Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 augustus 2021, 11:04   #3061
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard


Kinderen hebben de truc al lang door om positief te testen en vakantie te krijgen.

Ze drinken limonades en cola voor de test.

Geven ze ook gratis aan kinderen in testcentrums he?

Vind het artikel eventjes niet maar komt nog wel.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2021, 18:22   #3062
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Fauci’s genocide: ‘Amerikaanse coronapatiënten stierven massaal door vergiftiging met remdesivir’
in Buitenland 1 augustus 2021 14:30 31 Reacties



Toen artsen in New York coronapatiënten behandelden, zagen ze tot hun verbazing dat er binnen drie tot vijf dagen acuut nierfalen optrad. Ze gingen ervan uit dat het virus de nieren aanviel. “Ik wist meteen al dat dat niet het geval was,” zei dr. Bryan Ardis, directeur van ArdisLabs.com, tijdens de 63e zitting van de coronacommissie onder leiding van advocaat Reiner Fuellmich.

Hij besloot te onderzoeken waar de artsen coronapatiënten mee behandelden. Hij kwam tot de ontdekking dat dr. Anthony Fauci ziekenhuizen had opgedragen om ze te behandelen met remdesivir, een antiviraal middel ontwikkeld door farmareus Gilead.

Het was de enige behandeling die Amerikaanse ziekenhuizen mochten toepassen, zei Ardis. Er werd nadrukkelijk bijgezegd dat ze geen hydroxychloroquine of chloroquine mochten gebruiken omdat dat gevaarlijk zou zijn.

Wist Anthony Fauci dat remdesivir dodelijk is? Wees daar maar zeker van
Fauci verwees naar twee studies die zouden aantonen dat het middel werkt. De eerste studie had betrekking op vier experimentele medicijnen die in 2018 werden ingezet tegen ebola.

Het ging daarbij onder andere om remdesivir en een middel van het Amerikaanse nationale gezondheidsinstituut NIH. Na zes maanden onderzoek bleek remdesivir het dodelijkst te zijn. Sterker nog: het werd teruggetrokken omdat het zo dodelijk was. Ook het experimentele middel van het NIH werd teruggetrokken.

“Wist Anthony Fauci dat remdesivir dodelijk is? Wees daar maar zeker van,” zei Ardis.

In welk land vielen de meeste doden? Amerika. Wil je weten waarom? Ze zijn allemaal vergiftigd met remdesivir
De tweede studie werd gefinancierd door Gilead, de fabrikant van remdesivir. Van de 53 proefpersonen met corona kreeg 22 procent last van de volgende bijwerkingen: multiorgaanfalen, acuut nierfalen, septische shock en hypotensie. De behandeling van acht procent van de proefpersonen moest worden gestaakt omdat hun organen begonnen uit te vallen, aldus dr. Ardis.

De coronapatiënten in New York werden dus vergiftigd met remdesivir en dr. Fauci wist dat het middel dodelijk is. “Het is walgelijk. Amerika was het enige land dat tussen januari 2020 en oktober 2020 alle coronapatiënten behandelde met remdesivir, en in welk land vielen de meeste doden? Amerika. Wil je weten waarom? Ze zijn allemaal vergiftigd met remdesivir.”

“Ik noem het Fauci’s genocide,” zei Ardis.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2021, 12:32   #3063
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Ontslagen vaccin-kritische wetenschapper blijkt nu gelijk te hebben in debat met vaccinoloog Pierre Van Damme
door Tom Lallemand 29 juli, 2021 20:53

PAL NWS
MIJN ACCOUNT
Ontslagen vaccin-kritische wetenschapper blijkt nu gelijk te hebben in debat met vaccinoloog Pierre Van Damme
door Tom Lallemand 29 juli, 2021 20:53
Sam Brokken en Pierre Van Damme. Foto De Zevende Dag.
Sam Brokken en Pierre Van Damme. Foto De Zevende Dag.

16.2k
DEELACTIES
Het debat zorgde destijds voor heel wat ophef, omdat critici vonden dat VRT geen podium had mogen geven aan wetenschappers die kritisch zijn voor het coronavaccin. Nu blijken de critici in dat controversiële debat in De Zevende Dag gelijk te hebben. Vaccinoloog Pierre Van Damme, die aan de andere kant van de tafel zat, zat fout.

