Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 februari 2018, 15:15   #1
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard aanranding na fuif in Neerpelt

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/02...f-in-neerpelt/
Citaat:
De lokale politie van de zone HANO (Hamont-Achel-Neerpelt-Overpelt) is op zoek naar getuigen of mensen die iets gezien hebben van feiten van aanranding van een zeventienjarig meisje in Neerpelt.

Vorige zondag, op 28 januari, verliet het meisje de parochiezaal in Sint-Huibrechts-Lille (Neerpelt), waar een fuif, de Liller Giganacht 2018, plaatsvond. Buiten aan de zaal werd ze door een groepje van vijf jongemannen benaderd en lastig gevallen. Uiteindelijk werd bij de politie aangifte gedaan van aanranding van de eerbaarheid met geweld. Dat is vandaag bevestigd door het parket van Limburg.
Het cijfer 5... duikt dikwijls op vind ik, ofwel 7.
Verwijst naar de 5 zuilen vd Islam (http://www.risallah.com/islam/#zuilen). Weten we meteen waar de daders te zoeken...
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2018, 15:35   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Ik ga mijn schoonmoeder vermoorden. En bij het lijk een briefje leggen met de boodschap: "Wij waren met vijven om haar om zeep te helpen".
De perfecte moord.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2018, 15:48   #3
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ga mijn schoonmoeder vermoorden. En bij het lijk een briefje leggen met de boodschap: "Wij waren met vijven om haar om zeep te helpen".
De perfecte moord.
Dat telt niet, alleen als uw schoonmoeder dat kan getuigen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be