Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 november 2017, 11:06   #3641
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Je begrijpt gewoon niks van mijn antwoorden. Je KAN het blijkbaar ook niet bergrijpen. En dat is precies wat zo opvalt sinds Trump de verkiezingen gewonnen heeft.
'Wij' begrijpen 'het' maar al te goed.

Een zeer groot deel kiezers is zo bevangen door racisme dat ze blindelings op eender wie zouden stemmen die zegt dat hij de geboorteprivileges van de blanken in ere gaat herstellen.

Maar dat begrijpen is nog iets helemaal anders dan ermee akkoord gaan.

Zeker en vast als die figuren steevast te dom zijn om hun gat af te vegen, laat staan een modern land te leiden, zo blijkt maar weer. Die domme racisten vormen gelukkig nog steeds een minderheid, maar er is natuurlijk altijd een kans dat ze aan de macht komen, vaak omdat het weer eens te lang geleden was geweest dat er eentje de boel naar de kloten kon helpen. Voor de iets slimmere niet-racisten onder ons is het dan zaak om even op de tanden te bijten, niet om dan maar te beslissen om onze hersens uit te schakelen en ook racist te worden 'omdat de democratie dat beslist heeft'...
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 12:19   #3642
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
'Wij' begrijpen 'het' maar al te goed.

Een zeer groot deel kiezers is zo bevangen door racisme dat ze blindelings op eender wie zouden stemmen die zegt dat hij de geboorteprivileges van de blanken in ere gaat herstellen.

Maar dat begrijpen is nog iets helemaal anders dan ermee akkoord gaan.

Zeker en vast als die figuren steevast te dom zijn om hun gat af te vegen, laat staan een modern land te leiden, zo blijkt maar weer. Die domme racisten vormen gelukkig nog steeds een minderheid, maar er is natuurlijk altijd een kans dat ze aan de macht komen, vaak omdat het weer eens te lang geleden was geweest dat er eentje de boel naar de kloten kon helpen. Voor de iets slimmere niet-racisten onder ons is het dan zaak om even op de tanden te bijten, niet om dan maar te beslissen om onze hersens uit te schakelen en ook racist te worden 'omdat de democratie dat beslist heeft'...
En nu met dat links bewind gaat het prachtig? Iets zegt mij dat je nog heel jong bent en echt niet weet in wat een paradijs wij hier leefden tot de linkse miserie begon. In de jaren tachtig begon ons paradijs hier af te kavelen tot wat het nu is geworden. Links zijn de domme kloten die hun welvaart wegschenken aan .......................
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 13:28   #3643
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Zeker en vast als die figuren steevast te dom zijn om hun gat af te vegen, laat staan een modern land te leiden, zo blijkt maar weer.
Kijk eens hoeveel figuren die steevast te dom zijn om -uw quote- hun gat af te vegen -unquote- en totaal incapabel zijn om een land te leiden, door het linkse poco westen worden gesteund en gepamperd. Gans afrika bijvoorbeeld is een totale mislukking sinds het zogenaamde 'progressieve' westen iedereen onder druk zette om deze landen 'onafhankelijkheid' te geven.
Klein Licht, het wordt tijd om eens het grote licht te laten branden. Wat uiteraard niet makkelijk is door decennia linkse indoctrinatie.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 13:58   #3644
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Kijk eens hoeveel figuren die steevast te dom zijn om -uw quote- hun gat af te vegen -unquote- en totaal incapabel zijn om een land te leiden, door het linkse poco westen worden gesteund en gepamperd. Gans afrika bijvoorbeeld is een totale mislukking sinds het zogenaamde 'progressieve' westen iedereen onder druk zette om deze landen 'onafhankelijkheid' te geven.
Klein Licht, het wordt tijd om eens het grote licht te laten branden. Wat uiteraard niet makkelijk is door decennia linkse indoctrinatie.
Gij zijt blijkbaar ontsnapt aan 'decennia linkse indoctrinatie'. Hoe hebt gij die onwaarschijnlijke inspanning kunnen leveren eigenlijk?
wat is het geheim van uw genie?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 14:20   #3645
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij zijt blijkbaar ontsnapt aan 'decennia linkse indoctrinatie'. Hoe hebt gij die onwaarschijnlijke inspanning kunnen leveren eigenlijk?
wat is het geheim van uw genie?
Zelfstandig denken, je hebt dat of je hebt dat niet hoor. Kijk doe even de test en neem 100 van je linkse vriendjes elk apart en maak een statement over moslims bv.dat tegen hun voorgeprogrammeerde mening indruist, ze gaan u elk apart een litanie afsteken die bijna woordelijk overeenkomt met de litanie die de 99 anderen u zullen geven en bovendien zal u merken dat er geen ruimte in hun betoog is voor een "ja maar", ze houden zich gewoon blindelings strak aan de voorgeschreven dogma's.
Geloof den Hoomer maar, het is gewoon een feit, linkse mensen zijn net papegaaien wiens kooi te lang op het partijbureau gestaan heeft.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 16:23   #3646
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij zijt blijkbaar ontsnapt aan 'decennia linkse indoctrinatie'. Hoe hebt gij die onwaarschijnlijke inspanning kunnen leveren eigenlijk?
wat is het geheim van uw genie?
Gezond verstand. Critische ingesteldheid. Nadenken. Kijken en leren. Enz enz.

