Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 maart 2010, 22:13   #61
globalmedia
Minister-President
 
globalmedia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2009
Berichten: 4.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Wat een halve gek hebben ze hier nu weer binnengegooid? Man toch het wordt steeds maar erger.


Zeg peace.police, uw psychiaters hebben zwaar gefaald: ze mochten je nooit vrij gelaten hebben.

Compleet kierewiet.
en dat komt uit de mond van iemand die zich fabiola waant
__________________
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij)
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 22:15   #62
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
en dat komt uit de mond van iemand die zich fabiola waant
Nuja, mij Fabiola wanen, dat ik heb nooit gezegd of laten aanvoelen hé. Laten we zeggen dat ik erg veel respect heb voor de Koningin-weduwe.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 22:23   #63
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Nuja, mij Fabiola wanen, dat ik heb nooit gezegd of laten aanvoelen hé. Laten we zeggen dat ik erg veel respect heb voor de Koningin-weduwe.
Was die getrouwd?

Ik wist wel dat Albert haar zoon is.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 22:41   #64
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Ik ontving zojuist een nieuwsbrief van Belgische apotheker Fernand Haesbrouck over de kwestie (www.haesbrouck.be).

Citaat:


Verkochte psychiaters verkopen KimDG en redden hun broodheren

Psychotica toveren niet alleen stoffetjes, maar maken schijnbaar ook toerekeningsvatbaar. Maak dat de ganzen (en het parket) wijs.

Want nu geven ze de overtuiging door, dat de psychotica waarmee hij gek werd gemaakt, hem helemaal niet gek zouden maken.

En van hem een voorbeeldige burger hebben gemaakt, die volledig toerekeningsvatbaar was en ook blijft.

Psychiaters geven daarmee de maatschappij het signaal dat men psychotica gebruikt om te genezen, en dat het ontstane psychotisch gedrag een comorbiditeit is van de te behandelen ziekte.

Maar als dat zo zou zijn, waarom behandelt men de ziekte dan niet meteen met antipsychotica, in plaats van stoffen toe te dienen die vakkundig nog meer psychotisch maken?

Staat in de honderden pagina’s tekst de verklaring waarom KimDG degelijk psychotisch werd gemaakt?

Weten de psychiaters eigenlijk wel welke stoffen psychotica zijn? Of denken ze alleen maar dat ze stoffetjes toveren en dus compleet onschadelijk?

Iets waarmee de broodheren hen ondermeer pamperen.

Weten die psychiaters al dat die stoffetjes die zelfs toerekeningsvatbare patiënten broodnodig hebben, complete verzinsels zijn om ze toch gek te maken?

Zal iemand het op assisen aandurven hen te laten uitleggen hoe het nu met die stoffetjestekorten in elkaar zit?

Staat in de honderden pagina’s tekst een uitleg over hoe psychotica niet alleen gek maken, maar zelfs verrassend toerekeningsvatbaar.

Die vatbaarheidsverklaring moet toch op zijn minst chemisch kunnen aangetoond worden, net zoals men met de behandeling met psychotica chemisch had moeten aantonen dat er nooit sprake zou geweest zijn van enig psychotisch gedrag.

Gepamperde psychiaters redden het vak, maar vooral de broodheren.

Onder de vlag van wat zich nu geneeskunde noemt.

Hoelang nog ?

Apotheker Fernand Haesbrouck, 30 maart 2010
http://www.adhdfraude.net/pdf/NB184.pdf
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.

Laatst gewijzigd door ArjanD : 31 maart 2010 om 22:42.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 11:53   #65
pegasus6869
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 februari 2009
Locatie: HELL !!!!!
Berichten: 1.289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Texas? Niet direct een voorbeeld om aan te halen.
Lees dit eens:
Texas is home to more verified wrongful convictions than any other state in the union. To learn more about Texas cases and our pending litigation, please visit the links below.
http://ipoftexas.org/texas-cases/pending-cases/
http://ipoftexas.org/texas-cases/texas-exonerations/
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=105
http://ipoftexas.org/texas-cases/
En dit:
Texas Wrongful Convictions | The Justice Project
Texas currently leads the nation in wrongful convictions exposed by DNA. To date, 38 people have had their convictions overturned in Texas as a result of ...
http://www.thejusticeproject.org/tex...l-convictions/

Maar dat stoort misschien niet, als er maar executies zijn om 't volk plezier te doen ?
Hun verdiende straf ....punt !!!
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 12:03   #66
Nicolas
Burgemeester
 
Nicolas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, die is volledig normaal.

