Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 18 januari 2015, 14:23   #41
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rikm Bekijk bericht
Eentje die zelfs jij begrijpt, bedoel je? Mmmh, nee, ik kom er zo direct niet op.
Hoger springen.

Ik zal je een paar geven.

"Als je tegen regen bent, dan ga je best in de woestijn wonen."

"Wie geen zonlicht verdraagt kan niet eisen dat een parasol voor iedereen wordt opengetrokken."
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 18 januari 2015 om 14:25.
hamac is offline  
Oud 18 januari 2015, 14:41   #42
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Af en toe ook aan de anderen denken. Neem nu een Marokkaanse vader die hier in de jaren '70 aankwam, hard werkte, en het goed meende. Vandaag ziet die zijn kinderen in een uitzichtloze situatie.
Echt? Ik heb een paar collega's met Marokkaanse roots die daar eens goed om moeten lachen.

Citaat:
Zowel Burgemeester Somers van Mechelen als Burgemeester Bonte van Vilvoorde zegden in de media daarover iets interessants: van alle partijen in deze situatie van onrust, lijdt die van de ouders van moslimjongeren het meest.
Die ouders lijden misschien, maar zij liggen wel aan de basis van het probleem, zij faalden in het opvoeden van hun kinderen waardoor die in een situatie terecht kwamen waarin ze blootgesteld werden aan radicale elementen of ze kregen het van thuis mee.

Citaat:
De angst is drievoudig. Moslimvaders en moeders liggen 's nachts wakker van:

-de angst dat hun kind effectief zal radicaliseren
Doe er iets aan verdomme in plaats van angst te hebben.

Citaat:
-de angst dat zij op straat door de autochtone bevolking zullen worden aangevallen
In België? ROFL

Citaat:
-de angst dat zij door hun eigen gemeenschap scheef worden bekeken
Oh boehoehoe

Citaat:
Niet leuk. Volgens mij moeten we die ouderen ook sterk betrekken in het ontradicaliseren van hun kinderen. In een hopeloze situatie zijn ouders dikwijls de enigen die nog wat autoriteit kunnen laten gelden over ontsporende jongeren.
Dit is het enige zinnetje waarin ik het eens ben met je, in de veronderstelling de ouders zelf al niet compleet fanatiek zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 18 januari 2015, 14:45   #43
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Ja, die arme moslimvaders en moslimmoeders toch.

Ze lopen hier massaal op straat, huilende van miserie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 18 januari 2015, 14:46   #44
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ga lekker naar Saoedi Arabië, daar horen salafisten zoals jij thuis.
Snessor heeft nochtans een punt, het is niet de Belg die aan de bron ligt van hun radicaliseren. In tegendeel, de radicale elementen zijn naar hier gekomen via immigratie én worden gesponsord vanuit onder meer Saoedi Arabië zodat deze konden haatzaden konden groeien.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:00   #45
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Om het cru te stellen beweer ik dat het vooral het onvermogen van die generatie om zichzelf aan te passen of hun nageslacht te integreren in de nieuwe samenleving de oorzaak van het probleem is.
De eigen verantwoordelijk opnemen staat blijkbaar amper of niet in hun agenda.

Waarom sturen ze hun kinderen naar de koranschool ipv extra lessen Nederlands te gaan aanbieden?
Waarom laten ze hun jongens (!) tot 's nachts laat op straat lopen?
Waarom moeten ze er persé een 6 of 7 tal baren ipv twee tot drie die dan met veel meer aandacht kunnen begeleid worden?
Waarom integreren ze zelf niet meer als ouder in deze maatschappij?

Lijst is lang.

Waarom? Daarom.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:22   #46
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.367
Standaard

Als de moslims zo inzitten met hun kinderen, waarom laten ze dan die kleine kinderen tot een stuk in de nacht op straat lopen?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:23   #47
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als de moslims zo inzitten met hun kinderen, waarom laten ze dan die kleine kinderen tot een stuk in de nacht op straat lopen?
Misschien brengen ze iets mee naar huis dat ze gevonden hebben?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:32   #48
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rikm Bekijk bericht
Wat een mentaliteit. We zitten met een probleem, maar het is niet mijn schuld, dus ik hoef niet mee aan een oplossing te werken.
Juister: Ik heb al 40 jaar vruchteloos oplossingen aangeboden en ze werden niet aanvaard. Over naar familie!