Ik besef dat je dat niet kan begrijpen. Links denkt dat enkel zij de DE WAARHEID verkondigt. En het is niet meer dan een bubbel.

Laatst gewijzigd door kwantum : 14 november 2017 om 16:34.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 17:50   #3647
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Zelfstandig denken, je hebt dat of je hebt dat niet hoor.
Wow! Echt waar? Kan u zelfstandig denken? Dat is ongelooflijk! Hoe hebt u dat kunnen bereiken?
Uw mama en papa moeten wel heel trots op u zijn!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Kijk doe even de test en neem 100 van je linkse vriendjes elk apart
De meeste van mijn vrienden zijn liberalen. Vreemd hé? Misschien moet ik inderdaad meer linkse vriendjes meken....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
en maak een statement over moslims bv.dat tegen hun voorgeprogrammeerde mening indruist, ze gaan u elk apart een litanie afsteken die bijna woordelijk overeenkomt met de litanie die de 99 anderen u zullen geven en bovendien zal u merken dat er geen ruimte in hun betoog is voor een "ja maar", ze houden zich gewoon blindelings strak aan de voorgeschreven dogma's.
Dit is raar ... De eerste islam kritiek kwam nl van linkse kant: internationaal was dat Hitchens en Dawkins, Bill Mayer, Krauss, en in Nederland Theo Van Gogh en Hans Teeuwen, in Frankrijk is er Charlie Hebdo (die er een zware prijs heeft voor moeten betalen). Ik heb altijd de indruk dat rechts gewoon 20 jaar ineens heeft gerealiseerd: ah ja, dat kunnen we ook de vreemdelingen verwijten.

Maar ja, wie ben ik? U bent het genie!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Geloof den Hoomer maar, het is gewoon een feit, linkse mensen zijn net papegaaien wiens kooi te lang op het partijbureau gestaan heeft.
Hoe hebt u dat eigenlijk gedaan? Zo ... 'zelfstandig denken'? Kon u dat al als kind?
Ik wil van u leren. Ik wil net een genie worden zoals u!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 17:53   #3648
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Gezond verstand.
Gezond verstand! Geniaal! Dat ik daar niet aan gedacht heb!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht

Critische ingesteldheid.
Critische instelling? U bedoelt 'kritische'?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht

Nadenken.
Nadenken! Wow! Daar heb ik ook nooit aan gedacht!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht

Kijken en leren. Enz enz.
Kijken en leren! Dit is het meest geniale! Dat heb ik ook nooit gedaan!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht

Ik besef dat je dat niet kan begrijpen. Links denkt dat enkel zij de DE WAARHEID verkondigt. En het is niet meer dan een bubbel.
Ik ben wel niet links. Ik weet niet waarom u dat denkt ....

Maar voor de rest zegt u wel geniale zaken!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 14 november 2017 om 18:06.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2017, 06:03   #3649
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wow! Echt waar? Kan u zelfstandig denken? Dat is ongelooflijk! Hoe hebt u dat kunnen bereiken?
Uw mama en papa moeten wel heel trots op u zijn!
De meeste van mijn vrienden zijn liberalen. Vreemd hé? Misschien moet ik inderdaad meer linkse vriendjes meken....
Dit is raar ... De eerste islam kritiek kwam nl van linkse kant: internationaal was dat Hitchens en Dawkins, Bill Mayer, Krauss, en in Nederland Theo Van Gogh en Hans Teeuwen, in Frankrijk is er Charlie Hebdo (die er een zware prijs heeft voor moeten betalen). Ik heb altijd de indruk dat rechts gewoon 20 jaar ineens heeft gerealiseerd: ah ja, dat kunnen we ook de vreemdelingen verwijten.

Maar ja, wie ben ik? U bent het genie!

Hoe hebt u dat eigenlijk gedaan? Zo ... 'zelfstandig denken'? Kon u dat al als kind?
Ik wil van u leren. Ik wil net een genie worden zoals u!
Een beetje uit uw broek krabben, quotes uit de context trekken en verder wat op de man spelen, veel meer komt er bij u niet uit mijn gedacht.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2017, 07:31   #3650
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Een beetje uit uw broek krabben, quotes uit de context trekken en verder wat op de man spelen, veel meer komt er bij u niet uit mijn gedacht.
Oh Oh OH! Dat weet ik!

'mijn gedacht ' is een quote van Boma!

Ben ik nu goed op weg om zo een genie als u te worden?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 18:41   #3651
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Straks om 20u in Ter Zake op Canvas : een interview met Luke Harding, ex-Ruslandcorrespondent van The Guardian, die als ervaringsdeskundige het Steele Rapport als behoorlijk correct bestempelt en ervan overtuigd is
dat Poetin Trump in zijn broekzak heeft zitten, wat ondertussen meer dan duidelijk is.