Mensen vermoorden is normaal gedrag als je dat opgedragen wordt door stemmen in je hoofd.

Baby's in stukken snijden is toch normaal gedrag...
het is een heel gevaarlijke redenering om abnoraal gedrag gelijk te schakelen met abnormaal ( psychisch) persoon.

zieke mensen kunnen zowel normaal als abnormaal gedrag stellen
gezonde mensen kunnen zowel normaal als abnormaal gedrag stellen.

er is een fundamenteel verschil tussen persoon en zijn gedrag.
Het gedrag moeten we beoordelen en zo nodig bestraffen indien delinquent gedrag.
de persoon moeten we beoordelen als psychisch ziek of psychisch niet-ziek
Nicolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 12:07   #67
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht

er is een fundamenteel verschil tussen persoon en zijn gedrag.
En dat is?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 12:15   #68
pegasus6869
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 februari 2009
Locatie: HELL !!!!!
Berichten: 1.289
Standaard Geen Gezever Meer

Wat een spel hier over die stinkende duivel kim.
Ik schreef het hier reeds:
GEEF DAT STUK MENSELIJK AFVAL ++ ECHT LEVENSLANG AUB ++
MET GEEN ENKELE KANS MEER OM NOG "" OOIT "" VRIJ TE KOMEN.
NOOIT MEER .......PUNT !!!!!!!

ZIJN SLACHTOFFERTJES LIGGEN IN EEN KISTJE ONDER DE GROND !!!!!!!!!!!!

Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 5 april 2010 om 12:15.
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 12:19   #69
Nicolas
Burgemeester
 
Nicolas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArjanD Bekijk bericht
Weet u, het zijn mensen die misdaden plegen en geen onmeetbare hersenziekten of "stemmetjes".

Als iemand u zegt: spring in het water, doet u het dan? Al zou iemand stemmen horen, dan nog dient die persoon verantwoordelijk te worden gehouden voor zijn of haar daden.

Dat is niet alleen ter bestraffing van die persoon, maar in grotere mate om iets duidelijk te maken in de samenleving.

Internering (TBS) verlaagt logischerwijs de drempel om een ernstig misdrijf te plegen in de samenleving.

In Rusland hebben ze een gezegde dat hierop van toepassing is: "The fish rots from the top down".

Het lijkt wellicht effectief om mensen met leugens (om bestwil) over het bestaan van psychiatrische ziekten voor de rest van hun leven uit de samenleving te kunnen weghouden, maar het is niet oprecht en het heeft implicaties voor de samenleving.

De gehele mindset achter de psychiatrische praktijk zorgt ervoor dat mensen de basale waardigheid als mens al verloren hebben voordat ze de misdaad hebben begaan, waardoor ze de misdaad sneller daadwerkelijk zullen begaan.

Wellicht bewijst Kim de Gelder dit in de praktijk. Zijn huisarts heeft veel moeite gedaan om Kim te beschermen tegen de psychiatrie, mogelijk omdat hij zag wat de psychiatrische bemoeienis met hem deed.

Psychiatrische internering/TBS is een vorm van discriminatie. Dat is ook de reden dat de Verenigde Naties het wil verbieden.

http://www2.ohchr.org/english/bodies....HRC.10.48.pdf

Als een mens met gelijke rechten behandeld wordt heeft hij wat te verliezen als hij moet besluiten om een misdaad wel of niet te begaan.
u heeft mijn inziens wel een heel bijzondere visie.
heeft u enig inzicht in hoe een mens psychisch functioneert ?
Velen zijn ervan overtuigd dat wij denkend wezens zijn doch wij worden veel meer geleid door onze emoties / gevoelens dan door ons verstand.

de belangrijkste beslissingen in ons leven nemen we vaak op basis van onze emoties en niet op basis van verstand.
een relatie aangaan met ander persoon is op basis van onze emoties.
als we een beroep willen kiezen dan is dit best op basis van onze gevoelens, kiezen voor een beroep of riching waar we ons goed bij voelen, als je een beroep kiest op basis van een berekende keuze met verstand dan heb je kans na enige tijd ongelukkig te voelen met je job.

