Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 maart 2018, 02:57   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Facebook gave data about 57bn friendships to academic

Ik prijs mij meer en meer gelukkig er nooit fan van geweest te zijn van die 'dienst'.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 03:12   #22
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dit forum bewijst ook die complottheorie van het politiek sturen van mensen hé
twee drie woorden in de goeie richting en iedereen verandert van politieke mening, zeker over de links-rechts breuk heen, dat is hier dagelijkse kost!
Moraal van 't verhaal (voor mezelf): zie politiek als serieus maar niet ernstig entertainment.
CQFD dit forum.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 19:50   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Het 'smoelboek' baasje zet de wereld op zijn kop?

Hij gaat ze in Afrika nog wat 'slimmer' maken.

Nairobi, Kenia ...

Facebook founder Mark Zuckerberg lands in Nairobi

U mag dus binnenkort nog meet spam verwachten in uw 'brievenbus'

Want daar zijn die types vrij bedreven in

419Eater

Hoog tjd om een einde te maken aan 'smoelboek'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 19:53   #24
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.826
Standaard

Op dit ogenblik.de 23ste maart.zijn de bedrijven Space X en Tesla zich blijkbaar aan het verwijderen van Facebook
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 20:15   #25
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Op dit ogenblik.de 23ste maart.zijn de bedrijven Space X en Tesla zich blijkbaar aan het verwijderen van Facebook
Het is een hele heisa aan het worden rond dat FB.

De laatste tijden zijn er veel mensen/bedrijven die hun accounts opzeggen.

En ook 'pages' die verdwijnen zoals u al schreef ...

Elon Musk has removed Tesla and SpaceX’s Facebook pages after Twitter challenge
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 maart 2018 om 20:15.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 21:55   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Ik herhaal dat ik fan ben van facebook zoals ik het ken en gebruik.

Als ze achter mijn rug zitten te vissen, dan moet de overheid hen maar een boete geven waarvan ze echt op hun face gaan.

Doet me denken aan die bank die na de betaling van een brandverzekering, haar client aanschreef dat ook de bank zelf brandverzekeringen aanbiedt.
Ze zijn daarvoor op hun vingers getikt.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 22:42   #27
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.826
Standaard

Blijkbaar heeft Elon Musk,baas van Tesla en Space-X,na wat getwitter (tiens...) vrij snel orders uitgedeeld aangaande de FB-account van zijn firma's...



Stel je maar eens voor dat een drukbezet man als Mr. Musk zich op een dag ook nog eens zou moeten bezighouden met zich verdedigen in verband met een "feit" dat gegevens van al die mensen die de FB-accounts van zijn firma's bezocht hadden ook nog eens door "anderen" gebruikt werden voor doeleinden waar noch Tesla,noch Space-X iets van doen mee willen hebben......

nee...echt niet.....dat zal niet gebeuren......Hij heeft het al druk genoeg.

Het is natuurlijk een vertrouwenskwestie geworden,en voor Facebook doemt nu het vooruitzicht op van nog meer prestigieuze bedrijven die zich terugtrekken ....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 23 maart 2018 om 22:44.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2018, 11:38   #28
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het 'smoelboek' baasje zet de wereld op zijn kop?

Hij gaat ze in Afrika nog wat 'slimmer' maken.

Nairobi, Kenia ...

Facebook founder Mark Zuckerberg lands in Nairobi

U mag dus binnenkort nog meet spam verwachten in uw 'brievenbus'

Want daar zijn die types vrij bedreven in

419Eater

Hoog tjd om een einde te maken aan 'smoelboek'
Ik vraag mij eigenlijk af, dat als dat allemaal zo'n 'slimme koppen' zijn, waarom ze hun in hun eigen Afrika niet op zijn punt kunnen zetten maar het ergens anders moeten gaan zoeken of gaan verzieken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 maart 2018 om 11:39.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2018, 09:24   #29
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

'Zuckerberg wil in Congres getuigen over datalek'

Citaat:
De ceo van Facebook, Mark Zuckerberg, zou dan toch bereid zijn om in het Amerikaanse congres vragen beantwoorden. De druk op hem is te groot geworden. Zijn bedrijf kwam onder vuur te liggen nadat bleek dat consultancybedrijf Cambridge Analytica gegevens van 50 miljoen Facebookgebruikers in handen kreeg.
Mooie liedjes duren niet lang?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2018, 06:53   #30
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Nog even een tip voor de FB gebruikers.

Facebook hertimmert privacy

Citaat:
Via een nieuw privacy-scherm wordt het veel gemakkelijker om te zien wat Facebook over u weet, en om die gegevens te wissen. Het sociale netwerk hoopt zo het vertrouwen van de klant terug te winnen.
Ik als NIET gebruiker van die onzin, ik denk dat het hoog nodig was, dat men daar qua privacy een andere koers ging varen want ...

