Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 augustus 2021, 03:41   #15201
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

wakker geworden een half uur geleden en ik kan niet meer slapen. Waarschijnlijk te weinig gezopen op de voetbal gisteren. Dan maar kijken naar de spelen
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 08:02   #15202
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Gij durft met dit weer nog te gaan fietsen?
Ik had een fietszomer gepland, maar met dit weer weet je niet wat te verwachten. Zon schijnt, op de fiets. Een kwartier later kletsnat.
Wel, het was zalig fietsweer, de ganse dag. Het zonnetje scheen, aangename temperatuur en geen druppel regen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 08:52   #15203
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Wel, het was zalig fietsweer, de ganse dag. Het zonnetje scheen, aangename temperatuur en geen druppel regen.
Gisteren mijn accu zo goed als leeg gereden, dus staat nu te chargeren, ik zou ook mijn oude alluminum ros uit de stal kunnen halen natuurlijk, maar iets zegt me dat ik dat niet veel meer ga doen,

nochtans zonde want dat is nog altijd een goed veloke, ge krijgt er nooit van wat hij echt waard is, dus gaat hij niet weg, voor als die andere staat op te laden en voor mee te pakken op het velorek van de auto.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 09:25   #15204
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.976
Standaard

Een draad van mij die uitmondt in fantasieën over massamoord
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 13:38   #15205
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Gij durft met dit weer nog te gaan fietsen?
Ik had een fietszomer gepland, maar met dit weer weet je niet wat te verwachten. Zon schijnt, op de fiets. Een kwartier later kletsnat.
Neem een pedalo
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 14:58   #15206
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Neem een pedalo
een pedalo op pielen, dat zou de max zijn, tegen 40 per uur de vijver over.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 17:44   #15207
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.920
Standaard

Aan die journalisten die de sportmensen ononderbroken opjutten zodat er zijn die er mentaal onderuit gaan.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 18:25   #15208
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
een pedalo op pielen, dat zou de max zijn, tegen 40 per uur de vijver over.
In Vlaanderen neem je de boot, gratis, en je hoeft niet te trappen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 05:16   #15209
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Aan die journalisten die de sportmensen ononderbroken opjutten zodat er zijn die er mentaal onderuit gaan.
Inderdaad, een schande hoe die journalisten eisen dat wereldrecords verbroken worden.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 13:16   #15210
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Er bestaat dus nog iets ergers dan polygamie he, polyamorie.
Het is een doodsteek als een dochter die nog niet pubert flapuit deelt dat ze waarheid, durven of doen met de jongens pubers uit haar buurt speelde.

FATSOENEER UZELF VLAANDEREN
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 13:20   #15211
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Gisteren mijn accu zo goed als leeg gereden, dus staat nu te chargeren, ik zou ook mijn oude alluminum ros uit de stal kunnen halen natuurlijk, maar iets zegt me dat ik dat niet veel meer ga doen,

nochtans zonde want dat is nog altijd een goed veloke, ge krijgt er nooit van wat hij echt waard is, dus gaat hij niet weg, voor als die andere staat op te laden en voor mee te pakken op het velorek van de auto.
Ik kan die "niet gebruikte" gerust ombouwen naar Ebike. 1000W midmotor, of hebt u liever een 10Kw achterwielmotor? Of gaat u het wettelijk houden, en 250W als limiet stellen?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 15:21   #15212
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Het haar van de honden van een tafeltje hier iets verder dat overal rond vliegt.
Ik vermoed dat ze aan de tafel hiernaast ondertussen al ne coupe cheveux chien aan't eten zijn.
Kutbeesten.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 08:30   #15213
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Fietsers waar het tegenwoordig aan toegestaan is zomaar lukraak uit alle mogelijke richtingen komende zich zomaar in (tussen) het verkeer gooien en meestal nog véél praats hebben ook.

Het moet afgeschaft worden dat die zomaar uit een tegengestelde richting het verkeer mogen 'benaderen'.

Back To Basics?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 augustus 2021 om 08:33.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 12:44   #15214
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Fietsers waar het tegenwoordig aan toegestaan is zomaar lukraak uit alle mogelijke richtingen komende zich zomaar in (tussen) het verkeer gooien en meestal nog véél praats hebben ook.

Het moet afgeschaft worden dat die zomaar uit een tegengestelde richting het verkeer mogen 'benaderen'.

Back To Basics?
Een beetje respect voor de zwakke weggebruiker mag wel
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 13:06   #15215
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Fietsers waar het tegenwoordig aan toegestaan is zomaar lukraak uit alle mogelijke richtingen komende zich zomaar in (tussen) het verkeer gooien en meestal nog véél praats hebben ook.

Het moet afgeschaft worden dat die zomaar uit een tegengestelde richting het verkeer mogen 'benaderen'.

Back To Basics?
Ik heb weer een nieuw zadel gekocht (neen ik heb geen ongezond BMI). Dat is bijna een zadel per jaar. Ik laat de 'fietspaden' (kapot gereden opritten) voor wat ze zijn. Vanaf nu fiets ik enkel op de weg ipv op de 'fietspaden', en weiger in de riool te gaan rijden voor de almaar groter wordende tanks die door de fietsstraten komen aangereden. En de eerste automobilist die ambetant doet schuif ik het strottenhoofd over de uitlaat, desnoods tot die er langs de aars terug uitkomt als het kakken blijft duren.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2021, 17:02   #15216
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

De slechte kritieken op de Black Widow film.
BW vond ik het boeiendste personage van de Avengers, en niet alleen moest ze tot op het laatste wachten om een eigen film te krijgen, blijkt dat hij archi-slecht is, in de woke traditie die de laatste jaren de mode is voor fantasy/SF en superhelden producties.

Ik laat de kelk maar voorbijgaan. Als hij ooit op een publiek kanaal op TV uitgezonden wordt zal ik wel eens kijken.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2021, 17:22   #15217
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Er bestaat dus nog iets ergers dan polygamie he, polyamorie.
Het is een doodsteek als een dochter die nog niet pubert flapuit deelt dat ze waarheid, durven of doen met de jongens pubers uit haar buurt speelde.

FATSOENEER UZELF VLAANDEREN
Institutionalisering van scheefpoeperij en groepseks: maak er een seksuele geardheid van

Straks wordt echtscheiding wegens overspel nog afgeschaft wegens discriminatie op grond van seksuele geaardheid.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2021, 19:55   #15218
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
De slechte kritieken op de Black Widow film.
BW vond ik het boeiendste personage van de Avengers, en niet alleen moest ze tot op het laatste wachten om een eigen film te krijgen, blijkt dat hij archi-slecht is, in de woke traditie die de laatste jaren de mode is voor fantasy/SF en superhelden producties.

Ik laat de kelk maar voorbijgaan. Als hij ooit op een publiek kanaal op TV uitgezonden wordt zal ik wel eens kijken.
woke=broke
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2021, 20:29   #15219
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Institutionalisering van scheefpoeperij en groepseks: maak er een seksuele geardheid van

Straks wordt echtscheiding wegens overspel nog afgeschaft wegens discriminatie op grond van seksuele geaardheid.
Ah ja en nog iets: islamitische veelwijverij wordt dan helemaal legaal i.p.v. gewoon gedoogd.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 22:12   #15220
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Ben aan het kijken naar Channel Zero Seizoen 4. De hoofdrolspeelster zit om de haverklap te poepen (zoals Eddie zei). Maar telkens met een grootmoeders bh aan.
Spijtig dat we niet meer aan Elio kunnen vragen of dat in de US de gewoonte is.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be