Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 november 2020, 16:53   #141
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Als je wat van die landen wenst te zien, ga dan waar er geen toeristen zijn, én hang 'de toerist' niet uit.
Ik denk dat je daar best weg blijft, ik heb daar in de tijd zo een soort rugzaktoeristen gezien die de namen in volle ornaat met rugzak en alle benodigdheden om te kamperen, die jongens waren blij dat als ze uit de bus waren nog een broek en t-shirt aanhadden. Echt wel.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2020, 19:05   #142
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laatst nog eens geweest ja of was dat in Antwerpen?
Antwerpen?

__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 17 november 2020 om 19:29.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2020, 15:21   #143
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Het zou anders uitdraaien in onze schuilplaats.
Na Nadia haar stunt zou naar Ketama rijden overeenkomen met zelfmoord, hoeveel steun we er ook zouden krijgen van de plaatselijke clanleden er zou zeer zeker een massale schietpartij uitgebroken zijn, dus Nadia en ik waren op de vlucht een nieuwe ervaring die haar duidelijk opwond haar donkerbruine ogen glansden weer van opwinding. Maar ik dwaal af er werd voor ons een schuilplaats gevonden in een boerderij ergens opzij Bab Taza. die boer daar was een zeer gelovig man en dus een kamer betrekken met Nadia samen zat er tot Nadia haar ontsteltenis niet in, protesteren had geen zin die man hadtrouwens drie maagdelijke dochters en hij vreesde dus echt dat ze kostbaarheid zouden verliezen als Nadia bij mij blijf tijdens de nacht, echt waar.
We moesten die Mercedes verstopt krijgen in een schuur onder een hoop gedroogde wietplanten die daar lagen in afwachting dat iemand hem kwam ophalen om hem te dumpen dat betekende die wagen ergens in een ravijn duwen, terwijl we de hasj uit de wagen haalden deed Nadia even teken, "Kom even kijken" zei ze, achteraan de wagen vonden we een achttal kogelgaten." In Nederland of zo zullen enkele dealers raar opkijken als ze platgeslagen kogels in hun hasj vinden" dacht ik. Die politie had dus ons vuur beantwoord.
De wagen was verborgen en Nadia had zich bij de vrouwen moeten voegen die zich in een apart vertrek ophielden, ik rook de couscous en voelde de honger, maar vooral ik was de eerste maal echt van Nadia gescheiden, Nadia was niet alleen mijn vurige minnares maar ook mijn tolk, hoewel er velen Frans spraken of zeker verstondenin het Rif was het buiten de stadjes en vooral op de talloze boerderijen toch wel eerder raar dat er Frans verstaan werd. De taal werd op school nog steeds aangeleerd maar hoeveel boerekinderen gingen in die tijd in Marokko naar school.
Er werd mij en nonkel "stoned is niet stoned genoeg" een kamer boven de geitenstal aangewezen. Door de gevaarlijk brede spleten in de vloer kon ik beneden in de stal de bok zien staan, en daar lagen we dan nonkel" knetterstoned" , ik en onderons die mekkerende bok, liet de nonkel ne flinke scheet draaide zich om en begon te ronken alsof zijn leven er van afhing. Er hing daar een geur in die kamer die niet te harden was. Ik lag maar wat te sluimeren toen ik een een stem zachtjes mijn naam hoorde fluisteren: "Hoomer, Hoomer, Hoomer" ik verstarde het was zeer zeker niet de stem van Nadia, ik dacht; "Dat kan hier niet waar zijn"
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2020, 15:22   #144
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Yes
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2020, 15:30   #145
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Twee mannen in gesprek over reizen naar Marokko en andere moslim landen: merkte er iemand op "Mij krijgen ze daar niet naartoe hoor, véél geld gaan uitgeven om die nog meer te gaan verrijken daar en er dan nog gaan tussen lopen"; de eerste man zijn reactie daar op was: U gaat géén last hebben om er tussen te lopen hoor want de meesten zitten toch al hier in ons land, in de EU.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 20 november 2020 om 15:31.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2020, 17:56   #146
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Het zou anders uitdraaien in onze schuilplaats.
Na Nadia haar stunt zou naar Ketama rijden overeenkomen met zelfmoord, hoeveel steun we er ook zouden krijgen van de plaatselijke clanleden er zou zeer zeker een massale schietpartij uitgebroken zijn, dus Nadia en ik waren op de vlucht een nieuwe ervaring die haar duidelijk opwond haar donkerbruine ogen glansden weer van opwinding. Maar ik dwaal af er werd voor ons een schuilplaats gevonden in een boerderij ergens opzij Bab Taza. die boer daar was een zeer gelovig man en dus een kamer betrekken met Nadia samen zat er tot Nadia haar ontsteltenis niet in, protesteren had geen zin die man hadtrouwens drie maagdelijke dochters en hij vreesde dus echt dat ze kostbaarheid zouden verliezen als Nadia bij mij blijf tijdens de nacht, echt waar.
We moesten die Mercedes verstopt krijgen in een schuur onder een hoop gedroogde wietplanten die daar lagen in afwachting dat iemand hem kwam ophalen om hem te dumpen dat betekende die wagen ergens in een ravijn duwen, terwijl we de hasj uit de wagen haalden deed Nadia even teken, "Kom even kijken" zei ze, achteraan de wagen vonden we een achttal kogelgaten." In Nederland of zo zullen enkele dealers raar opkijken als ze platgeslagen kogels in hun hasj vinden" dacht ik. Die politie had dus ons vuur beantwoord.
De wagen was verborgen en Nadia had zich bij de vrouwen moeten voegen die zich in een apart vertrek ophielden, ik rook de couscous en voelde de honger, maar vooral ik was de eerste maal echt van Nadia gescheiden, Nadia was niet alleen mijn vurige minnares maar ook mijn tolk, hoewel er velen Frans spraken of zeker verstondenin het Rif was het buiten de stadjes en vooral op de talloze boerderijen toch wel eerder raar dat er Frans verstaan werd. De taal werd op school nog steeds aangeleerd maar hoeveel boerekinderen gingen in die tijd in Marokko naar school.
Er werd mij en nonkel "stoned is niet stoned genoeg" een kamer boven de geitenstal aangewezen. Door de gevaarlijk brede spleten in de vloer kon ik beneden in de stal de bok zien staan, en daar lagen we dan nonkel" knetterstoned" , ik en onderons die mekkerende bok, liet de nonkel ne flinke scheet draaide zich om en begon te ronken alsof zijn leven er van afhing. Er hing daar een geur in die kamer die niet te harden was. Ik lag maar wat te sluimeren toen ik een een stem zachtjes mijn naam hoorde fluisteren: "Hoomer, Hoomer, Hoomer" ik verstarde het was zeer zeker niet de stem van Nadia, ik dacht; "Dat kan hier niet waar zijn"
Morgen meer

Op deze baan (de strip) speelt heel het verhaal zich af.

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Ketama tot Chefchaouen.png
Bekeken: 33
Grootte:  197,5 KB
ID: 113378
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 20 november 2020 om 18:02.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2020, 18:06   #147
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Iemand er al geweest ?
Neen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be