Dit zal fun worden.


https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/11...zeker-van-tru/


Laatst gewijzigd door parcifal : 16 november 2017 om 18:43.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 21:34   #3652
sepper
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 672
Standaard

Wat een zever. Ondertussen wordt daar al meer dan een jaar over gezaagd en verder dan wat beschuldigingen en complottheorieën komt men niet.
Dit wordt zielig.
sepper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 22:35   #3653
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sepper Bekijk bericht
Wat een zever. Ondertussen wordt daar al meer dan een jaar over gezaagd en verder dan wat beschuldigingen en complottheorieën komt men niet.
Dit wordt zielig.
nooit opgeven... ditmaal zou hel wel eens anders kunnen uitdraaien ...impeachment procedure ( dat doe je niet zomaar als ge niks in handen hebt ) is een dag of twee geleden ingezet.

Nu dat op zich is zeer langzaam slopend proces met niet te vergeten een 3/4 meerheid congresleden die zich moeten uitspreken.
Daar dat voornamelijk bestaat uit republikeinen met toch een aanzienlijk deel dat Trump ook liever ziet gaan zou het misschien wel eens voor een kentering kunnen zorgen.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 23:29   #3654
sepper
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
nooit opgeven... ditmaal zou hel wel eens anders kunnen uitdraaien ...impeachment procedure ( dat doe je niet zomaar als ge niks in handen hebt ) is een dag of twee geleden ingezet.

Nu dat op zich is zeer langzaam slopend proces met niet te vergeten een 3/4 meerheid congresleden die zich moeten uitspreken.
Daar dat voornamelijk bestaat uit republikeinen met toch een aanzienlijk deel dat Trump ook liever ziet gaan zou het misschien wel eens voor een kentering kunnen zorgen.
Alleen Trump heeft daar bij te winnen. Hij gaat niet afgezet worden want ze hebben niets, de leiding van de DNC steunt het voorstel niet (misschien hebben ze schrik dat het daardoor een standaardspelletje gaat worden bij elke president). Trump kan dan nog wat het verongelijkt kind uithangen.

Pak Trump op zijn beleid, heel gemakkelijk en niemand anders doet dat behalve de rechters.
sepper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 12:26   #3655
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

De Republikeinen gaan hem nooit helpen afzetten zolang ze niet anders kunnen. Velen zouden het graag zien gebeuren maar als ze hun ongewenste wonderkind afschieten zijn ze die 'deplorable'-kiezers waarschijnlijk weer een aantal jaar kwijt, en ze hebben die nu eenmaal nodig om aan de macht te blijven.

Wat betreft het in de zak van Putin zitten is dit toch wel zeer duidelijk aan het worden: er is een deal waarin Putin met zijn internetlegertje Trump aan de macht heeft geholpen en in ruil houdt Trump nu de sancties tegen, ook al is dat met een kunstgreep.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 12:43   #3656
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sepper Bekijk bericht
Wat een zever. Ondertussen wordt daar al meer dan een jaar over gezaagd en verder dan wat beschuldigingen en complottheorieën komt men niet.
Dit wordt zielig.
Trump zit betonvast als president. De kans is groot dat hij nog eens herverkozen wordt in 2020. Vanaf dag één duurt dit grapje en steeds met de commentaar "ja maar deze keer zal hij het niet ontsnappen".Zelfs toen hij nog kandidaat was.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 13:16   #3657
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sepper Bekijk bericht
Wat een zever. Ondertussen wordt daar al meer dan een jaar over gezaagd en verder dan wat beschuldigingen en complottheorieën komt men niet.
Dit wordt zielig.
Het betert. Het gaat nu enkel nog over een flesje water.

http://abcnews.go.com/video/embed?id=51189921
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 13:57   #3658
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Trump zit betonvast als president. De kans is groot dat hij nog eens herverkozen wordt in 2020. Vanaf dag één duurt dit grapje en steeds met de commentaar "ja maar deze keer zal hij het niet ontsnappen".Zelfs toen hij nog kandidaat was.
niet echt
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 15:19   #3659
Thomas-
Parlementslid
 
Geregistreerd: 10 juni 2006
Berichten: 1.787
Standaard

De kans op een herverkiezing is inderdaad groot.

Zelfs kranten als de Washington Post geven toe dat als de 2016 verkiezing vandaag opnieuw zou gedaan worden, de kans zeer groot is dat Trump terug zou winnen.

https://www.washingtonpost.com/news/...2016-election/
Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 15:54   #3660
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- Bekijk bericht
De kans op een herverkiezing is inderdaad groot.

Zelfs kranten als de Washington Post geven toe dat als de 2016 verkiezing vandaag opnieuw zou gedaan worden, de kans zeer groot is dat Trump terug zou winnen.
Denk je niet dat de kans klein is dat Clinton in 2020 opnieuw de tegenkandidaat zal zijn?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be