Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > An Michiels (Vlaams Belang) (27 april tem 3 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

An Michiels (Vlaams Belang) (27 april tem 3 mei) Vlaams volksvertegenwoordiger, partijraadslid, licentiate in de filologie, 1ste vrouw op de lijst in Vlaams Brabant. Actief in de commissies "Onderwijs, Vorming, Wetenschap en Innovati" en "Binnenlandse Aangelegenheden, Bestuurszaken, Institutionele en Bestuurlijke Hervorming en Decreetsevaluatie"

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 mei 2009, 07:58   #1
YVAN
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Berichten: 74
Standaard Zelfstandige

Wat denkt Uw partij te doen voor ons ?
__________________
100 % vrije meningsuiting = echte democratie en daar doe ik aan mee
YVAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2009, 23:38   #2
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YVAN Bekijk bericht
Wat denkt Uw partij te doen voor ons ?
Maak je vooral geen illusies.

Het enige wat het Belang nu al 22 jaar doet is niets.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2009, 07:31   #3
YVAN
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Maak je vooral geen illusies.

Het enige wat het Belang nu al 22 jaar doet is niets.

Doen dan de andere partijen iets ? ook niets integendeel veel beloven doen zotten in vreugde leven maar niet met mij.
__________________
100 % vrije meningsuiting = echte democratie en daar doe ik aan mee
YVAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2009, 10:09   #4
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YVAN Bekijk bericht
Doen dan de andere partijen iets ? ook niets integendeel veel beloven doen zotten in vreugde leven maar niet met mij.
Inderdaad...
Schandalig hoe die andere bende hypocrieten het VB aan banden leggen, vooral de toegang tot de media blokkeren zodat ze zo weinig mogelijk contact kunnen maken met de bevolking via kranten en vooral tv, enkel iets erover te zeggen hebben in negatieve vorm, zoals we hierboven weer kunnen lezen als voorbeeld. Indien men die vraag stelt dan is dat omdat de "andere democratische partijen" er ook niet veel of niets van bakken, tenzij niet na gekomen beloftes... en dan gaan kappen op een partij die door hen aan handen en voeten gebonden wordt???? Ernstig of hypocriet???
Mogen we stellen dat veel mensen die de "stemtest" van DS doen, tot hun eigen verbazing uitkomen bij het VB?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2009, 10:44   #5
YVAN
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Berichten: 74
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Inderdaad...
Schandalig hoe die andere bende hypocrieten het VB aan banden leggen, vooral de toegang tot de media blokkeren zodat ze zo weinig mogelijk contact kunnen maken met de bevolking via kranten en vooral tv, enkel iets erover te zeggen hebben in negatieve vorm, zoals we hierboven weer kunnen lezen als voorbeeld. Indien men die vraag stelt dan is dat omdat de "andere democratische partijen" er ook niet veel of niets van bakken, tenzij niet na gekomen beloftes... en dan gaan kappen op een partij die door hen aan handen en voeten gebonden wordt???? Ernstig of hypocriet???
Mogen we stellen dat veel mensen die de "stemtest" van DS doen, tot hun eigen verbazing uitkomen bij het VB?
Volledig mee eens met jouw mening en dan spreken ze van een democratisch land dus is mijn stem een proteststem met name VB.

Nog een tussendoortje, ik heb onlangs een reportage gezien over islam van zelfmoordopoffering en was een schande hoe een jonge islam van +- 12 jaar zijn leven wou op offeren en dat wij, de niet-gelovigen maw wij moesten kapot. Dat zijn de letterlijke woorden die hij heeft gezegd. Maar ja, dan vraag ik mij af wie er racist is ? ALs ze ons geloof niet respecteren, waar gaat dat eindigen???? Het is schrijnend om vast te stellen dat de zogezegd democratische pârtijen de waarheid niet willen zien. Spijt komt meestal te laat dus .......
__________________
100 % vrije meningsuiting = echte democratie en daar doe ik aan mee

Laatst gewijzigd door YVAN : 5 mei 2009 om 10:44.
YVAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2009, 10:46   #6
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter
 
roger verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2007
Locatie: 2100 Meneghem
Berichten: 9.288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YVAN Bekijk bericht
Volledig mee eens met jouw mening en dan spreken ze van een democratisch land dus is mijn stem een proteststem met name VB.

