Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 februari 2014, 21:51   #22241
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Alleen moslims mogen Marokkaanse kinderen adopteren

Ik vond dit oud bericht op Knack.


Discriminatiegronden?
__________________
Mein Land
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2014, 09:09   #22242
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Niets aan te doen blijkbaar, als ze racistisch willen zijn dan is dat hun goed recht, zolang je maar geen blanke vlaming bent. Als ze consequent zijn dan wordt Marokko niet erkend als adoptieland.

Er zijn nog andere problemen ook
"Vlaanderen stopt adopties uit Marokko"
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Marokko.dhtml

--
"Alleen moslims mogen Marokkaanse kinderen adopteren"
Niets aan te doen, luidt het bij de woordvoerder van minister van Welzijn Jo Vandeurzen. ""Wij eisen enkel dat een adoptieland de internationale Conventie van Den Haag ondertekend heeft. Als het land daarnaast een restrictie oplegt, kunnen wij niet anders dan dat respecteren", aldus de woordvoerder. (Belga)
--
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2014, 18:39   #22243
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Je buikgevoel blijkt correct te zijn.Vier Albanezen.
Nu eens horen welke multiculler dat gaat komen goedpraten of veralgemenen.
Die bende Albanezen die hier wekenlang hebben rond gehangen tot ze hun zin kregen - 80% zou ondertussen in alle stilte al "geregulariseerd" zijn - daar zullen ook wel een paar van die exemplaren tussen zitten die nog van zich zullen laten horen! Ze hebben al een prachtige reputatie opgebouwd daar waar hun soortgenoten al rondlopen!
Doe er nog de 8000 Roma bij en het loopt weer over aan verrijking!
We zijn goed bezig, dat wisten we al...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2014, 18:52   #22244
Vigilant
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 2.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Die bende Albanezen die hier wekenlang hebben rond gehangen tot ze hun zin kregen - 80% zou ondertussen in alle stilte al "geregulariseerd" zijn - daar zullen ook wel een paar van die exemplaren tussen zitten die nog van zich zullen laten horen! Ze hebben al een prachtige reputatie opgebouwd daar waar hun soortgenoten al rondlopen!
Doe er nog de 8000 Roma bij en het loopt weer over aan verrijking!
We zijn goed bezig, dat wisten we al...
Dat waren geen Albanezen maar Afghanen. En inderdaad Laurette Onckelinx herself bevestigde vorige week voor de RTBf camera's dat onder druk van de PS die 200 uitgeprocedeerden een nieuwe aanvraag indienden en reeds 80% geregulariseerd werden.

Tot daar de inspanningen van de PS om het werk van Maggie Deblock te ondermijnen en geen O-VLD-er die een kik geeft!

Als ze zo voort doen is de boerka hier de mode-hype binnen 10 jaar.
We hebben het al eens meegemaakt met de kopvodden.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2014, 20:11   #22245
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Als ze zo voort doen is de boerka hier de mode-hype binnen 10 jaar.
We hebben het al eens meegemaakt met de kopvodden.
Ik hoorde het hen toch zo graag zeggen: "ach wat is er nu verkeerd aan een lapke stof"?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2014, 20:11   #22246
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Als ze zo voort doen is de boerka hier de mode-hype binnen 10 jaar.
We hebben het al eens meegemaakt met de kopvodden.
Ik hoorde het hen toch zo graag zeggen: "ach wat is er nu verkeerd aan een lapke stof"?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2014, 22:20   #22247
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Lees dit eens:
"Migranten hebben niet het gevoel mee te tellen"
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-tellen.dhtml

Het moet niet opgedrongen worden aan beide kanten !!
http://filesforum.politics.be/showpo...2&postcount=49
http://filesforum.politics.be/showpo...78&postcount=4

Het beleid in België zuigt !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 00:52   #22248
OMGClayAiken
Partijlid
 
OMGClayAiken's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2010
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Lees dit eens:
"Migranten hebben niet het gevoel mee te tellen"
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-tellen.dhtml

Het moet niet opgedrongen worden aan beide kanten !!
http://filesforum.politics.be/showpo...2&postcount=49
http://filesforum.politics.be/showpo...78&postcount=4