Citaat:
Of: mijn kelder is onder water geschoten, maar het is mijn schuld niet dat het zo hard regent, dus steek ik geen poot uit naar mijn kisten Mouton-Rothschild..
Na 40 jaar regen staat mijn Mouton-Rotschild nu tegen het plafond van de kelder. De enige oplossing die de PS-regeringen in het verleden konden aanbieden was de kelder vol beton te gieten, en de wijn op de zolder te stockeren.
Wapper is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:33   #49
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als de moslims zo inzitten met hun kinderen, waarom laten ze dan die kleine kinderen tot een stuk in de nacht op straat lopen?
Om te kontroleren of de autos van de geburen wel op slot zijn.

Laatst gewijzigd door Wapper : 18 januari 2015 om 15:34.
Wapper is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:37   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.092
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rikm Bekijk bericht
Wat een mentaliteit. We zitten met een probleem, maar het is niet mijn schuld, dus ik hoef niet mee aan een oplossing te werken.
Of: mijn kelder is onder water geschoten, maar het is mijn schuld niet dat het zo hard regent, dus steek ik geen poot uit naar mijn kisten Mouton-Rothschild...
Zeg toch gewoon dat het niet uitmaakt wiens schuld het probleem is waar wij mee opgezadeld werden, maar dat WIJ, en niet ZIJ die verantwoordelijk zijn voor het probleem het moeten oplossen.

In mijn kelder staat geen Mouton-Rothschild.
Als mijn kelder onder loopt omdat het regent, zorg ik dat de regen er niet meer in geraakt, of ik mets mijn kelder dicht .
Ik zet in mijn garage een speciaal voor de bewaring en koeling van wijn bedoelde koelkast,of ik koop nog alleen wijn voor onmiddellijk gebruik.
Probleem opgelost.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:41   #51
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeg toch gewoon dat het niet uitmaakt wiens schuld het probleem is waar wij mee opgezadeld werden, maar dat WIJ, en niet ZIJ die verantwoordelijk zijn voor het probleem het moeten oplossen.

In mijn kelder staat geen Mouton-Rothschild.
Als mijn kelder onder loopt omdat het regent, zorg ik dat de regen er niet meer in geraakt, of ik mets mijn kelder dicht .
Ik zet in mijn garage een speciaal voor de bewaring en koeling van wijn bedoelde koelkast,of ik koop nog alleen wijn voor onmiddellijk gebruik.
Probleem opgelost.
Wat hier gebeurt is dat de buren hun kelder onderloopt maar dat ze van mij verlangen dat ik hem waterdicht maak.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:46   #52
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Af en toe ook aan de anderen denken. Neem nu een Marokkaanse vader die hier in de jaren '70 aankwam, hard werkte, en het goed meende. Vandaag ziet die zijn kinderen in een uitzichtloze situatie.
Zowel Burgemeester Somers van Mechelen als Burgemeester Bonte van Vilvoorde zegden in de media daarover iets interessants: van alle partijen in deze situatie van onrust, lijdt die van de ouders van moslimjongeren het meest.

De angst is drievoudig. Moslimvaders en moeders liggen 's nachts wakker van:
-de angst dat hun kind effectief zal radicaliseren
-de angst dat zij op straat door de autochtone bevolking zullen worden aangevallen
-de angst dat zij door hun eigen gemeenschap scheef worden bekeken
Niet leuk. Volgens mij moeten we die ouderen ook sterk betrekken in het ontradicaliseren van hun kinderen. In een hopeloze situatie zijn ouders dikwijls de enigen die nog wat autoriteit kunnen laten gelden over ontsporende jongeren.
De uitlatingen van die burgemeesters geeft alleen aan, dat ze er niets van snappen. Wat ook geen wonder is daar deze regenten zelfs in in veel gevallen de eigen autochtone burgers niet begrijpen.

Ze gaan voorbij aan het feit, dat 70 �* 80% van de moslimgezinnen bestaat uit verse inwijkeling(e) uit de eigen clan en een alhier geborene. De huistaal is er de eigen vreemde taal of dialect. De heimweeschotel onderhoudt de culturele band met het land van afkomst. Als de kinderen uiteindelijk op school belanden (leerplicht) krijgen die daar een cultuurschok van jewelste. Een andere taal, een andere manier van omgaan, een ander waardenstelsel waarin veel belang gehecht wordt aan kennis vergaren, een andere godsdienst ...