Nog een tussendoortje, ik heb onlangs een reportage gezien over islam van zelfmoordopoffering en was een schande hoe een jonge islam van +- 12 jaar zijn leven wou op offeren en dat wij, de niet-gelovigen maw wij moesten kapot. Dat zijn de letterlijke woorden die hij heeft gezegd. Maar ja, dan vraag ik mij af wie er racist is ? ALs ze ons geloof niet respecteren, waar gaat dat eindigen???? Het is schrijnend om vast te stellen dat de zogezegd democratische pârtijen de waarheid niet willen zien. Spijt komt meestal te laat dus .......

Effe Apeldoorn belle...
__________________


Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2009, 10:54   #7
YVAN
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Effe Apeldoorn belle...
Programma was Panorama 20:10 van zondag 3 mei 2009 ging over pakistan taliban generation. (Zender Canvas)
__________________
100 % vrije meningsuiting = echte democratie en daar doe ik aan mee
YVAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2009, 11:50   #8
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YVAN Bekijk bericht
Volledig mee eens met jouw mening en dan spreken ze van een democratisch land dus is mijn stem een proteststem met name VB.

Nog een tussendoortje, ik heb onlangs een reportage gezien over islam van zelfmoordopoffering en was een schande hoe een jonge islam van +- 12 jaar zijn leven wou op offeren en dat wij, de niet-gelovigen maw wij moesten kapot. Dat zijn de letterlijke woorden die hij heeft gezegd. Maar ja, dan vraag ik mij af wie er racist is ? ALs ze ons geloof niet respecteren, waar gaat dat eindigen???? Het is schrijnend om vast te stellen dat de zogezegd democratische pârtijen de waarheid niet willen zien. Spijt komt meestal te laat dus .......
Het ging over zelfstandigen.

U gooit alles op een hoopje.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2009, 19:14   #9
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

ik ben zelfstandige en ik stem VB .... niet zoeer omdat het VB iets specifiek voor de zelfstandigen zou doen maar omdat het VB de enige partij is die waanzinnige verkwanseling van overheidsgeld aan banden wil leggen.

geen geld meer voor gestapo centra, geen geld meer voor geregulariseerden en illegalen, geen geld voor snel belg fabricaten, geen geld voor multiculindustrie, geen miljardentransfers naar wallonie.


het VB is de partij van het elgemeen vlaams belang en daar zal ik als vlaming en zelfstandige enkel voordeel bij hebben. bovendien zijn wel als zelfstandigen enkel gebaad bij meer veiligehid gezien zelfs in cnetrum setden jongerenbendes rondhangen en de koopcentra verpesten.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 6 mei 2009 om 19:15.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2009, 19:41   #10
globalmedia
Minister-President
 
globalmedia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2009
Berichten: 4.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
ik ben zelfstandige en ik stem VB .... niet zoeer omdat het VB iets specifiek voor de zelfstandigen zou doen maar omdat het VB de enige partij is die waanzinnige verkwanseling van overheidsgeld aan banden wil leggen.

geen geld meer voor gestapo centra, geen geld meer voor geregulariseerden en illegalen, geen geld voor snel belg fabricaten, geen geld voor multiculindustrie, geen miljardentransfers naar wallonie.


het VB is de partij van het elgemeen vlaams belang en daar zal ik als vlaming en zelfstandige enkel voordeel bij hebben. bovendien zijn wel als zelfstandigen enkel gebaad bij meer veiligehid gezien zelfs in cnetrum setden jongerenbendes rondhangen en de koopcentra verpesten.
Hiliarisch!
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 07:22   #11
YVAN
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
ik ben zelfstandige en ik stem VB .... niet zoeer omdat het VB iets specifiek voor de zelfstandigen zou doen maar omdat het VB de enige partij is die waanzinnige verkwanseling van overheidsgeld aan banden wil leggen.

geen geld meer voor gestapo centra, geen geld meer voor geregulariseerden en illegalen, geen geld voor snel belg fabricaten, geen geld voor multiculindustrie, geen miljardentransfers naar wallonie.


het VB is de partij van het elgemeen vlaams belang en daar zal ik als vlaming en zelfstandige enkel voordeel bij hebben. bovendien zijn wel als zelfstandigen enkel gebaad bij meer veiligehid gezien zelfs in cnetrum setden jongerenbendes rondhangen en de koopcentra verpesten.


