Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 september 2018, 12:39   #1
zwart op wit
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 260
Standaard Teveel media aandacht voor HoLeBi's?

Reeds maandenlang, bijna in ieder programma zijn ze te zien: Holebi's. Veel gezinnen met kleine kinderen zijn verward en gechockt waarom er expliciet vrouwen mekaar kussen en mannen eveneens... kinderen stellen zich vragen waarom?

Kinderen zijn zeer sterk beinvloedbaar! Waarom de uitzonderingen in de maatschappij als normaal gaan beschouwen? Het wordt hoog tijd om het traditionele gezin eens in de spotlight te plaatsen! Kijk maar eens naar de media-aandacht van "Bo van Spilbeek": Ombouwen van geslacht moet maar kunnen (om achteraf nog eens terug te komen op die ombouw)… men zou beter therapie voorzien voor dit soort operaties te voorkomen!

In veel landen is "homopropaganda" trouwens bij wet verboden: Polen, Rusland, alle oost-europese landen enz. De overheid moet het normale gezin promoten, niet de excessen!
zwart op wit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 12:44   #2
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard

Te weinig zelfs.
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 12:48   #3
metten
Parlementslid
 
metten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juli 2006
Berichten: 1.779
Standaard

Wat ik in het begin van de jaren '60 van de vorige eeuw in de lessen zedenleer in het middelbaar heb geleerd betreffende het onderwerp homofilie durf ik hier niet herhalen, anders riskeer ik een ban of zelfs vervolging.
__________________
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."
Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944)
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 12:50   #4
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Te weinig zelfs.
Te weinig?

Ze kunnen op de BRT natuurlijk ook holebi-versies maken van de Kampioenen en die ten eeuwigen dage uitzenden 24/7.

Zou het dan genoeg zijn?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 12:51   #5
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit Bekijk bericht
Reeds maandenlang, bijna in ieder programma zijn ze te zien: Holebi's. Veel gezinnen met kleine kinderen zijn verward en gechockt waarom er expliciet vrouwen mekaar kussen en mannen eveneens... kinderen stellen zich vragen waarom?

Kinderen zijn zeer sterk beinvloedbaar! Waarom de uitzonderingen in de maatschappij als normaal gaan beschouwen? Het wordt hoog tijd om het traditionele gezin eens in de spotlight te plaatsen! Kijk maar eens naar de media-aandacht van "Bo van Spilbeek": Ombouwen van geslacht moet maar kunnen (om achteraf nog eens terug te komen op die ombouw)… men zou beter therapie voorzien voor dit soort operaties te voorkomen!

In veel landen is "homopropaganda" trouwens bij wet verboden: Polen, Rusland, alle oost-europese landen enz. De overheid moet het normale gezin promoten, niet de excessen!
Inderdaad, het moet niet zoveel aandacht krijgen, tenzij:
zolang mensen schrijven en denken zoals jij hier neerschrijft, is er nog te weinig media-aandacht.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 21 september 2018 om 12:52.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 13:17   #6
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Het lijkt er zelfs op dat, indien je nu gewoon hetro bent, je de uitzondering op de regel bent geworden.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 13:17   #7
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit Bekijk bericht
De overheid moet het normale gezin promoten, niet de excessen!
Ik ben het hier eigenlijk mee eens: respect voor iemand ondanks het feit dat die "anders" is, betekent nog niet dat je die andere tot norm moet verheffen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 13:19   #8
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het lijkt er zelfs op dat, indien je nu gewoon hetro bent, je de uitzondering op de regel bent geworden.
Ik weet niet meer wie het zei maar deze boutade is er boenk op: "Je bent tegenwoordig een mietje als je het niet met een andere man gedaan hebt."
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 13:31   #9
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het lijkt er zelfs op dat, indien je nu gewoon hetro bent, je de uitzondering op de regel bent geworden.
Ach niet overdrijven he, buk je nu maar even en wees eens een man.
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 13:37   #10
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Ja bleiter en ga gij dan maar verder uw joint op smoren
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 13:50   #11
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Mijne zoon van acht zijn 'lief' is een Arthur.
Misschien verandert dat nog, misschien ook niet.

Et alors?

