Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 april 2021, 09:06   #501
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.750
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik wil mijn begrafenis dit jaar geregeld hebben.
Op de brandstapel zoals vroeger is -enigszins- tegen mijn godsdienst. Maar kost enkel een lijkzak, transport en veel, heel veel hout.
Al dat hout is slecht voor de natuur en het milieu.

En waarom zou je zelf je eigen begrafenis willen regelen?
Lijkt mij geen lekker idee, en ben je al zo oud?
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 09:09   #502
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Al dat hout is slecht voor de natuur en het milieu.

En waarom zou je zelf je eigen begrafenis willen regelen?
Lijkt mij geen lekker idee, en ben je al zo oud?
Ik wil de mensen na mij niet opzadelen met kosten maar iets beter nalaten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 09:15   #503
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.750
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik wil de mensen na mij niet opzadelen met kosten maar iets beter nalaten.
Wat de kosten betreft kun je je daar gewoon voor verzekeren, wat de meeste mensen gewoon doen, en ook ik.
Dan moet je alleen nog invullen hoe je het wilt: begraven of branden en welke muziek je gespeeld wilt hebben.

Klaar.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 09:17   #504
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Wat de kosten betreft kun je je daar gewoon voor verzekeren, wat de meeste mensen gewoon doen, en ook ik.
Dan moet je alleen nog invullen hoe je het wilt: begraven of branden en welke muziek je gespeeld wilt hebben.

Klaar.
Verzekeringen doen er alles aan hun kak in te trekken als ze moeten dokken.
Beter dat je dat met een eenmalige kost regelt en er dan je handen van af kunt trekken.
Geen vertrouwen in verzekeringen, banken en overheden. Verre van zelfs. Babylonische hoeren hebben de hele wereld bederft.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 09:34   #505
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.750
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Verzekeringen doen er alles aan hun kak in te trekken als ze moeten dokken.
Beter dat je dat met een eenmalige kost regelt en er dan je handen van af kunt trekken.
Geen vertrouwen in verzekeringen, banken en overheden. Verre van zelfs. Babylonische hoeren hebben de hele wereld bederft.
Wat de verzekeringen betreft kun je daar wel gelijk in, want die moeten toch ook leven.
Maar met de hoeren heeft dat weinig te maken, dat is alleen uit jaloezie zich gecastreerd te hebben en niet meer van de seks te kunnen genieten.
Of in een braaf huwelijk de eigen vrouw al gauw niet meer wil.
Maar vele mannen dan de weg wel weten te vinden waar ze moeten zijn.

Vroeger waren de hoeren heilige tempel dienaressen, met name ook in Babylon.
Liefde, lust en leven.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2021, 10:49   #506
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Wat de verzekeringen betreft kun je daar wel gelijk in, want die moeten toch ook leven.
Maar met de hoeren heeft dat weinig te maken, dat is alleen uit jaloezie zich gecastreerd te hebben en niet meer van de seks te kunnen genieten.
Of in een braaf huwelijk de eigen vrouw al gauw niet meer wil.
Maar vele mannen dan de weg wel weten te vinden waar ze moeten zijn.

Vroeger waren de hoeren heilige tempel dienaressen, met name ook in Babylon.
Liefde, lust en leven.
Romeinen 1:18-32


Toestanden van het heidendom

Want de toorn Gods wordt geopenbaard van den hemel over alle goddeloosheid, en ongerechtigheid der mensen, als die de waarheid in ongerechtigheid ten onder houden.
Overmits hetgeen van God kennelijk is, in hen openbaar is; want God heeft het hun geopenbaard.
Want Zijn onzienlijke dingen worden, van de schepping der wereld aan, uit de schepselen verstaan en doorzien, beide Zijn eeuwige kracht en Goddelijkheid, opdat zij niet te verontschuldigen zouden zijn.
Omdat zij, God kennende, Hem als God niet hebben verheerlijkt of gedankt; maar zijn verijdeld geworden in hun overleggingen en hun onverstandig hart is verduisterd geworden;
Zich uitgevende voor wijzen, zijn zij dwaas geworden;
En hebben de heerlijkheid des onverderfelijken Gods veranderd in de gelijkenis eens beelds van een verderfelijk mens, en van gevogelte, en van viervoetige en kruipende gedierten.
Daarom heeft God hen ook overgegeven in de begeerlijkheden hunner harten tot onreinigheid, om hun lichamen onder elkander te onteren;
Als die de waarheid Gods veranderd hebben in de leugen, en het schepsel geeerd en gediend hebben boven den Schepper, Die te prijzen is in der eeuwigheid, amen.
Daarom heeft God hen overgegeven tot oneerlijke bewegingen; want ook hun vrouwen hebben het natuurlijk gebruik veranderd in het gebruik tegen nature;
En insgelijks ook de mannen, nalatende het natuurlijk gebruik der vrouw, zijn verhit geworden in hun lust tegen elkander, mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende, en de vergelding van hun dwaling, die daartoe behoorde, in zichzelven ontvangende.
En gelijk het hun niet goed gedacht heeft God in erkentenis te houden, zo heeft God hen overgegeven in een verkeerden zin, om te doen dingen, die niet betamen;
Vervuld zijnde met alle ongerechtigheid, hoererij, boosheid, gierigheid, kwaadheid, vol van nijdigheid, moord, twist, bedrog, kwaadaardigheid;
Oorblazers, achterklappers, haters Gods, smaders, hovaardigen, laatdunkenden, vinders van kwade dingen, den ouderen ongehoorzaam;
Onverstandigen, verbondbrekers, zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijken, onbarmhartigen;
Dewelken, daar zij het recht Gods weten, namelijk, dat degenen, die zulke dingen doen, des doods waardig zijn) niet alleen dezelve doen, maar ook mede een welgevallen hebben in degenen, die ze doen.