Het beleid in België zuigt !!!!
Het is allemaal ons fout weer eens met andere woorden. Als men zich verstopt achter een hoofddoek of burka zonder een woord Nederlands te kunnen spreken kan je ook niet verlangen dat je mee gaat tellen. Ik denk dat de bal nog altijd in hun kamp ligt ipv zichzelf altijd als slachtoffer te zien.
OMGClayAiken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 01:02   #22249
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OMGClayAiken Bekijk bericht
Het is allemaal ons fout weer eens met andere woorden. Als men zich verstopt achter een hoofddoek of burka zonder een woord Nederlands te kunnen spreken kan je ook niet verlangen dat je mee gaat tellen. Ik denk dat de bal nog altijd in hun kamp ligt ipv zichzelf altijd als slachtoffer te zien.
2! Ik merk vaak dat moslima's mij op de tram vuil aankijken, ook al ben ik warm aangekleed voor het koude weer (lange broek, dikke trui en winterjas). Het zal zijn omdat ik het lef heb mijn haren los rond mijn hoofd te dragen, zekers? Die denken vast dat ik indirect sta te schreeuwen om verkracht te worden of soortgelijke onzin. Ook doen ze vaak alsof je voor hen totaal niet bestaat. Heel irritant als je wilt passeren.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 07:17   #22250
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
2! Ik merk vaak dat moslima's mij op de tram vuil aankijken, ook al ben ik warm aangekleed voor het koude weer (lange broek, dikke trui en winterjas). Het zal zijn omdat ik het lef heb mijn haren los rond mijn hoofd te dragen, zekers? Die denken vast dat ik indirect sta te schreeuwen om verkracht te worden of soortgelijke onzin. Ook doen ze vaak alsof je voor hen totaal niet bestaat. Heel irritant als je wilt passeren.
Heb je zwart haar? Dat maakt het soms nog erger omdat ze zelf ook donker haar hebben.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 09:26   #22251
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Heb je zwart haar? Dat maakt het soms nog erger omdat ze zelf ook donker haar hebben.
Nee, donkerbruin haar. Het is me ook opgevallen dat veel van die moslima's nooit eens de moeite doen om wat parfum te spuiten. Meestal zo'n nare zweetgeur die je in het gezicht slaat als je achter of naast hen zit. Douchen die eigenlijk wel? Of mag dat ook al niet van hun heilig boekske omdat een douche te Westers is en dus gelijkstaat aan een tuig van de duivel of zo? Serieus, wie volgt er nu een religie die jou als vrouw enkel wat druiven belooft in het hiernamaals, terwijl je vent massaal mag zitten copuleren?

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 18 februari 2014 om 09:28.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 09:30   #22252
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
2! Ik merk vaak dat moslima's mij op de tram vuil aankijken, ook al ben ik warm aangekleed voor het koude weer (lange broek, dikke trui en winterjas). Het zal zijn omdat ik het lef heb mijn haren los rond mijn hoofd te dragen, zekers? Die denken vast dat ik indirect sta te schreeuwen om verkracht te worden of soortgelijke onzin. Ook doen ze vaak alsof je voor hen totaal niet bestaat. Heel irritant als je wilt passeren.
ik - atheist zijnde - maak regelmatig een uitgebreid kruisteken als ze me bestaren. Werkt een beetje zoals een kruisteken op een vampier.

In geval ze U straal negeren: idem ditto - duw hen gewoon achteloos opzij.

Je hebt ook veel hoofddoeken (waarom toch dat verkleinwoord, ik kan met die lap stof mijn dubbel bed opmaken!) die rustig aan de deuropening van de tram blijven staan en daar continue op en af stappende passagiers hinderen. Daar vraag ik aan of ze voor portier studeren, waarna ik ze onder zacht dwang opzijduw tot ik plaats genoeg heb.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 10:14   #22253
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
2! Ik merk vaak dat moslima's mij op de tram vuil aankijken, ook al ben ik warm aangekleed voor het koude weer (lange broek, dikke trui en winterjas). Het zal zijn omdat ik het lef heb mijn haren los rond mijn hoofd te dragen, zekers? Die denken vast dat ik indirect sta te schreeuwen om verkracht te worden of soortgelijke onzin. Ook doen ze vaak alsof je voor hen totaal niet bestaat. Heel irritant als je wilt passeren.
Dan zijn er ook moslima's die op naaldhakken rondlopen en met strakke jeansbroek, die hun vrouwelijke vormen goed laten zien. M?*?*?*ar, ze dragen wel een hoofddoek. Wie houdt wie voor de zot?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 10:58   #22254
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Dit is toch wel om je blote kont te laten zien?

http://www.powned.tv/nieuws/binnenla..._jongeren.html

Citaat:
Marokkaanse jongeren uit Amsterdam-West belanden steeds vaker in de criminaliteit, doordat politie, gemeenten en hulpverleners geen vat op hen krijgen.