Trouwens, de jeugd, voor zover ik zie, heeft geen interesse meer in TV zoals wij dat gewoon zijn.
't Zijn vooral ouders en vorige generaties die 's avonds naar die lichtbak zitten te staren.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 21 september 2018 om 13:53.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 13:57   #12
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Ach niet overdrijven he, buk je nu maar even en wees eens een man.
Ik behoud me het recht om twee mannen die seks met elkaar hebben als walgelijk te beschouwen. Jullie doen wat jullie willen maar ik vind het om te braken. Geen janet die me dat recht zal ontnemen.
Twee vrouwen met elkaar, dat is nog te "pruimen" maar twee mannen? Gewoon walgelijk.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 14:00   #13
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik behoud me het recht om twee mannen die seks met elkaar hebben als walgelijk te beschouwen. Jullie doen wat jullie willen maar ik vind het om te braken. Geen janet die me dat recht zal ontnemen.
Twee vrouwen met elkaar, dat is nog te "pruimen" maar twee mannen? Gewoon walgelijk.
Haha braaf verwoord maar correct. Twee vrouwen? Als je mag meedoen natuurlijk
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 14:02   #14
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Mijne zoon van acht zijn 'lief' is een Arthur.
Misschien verandert dat nog, misschien ook niet.

Et alors?

Trouwens, de jeugd, voor zover ik zie, heeft geen interesse meer in TV zoals wij dat gewoon zijn.
't Zijn vooral ouders en vorige generaties die 's avonds naar die lichtbak zitten te staren.
Misschien hebben ze de kampioenen al gezien.

Niet iedereen kan een leven lang naar die herhalingen kijken met plezier.

Bij mij is het zelfs zo dat wanneer ik een lachband hoor ik het programma direct afzet.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 17:33   #15
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik behoud me het recht om twee mannen die seks met elkaar hebben als walgelijk te beschouwen.
Idem. En ik behoud me het recht voor om heterokoppels met kinderen als de norm te beschouwen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 17:41   #16
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit Bekijk bericht
Reeds maandenlang, bijna in ieder programma zijn ze te zien: Holebi's. Veel gezinnen met kleine kinderen zijn verward en gechockt waarom er expliciet vrouwen mekaar kussen en mannen eveneens... kinderen stellen zich vragen waarom?

Kinderen zijn zeer sterk beinvloedbaar! Waarom de uitzonderingen in de maatschappij als normaal gaan beschouwen? Het wordt hoog tijd om het traditionele gezin eens in de spotlight te plaatsen! Kijk maar eens naar de media-aandacht van "Bo van Spilbeek": Ombouwen van geslacht moet maar kunnen (om achteraf nog eens terug te komen op die ombouw)… men zou beter therapie voorzien voor dit soort operaties te voorkomen!

In veel landen is "homopropaganda" trouwens bij wet verboden: Polen, Rusland, alle oost-europese landen enz. De overheid moet het normale gezin promoten, niet de excessen!
Ik moet je nu toch wijzen op een misverstand. Holebi's "ZIJN" de normalen, al de anderen zijn afwijkingen die nog overgeschoten zijn van vorige beschavingen en die zo rap mogelijk moeten aanpassen aan de huidige normen.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 21 september 2018 om 17:45.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 18:00   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Ok, ja het is beslist: we gaan voor een trio.
We zoeken dus enkel nog twee vrouwen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 20:40   #18
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Idem. En ik behoud me het recht voor om heterokoppels met kinderen als de norm te beschouwen.
2 !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 20:41   #19
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Idem. En ik behoud me het recht voor om heterokoppels met kinderen als de norm te beschouwen.
Heterokoppels zonder kinderen zijn abnormaal?
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 20:43   #20
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik behoud me het recht om twee mannen die seks met elkaar hebben als walgelijk te beschouwen. Jullie doen wat jullie willen maar ik vind het om te braken. Geen janet die me dat recht zal ontnemen.
Twee vrouwen met elkaar, dat is nog te "pruimen" maar twee mannen? Gewoon walgelijk.
Toevallig kennen wij 2 lesbische vrouwen.
Die zijn onder elkaar bezig over mode, kookprogramma's, sport, een beetje over politiek, en nu & dan over erotiek maar bijna nooit over sex.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be