Er is dus bij ieder van ons een innerlijke stem die ons richting geeft in ons leven. Bij sommige mensen geeft deze innerlijke stem verandering in waarnemen ( hallucinaties), in denken ( wanen) of in gedrag ( abnormaal gedrag of abnormale reacties op externe prikkels) .

internering of TBS is nog nooit bewezen als drempelverlagend om een misdaad te plegen.
het feit dat voor jou die link wel gelegd wordt, maakt mij toch ongerust.
Psychisch ziek zijn geeft dus niet per definitie fout gedrag.

Stel je voor dat je denkt dat er iemand in je omgeving van plan is om je te vermoorden ( achterdochtswaan) dan ga je handelen in functie van deze overtuiging. echter de omgeving ziet jouw achterdochtig gedrag en gaat hier op reageren, ontkennen dat ze iets tegen jou hebben. Voor een achterdochtig iemand gaat deze de boodschap interpreteeren als liegen.
Omgeving reageert op gedrag en zegt dat persoon psychisch ziek is en gaat handelen. In de geest van achterdochtig persoon gaat dus de omgeving over tot handelen met gevolg, versterking van achterdocht.
Nicolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 12:20   #70
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Wat een spel hier over die stinkende duivel kim.
Ik schreef het hier reeds:
GEEF DAT STUK MENSELIJK AFVAL ++ ECHT LEVENSLANG AUB ++
MET GEEN ENKELE KANS MEER OM NOG "" OOIT "" VRIJ TE KOMEN.
NOOIT MEER .......PUNT !!!!!!!

ZIJN SLACHTOFFERTJES LIGGEN IN EEN KISTJE ONDER DE GROND !!!!!!!!!!!!
Dat gaat niet, niet als hij veroordeeld wordt.

Om levenslang binnen te zitten in de gevangenis mag je niet veroordeeld zijn.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 12:28   #71
Nicolas
Burgemeester
 
Nicolas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Iemand die baby's afmaakt met slagersmessen, moet uit de weg geruimd worden, of hij nu " een slecht mens ", of " stapelgek " is.
Dat speelt toch allemaal geen rol meer ?! Na hetgeen hij gedaan heeft is het wel duidelijk dat die kerel levensgevaarlijk is.
Een spuit vergif lijkt mij de enige optie.
u doet heel gevaarlijke uitspraken
mensen uit de wegruimen is nooit goed te keuren of dit gebeurt door een persoon of mensen in naam van de maatschappij

dat u concludeert op basis van uw beperkte kennis dat Kim levensgevaarlijk is kan ik heel goed begrijpen
echter dit maakt nog niet dat wij als maatschappij het recht krijgen om zelf mensen te doden.
Nicolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 12:31   #72
Nicolas
Burgemeester
 
Nicolas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Xenophon, die gast is misschien kompleet tuurelure, zoals wij dat zien, maar hij is is wel slim genoeg om alles minutieus te plannen, hij wist heel goed dat hij verkeerd bezig was.

Ik ben van de streek, en van Snoai naar Vroasene op uwe velo is niet evident, het is een eindje fietsen, het is ook geen rechte weg, ge hebt dus onderweg genoeg tijd om te denken, ... om het te doen of het niet te doen.

Van Snoai naar Dendermonde is iets evidenter, doch toch nog altijd een eindje fietsen, wat u dus terug tijd geeft om na te denken.

Ja hij nam ook veel de trein, wel Snoai - Beveren en Snoai - Dendermonde geeft u nog altijd de tijd eens goed over uw daden na te denken.

Trouwens die gast is veel slimmer dan wij denken, had hij niet de ongelofelijke stoemiteit begaan van die makeup op zijn gezicht te smeren, dan had die allerte agent hem misschien niet eens herkend en was hij misschien nu nog bezig.

Had hij zijn eerste modus opperandi aangehouden dan hadden ze hem nu nog niet daar ben ik zo goed als zeker van. Ik zou er zelf aan twijfelen of er ondertussen al een slimme flik de juiste linken zou hebben gelegd, ...

