Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 7 juli 2014, 18:40   #21
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Ik weet het niet, hoor...... het lijkt verleidelijk om ISIS met vereende Westerse krachten in één klap weg te vagen. Maar maken we dan van Europa geen potentieel doelwit? Natuurlijk niet van de kalief en zijn horde die bij ons het kalifaat komen installeren , maar eventueel wel van ISIS-aanhangers die er dan een extra vijand bij krijgen. Nu ligt tenminste hun focus volledig op het Midden-Oosten. En met of zonder Westerse inmenging: winnen zullen ze NOOIT! Hun kalifaatje zal niet van lange duur zijn.
Volgt u het nieuws eigenlijk? We zijn dat doelwit al.
De oorlog is officieel verklaard en getrainde terroristen zijn hier al aan het plannen.
Of denkt u echt dat geen van al die exstrijders en hun aanhagers die uitdaging gaat opnemen?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 7 juli 2014, 18:47   #22
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Volgt u het nieuws eigenlijk? We zijn dat doelwit al.
De oorlog is officieel verklaard en getrainde terroristen zijn hier al aan het plannen.
Of denkt u echt dat geen van al die exstrijders en hun aanhagers die uitdaging gaat opnemen?
Joris, tegenwoordig moet iedereen zijn webcam al afplakken of ge hebt niets privacy meer in uw woonkamer. De getrainde terroristen lopen er volgens mij héél paranoia bij
Peche is offline  
Oud 7 juli 2014, 18:54   #23
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Het is te hopen. Misschien is zoiets wel nodig om veel ogen te doen opengaan.
Gij draait ook met de wind mee. Ze noemen dat een kazakkendraaier. Tot hiertoe altijd een van de felste verdedigers van de islam geweest. En nu ineens een draai van 180 graden. Weet gij nog wel wat ge wilt. Ik had u liever als hevige verdediger van de moslim zaak dan nu als doelloos rondlopende kip zonder kop. Geen zelfrespect vind ik. Dat kunnen we van mensen als Kalikles tenminste niet zeggen.
DeProf_eet is offline  
Oud 7 juli 2014, 18:55   #24
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Volgt u het nieuws eigenlijk? We zijn dat doelwit al.
De oorlog is officieel verklaard en getrainde terroristen zijn hier al aan het plannen.
Of denkt u echt dat geen van al die exstrijders en hun aanhagers die uitdaging gaat opnemen?
75% van de Nederlandse moslims heeft sympathie voor ISIS, in België, Duitsland en Zweden zal dat niet veel anders zijn.
Nu dinsdag 7 juli 2014 houden de burgemeesters van 5 (Knack heeft het over 8) Nederlandse en 3 Belgische grote steden topoverleg op een geheime locatie over terugkerende Jihadstrijders die een gevaar vormen voor de veiligheid van onze burgers.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ne...al-263485.html
__________________
Derk de Tweede is offline  
Oud 7 juli 2014, 18:58   #25
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Volgt u het nieuws eigenlijk? We zijn dat doelwit al.
De oorlog is officieel verklaard en getrainde terroristen zijn hier al aan het plannen.
Of denkt u echt dat geen van al die exstrijders en hun aanhagers die uitdaging gaat opnemen?
Hebt gij die nu nog niet door. Die is gewoon met uw voeten aan het spelen. Een van de meest fervente verdedigers van de moslims die nu ineens van gedacht veranderd. Kom, kom, met alle chineze, mor nie met den deze.
DeProf_eet is offline  
Oud 7 juli 2014, 18:58   #26
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Gij draait ook met de wind mee. Ze noemen dat een kazakkendraaier. Tot hiertoe altijd een van de felste verdedigers van de islam geweest. En nu ineens een draai van 180 graden. Weet gij nog wel wat ge wilt. Ik had u liever als hevige verdediger van de moslim zaak dan nu als doelloos rondlopende kip zonder kop. Geen zelfrespect vind ik. Dat kunnen we van mensen als Kalikles tenminste niet zeggen.
Er is geen 1 Islam.
Momenteel is ISIS ook bezig met het vernietigen van moskeeën en andere religieuze uitingen.
Zie de Taliban nog die Boeddhabeelden opblazen.
__________________
Derk de Tweede is offline  
Oud 7 juli 2014, 19:01   #27
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Volgt u het nieuws eigenlijk? We zijn dat doelwit al.
De oorlog is officieel verklaard en getrainde terroristen zijn hier al aan het plannen.
Of denkt u echt dat geen van al die exstrijders en hun aanhagers die uitdaging gaat opnemen?
Ah, zijn we in oorlog? Dat wist ik niet! Dat item moet ik gemist hebben in het journaal. En? Is ons leger in staat van paraatheid? De Crem voldoende bekomen van zijn jetlag?
Miauw! is offline  
Oud 7 juli 2014, 19:04   #28
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
75% van de Nederlandse moslims heeft sympathie voor ISIS, in België, Duitsland en Zweden zal dat niet veel anders zijn.
Nu dinsdag 7 juli 2014 houden de burgemeesters van 5 (Knack heeft het over 8) Nederlandse en 3 Belgische grote steden topoverleg op een geheime locatie over terugkerende Jihadstrijders die een gevaar vormen voor de veiligheid van onze burgers.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ne...al-263485.html
alleen al het feit dat ISIS "hier" door geen enkele moslim wordt bekritiseerd of afgevallen, vind ik op zijn minst al zeer verontrustend.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 7 juli 2014, 19:05   #29
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Er is geen 1 Islam.
Momenteel is ISIS ook bezig met het vernietigen van moskeeën en andere religieuze uitingen.
Zie de Taliban nog die Boeddhabeelden opblazen.
Probeer d�*t eens wijs te maken aan profeetje!
Voor hem verschilt een doorsnee Antwerpse moslim immers in geen enkel opzicht van een fanatieke Isis-hoofden- en handenhakker. Probeer je hem dat duidelijk te maken, dan ben je een moslim-gatlikker en een terroristenlover. Hopeloos geval! En hopeloos geobsedeerd door mij! Had zelfs een tijdje een citaat van mij als onderschrift!
Staat daarom ook al een tijd op mijn negeerlijst. Maar natuurlijk kan ik niet verhinderen dat ik af en toe nog een citaat van dit individu tegenkom.