Deel jouw jouw mening, ik ben ook zelfstandig al 17 jaar, 9 keer ingebroken en 9 diefstallen, 2 overvallen, carjacking, want ik stem ook VB uit frustraties van al de wantoestanden en niet uit racistische redenen zoals sommige redenen, maar omdat ik niet blanco wil stemmen = verloren stem maar ik wil opkomen voor mijn echte land zoals het vroeger was. Wat is daar nue verkeerd aan ? In de grondwet staat toch in dat elke belg voor zijn vaderland en/of moederland moet opkomen, verdedigen etc. ......

Wat doen ze eraan ? niets en nog eens niets, straffeloosheid in belgie.

Ik was vroeger CVP, dan VLD maar nu is de maat vol. Het is weldra verkiezingen en dan zullen ze mij wel weten wonen om aan hen eens te denken. Laat dat laatste maar.
__________________
100 % vrije meningsuiting = echte democratie en daar doe ik aan mee

Laatst gewijzigd door YVAN : 7 mei 2009 om 07:25.
YVAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 07:23   #12
YVAN
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het ging over zelfstandigen.

U gooit alles op een hoopje.
Kijk, er wordt toch niet gereageerd
__________________
100 % vrije meningsuiting = echte democratie en daar doe ik aan mee
YVAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 10:22   #13
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
Hiliarisch!
Waarom ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 16:58   #14
manuel
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 september 2002
Berichten: 342
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
ik ben zelfstandige en ik stem VB .... niet zoeer omdat het VB iets specifiek voor de zelfstandigen zou doen maar omdat het VB de enige partij is die waanzinnige verkwanseling van overheidsgeld aan banden wil leggen.

geen geld meer voor gestapo centra, geen geld meer voor geregulariseerden en illegalen, geen geld voor snel belg fabricaten, geen geld voor multiculindustrie, geen miljardentransfers naar wallonie.


het VB is de partij van het elgemeen vlaams belang en daar zal ik als vlaming en zelfstandige enkel voordeel bij hebben. bovendien zijn wel als zelfstandigen enkel gebaad bij meer veiligehid gezien zelfs in cnetrum setden jongerenbendes rondhangen en de koopcentra verpesten.
Inderdaad, allez, 't is te zeggen... Ze zeggen waaraan ze zogezegd geen geld meer willen aan geven (vreemdelingen, walen, multicultuur (eerder cultuur in 't algemeen), maar waar ze dan wel al dat geld van al die braaf belastingbetalende zelfstandigen aan gaan spenderen, da's alweer heel wat minder duidelijk...
Ik heb bvb van deze partij (net zoals van alle andere partijen, trouwens) niet echt een reactie gezien op het feit dat alle partijen zichzelf royaal bedienen uit de staatskas.
En meer repressie leidt niet noodzakelijk tot meer veiligheid, want dat is nog zo iets waar wazig over gedaan wordt. Het VB zal niet zorgen voor meer veiligheid maar belooft wel meer repressie, en dat is toch wel nog iets anders...
manuel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 17:47   #15
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
ik ben zelfstandige en ik stem VB .... niet zoeer omdat het VB iets specifiek voor de zelfstandigen zou doen maar omdat het VB de enige partij is die waanzinnige verkwanseling van overheidsgeld aan banden wil leggen.

geen geld meer voor gestapo centra, geen geld meer voor geregulariseerden en illegalen, geen geld voor snel belg fabricaten, geen geld voor multiculindustrie, geen miljardentransfers naar wallonie.


het VB is de partij van het elgemeen vlaams belang en daar zal ik als vlaming en zelfstandige enkel voordeel bij hebben. bovendien zijn wel als zelfstandigen enkel gebaad bij meer veiligehid gezien zelfs in cnetrum setden jongerenbendes rondhangen en de koopcentra verpesten.
En U gelooft De Winter & Co ?

Dan gaat U verschrikkelijk op uw bek gaan.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 18:00   #16
YVAN
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
En U gelooft De Winter & Co ?

Dan gaat U verschrikkelijk op uw bek gaan.
Kijk, Het heeft niets te maken of je Winter & Co gelooft. Want tenslotte zijn het alle partijen die hun eigen blijde boodschap verkopen en moet je die dan geloven op hun woord ? Bij mij is gewoon een proteststem en wil niet blanco stemmen. Aangezien dat wij toch verplicht zijn om te gaan stemmen dus is er geen ander alternatief toch. Maar als wij niet verplicht waren om te gaan stemmen, zou ik niet meer gaan stemmen.