Hij is gepakt door zijn eigen bloeddorst en overmoed, maar had hij het normale pad afgelegd dat seriemoordenaars doorgaans afleggen, was hij nu nog bezig, dan hadden ze pas echt een waaslandwolf gehad.
er is ondertussen meer dan duidelijk bewezen dat betrokkene KIM geen make-up op zijn gezicht had
dat dus het idee dat hij als " the joker" rondliep komt uit de fantasie van de mensen
blijkbaar zijn er nog steeds mensen die dit geloven
uw redenering valt dus in het water
politie heeft hem opgemerkt omwille van zijn bizar gedrag niet omdat hij als een clown rondliep
Nicolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 15:00   #73
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht
u doet heel gevaarlijke uitspraken
mensen uit de wegruimen is nooit goed te keuren of dit gebeurt door een persoon of mensen in naam van de maatschappij

dat u concludeert op basis van uw beperkte kennis dat Kim levensgevaarlijk is kan ik heel goed begrijpen
echter dit maakt nog niet dat wij als maatschappij het recht krijgen om zelf mensen te doden.
Ik denk persoonlijk dat de kwestie doodstraf meer te maken heeft met de bewijsvraag, dan met het morele oordeel.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 15:43   #74
Samson616
Vreemdeling
 
Samson616's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 maart 2010
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Wat een spel hier over die stinkende duivel kim.
Ik schreef het hier reeds:
GEEF DAT STUK MENSELIJK AFVAL ++ ECHT LEVENSLANG AUB ++
MET GEEN ENKELE KANS MEER OM NOG "" OOIT "" VRIJ TE KOMEN.
NOOIT MEER .......PUNT !!!!!!!

ZIJN SLACHTOFFERTJES LIGGEN IN EEN KISTJE ONDER DE GROND !!!!!!!!!!!!
Zou jij niet liever zelf ook reeds onder de grond liggen ?
Samson616 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 15:50   #75
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht
u doet heel gevaarlijke uitspraken
mensen uit de wegruimen is nooit goed te keuren of dit gebeurt door een persoon of mensen in naam van de maatschappij

dat u concludeert op basis van uw beperkte kennis dat Kim levensgevaarlijk is kan ik heel goed begrijpenechter dit maakt nog niet dat wij als maatschappij het recht krijgen om zelf mensen te doden.
Mijn beperkte kennis in psychische ziekten doet helemaal niet ter zake. Daar gaat het mij niet om in deze. Kim heeft baby's vermoord. Dat is voor mij voldoende om hem voorgoed onschadelijk te willen maken. Ik herhaal : wat doet het er toe of Kim mentaal ziek is of doodnormaal ? Na wat hij gedaan heeft moet hij gewoon uitgeschakeld worden.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 15:51   #76
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik denk persoonlijk dat de kwestie doodstraf meer te maken heeft met de bewijsvraag, dan met het morele oordeel.
Precies.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 16:03   #77
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Mijn beperkte kennis in psychische ziekten doet helemaal niet ter zake. Daar gaat het mij niet om in deze. Kim heeft baby's vermoord. Dat is voor mij voldoende om hem voorgoed onschadelijk te willen maken. Ik herhaal : wat doet het er toe of Kim mentaal ziek is of doodnormaal ? Na wat hij gedaan heeft moet hij gewoon uitgeschakeld worden.
het waarom is natuurlijk irrelevant, laat ons in angst en afschuw blijven en ons leven vullen met onbegrip.
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 16:52   #78
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
het waarom is natuurlijk irrelevant, laat ons in angst en afschuw blijven en ons leven vullen met onbegrip.
Men mag gerust onderzoeken wat die man bezielde deze vreselijke moorden te begaan, maar hoofdzaak is wel dat hijzelf onschadelijk gemaakt word, zodat er geen enkele kans is dat hij ooit opnieuw begint met iets dergelijks, of iets in die aard.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2010, 19:51   #79
pegasus6869
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 februari 2009
Locatie: HELL !!!!!
Berichten: 1.289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samson616 Bekijk bericht
Zou jij niet liever zelf ook reeds onder de grond liggen ?
Wie ben jij????cynisch mens ,heb je soms een relatie met kim.....lover boy
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2010, 19:59   #80
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Wat een spel hier over die stinkende duivel kim.
Ik schreef het hier reeds:
GEEF DAT STUK MENSELIJK AFVAL ++ ECHT LEVENSLANG AUB ++
MET GEEN ENKELE KANS MEER OM NOG "" OOIT "" VRIJ TE KOMEN.
NOOIT MEER .......PUNT !!!!!!!

ZIJN SLACHTOFFERTJES LIGGEN IN EEN KISTJE ONDER DE GROND !!!!!!!!!!!!
Beter geïnterneerd. Daar kan hij niet weg. In een gevangenis mag ie weg na een derde van zijn straf. En iemand als hij behoeft geen straf maar bewaking.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be