Bij het thuiskomen vinden veel kinderen voor hun problemen weinig of geen hulp. Dit is normaal, daar in de familiale cultuur gewoonlijk weinig belang gehecht wordt aan het kind. In het land van afkomst (veelal grote gezinnen) laat men hen dan ook zo de straat opgaan om te ravotten tot het donker wordt. Op straat worden ze wel in de pas gehouden door de clancultuur en de onverbiddelijk streng optredende ordemacht.
Dat de ouders zouden wakker liggen van het feit, dat hun kinderen zouden radicaliseren, is dan ook compleet onlogisch. En eenmaal de adolescentie bereikt hebben ze zeker aan de jongens niets meer te vertellen en de meisjes wacht dikwijls een uithuwelijking.

Verder wordt doorgaans de kennis en streng navolgen van de Islam als status verhogend gezien. Dat dit kan uitmonden in actieve jihad is slechts een karakteristiek. Daarop zullen ze trouwens door de eigen gemeenschap nooit openlijk 'scheef bekeken' worden. Het biedt hen integendeel bescherming tegen andere extreme geloofsgenoten en kan tegelijk gebruikt worden om zich te laten gelden in de eigen gemeenschap.

'Moslimvaders en -moeders, die 's nachts wakker liggen van de angst dat zij op straat door de autochtone bevolking zullen worden aangevallen'. Dat is een op niets berustende politiek-correcte benadering of een psychiatrische zorg behoevende fobie.

Laatst gewijzigd door fcal : 18 januari 2015 om 15:50.
fcal is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:49   #53
Rikm
Lokaal Raadslid
 
Rikm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2008
Berichten: 369
Standaard

Laten we nog eens opnieuw beginnen...
Ik reageerde op : "Ik moet niet naar oplossingen zoeken, ik heb geen enkel van hun problemen veroorzaakt dus voel me ook allesbehalve schuldig".

Wat ik dus een stupide opmerking vind. "Oplossingen zoeken" en "zich schuldig voelen" hebben weinig met elkaar te maken. Als je ziet dat er een maatschappelijk probleem bestaat, dan hoef je daar geen schuld aan te hebben om mee naar oplossingen te zoeken. Het is wel duidelijk dat de moslims in ons land nooit zelf tot een oplossing zullen komen. Een oplossing die ons allen ten goede komt, schuldig of niet.

Vandaar mijn parallel met een kelder vol chique wijn.

Een aantal mensen hebben gemeend die vergelijking af te breken, maar gebruiken in hun argumentatie het feit dat ze hun probleem hebben opgelost: de kelder is dichtgemaakt, de kisten staan op een verhoog... Dat is dus tegengesteld aan de oorspronkelijke tekst, waarin iemand niets wil oplossen omdat het probleem niet door hem werd veroorzaakt.
Rikm is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:55   #54
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Die ouders die terreur gingen zaaien aan de Blokkendoos zagen er niet uit alsof ze wakker liggen van de drie genoemde punten.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline  
Oud 18 januari 2015, 16:01   #55
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Die ouders die terreur gingen zaaien aan de Blokkendoos zagen er niet uit alsof ze wakker liggen van de drie genoemde punten.
ja, SOMS zie je ze wel protesteren op straat hé..... en dan kunnen ze het ineens allemaal wel.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 18 januari 2015, 16:05   #56
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Die ouders die terreur gingen zaaien aan de Blokkendoos zagen er niet uit alsof ze wakker liggen van de drie genoemde punten.
Perfekt voorbeeld, recht in de roos!
Er werd geen geweld gebruikt, alleen wat gehuil en geduw en getrek aan de schoolpoort, school voortijdig gesloten omwille van enkele ouders met een serieus religieus complex, opgejut door moslimextremisten.
"Dialoog" a la Islam...


Laatst gewijzigd door Wapper : 18 januari 2015 om 16:07.
Wapper is offline  
Oud 18 januari 2015, 16:21   #57
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.206
Standaard

Dat de moslims die in Vlaanderen wonen en werken (of niet werken) zich eens trachten in te beelden hoe het moet voelen als Vlaamse grootouders om uw Vlaamse kleinkinderen te zien opgroeien in Vlaanderen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 januari 2015 om 16:21.
De schoofzak is nu online  
Oud 18 januari 2015, 16:27   #58
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.092
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als de moslims zo inzitten met hun kinderen, waarom laten ze dan die kleine kinderen tot een stuk in de nacht op straat lopen?
Ze laten alleen hun zonen de straten afschuimen.
Hun dochters zal je NOOIT tot een stuk in de nacht op straat zien.
De islam is (net zoals het katholicisme) een hypocriete godsdienst, want
vrouwonvriendelijk, en op mannen én macht gericht.