Citaat:
Het wordt ook gemakkelijker om op te zoeken welke informatie Facebook precies over je heeft, en om die te wijzigen of te wissen. Dat zal gebeuren via een nieuw ‘privacy shortcuts’-menu. Dat zal onder meer toelaten om oude berichten of reacties die je zelf hebt gepost, of oude zoekopdrachten in het Facebook-zoekvenster (ja, ook die worden bewaard!) weg te halen.
Werk aan de winkel ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2018, 07:10   #31
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik herhaal dat ik fan ben van facebook zoals ik het ken en gebruik.

Als ze achter mijn rug zitten te vissen, dan moet de overheid hen maar een boete geven waarvan ze echt op hun face gaan.

Doet me denken aan die bank die na de betaling van een brandverzekering, haar client aanschreef dat ook de bank zelf brandverzekeringen aanbiedt.
Ze zijn daarvoor op hun vingers getikt.
Facebook moet je inderdaad gebruiken en je vooral niet laten gebruiken door facebook.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2018, 07:11   #32
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.826
Standaard

Mozilla.uitgever van Firefox zou blijkbaar straks kunnen voorzien om uw surf-ervaring te "sandboxen"tegen de facebook dataminers als je dat zou willen.

Ga ervan uit dat iedere website waar je de mogelijkheid hebt om een FB like te drukken ook voorzien is om allerlei data naar FB te zenden,of je dat nu wil of niet.

Natuurlijk zullen legioenen programmmeurs aan het werk gesteld worden om dat dan weer te "defeaten" en de cirkdl is weer rond.
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2018, 08:46   #33
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Mozilla.uitgever van Firefox zou blijkbaar straks kunnen voorzien om uw surf-ervaring te "sandboxen"tegen de facebook dataminers als je dat zou willen.

Ga ervan uit dat iedere website waar je de mogelijkheid hebt om een FB like te drukken ook voorzien is om allerlei data naar FB te zenden,of je dat nu wil of niet.

Natuurlijk zullen legioenen programmmeurs aan het werk gesteld worden om dat dan weer te "defeaten" en de cirkdl is weer rond.
brave doet dat al, die blokkeert standaard alle tracking cookies. En reclame
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2018, 09:45   #34
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Mozilla.uitgever van Firefox zou blijkbaar straks kunnen voorzien om uw surf-ervaring te "sandboxen"tegen de facebook dataminers als je dat zou willen.

Ga ervan uit dat iedere website waar je de mogelijkheid hebt om een FB like te drukken ook voorzien is om allerlei data naar FB te zenden,of je dat nu wil of niet.

Natuurlijk zullen legioenen programmmeurs aan het werk gesteld worden om dat dan weer te "defeaten" en de cirkdl is weer rond.
Zo is dat inderdaad, men zal ten allen tijde proberen om dat terug ongedaan te maken. Laten we de 'supercookie' niet vergeten.

De nieuwe FireFox doet het best goed.

Je kan kan je browser ook vol 'beveiligingmaatregelen' gaan steken maar ...

FireFox en andere hebben best een leuk lijstje add-ons.

Een greep uit:

Https everywhere
Bescherming tegen volgen AAN
Privacy Badger
Noscript
Self-Destructing cookies (of zet die rommel gewoon uit)
UBlock

En nog tal van andere zijn voorradig voor de echte fans, lotsaFUN
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2018, 21:03   #35
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.826
Standaard

Marcske heeft zelf al toegegeven dat de gegevens van wel 87 miljoen facebookgebruikers (vooral Amerikanen) op een of andere manier "ontsnapt" zijn....nav het "data analytica" verhaal.
Wat dat juist kan betekenen weten we niet,het is nu gewoon een kwestie van "sit back and wait" zeker?

Verder moest toegegeven worden dat privé-berichten van messenger allemaal "gescand" worden...

Wat ze daar juist in scannen doet er eigenlijk niet meer toe,het zijn dus geen privé-berichten meer.....punt....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2018, 21:23   #36
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.920
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Marcske heeft zelf al toegegeven dat de gegevens van wel 87 miljoen facebookgebruikers (vooral Amerikanen) op een of andere manier "ontsnapt" zijn....nav het "data analytica" verhaal.
Wat dat juist kan betekenen weten we niet,het is nu gewoon een kwestie van "sit back and wait" zeker?

Verder moest toegegeven worden dat privé-berichten van messenger allemaal "gescand" worden...

Wat ze daar juist in scannen doet er eigenlijk niet meer toe,het zijn dus geen privé-berichten meer.....punt....
We gaan nog grappen voorhebben met ons internet en email verkeer.

Onlangs heeft onze regering de verkoop van huizen via email goedgekeurd.

We zitten nu met een generatie politici die enerzijds te jong is: ze denken dat het internet en smartfoons onfeilbaar zijn. Ze hebben ook nooit echt met informatica te maken gehad. Ze moesten maar op hun smartfoon tokkelen.