Stadsdeelvoorzitter Martien Kuitenbrouwer (PvdA) roept daarom nu de meer ‘informele netwerken’ op het zwijgen over de criminaliteit in de wijken te doorbreken. Zij heeft het dan onder meer tegen moskeeën, familie en sportverenigingen. "We constateren dat het werk van formele instanties alleen niet genoeg is om ervoor te zorgen dat jongeren niet in de criminaliteit belanden", aldus Kuitenbrouwer in een interview met de NRC.
Me dunkt werden degenen die het niet wilden verzwijgen steeds gedemoniseerd, ontslagen, aangeklaagd en voor racistische neo-nazistische xenofobe fascisten verweten?

Of bedoelen ze ook nu weer dat enkel "moskeeën, familie en sportverenigingen" hun mond mogen opendoen en de rest nog steeds de tanden op elkaar moet houden?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 10:58   #22255
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Dit is toch wel om je blote kont te laten zien?

http://www.powned.tv/nieuws/binnenla..._jongeren.html

Citaat:
Marokkaanse jongeren uit Amsterdam-West belanden steeds vaker in de criminaliteit, doordat politie, gemeenten en hulpverleners geen vat op hen krijgen.

Stadsdeelvoorzitter Martien Kuitenbrouwer (PvdA) roept daarom nu de meer ‘informele netwerken’ op het zwijgen over de criminaliteit in de wijken te doorbreken. Zij heeft het dan onder meer tegen moskeeën, familie en sportverenigingen. "We constateren dat het werk van formele instanties alleen niet genoeg is om ervoor te zorgen dat jongeren niet in de criminaliteit belanden", aldus Kuitenbrouwer in een interview met de NRC.
Me dunkt werden degenen die het niet wilden verzwijgen steeds gedemoniseerd, ontslagen, aangeklaagd en voor racistische neo-nazistische xenofobe fascisten verweten?

Of bedoelen ze ook nu weer dat enkel "moskeeën, familie en sportverenigingen" hun mond mogen opendoen en de rest nog steeds de tanden op elkaar moet houden?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 11:01   #22256
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dit is toch wel om je blote kont te laten zien?

http://www.powned.tv/nieuws/binnenla..._jongeren.html

Me dunkt werden degenen die het niet wilden verzwijgen steeds gedemoniseerd, ontslagen, aangeklaagd en voor racistische neo-nazistische xenofobe fascisten verweten?

Of bedoelen ze ook nu weer dat enkel "moskeeën, familie en sportverenigingen" hun mond mogen opendoen en de rest nog steeds de tanden op elkaar moet houden?
Enkel allochtonen mogen zeggen dat er misdaad is, bij de blankies is dat racisme. Ik dacht eerst dat de belgische PvdA dit gezegd had maar zo vooruitstrevend zijn die niet echt.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 12:37   #22257
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Dat waren geen Albanezen maar Afghanen. En inderdaad Laurette Onckelinx herself bevestigde vorige week voor de RTBf camera's dat onder druk van de PS die 200 uitgeprocedeerden een nieuwe aanvraag indienden en reeds 80% geregulariseerd werden.

Tot daar de inspanningen van de PS om het werk van Maggie Deblock te ondermijnen en geen O-VLD-er die een kik geeft!

Als ze zo voort doen is de boerka hier de mode-hype binnen 10 jaar.
We hebben het al eens meegemaakt met de kopvodden.
Sorry, juist :Afghanen. Je verliest er de tel bij, in al die verrijkers...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 13:44   #22258
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
het zijn GEMIDDELDEN Pars. Dit is al héél lang geweten, maar ze hebben dat niet graag.

Als je het niet graag hebt dan zeg je maar dat de testen niet kloppen.

Allez, ge hebt gelijk.

We zullen dus zeggen dat de testen die in het WESTEN werden opgesteld tonen dat de Aziaten slimmer zijn.