Wat je zegt; van op je bek gaan : wat is er met Yves letermen en Inge vervotte en die man van nva gebeurd, hoog op de tafel staan springen voor hun overwinning. Wat later zijn ze op hun bek geland om het in je eigen woorden te zeggen.

Ik blijf liever met mijn beide voeten op de grond.

Mijn slogan is eerst iets bereiken en dan pas juichen. Niet omgekeerd als je tenminste geloofwaardig wil overkomen.
__________________
100 % vrije meningsuiting = echte democratie en daar doe ik aan mee

Laatst gewijzigd door YVAN : 7 mei 2009 om 18:07.
YVAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2009, 07:52   #17
manuel
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 september 2002
Berichten: 342
Standaard

Is het dan zo dat u eigenlijk helemaal niet achter de standpunten van het VB staat ?
Als dat zo is, wat als het VB dan toch genoeg van die 'proteststemmen' kan verzamelen, en aan de macht komt ? Dan ga je gegarandeerd op je bek, dus...
Eerst iets bereiken en dan pas juichen, daar kan iedereen het volgens mij, alleen maar mee eens zijn. Maar dat klinkt niet meer geloofwaardig als u uw stem geeft aan een partij die niets doet om ook niets te bereiken.
Of misschien kan mevrouw Michiels eens een overzicht geven van de positieve acties die de verkozenen en afgevaardigden van haar partij verwezenlijkt hebben ?
manuel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2009, 08:00   #18
YVAN
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manuel Bekijk bericht
Is het dan zo dat u eigenlijk helemaal niet achter de standpunten van het VB staat ?
Als dat zo is, wat als het VB dan toch genoeg van die 'proteststemmen' kan verzamelen, en aan de macht komt ? Dan ga je gegarandeerd op je bek, dus...
Eerst iets bereiken en dan pas juichen, daar kan iedereen het volgens mij, alleen maar mee eens zijn. Maar dat klinkt niet meer geloofwaardig als u uw stem geeft aan een partij die niets doet om ook niets te bereiken.
Of misschien kan mevrouw Michiels eens een overzicht geven van de positieve acties die de verkozenen en afgevaardigden van haar partij verwezenlijkt hebben ?

Wat doen de andere partijen ? OOk niets.

Vb krijgt geen kans om hun te bewijsen.

Ik stem gewoon VB omdat het cordon sanitair ondemocratisch is. Al de partijen die voor het cordon zijn, willen gewoon hun postjes in eigen belang behouden en hun blijde boodschap verkondigen. Voorst ons wat wijs maken want de kas is toch leeg. Blanco stem doe ik niet wat is het alternatief dan ?
Het volk straft een partij op hun bewezen diensten en niet omgekeerd. Dat is pas een echte democratie maar nu is een dictatuur land dat verdeelt is onder de partijen die voor het cordon zijn.
__________________
100 % vrije meningsuiting = echte democratie en daar doe ik aan mee

Laatst gewijzigd door YVAN : 8 mei 2009 om 08:01.
YVAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2009, 08:13   #19
manuel
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 september 2002
Berichten: 342
Standaard

Dat begrijp ik allemaal wel. En ik vind ook dat iets als een cordon sanitaire contraproductief werkt.
Maar dat het VB de kans niet krijgt om zich te bewijzen, is niet waar. Ze zijn vertegenwoordigd in de verschillende parlementen. Ze hebben vertegenwoordigers in de verschillende organismen waar de politiek zijn zegje heeft. Ziet u dan niet dat niet 'het zich bewijzen voor het VB van belang is ' maar precies die slachtofferrol. 't is altijd de schuld van een ander hé.
Dat een blanco stem geen zin heeft, daar heeft u gelijk in, dat zou ik ook niet doen.
Maar als u echt vindt dat u niet moet stemmen, waarom gaat u dan gewoon niet stemmen ? U wil een 'echte democratie' en geen dictatuur, maar u schikt zich dus wel naar die dictatuur. Eigenlijk zegt u evenzeer dat het allemaal de schuld is van een ander. U wil wel, maar ja...
manuel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2009, 10:02   #20
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
waarom gaat u dan gewoon niet stemmen
Je stelt je bloot aan een boete
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be