Anderzijds zijn ze ook te oud om bij te leren.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2018, 05:44   #37
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.826
Standaard

We moeten het toegeven,"marcske" beseft heel goed het dodelijke gevaar waarin zijn creatie zich nu bevindt,uitgerekend door de strapatsen van zijn echte klanten (dat zijn niet de typische FB-gebruikers,die zijn het "product" waarvan de gegevens kunnen "geoogst" worden door die "klanten").

Meneer Zuckerberg zou ook aangegeven hebben (nog te bevestigen)dat de EU-regels die niet zo heel lang geleden opgelegd zijn aan Facebook aangaande de privacy en het gegevensgebruik voor EU-FB klanten (en waartegen FB eigenlijk juridische procedures vocht) zo snel als mogelijk wereldwijd zullen uitgerold worden...

Een mogelijke komplete,180 graden ,draai dus...


Eigenlijk is FB een mooi voorbeeld van "nieuwe economie" waarbij de akties van BETALENDE KLANTEN een bedrijf zwaar kunnen beschadigen en het bedrijf zich genoodzaakt ziet zijn KLANTEN in te perken....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 5 april 2018 om 05:48.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2018, 08:10   #38
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Begint het net zich te sluiten rond FaceBook denk je dan.

U weet beste forumleden en lezers in het algemeen dat die Universalia altijd enorm sceptisch is geweest omtrent de 'diensten' van FB.

U weet ook dat ik er géén gebruik van wil maken daar ik er totaal geen boodschap aan heb aan de 'dienst'.

Laat ik de zaak 'smoelboek' even recapituleren aan de hand van enkele teksten

Privacyschandaal Facebook: Cambridge Analytica bezit gegevens van mogelijk 61.000 Belgen

Citaat:
Het in opspraak gekomen databedrijf Cambridge Analytica had mogelijk ook de gegevens van bijna 61.000 Belgen in handen. Dat bevestigt Facebook-woordvoerster Tineke Meijerman woensdagavond.
Facebookschandaal veel groter dan gedacht: 87 miljoen accounts misbruikt en ook Belgen mogelijk getroffen

Zuckerberg in gesprek met onder meer VRT NWS: "Veel werk om grote vertrouwens?*breuk te herstellen"

Het dataschandaal van Facebook voor u uitgelegd: dit moet u weten om weer mee te zijn

Werk aan de winkel voor de FB makers (Israëlische geheime dienst?) dus.

Moet ik mij gelukkig prijzen dat ik nooit een account aangegaan ben op dat 'dienstje' of was dat gewoon slim gezien van mijnentwege?

p.s.

Check if you have an account that has been compromised in a data breach

Have I been pwned
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 april 2018 om 08:30.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2018, 18:38   #39
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.826
Standaard De ganse wereld volgens EU-regels....

Dat is wat Facebook zal doen vanaf mei 2018..

De firma schikt zich hierbij niet alleen voor de Eu maar wereldwijd naar de set regels die de Eu oplegt aan iedereen die data verzamelt over personen....

Het bekent,summier samengevat,dat gebruikers vlot zullen te weten komen wat er over hen opgeslagen wordt,en vlot bepaalde beperkingen kunnen opleggen...(hetgeen totnogtoe raadselachtig,dan wel een regelrechte calvarietocht kon zijn)


https://arstechnica.com/tech-policy/...es-everywhere/

https://ec.europa.eu/commission/prio...ction-rules_en


Maar,feitelijk zullen diegenen die van dergelijke data voor commerciele redenen willen gebruik maken ook een meer "level" speelveld zien.....niet te veel "specialiteitjes" meer.

Het toepassen van openbaar te consulteren regels heeft uiteindelijk ook als voordeel dat hetgeen er buiten valt als "onwettelijk" (of in bedrijfsinterne middens bij FB als "onaanvaardbaar") kan beschouwd worden...


Benieuwd wat de overheids "intelligence" community in bepaalde naties (om het Vk,de VS,Rusland en Israel maar niet te noemen ) allemaal weer zal uitvinden om dit te doorbreken....

Want DAAR zitten de echte vijanden van Facebook,staatsorganisaties ,of door de overheid betaalde firma's die niks anders doen dan overal inbreken en stelen....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 5 april 2018 om 18:40.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2018, 23:23   #40
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.715
Standaard

Zoek de tweets eens op van Dylan Curran. Hij heeft bij google en facebook opgevraagd wat er zoal wordt bijgehouden van hem...

Als je net toevallig die ene foto van 21 september 2012, die je diezelfde dag eigenlijk al gedelete had, terugwilt, kan google dat wel ff fixen. Inclusief alle metadata.
En dat bericht naar die nieuwe vlam die je gestuurd had op 3 maart 2013, die ook wel. Waar je zat toen je dat bericht verstuurde ook.
En weet je niet meer waar je hebt uitgehangen op 24 april 2014? Geen probleem voor google. Of facebook. Waar, hoe lang, met wie, je gehele route, beter en gedetailleerder dan je eigen geheugen...
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."

Laatst gewijzigd door morte-vivante : 5 april 2018 om 23:25.
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be