Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 december 2018, 13:56   #41
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Een fils ?* papa als burgemeester en wie trouwt zal dat bij moeke Mieke doen. Tof voor de Gentenaars.
Zou voor mij reden genoeg zijn om mijn trouw 6 jaar uit te stellen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2018, 21:00   #42
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Mathias is verduiveld goed bezig. Men mag niet vergeten wat voor een partij de (o)VLD is. Dat is trekken en duwen en wagen. The man scores. Daar mag je zeker van zijn. Blauwe burgemeester in Gent. Dat telt. Progressieve liberalen en Gent dat is een goed huwelijk. Ik zie hem nog groene stemmen weghalen in 2024, mark my words.
"Hij is goed bezig."

Waaraan zien we dat?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2018, 21:02   #43
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Steben?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De Clercq heeft nochtans voor de verkiezingen beloofd dat met hem aan de top het circulatieplan zou gewijzigd, bijgestuurd, veranderd... zou worden. Op zijn minst twee knips zouden weer geopend worden.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 17:41   #44
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Joepie, er komt ook een schepen met een hoofddoek... (bron : DM)

Groen natuurlijk. Hoe zat dat ook al weer met die breekpunten ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 17:46   #45
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Joepie, er komt ook een schepen met een hoofddoek... (bron : DM)

Groen natuurlijk. Hoe zat dat ook al weer met die breekpunten ?
Bram Van Braeckevelt en Hafsa El-Bazioui worden de laatste Groen-schepenen in Gent


Een 'ouder' artikel leerde dan weer: 2 juli 2018 - Hoofddoek in Gent: Open Vld voelt zich gepakt door Groen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 december 2018 om 17:49.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 17:49   #46
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Joepie, er komt ook een schepen met een hoofddoek... (bron : DM)

Groen natuurlijk. Hoe zat dat ook al weer met die breekpunten ?
van religieuze waanzin een breekpunt maken, illustreert de aftakeling van de Westerse beschaving.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 20:29   #47
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Het blijft een spannende wedstrijd, met de drie deelnemers die om beurten een zware val meemaken, om de ultieme moslimpartij te kunnen zijn: tsjeven, sossen en groensels.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 20:35   #48
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
van religieuze waanzin een breekpunt maken, illustreert de aftakeling van de Westerse beschaving.
Men laat ze maar verder en verder infiltreren op alle mogelijke postjes- en diensten.

Of dat een goede zaak is zal de toekomst uitwijzen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 december 2018 om 20:35.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 21:11   #49
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Men laat ze maar verder en verder infiltreren op alle mogelijke postjes- en diensten.

Of dat een goede zaak is zal de toekomst uitwijzen?
hoe een klein straatje naast Sint Niklaaskerk "klein Turkije" kan evolueren en gans Gans Gent nu "klein Turkije" is geworden.

Waar Gent zelfs de grootse moskee van België willen zetten met de steun van de Grijze wolven en Moslimbroeder Erdogan................

Als concurrentie strijd tegen de Marokkanen in Brussel............
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 15 december 2018 om 21:13.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 21:25   #50
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
hoe een klein straatje naast Sint Niklaaskerk "klein Turkije" kan evolueren en gans Gans Gent nu "klein Turkije" is geworden.

Waar Gent zelfs de grootse moskee van België willen zetten met de steun van de Grijze wolven en Moslimbroeder Erdogan................

Als concurrentie strijd tegen de Marokkanen in Brussel............
Jaren geleden dat ik nog in Gent geweest ben.

Vroeger eens geweest, het Gravensteen bezocht toen die vriendelijke harpspeler er nog in een hoekje zat.

Ik rijd er wel eens voorbij via de 'brug der zuchten'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 21:33   #51
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Ze zijn wel elkaar al aan het op peuzelen blijkbaar

Verrassing bij Gentse liberalen: Christophe Peeters geen schepen meer
en nu ga ik slapen,
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 15 december 2018 om 21:34.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 09:19   #52
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Ze zijn wel elkaar al aan het op peuzelen blijkbaar

Verrassing bij Gentse liberalen: Christophe Peeters geen schepen meer
en nu ga ik slapen,
Dat lijkt me een goed uitgangspositie te zijn voor de Vlaamse en federale verkiezingen straks.
Goed voor de nva dan. Niet voor de blauwsels.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 13:34   #53
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.704
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
van religieuze waanzin een breekpunt maken, illustreert de aftakeling van de Westerse beschaving.
'Hoofddoek is beste voorspeller voor moslimfundamentalisme'.
https://www.parool.nl/kunst-en-media...6-gr_U3-C9NEFE
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 19:33   #54
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
'Hoofddoek is beste voorspeller voor moslimfundamentalisme'.
https://www.parool.nl/kunst-en-media...6-gr_U3-C9NEFE
Het hoofddoek in het midden oosten is een strijddoek zoals wij hier De standaard/Vlaggen hebben die onze legers dragen. Net zoals de extremen “ de nonnekes” er ook hun strijd mee symboliseerde. Zelfs begijntjes droegen geen hoofddoek!!!!!!

