brusselse tunnels bijvoorbeeld.

En zo,in een periode waarbij zelfs nog veel mensen op verlof zijn,en de scholen nog niet open,loopt Brussel al vast.Zo erg,lezen we,dat hulpdiensten over een paar kilometers al 40 minuten onderweg zijn.....


Er wordt gevraagd de uitrol van het circulatieplan weer te stoppen tot andere zaken(oa werkzaamheden) zich uitklaren...

Mr Bouchez zei er zelfs iets verstandigs over "Zo doodt je een hoofdstad,iedere dag een beetje meer"



Het is een model van hoe het op zoveel plaatsen elders (inclusief de gemeente waar ik werk) aan toe gaat...Aanpassingen aan verkeerscirculatie,verkavelingswoede en nieuwe bedrijvigheidszones,regelrechte imbeciliteiten vlakbij bekende verkeersknopen, tesamen met werken die "uit de lucht vallen" zorgen voor een ,economische dodelijke-,cocktail....

Overheidspersoneel heeft daar geen last van,maar diegenen die hen betalen verdomme wel..Het zijn nu overal te lande kleine "Brusselkes",ook in verkeersopzicht.Ondanks honderden "verkeersexperts" in het beleid...
Je mag die uitspraak van Bouchez letterlijk nemen.

Citaat:
Marnix Decuyper ligt momenteel in het ziekenhuis nadat een paaltje zijn auto heeft doorboord. Het nieuwe circulatieplan in de Brusselse Vijfhoek is gisteren in werking getreden, en dat heeft Marnix aan den lijve mogen ondervinden. “Dit is gewoon levensgevaarlijk.”
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/08...uto-doorboort/

Waarom leggen ze niet ineens mijnen tussen de lussen ?
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2022, 10:11   #207
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

De wagens van hogere politici en ambtenaren worden als prioritaire voertuigen betiteld. Spoeddokters moeten rondjes rijden ... Bron: PALNWS

__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 23 augustus 2022 om 10:29.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2022, 10:12   #208
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Toch eigenaardig dat er niemand die auto wil inruilen voor meer loon.
Dan ben ik niemand. Ik heb "de" firmawagen geweigerd, en krijg nu lekker €200 netto meer.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2022, 10:20   #209
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dan ben ik niemand. Ik heb "de" firmawagen geweigerd, en krijg nu lekker €200 netto meer.
Proficiat, maar het blijft natuurlijk zo dat de meeste mensen wel een wagen nodig hebben om zich te verplaatsen. Boodschappen doen met de fiets is niet zo handig. Kinderen naar hun hobbys voeren met de bakfiets is ook niet alles, enz...

En voor 2400 euro per jaar, financier je niet zelf een wagen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 23 augustus 2022 om 10:21.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be