Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 augustus 2012, 17:52   #21
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Het toenemend aantal valse aangiften is uiteraard ook in het nadeel van de échte slachtoffers die daardoor minder snel geloofd zullen worden.

Meer info: http://www.waarheidsvinding.com/?p=3262
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2012, 23:57   #22
Aligator
Minister
 
Aligator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Locatie: moeras
Berichten: 3.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...oordeling.aspx



Nu een vraag:

Waarom is hierover nooit een debat geopend? Waarom is het debat nu pas aangewakkerd toen er allochtonen in het spel kwamen, en was er hiervoor een doodse stilte?

Mijn redenering is simpel: diegenen die zo luid roepen over allochtonen, zijn doorgaans zelf daders van seksueel misbruik. Op dit forum is het zeker waar, men kan zo de aasgieren aanduiden.

En nu andere verklaringen, graag?
Uw " redenering " is inderdaad simpel, en vooral dikke zever. Toch tot je ze bewezen hebt. Nooit dus.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 08:45   #23
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Amrani heeft ook nooit in de bak gezeten voor zijn verschillende verkrachtingen.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 10:12   #24
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Mhm. Maar weinig aandacht voor dit probleem. 8 per dag, he.
Ik ga er dus van uit dat de bevolking dit goedkeurt.
het is niet omdat in het oostblok iets dagelijkse kost is dat het hier normaal zou zijn.

ik geef gewoon de hoofdreden vh kleine aantal veroordelingen.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 10:14   #25
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Mijn redenering is simpel
Daar ben ik het mee eens.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 10:49   #26
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Multipus Bekijk bericht
Citaat:
From the Hadith:

Muslim (8:3252) - Muhammad clearly allowed his men to use temporary marriage as a sanctioned form of prostitution. (To be fair, the end of the hadith also seems to suggest that the practice was later forbidden. Islamic scholars disagree as to the historical context, and whether or not it is enough to supersede verse 4:24 of the Qur'an).
Dit klopt.
Mannen die een hoertje in Thailand willen, gaan eerst een soort tijdelijk "huwelijk" aan, waarbij de huwelijksgift wordt betaald, en waarbij de vrouw gedurende hun ganse verblijf op zijn kosten in zijn hotel verblijft.

Toen ik dit voor het eerst hoorde vond ik het grappig, maar dit gebruik is weldegelijk gebaseerd op de islamitische tijdelijke huwelijken;
Dus gelieve niet naar dat gebruikt te verwijzen als zijnde verkrachting: dit is zuivere islamitische huwelijkswet.

Bovendien mogen islamitische mannen copuleren met de oorlogsbuit. Nergens staat dat de vrouwen daarvoor toestemming moeten geven.
Binnen in het huwelijk is de vrouw verplicht de man zijn goesting te geven "zelfs al is ze brood aan het bakken in de gezamenlijke over" zei Mohammed. Dus liever nog verbrand brood dan dat het mannetje even op zijn honger moet zitten. Als het brood dan verbrand is kan hij het vrouwtje daarvoor nog altijd klop geven natuurlijk.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2012, 11:50   #27
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...oordeling.aspx
Nu een vraag:
Waarom is hierover nooit een debat geopend? Waarom is het debat nu pas aangewakkerd toen er allochtonen in het spel kwamen, en was er hiervoor een doodse stilte?
Mijn redenering is simpel: diegenen die zo luid roepen over allochtonen, zijn doorgaans zelf daders van seksueel misbruik. Op dit forum is het zeker waar, men kan zo de aasgieren aanduiden.
En nu andere verklaringen, graag?
Posts waarin zoiets staat zonder verdere uitleg/bewijs keur ik geen blik meer waardig.
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be