——
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2021, 08:34   #507
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.750
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Romeinen 1:18-32


Toestanden van het heidendom

Want de toorn Gods wordt geopenbaard van den hemel over alle goddeloosheid, en ongerechtigheid der mensen, als die de waarheid in ongerechtigheid ten onder houden.
Overmits hetgeen van God kennelijk is, in hen openbaar is; want God heeft het hun geopenbaard.
Want Zijn onzienlijke dingen worden, van de schepping der wereld aan, uit de schepselen verstaan en doorzien, beide Zijn eeuwige kracht en Goddelijkheid, opdat zij niet te verontschuldigen zouden zijn.
Omdat zij, God kennende, Hem als God niet hebben verheerlijkt of gedankt; maar zijn verijdeld geworden in hun overleggingen en hun onverstandig hart is verduisterd geworden;
Zich uitgevende voor wijzen, zijn zij dwaas geworden;
En hebben de heerlijkheid des onverderfelijken Gods veranderd in de gelijkenis eens beelds van een verderfelijk mens, en van gevogelte, en van viervoetige en kruipende gedierten.
Daarom heeft God hen ook overgegeven in de begeerlijkheden hunner harten tot onreinigheid, om hun lichamen onder elkander te onteren;
Als die de waarheid Gods veranderd hebben in de leugen, en het schepsel geeerd en gediend hebben boven den Schepper, Die te prijzen is in der eeuwigheid, amen.
Daarom heeft God hen overgegeven tot oneerlijke bewegingen; want ook hun vrouwen hebben het natuurlijk gebruik veranderd in het gebruik tegen nature;
En insgelijks ook de mannen, nalatende het natuurlijk gebruik der vrouw, zijn verhit geworden in hun lust tegen elkander, mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende, en de vergelding van hun dwaling, die daartoe behoorde, in zichzelven ontvangende.
En gelijk het hun niet goed gedacht heeft God in erkentenis te houden, zo heeft God hen overgegeven in een verkeerden zin, om te doen dingen, die niet betamen;
Vervuld zijnde met alle ongerechtigheid, hoererij, boosheid, gierigheid, kwaadheid, vol van nijdigheid, moord, twist, bedrog, kwaadaardigheid;
Oorblazers, achterklappers, haters Gods, smaders, hovaardigen, laatdunkenden, vinders van kwade dingen, den ouderen ongehoorzaam;
Onverstandigen, verbondbrekers, zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijken, onbarmhartigen;
Dewelken, daar zij het recht Gods weten, namelijk, dat degenen, die zulke dingen doen, des doods waardig zijn) niet alleen dezelve doen, maar ook mede een welgevallen hebben in degenen, die ze doen.

——
Oordeelt niet, want met het oordeel waarmee Gij oordeelt zult Gij ook zelf geoordeeld worden.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2021, 18:39   #508
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Oordeelt niet, want met het oordeel waarmee Gij oordeelt zult Gij ook zelf geoordeeld worden.
Openbaring 20:11-15


Het laatste oordeel

En ik zag een groten witten troon, en Dengene, Die daarop zat, van Wiens aangezicht de aarde en de hemel wegvloden, en geen plaats is voor die gevonden.
En ik zag de doden, klein en groot, staande voor God; en de boeken werden geopend; en een ander boek werd geopend, dat des levens is; en de doden werden geoordeeld uit hetgeen in de boeken geschreven was, naar hun werken.
En de zee gaf de doden, die in haar waren; en de dood en de hel gaven de doden, die in hen waren; en zij werden geoordeeld, een iegelijk naar hun werken.
En de dood en de hel werden geworpen in den poel des vuurs; dit is de tweede dood.
En zo iemand niet gevonden werd geschreven in het boek des levens, die werd geworpen in den poel des vuurs.