Op 14 februari 2021 vond in VRT-actualiteitsprogramma De Zevende Dag een debat plaats over de vaccinatiestrategie, waarbij ook enkele kritische stemmen zoals onderzoekshoofd Volksgezondheid Sam Brokken werden uitgenodigd. Brokken werd na het debat weggezet als antivaxxer en werd enkele weken later ontslagen door hogeschool PXL.

De onderzoeker en lector gezondheidswetenschappen stelde aan tafel het nut van vaccins voor niet-ouderen in vraag, aangezien zij zelden ernstig ziek worden van het coronavirus en aangezien er geen bewijs is dat vaccins transmissie van het virus op andere mensen zou verhinderen. “Vaccins op zich beschermen de persoon zelf, maar er is geen bewijs dat ze het niet meer kunnen doorgeven aan anderen. Dus het verhaal van beschermen van anderen en solidariteit gaat niet op.”

Vaccinoloog Pierre Van Damme reageerde op Sam Brokken door te zeggen dat hij een aantal zaken ‘serieus moest rechtzetten’, waarna hij stelde dat er wel degelijk bewijs is voor het feit dat vaccins beschermen tegen transmissie van het virus. “U zegt dat er geen bewijs is voor het beschermen naar transmissie, maar ondertussen is dat bewijs er wel”, aldus Van Damme. “Twaalf dagen na vaccinatie ben je niet meer besmettelijk.”

Nu blijkt echter dat gevaccineerden wel degelijk nog besmettelijk zijn en het virus nog gewoon kunnen doorgeven en dat de ontslagen Sam Brokken dus gelijk had in het debat. Dat is ook heel wat mensen op sociale media niet ontgaan. “Duidelijk wat Van Damme zegt (16/2, op 10:40). Hij zat dus fout. En hij zegt nu iets anders. Sam Brokken sprak hem tegen, maar die werd ontslagen. Gevaccineerd en belogen”, klinkt het onder meer.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2021, 12:35   #3064
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Liegen en bedriegen.

Told you
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2021, 12:41   #3065
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Ik denk dat er iets ergs gaat gebeuren.
Miljoenen body bag's op verzending.
Nu bezig.

https://m.youtube.com/watch?v=qIgyd5EEFLs&feature=share

body bags being shipped out of a warehouse where the going

Duidelijk iets heel groots in voorbereiding.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 2 augustus 2021 om 12:51.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2021, 13:14   #3066
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Als men kijkt naar de suppliers van body bags of cadaver bags zie je bijna bij alles staan.....uitverkocht!

Kijk zelf.
https://www.mortuarysuppliesusa.com/...ions/body-bags
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2021, 21:43   #3067
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Amerikaanse gezondheidsautoriteit CDC: 11.940 doden, 618.648 gewonden en 1.175 ongeboren baby’s overleden na COVID-19 injecties
augustus 2, 2021818 1

Volgens de meest recente statistieken die afgelopen vrijdag door de CDC zijn vrijgegeven, heeft hun Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) nu twee keer zoveel Amerikaanse sterfgevallen geregistreerd na de niet-FDA goedgekeurde experimentele COVID-19 injecties in de afgelopen 8 maanden, dan sterfgevallen die zijn geregistreerd na ALLE door de FDA goedgekeurde vaccins in de afgelopen 30 jaar, bericht Medicalkidnap.com.
Ondanks deze door de Amerikaanse regering CDC geverifieerde feiten van de betreffende experimentele COVID-19 injecties, blijft men ze niet alleen toedienen, maar dringt men er nu ook op aan om ze verplicht te stellen als een vereiste voor tewerkstelling in zowel de overheids- als de particuliere sector.

En tot nu toe lijkt het erop dat de meerderheid van het Amerikaanse publiek bereid is om mee te doen aan wat alleen maar kan worden bestempeld als massale genocide.