Door de preken in de moskeeën die gesteund worden van uit het buitenland met de redenering dat >>De verlichting <<een uitvindsel is van losgebroken goddeloze Kruisvaarders!! Werd de strijd hier ingezet en het hoofddoek is daar een middel van een symbool van hun on-ontwrichtbaren ideologie. Net zoals Het hoofddoek van Arafat zijn strijd symboliseerde, zijn aanhangers dit dragen! ( ze strijden dan ook meestal in hun burgerkledij + als herkenning het hoofddoek!)

Het hoofddoek om vrouwen te beschermen tegen man is larie, nergens worden meer vrouwen misbruikt als bij islam.

Wel word het gebruikt als drukkingsmiddel, een psychologisch keten om “de vrouw en de kudde bij elkaar te houden.

Wie géén hoofddoek draagt binnen de moslim gemeenschap geeft duidelijk aan NIET betrouwbaar te zijn en word daardoor ook aangevallen tot uitgeschakeld, verbannen tot gedood in sommige landen!

Omdat de islam al 1700 jaar oorlog voert tegen alle andersdenkenden om hen te vernietigen. Niet winnen alleen maar vernietigen!
Totaal van de aardbodem wissen ,zelfs alle gebouwen, kunst, boeken, scholen, enz. dat naar ons bestaan kan wijzen... Alles dat andersdenkenden ooit door de geschiedenis heen gebouwd hebben!


T’ is zoals Extreem links Noord-Korea die ook “nog steeds oorlog voert” ondanks wapenstilstand….. en steeds meer bewapend en agressiever uithaalt ….de rede en wil van Zuid-Korea tegen muren oploopt en steeds meer bewapend en agressiever uithaalt.

Hoofddoek is dus wel degelijk ook bedoeld om onze maatschappij te ontwrichten,>>>> wij tegen de ander<<<<, zelfde werkwijze van Erdogan en co! Met excessen van moorden en aanslagen op onze burgers.

Die hoofddoeken in de straat moet ons daar duidelijk aan herinneren dat er steeds meer bijkomen. Om hen gerust te laten, hun ding te laten doen of er is terreur/bloed en dood!!!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 16 december 2018 om 19:36.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 21:54   #55
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Steben?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De Clercq heeft nochtans voor de verkiezingen beloofd dat met hem aan de top het circulatieplan zou gewijzigd, bijgestuurd, veranderd... zou worden. Op zijn minst twee knips zouden weer geopend worden.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 22:26   #56
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

In Gent gaan ze dus nog extremer worden bij het stadsbestuur
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 07:34   #57
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

De nieuwe burgemeester zit met een kanjer van een probleem, en het gaat gevolgen hebben voor o-vld die Gent overstijgen.
Citaat:
Ongezien: liberale oud-schepenen verenigen zich en eisen aanstelling Christophe Peeters als schepen
Klacht bij statutaire commissie, mogelijk zelfs burgerlijke procedure

Sabine Van Damme 24 december 2018 06u05

De Gentse liberalen leggen zich nog steeds niet neer bij het feit dat Christophe Peeters zijn schepenambt kwijtspeelde aan Sami Souguir. Alle nog levende oud-schepenen en OCMW-voorzitters van Open Vld Gent (behalve Fientje Moerman), tekenden een gezamenlijke brief aan voorzitter Gwendolyn Rutten én aan Mathias De Clercq, en eisen daarin dat Souguir zich terugtrekt. Een klacht bij de statutaire commissie komt er zeker, een klacht bij de burgerlijke rechtbank blijkt ook mogelijk.

Sas van Rouveroij, Geert Versnick, Erwin Devriendt, Frank Wijnakker, Catharina Segers en Guy Serraes. Het zijn geen kleine namen in Gent. Meer nog, het zijn alle nog levende, liberale gewezen schepenen of OCMW-voorzitters van de laatste 30 jaar. Alleen Fientje Moerman, die voortaan Rebecca Vanden Broucke heet, is niet gevraagd om mee te tekenen. De liberalen willen haar onafhankelijkheid als rechter in het grondwettelijk hof niet in het gedrang brengen, zo duiden ze onderaan de brief.