Openbaring 21:1-8


De nieuwe hemel en de nieuwe aarde

En ik zag een nieuwen hemel en een nieuwe aarde; want de eerste hemel, en de eerste aarde was voorbijgegaan, en de zee was niet meer.
En ik, Johannes, zag de heilige stad, het nieuwe Jeruzalem, nederdalende van God uit den hemel, toebereid als een bruid, die voor haar man versierd is.
En ik hoorde een grote stem uit den hemel, zeggende: Ziet, de tabernakel Gods is bij de mensen, en Hij zal bij hen wonen, en zij zullen Zijn volk zijn, en God Zelf zal bij hen en hun God zijn.
En God zal alle tranen van hun ogen afwissen; en de dood zal niet meer zijn; noch rouw, noch gekrijt, noch moeite zal meer zijn; want de eerste dingen zijn weggegaan.
En Die op den troon zat, zeide: Ziet, Ik maak alle dingen nieuw. En Hij zeide tot mij: Schrijf, want deze woorden zijn waarachtig en getrouw.
En Hij sprak tot mij: Het is geschied. Ik ben de Alfa en de Omega, het Begin en het Einde. Ik zal den dorstige geven uit de fontein van het water des levens voor niet.
Die overwint, zal alles beerven; en Ik zal hem een God zijn, en hij zal Mij een zoon zijn.
Maar den vreesachtigen, en ongelovigen, en gruwelijken, en doodslagers, en hoereerders, en tovenaars, en afgodendienaars, en al den leugenaars, is hun deel in den poel, die daar brandt van vuur en sulfer; hetwelk is de tweede dood.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 17 april 2021 om 18:42.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2021, 09:19   #509
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.750
Standaard

De nieuwe hemel en de nieuwe aarde zij in mijn nieuwe Bijbel met mijn atoomtheorie te vinden.

De nieuwe Hemel is je eigen innerlijk in denken en gevoelsleven en voorstellingen, zoals de herinnering en de droom en ook de fantasie en de kunst.

En de hogere hemel der goden is in de microkosmos te vinden.

De nieuwe aarde, of die er nog komt is afwachten of de mensheid zich wil bekeren en zal in de toekomst tot een ruimteschip worden omgebouwd.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 21:32   #510
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.951
Standaard

Isaiah 45:23 I have sworn by myself, the word is gone out of my mouth in righteousness, and shall not return, That unto me every knee shall bow, every tongue shall swear.

Romans 14:11 For it is written, As I live, saith the Lord, every knee shall bow to me, and every tongue shall confess to God.

Revelation 22-1 And he shewed me a pure river of water of life, clear as crystal, proceeding out of the throne of God and of the Lamb. 2 In the midst of the street of it, and on either side of the river, was there the tree of life, which bare twelve manner of fruits, and yielded her fruit every month: and the leaves of the tree were for the healing of the nations. 3 And there shall be no more curse: but the throne of God and of the Lamb shall be in it; and his servants shall serve him: 4 And they shall see his face; and his name shall be in their foreheads. 5 And there shall be no night there; and they need no candle, neither light of the sun; for the Lord God giveth them light: and they shall reign for ever and ever.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2021, 09:21   #511
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.750
Standaard

Nu, als die God van jou zo almachtig en wonderbaarlijk is, dan laat Hem naar de aarde komen om te bewijzen dat Hij een mens uit stof kan maken.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2021, 09:29   #512
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Nu, als die God van jou zo almachtig en wonderbaarlijk is, dan laat Hem naar de aarde komen om te bewijzen dat Hij een mens uit stof kan maken.
Harrie, ik ga vaak op de knietjes met gevouwen handen en gebogen hoofd met de vraag deze beker aan ons voorbij te laten gaan.
Maar we moeten door de weeën. Alleen haat ik onze sterfelijkheid meer dan ooit in het hele proces. Voor jezelf is minder erg dan als het een dierbare overkomt.