Zoals reeds vorige week werd vermeld, is Israël nu van plan een derde injectie met de Pfizer injecties te geven aan diegenen die al twee keer zijn geïnjecteerd en het overleefd hebben, waarbij eerst de senioren aan de beurt komen, en we kunnen binnenkort zeker dezelfde uitrol ook hier in de VS verwachten.

De 30 juli datagegevens in VAERS, waarvan iedereen erkent dat het niet de volledige gegevens zijn van sterfgevallen en verwondingen na COVID-19 injecties, onthult 11.940 sterfgevallen en 618.648 verwondingen onder 518.770 gevallen, waaronder 12.808 blijvende handicaps, 65.272 bezoeken aan de spoedeisende hulp, 40.873 ziekenhuisopnames, en 11.198 levensbedreigende verwondingen.


Er zijn ook 1.175 voortijdige sterfgevallen van ongeboren kinderen na COVID-19 injecties bij zwangere vrouwen. (Bron.)

Dit moet wel de meest gecensureerde informatie zijn in de V.S. op dit ogenblik, ook al is ze gebaseerd op de eigen gegevens en het eigen rapporteringssysteem van de Amerikaanse regering

Wanneer men het CDC met deze statistieken confronteert, antwoordt het dat deze rapporten geen oorzakelijk verband aantonen. Zij willen iedereen doen geloven dat al deze sterfgevallen en verwondingen na de COVID-19 injecties gewoon “toevalligheden” zijn.

“Meldingen van ongewenste voorvallen aan VAERS na vaccinatie, inclusief sterfgevallen, betekenen niet noodzakelijk dat een vaccin een gezondheidsprobleem heeft veroorzaakt. Een onderzoek van de beschikbare klinische informatie, met inbegrip van overlijdensakten, autopsie, en medische dossiers, heeft geen oorzakelijk verband aangetoond met COVID-19 vaccins.” (Bron.)

Echter, als u zoekt naar sterfgevallen als gevolg van alle door de FDA goedgekeurde vaccins gedurende de 30 jaar voorafgaand aan de noodtoestemming voor het gebruik van de COVID-19 injecties, zult u zien dat er nu ongeveer twee keer zoveel sterfgevallen zijn als gevolg van de COVID-19 injecties in vergelijking met sterfgevallen als gevolg van ALLE vaccins gedurende de afgelopen 30 JAAR.



Reken maar uit mensen. Controleer de feiten van de CDC gegevens.

De COVID-19 injecties kregen in begin december 2020 voor het eerst toestemming voor noodgebruik. Dus de geregistreerde sterfgevallen op 23 juli 2021 na deze injecties is 11.940, in minder dan 8 maanden.

Maar laten we het afronden op 8 maanden, wat zou neerkomen op een gemiddelde van 1.492 sterfgevallen per maand.

Van 1/1/1991 tot 11/10/2020 waren er 6.068 sterfgevallen in 359 maanden, wat neerkomt op een gemiddelde van 17 sterfgevallen per maand na door de FDA goedgekeurde vaccins.

Dat is een toename van 8676% van het aantal geregistreerde sterfgevallen na de COVID-19 injecties, vergeleken met sterfgevallen na alle eerdere door de FDA goedgekeurde vaccins.

Onderbeenamputatie "dankzij" COVID-19 'vaccin'
Wat zijn de statistische kansen dat dit allemaal “toevalligheden” zijn?

Vrijwel NUL. De CDC liegt tegen u. Zij dienen de farmaceutische bedrijven, niet het Amerikaanse volk, en hoe eerder u dat doorheeft, hoe beter, want uw leven staat op het spel, en uw leven is betekenisloos voor hen


U kan dit hier nalezen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2021, 00:09   #3068
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Facebook in trouble.
Fact-check Gefinancierd door..

https://www.facebook.com/10000471903...07000/?app=fbl
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2021, 00:10   #3069
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Facebook in trouble.
Fact-check Gefinancierd door..

https://www.facebook.com/10000471903...07000/?app=fbl

Told you
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2021, 05:42   #3070
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Told you
https://m.youtube.com/watch?v=lX8rH_BAUlk&pp=sAQA
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2021, 06:13   #3071
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.624
Standaard

***Note to whom it might concern:***

Aandachtzoekende anti-faxxters zouden een spuitje moeten krijgen.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 3 augustus 2021 om 06:34.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2021, 06:33   #3072
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Proefkonijnen
Op de vraag van Peters of er grafeenoxide in de coronavaccins zit, antwoordde ze onomwonden: “100 procent, het is onweerlegbaar.”

