Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 juli 2018, 10:03   #21
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Trump was niet eens aan het luisteren naar het geraaskal van die irrelevante nitwit.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2018, 22:48   #22
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Trump was niet eens aan het luisteren naar het geraaskal van die irrelevante nitwit.
Hoe bedoel je?

citaat AD:
De premier en de president lijken goed met elkaar overweg te kunnen. Rutte maakt grapjes tegen Trump. Amerika verkoopt tot vreugde van de president meer producten aan Nederland dan andersom, maar dat is niet per se goed voor Nederland. ,,Ik heb de president gevraagd wat hij gaat doen aan ons handelstekort, in de grappende sfeer,” zegt Rutte. Na afloop constateert hij: ,,We hebben allebei een business achtergrond, dat merk je.”

Trump is zeer geïnteresseerd in de verhalen van Nederlands CEO’s die met de premier zijn meegereisd. Na een 45 minuten durend gesprek met de premier neemt hij nog eens 45 minuten voor de ondernemers.

Rutte vond dat hij ‘buitengewoon actief engageerde’ en uitgebreid inging op de zakelijke vraagstukken van onder meer Ben van Beurden van Shell, die naast de premier mocht zitten tijdens de bijeenkomst. De president, voormalig realityster, complimenteerde de Nederlandse delegatie met de ‘casting’, volgens minister Sigrid Kaag.

Laatst gewijzigd door cato : 6 juli 2018 om 22:51.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2018, 08:05   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Trump was niet eens aan het luisteren naar het geraaskal van die irrelevante nitwit.
In sommige situaties doe ik dat ook.

Ik leerde dat van de zeehonden, die kunnen namelijk hun 'oortjes' ook goed dichtdraaien.


Soms kan dat wel eens voor problemen zorgen voor de mensen die naar u toe een uitleg aan het doen zijn maar kom.

Laatst vroeg mijn vader nog: ' Zedde na ont leustere of zedde de vogeltjes ont telle buite? '

(Ik zag een roodborstje voorbij 'vliegen')
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 juli 2018 om 08:23.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be