Hebrews 9:27 And as it is appointed unto men once to die, but after this the judgment:

2 Timothy 1:7 For God hath not given us the spirit of fear; but of power, and of love, and of a sound mind.

Dat je minder bang bent, maakt het niet minder pijnlijk.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2021, 09:53   #513
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.750
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Harrie, ik ga vaak op de knietjes met gevouwen handen en gebogen hoofd met de vraag deze beker aan ons voorbij te laten gaan.
Dat was lang geleden en denk je nu op de plaats van Jezus te zijn?
En dan nog voor iedereen te kunnen bidden?
En als je de Bijbel zou kennen zou je ook het antwoord weten dat Gods Wil moet geschieden.
Citaat:
Maar we moeten door de weeën.
Een man kent geen weeën, wel de vrouw ter geboorte van een kind.
En het is dan ook de vrouw die aan het kruis hangt, niet de man.
Citaat:
Alleen haat ik onze sterfelijkheid meer dan ooit in het hele proces. Voor jezelf is minder erg dan als het een dierbare overkomt.
En die is die dierbare?
Al gestorven of nog in leven?
Citaat:


Hebrews 9:27 And as it is appointed unto men once to die, but after this the judgment:

2 Timothy 1:7 For God hath not given us the spirit of fear; but of power, and of love, and of a sound mind.
In het nederlands graag.
Citaat:
Dat je minder bang bent, maakt het niet minder pijnlijk.
Is het dus lichamelijk?
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2021, 10:00   #514
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Dat was lang geleden en denk je nu op de plaats van Jezus te zijn?
En dan nog voor iedereen te kunnen bidden?
En als je de Bijbel zou kennen zou je ook het antwoord weten dat Gods Wil moet geschieden.
Een man kent geen weeën, wel de vrouw ter geboorte van een kind.
En het is dan ook de vrouw die aan het kruis hangt, niet de man.
En die is die dierbare?
Al gestorven of nog in leven?
In het nederlands graag.
Is het dus lichamelijk?
Lees Openbaringen 9.

God weet wel voor wie ik het uiteindelijk vraag
Neen ik heb de deugd gehad dat leed van verlies nog bespaard te zijn. Loof God den Heer daarvoor. Maar als ik het elders waarneem schiet er een pijn door mijn lijf die me de ernst van de dood benadrukt. We zijn daar zo machteloos in.
And I hate it. Daarom zou het ons misschien goed doen allemaal collectief ons hoofd en knie te buigen om Hem terug op ons af te roepen.
Liefde is de enige waarheid.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2021, 14:56   #515
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.951
Standaard

Luistert nu eens een half uur naar die mens: https://m.youtube.com/watch?v=SpvaEHxTbeQ

Daarbij is alles gezegd.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 22 april 2021 om 14:57.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2021, 09:15   #516
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.750
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Lees Openbaringen 9.

God weet wel voor wie ik het uiteindelijk vraag
De microgoden weten alles, nog voor je het vraagt.
Maar of je vraag wordt ingewilligd, dat is zeer twijfelachtig, want de Goden weten veel meer en veel beter dan jij wat er gebeuren moet.
Maar als je vraagt wat ook zij al wilden, dan zit je goed.
Citaat:
Neen ik heb de deugd gehad dat leed van verlies nog bespaard te zijn. Loof God den Heer daarvoor. Maar als ik het elders waarneem schiet er een pijn door mijn lijf die me de ernst van de dood benadrukt. We zijn daar zo machteloos in.
De dood is geen probleem, want die is niks en bestaat ook niet werkelijk.
Wel om de dood van anderen te kunnen lijden, zoals je zelf al zei.
Of eigen leven te moeten verliezen.
Maar het lijden is noodzakelijk als prijs van het geluk.
Citaat:
And I hate it. Daarom zou het ons misschien goed doen allemaal collectief ons hoofd en knie te buigen om Hem terug op ons af te roepen.
Liefde is de enige waarheid.
Liefde is niet de enige waarheid en ook niet het hoogste, maar de heilige geest van het denken en begrijpen.

Ook de dieren weten wat liefde is, maar de mens onderscheidt zich daarvan doordat deze kan denken en begrijpen.

En dat is de heilige geest van mijn nieuwe Bijbel.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 20:34   #517
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.951
Standaard

Ik haat de dood
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 22:36   #518
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik haat de dood
Waarom?
Weggesmeten energie me dunkt.
Het is net zoals nog niet geboren zijn.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 22:48   #519
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Waarom?
Weggesmeten energie me dunkt.
Het is net zoals nog niet geboren zijn.
Er zijn tijden geweest waar de dood me een verlossing leek. Nu brengt ze leed, teleurstelling en komt ze altijd te vroeg.

Wij kunnen van deze planeet best iets moois maken. En als ge dan net wat rondom u verzameld hebt waar ge u geborgen en thuis voelt, dan komt de dood ons verzamelen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2021, 09:33   #520
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.750
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik haat de dood
Waarom? De dood heeft jou lief?
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be