Laatst gewijzigd door Miauw! : 7 juli 2014 om 19:06.
Miauw! is offline  
Oud 7 juli 2014, 19:08   #30
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
alleen al het feit dat ISIS "hier" door geen enkele moslim wordt bekritiseerd of afgevallen, vind ik op zijn minst al zeer verontrustend.
't Is niet omdat ze dat niet op een forum doen, dat ze dat daarom elders niet doen he.
Volgens mij zijn ISIS geen moslims, maar zo "moslims" die nooit naar de moskee gingen en zich anders vervelen of geen huis meer hebben.
Peche is offline  
Oud 7 juli 2014, 19:09   #31
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
alleen al het feit dat ISIS "hier" door geen enkele moslim wordt bekritiseerd of afgevallen, vind ik op zijn minst al zeer verontrustend.
In de reactiemodules van verschillende kranten en op Facebook heb ik anders al behoorlijk wat vernietigende reacties van moslims over ISIS gelezen! Waarom zouden ze openlijk iets moeten "afvallen" waar ze nooit bijgehoord hebben? (de mannen van S4B buiten beschouwing gelaten natuurlijk: die zullen wel "supporteren" voor ISIS)
Miauw! is offline  
Oud 7 juli 2014, 19:09   #32
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Probeer d�*t eens wijs te maken aan profeetje!
Voor hem verschilt een doorsnee Antwerpse moslim immers in geen enkel opzicht van een fanatieke Isis-hoofden- en handenhakker. Probeer je hem dat duidelijk te maken, dan ben je een moslim-gatlikker en een terroristenlover. Hopeloos geval! En hopeloos geobsedeerd door mij! Had zelfs een tijdje een citaat van mij als onderschrift!
Staat daarom ook al een tijd op mijn negeerlijst. Maar natuurlijk kan ik niet verhinderen dat ik af en toe nog een citaat van dit individu tegenkom.
Sorry, maar er bestaat niet zoiets als een doorsnee moslim.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 7 juli 2014, 19:10   #33
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.057
Standaard

Altijd maar opnieuw hun eindeloos dreinen over de kruisvaarders van duizend jaar geleden. Ik herhaal nog eens hetgeen ik een paar dagen terug in een andere draad schreef:

Citaat:
Niets van! Het is allemaal terug te voeren tot dezelfde fundamentalistisch-islamitische filosofie: wat zij ooit als islamieten onder de voet gelopen en gedwongen "bekeerd" hebben moet, koste wat het kost, islamitisch blijven. En maar blijven mekkeren over de kruistochten en het westers kolonialisme. Dat zullen ze nog gedurende eeuwen doen. Maar waar ze als vermoord over zwijgen is het feit dat zij, op minder dan een eeuw tijd na de dood van warlord en pedofiel Mohammed, te vuur en te zwaard en met gedwongen bekering een gebied veroverd hebben dat zich uitstrekte van Spanje tot de Afghaanse grens met China. Een aanzienlijk deel van die veroverde gebieden waren reeds eeuwen christelijk.
quercus is offline  
Oud 7 juli 2014, 19:12   #34
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
In de reactiemodules van verschillende kranten en op Facebook heb ik anders al behoorlijk wat vernietigende reacties van moslims over ISIS gelezen! Waarom zouden ze openlijk iets moeten "afvallen" waar ze nooit bijgehoord hebben? (de mannen van S4B buiten beschouwing gelaten natuurlijk: die zullen wel "supporteren" voor ISIS)
En ?? Komen ze ook massaal op straat zoals gebeurde toen Irak enkele jaren terug werd gebombardeerd ???
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 7 juli 2014, 19:16   #35
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
En ?? Komen ze ook massaal op straat zoals gebeurde toen Irak enkele jaren terug werd gebombardeerd ???
Hoe kan je d�*t nu vergelijken? Je mist het punt wel volledig hier: heeft ISIS voor hun wandaden de goedkeuring, actief of stilzwijgend, van de Westerse mogendheden? Als het westen ISIS zou steunen, d�*n zou het inderdaad het moment zijn om op straat te komen!
Miauw! is offline  
Oud 7 juli 2014, 19:18   #36
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Hoe kan je d�*t nu vergelijken? Je mist het punt wel volledig hier: heeft ISIS voor hun wandaden de goedkeuring, actief of stilzwijgend, van de Westerse mogendheden? Als het westen ISIS zou steunen, d�*n zou het inderdaad het moment zijn om op straat te komen!
het is in beide gevallen oorlogsgeweld, met dat verschil dat het nu van hun eigen geestesgenoten komt. En ze zullen dat nooit openlijk en publiekelijk afvallen.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 7 juli 2014, 19:57   #37
Kunoichi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 december 2013
Berichten: 634
Standaard

Citaat:
“Our last message is to the Americans. Soon we will be in direct confrontation, and the sons of Islam have prepared for such a day,” - Kalief Ibrahim 1/07/2014
Kunoichi is offline  
Oud 7 juli 2014, 20:10   #38
koppijn
Minister-President
 
koppijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Locatie: a'pen
Berichten: 4.665
Standaard

"Zonder al-Maliki geen plaats voor ISIS in Irak"
Tegelijkertijd gaf de moslimgeestelijke toe dat er intensieve conflicten zijn tussen strijders van ISIS en Iraakse stammen. Die controverse wordt echter naar de toekomst verdaagd: de grootste vijand heet al-Maliki. "Als die ten val is gebracht, is er geen plaats meer voor ISIS in Irak."
Dat had je toch moeten weten Kunoichi, die stamleiders gebruiken ISIS als hefboom om al-Maliki ten val te brengen. Een nuttige idioot maar daarna moeten ze ophoepelen want ze horen daar niet thuis.
__________________
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal
koppijn is offline  
Oud 7 juli 2014, 20:19   #39
Kunoichi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 december 2013
Berichten: 634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
"Zonder al-Maliki geen plaats voor ISIS in Irak"
Tegelijkertijd gaf de moslimgeestelijke toe dat er intensieve conflicten zijn tussen strijders van ISIS en Iraakse stammen. Die controverse wordt echter naar de toekomst verdaagd: de grootste vijand heet al-Maliki. "Als die ten val is gebracht, is er geen plaats meer voor ISIS in Irak."
Dat had je toch moeten weten Kunoichi, die stamleiders gebruiken ISIS als hefboom om al-Maliki ten val te brengen. Een nuttige idioot maar daarna moeten ze ophoepelen want ze horen daar niet thuis.
Kunoichi is offline  
Oud 7 juli 2014, 20:37   #40
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Er is geen 1 Islam.
Momenteel is ISIS ook bezig met het vernietigen van moskeeën en andere religieuze uitingen.
Zie de Taliban nog die Boeddhabeelden opblazen.
http://www.thegatewaypundit.com/2014...rines-in-iraq/
http://news.yahoo.com/isis-set-destr...-politics.html

http://news.yahoo.com/taliban-cut-ha...064216466.html

http://news.yahoo.com/europe-takes-r...111655984.html

http://news.yahoo.com/why-religious-...-politics.html
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be