Dat zoveel vooraanstaande liberalen samen aan hetzelfde zeel trekken in Gent is ongezien. De teneur van hun brief is ook meer dan duidelijk. Zij eisen dat Peeters, en niet Souguir, schepen wordt. Ze gaan er ook van uit dat Mathias De Clercq minstens op de hoogte was van de ‘coup’ tegen Peeters. Hun redenering luidt: “Wij menen dat wat zaterdag gebeurd is, indruist tegen de belangen van de partij want Sami is op basis van een foute en misleidende procedure gestemd door het bestuur. Aangezien M. Daman openbaar schuldig pleit en ontslag heeft genomen, betekent deze expliciete schuldbekentenis tevens dat de partijvoordacht onregelmatig is. Aangezien de procedure onregelmatig was, is ook het resultaat zo en kan er geen gevolg aan worden gegeven.”
Voor de briefschrijvers is het duidelijk. Zij stellen: “Samengevat: Sami ziet zijn fout in. Zijn voordracht moet ingetrokken worden. Hoe dit decretaal op een correcte manier kan worden afgewikkeld moet bekeken worden. Desgevallend met een aanstelling waarna onmiddellijk ontslag volgt. Indien hij dat niet inziet, wordt hem dat inzicht bijgebracht.” Ze stellen ook nog dat minstens één bestuurslid klacht zal indienen bij de statutaire commissie van de partij, en dat het Peeters vrij staat een burgerlijke procedure op te starten, omdat hij door de onregelmatige procedure schade lijdt.

Opvallende uitsmijter van de brief: “Met onze oproep sluiten wij ons aan bij de vraag op Facebook van Alexis De Clercq, peter en onvoorwaardelijke vriend van Mathias, aan Sami: “om vrijwillig zijn kandidatuur in te trekken zodat Christophe in ere wordt hersteld.”

Veel tijd hebben de liberalen niet meer om hun zin door te drijven. Woensdag wordt de voordrachtakte ingediend, en zijn de schepenen de facto aangeduid. Op 3 januari moeten ze dan nog hun eed afleggen op het stadhuis. Uiteraard staat het elke schepen vrij ontslag te nemen wanneer hij of zij dat nodig acht, waarop gealludeerd wordt in de brief. Want met de kerstdagen in het vooruitzicht, is woensdag uiteraard kort dag.

Geen van de ondertekenaars van de brief was bereid om commentaar te geven. Ook de woordvoerder van Open Vld nationaal, Mathias De Clercq en Sami Souguir gaven niet thuis.
bron : https://www.hln.be/regio/gent/ongezi...epen~a6b14fb8/

Dit is de top van de laatste 30 jaar van de liberalen uit Gent die openbaar reageren en de statutaire commissie vatten + de partijvoorzitter dwingen tot stellingname.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 07:52   #58
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.837
Standaard

Het begint daar in Gent op een echt "generatieconflict" te gelijken bij de Liberalen.We moeten het aanzien,de "oude draken" zijn opzijgeschoven .

Ja,ongetwijfeld kan verwezen worden naar "statutaire geplogendheden",maar "de oude draken" lijken niet te willen inzien dat ze HINDERLIJK aan het worden zijn voor de partij.....

Hun (vele) stemmen zijn ongetwijfeld van de "zombie-nation",(een generatie kiezers die geleidelijk aan in de crematoria zal verdwijnen).De partij,ondertussen ,dient zich te concentreren op de nieuwere generaties.....

(de oudjes moeten maar op het VB stemmen,dan is dat een beetje overzichtelijk wat daar allemaal in zit )

We gaan dat geleidelijk aan overal zien.Eigenlijk zien we dat in Antwerpen ook al enigszins spelen...
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 24 december 2018 om 07:55.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 08:02   #59
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het begint daar in Gent op een echt "generatieconflict" te gelijken bij de Liberalen.We moeten het aanzien,de "oude draken" zijn opzijgeschoven .

Ja,ongetwijfeld kan verwezen worden naar "statutaire geplogendheden",maar "de oude draken" lijken niet te willen inzien dat ze HINDERLIJK aan het worden zijn voor de partij.....

Hun (vele) stemmen zijn ongetwijfeld van de "zombie-nation",(een generatie kiezers die geleidelijk aan in de crematoria zal verdwijnen).De partij,ondertussen ,dient zich te concentreren op de nieuwere generaties.....


We gaan dat geleidelijk aan overal zien.Eigenlijk zien we dat in Antwerpen ook al enigszins spelen...

Naast de kwestie.
Zij zijn degenen die binnen hun partij autoriteit hebben, en hun carriere ligt achter hen. Zij kunnen in alle vrijheid spreken en hoeven geen druk te vrezen.
De coup die intrigant Mick Daman ineen stak om Peeters te wippen is crapuleus en hij lacht de liberale kiezer daarmee uit in zijn gezicht.
Ondertussen heeft hijzelf wel ontslag mogen nemen als voorzitter, maar daarmee waren de gevolgen nog niet opgelost.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 09:27   #60
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Liberalen veroveren de sjerp in Gent
Zet Gent zich zo op de 'kaart' of valt het juist van de 'kaart' af?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be