Dat mogen we toch nog zeggen hé.
Voil?*. punt.
Ik moet dringend iets gaan ondernemen met mijn helderzienend talent. Nu weer. Bovenstaande schreef ik een tijdje geleden (18 dec 2013), en wat zie ik nu bij Joost Niemöller (19 FEBRUARI 2014 OM 13:10.):

Citaat:
Er is veel kritiek, de laatste tijd, op de CITO toets, met name omdat die enorme spanningen zou veroorzaken. Ook hoor je dat er geen voorspellende waarde zou zijn. Hetzelfde wordt gezegd over IQ testen, en dat is niet zo vreemd want een CITO toets is voor meer dan 90 % een IQ test.

Nog veel meer woede ontstond er over de IQ testen toen bleek dat er structurele IQ verschillen bestonden tussen etnische groepen. Niet eens zozeer omdat het niet waar zou zijn. Maar omdat het niet zo zou mogen zijn. Want: Als er verschillen zijn tussen etnische groepen, dan is dat racistisch. Een aardig staaltje van hoe de politiek correcte leer het wint van de werkelijkheid.

Wat al die boze schelders maar niet willen begrijpen, is dat het hier gaat om gemiddelden.

En wat ze helemaal niet begrijpen, is dat algemene, geformaliseerde testen, mits goed doorontwikkeld, mensen juist de kans geven om beoordeeld te worden op hun individuele capaciteiten.

In de VS begrijpt men dit al een halve eeuw. Ooit werd je bij top universiteiten als Harvard alleen uitgenodigd als je pappa er had gezeten, of anderszins deel uit maakte van een invloedrijk oud geld netwerk. Voor een deel is dat nog zo. Maar voor een ander deel word je nu beoordeeld op je testen, die ook daar voor een belangrijk deel IQ testen zijn. Het gevolg is dat het gemiddelde IQ niveau op instellingen als Harvard sinds de jaren vijftig van de vorige eeuw geëxplodeerd is. En dat is ook een van de redenen dat de VS, met zijn principe aan gelijke kansen (in de praktijk zal daar nogal wat op aan te merken zijn) een buitengemeen succesvol land is gebleven. Dit proces wordt beschreven in het invloedrijke, maar ook vaak aangevallen boek The Bell Curve.

De moraal van dit verhaal is: Gelijke kansen is het omgekeerde van gelijkheid. Een maatschappij die gelijkheid oplegt, blijft achter, een maatschappij die gelijke kansen creëert, is een winnaar. In The Bell Curve wordt bovendien aangetoond dat meer gelijke kansen ook meer laten zien dat er ongelijkheid tussen individuen en ook tussen etnische groepen bestaat. Tja. Dat kunnen we niet fijn vinden. En het daarom ontkennen. Of ‘discriminatie’ noemen. Of ‘racisme.’ Dat kan allemaal. Alleen: Daar maken we geen betere maatschappij van.

Maar die verschillen tussen etnische groepen zijn wel gemiddelde verschillen. Dat betekent dus niet dat er geen individuele uitzonderingen zouden bestaan. Juist die moeten alle kansen krijgen. Dat kan alleen maar als daar een eerlijke meetlat voor bestaat. Dat is in het voordeel van ons allemaal.
Lees het volledige artikel: http://joostniemoller.nl/2014/02/tur...en-kans-in-nl/

en vooral de conclusie:
Citaat:
We hebben in Nederland jongens als Renzi te hard nodig om ze in die sompige maakbaarheidinstellingen ten onder te laten gaan. Blijft wel de vraag liggen wat er nu precies mis ging met die IQ testen, dat ze zulke verschillende uitslagen gaven. Daarover vertelt het artikel niets.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 19 februari 2014 om 13:50.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2014, 03:50   #22259
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OMGClayAiken Bekijk bericht
Het is allemaal ons fout weer eens met andere woorden. Als men zich verstopt achter een hoofddoek of burka zonder een woord Nederlands te kunnen spreken kan je ook niet verlangen dat je mee gaat tellen. Ik denk dat de bal nog altijd in hun kamp ligt ipv zichzelf altijd als slachtoffer te zien.
Als men zichzelf (gedwongen) "opsluit" , inderdaad !!
De 2 links ik al deze thread dus gaf , laat duidelijk zien ,
dat vrouwen gelijk zijn aan mannen in deze maatschappij !!

Het beleid & oikofobie:
http://filesforum.politics.be/showthread.php?t=191463
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2014, 19:43   #22260
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...40220_00989904

Nogal wiedes...het eerste wat die mannen zouden doen is een moskee bouwen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be