Kingston vermoedt dat dit ingrediënt niet genoemd wordt in de patenten van de vaccins omdat het giftig is voor mensen en ook omdat het je letterlijk kan aansluiten op het internet. “Ze kijken hoeveel ze in mensen kunnen spuiten voordat ze sterven. Wij zijn de proefkonijnen.”

Als ze worden geactiveerd, kan er schade en sterfte optreden
De ex-Pfizer-medewerker legde uit dat grafeen elektriciteit kan geleiden. Als grafeen een positieve lading heeft, vernietigt het alles waar het mee in contact komt. Op dit moment zijn de deeltjes neutraal geladen. Als ze worden geactiveerd door middel van een elektromagnetisch veld, kan er schade en sterfte optreden. Dat hangt af van de hoeveelheid nanodeeltjes die in het lichaam zitten en waar ze zich precies bevinden, aldus Kingston.

Toen ze de informatie las, moest ze heel hard huilen. “Ik wist niet dat een vrouw zo hard kon huilen.”

Dit zijn biowapens. Het is een geplande genocide.”


https://www.artsenvoorvrijheid.be/bl...-wat-het-doet/
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2021, 22:58   #3073
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

20.595 DODEN 1,9 miljoen gewonden (50% ernstig) gemeld in de EU-databank van bijwerkingen van COVID-19 injecties
augustus 3, 2021461 1

Ik bespaar u de lange lijst.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 3 augustus 2021 om 23:02.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 16:14   #3074
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
20.595 DODEN 1,9 miljoen gewonden (50% ernstig) gemeld in de EU-databank van bijwerkingen van COVID-19 injecties
augustus 3, 2021461 1

Ik bespaar u de lange lijst.
lol, dit is zo onnozel dat het pijn doet aan de ogen.
als iemand.de echte.cijfers kent (doden met causalteit door Vaccins, getal wellicht tussen 100 en 200 ergens voor de EU) gelieve dit dan aub eens te posten.

ik zit op een trage roaming.connectie en kan het niet opzoeken op mijn huidige locatie.
Dubbel gevaccineerd zijn heeft zijn voordelen, zoals een strand nabij een azuurblauwe zee bij 28 graden celcius.

Laatst gewijzigd door parcifal : 4 augustus 2021 om 16:15.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 16:30   #3075
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
lol, dit is zo onnozel dat het pijn doet aan de ogen.
als iemand.de echte.cijfers kent (doden met causalteit door Vaccins, getal wellicht tussen 100 en 200 ergens voor de EU) gelieve dit dan aub eens te posten.
Als je op dezelfde manier covid doden gaat berekenen kom je ook een veel kleiner aantal uit, het is maar hoe je die wil tellen.

Hoe dan ook gaan we de zware vaccin bijwerkingen maar weten als we een paar jaar verder zijn en de statistieken hebben.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 18:47   #3076
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dubbel gevaccineerd zijn heeft zijn voordelen, zoals een strand nabij een azuurblauwe zee bij 28 graden celcius.
Hopelijk niet in Martinique...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 20:58   #3077
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Bijna de helft van de recente Britse coronadoden was gevaccineerd. Maar er is niets om je zorgen over te maken, want dat betekent dat ze werken, aldus The Wall Street Journal.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 21:05   #3078
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.441
Standaard

Dat was een erg goeie.
Rot gelachen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 21:45   #3079
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hopelijk niet in Martinique...
Ha nee, Montenegro
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 22:03   #3080
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Bijna de helft van de recente Britse coronadoden was gevaccineerd. Maar er is niets om je zorgen over te maken, want dat betekent dat ze werken, aldus The Wall Street Journal.




een bron ga ik niet vragen, want elke keer dat ik dat vraag slaag je er toch niet in die te geven
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be