Dat heeft met hun cultuur te maken. Mannen mogen zich in de moslimcultuur alles permitteren wat vrouwen verboden wordt.
Je kan dat een beetje vergelijken met onze eigen cultuur van vòòr de tijd dat er voorbehoedsmiddelen bestonden.
De meisjes konden "met een pakske" thuiskomen, dus die werden vanaf de vruchtbare leeftijd kort gehouden. De jongens mochten hun gangen gaan zolang ze maar niet voor problemen zorgden.
Dat er ook jongens nodig waren om een meisje een pakske aan te smeren was niet hét probleem. DNA-testen bestonden er toen immers nog niet.

We zijn toch nog niet vergeten wat er in die tijd met een menig meisje gebeurde dat haar ouders "ten schande maakte" door met een pakske thuis te komen? Wat gebeurde er met die meisjes als de "vader" zijn deel van de schuld van zich afschoof, of als hij te jong was om te mogen trouwen? ALS ze het al durfden te vertellen thuis....

Sinds vorige eeuw bestaan er voorbehoedsmiddelen en DNA-testen. Maar wie verbiedt zelfs condoomgebruik?

We zijn ook allang de ziektes baas die door het eten van varkensvlees veroorzaakt werden. Wij mogen allang vlees eten op vrijdag. Wij voelen ons allang niet meer verplicht om de vasten voor Pasen. We maken ons van onze godsdienstige plicht af door vijf euro te storten voor een goed doel.
Maar hoe zit het met de volgelingen van MO in de 21ste eeuw?

Waar hoorde ik weer dat aids niet voorkomt bij moslims omdat de meisjes nog maagd zijn als ze worden uitgehuwelijkt? Was dat niet ten huize van een "gematigd" Turks gezin, waarvan de moeder geen hoofddoek droeg, maar die wél door zoonlief Kemal (naar Atatürk) met de dood werd bedreigd als ze zou scheiden van haar ontrouwe echt-genoot?
Hoe komt het dat een Turkse jongen, die hier geboren en getogen is, daar zo over denkt?
De moeder kon mij geen andere verklaring geven dan: "Dat is zo bij ons".
En dat zal niet veranderen zolang ze àllemaal alléén schotelantennes hebben die op hun landen van herkomst gericht zijn, hun kinderen naar koranlessen sturen, en zélf de hen opgelegde regels aan hun kinderen doorgeven.

Welke prof werd door De Morgen kapot gemaakt omdat hij van moslimmannen hetzelfde zei dat die Turkse vrouw over Turkse mannen beweerde?

Zeg nu zelf.
Waarom zouden moslims hun zonen verbieden wat hun profeet zélf goedkeurde én deed? Hij was toch ook geslaagd in het leven zonder diploma?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 januari 2015, 16:33   #59
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat de moslims die in Vlaanderen wonen en werken (of niet werken) zich eens trachten in te beelden hoe het moet voelen als Vlaamse grootouders om uw Vlaamse kleinkinderen te zien opgroeien in Vlaanderen.

.
Da's ne schone post.
manta is offline  
Oud 18 januari 2015, 16:39   #60
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.092
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Perfekt voorbeeld, recht in de roos!
Er werd geen geweld gebruikt, alleen wat gehuil en geduw en getrek aan de schoolpoort, school voortijdig gesloten omwille van enkele ouders met een serieus religieus complex, opgejut door moslimextremisten.
"Dialoog" a la Islam...

Juist!

In Parijs werd trouwens nog maar pas bewezen dat enkele extremisten volstaan om de hele westerse wereld in rep en roer te zetten.

Sprekende voorbeelden van de verschrikkelijke ellende die door een minderheid kan worden aangericht komen uit de mond van deze vrouw:

https://www.youtube.com/watch?v=28d04OHyhwU&app=desktop

Waarom denken jullie dat Hollande een psychose vreesde na de moordpartij in Parijs van drie moslims?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be