Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 5 oktober 2020, 17:32   #22961
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Daar had ik nog niet op gelet.
Eerder op die tatoes.
Ik begrijp niet hoe schone meiskes hun mooie armen en benen zo kunnen verpesten.
Dan zijn ge ook maar zo dom als 99 procent van de mannen, die niks maar dan ook niks begrijpen van vrouwen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 5 oktober 2020, 17:35   #22962
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
3

Een klein tattootje, ergens discreet geplaatst, tot daar aan toe.
Dat ijzerwerk door neus, wenkbrauw, lip, tong, kaak....bweikes.
Klein of groot: wat is het verschil?
Welke ouder gaan zijn klein dochtertje nu haar oorlellen laten doorboren voor oorbellen?
Antwoord: velen.

Dus : ik begrijp jou ook niet, omdat je die kleine dingen blijkbaar wel begrijpt.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 5 oktober 2020, 17:40   #22963
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dan zijn ge ook maar zo dom als 99 procent van de mannen, die niks maar dan ook niks begrijpen van vrouwen.
Zeg Schoofzak. Ik beschouw dat als een compliment omdat ik dan tot een domme absolute meerderheid van de mannelijke bevolking behoor. Wat een verademing.

Voel je je goed als one-percenter ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 5 oktober 2020, 17:43   #22964
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Klein of groot: wat is het verschil?
Welke ouder gaan zijn klein dochtertje nu haar oorlellen laten doorboren voor oorbellen?
Antwoord: velen.

Dus : ik begrijp jou ook niet, omdat je die kleine dingen blijkbaar wel begrijpt.
Niet moeilijk Schoof. We hebben meiskes opgedragen dat ze oorbellekes moeten dragen. Zo schattig.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 5 oktober 2020, 17:50   #22965
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als je meerderjarig bent en bij volle verstand staat het u vrij om zo'n dingen al dan niet te doen.
zeker, en het staat ons vrij daar het onze van te denken.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline  
Oud 5 oktober 2020, 20:07   #22966
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Zoek nog eens op wat laster en eerroof is en kom dan nog eens terug...
Je geeft dus toe dat jij niet weet wat het is want ik moet het opzoeken voor u ? )
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 5 oktober 2020, 20:15   #22967
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Je geeft dus toe dat jij niet weet wat het is want ik moet het opzoeken voor u ? )
Lachen, jong, echt.
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 5 oktober 2020, 21:07   #22968
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Je geeft dus toe dat jij niet weet wat het is want ik moet het opzoeken voor u ? )
Met laster en eerroof heeft dat niks te maken kojak, iemand met 'n koosnaampje bedenken kan je moeilijk 'n klacht tegen gaan indienen, "Meneer de Juge, XX noemt mij - ik zeg maar wat - kaalkop bvb", je weet best wel wat ik bedoel, er is voor geklikt en er zijn BP's voor uitgedeeld.

't Heeft te maken met Pontifex die 't op zeker moment zat was om telkens opnieuw te moeten ingrijpen bij dat soort infantiel, repetitief koosnaampjes-gebruik voor alles & iedereen, van beide zijden, dat hij vroeg om dat achterwege te laten, tenzij vergezeld van 'n degelijke onderbouwing, (bvb Panda die dat correct begrepen heeft "VB'ers zijn fascisten omdat...zus&zo), en op 'n volwassen manier met elkaar in discussie te gaan.

Paar pagina's geleden werd gesteld dat hier ALLES MAG, behalve persoonlijke aanvallen op forumgebruikers.
Dan heb ik dat rechtgezet met de draad van Ponti, die daar anders over dacht.

Daaruit bleek dus dat sommige varkens gelijker zijn dan anderen.

'n Goed verstaander heeft maar 'n paar woorden nodig welk(e) vvarken(s) dat wa(s)ren...
SDX is offline  
Oud 5 oktober 2020, 21:52   #22969
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.861
Standaard

Beste forumgebruikers,

Deze draad gaat op slot om meerdere redenen.
-De laatste dagen komen er vele klachten binnen over de onaangename manier waarop er hier met mekaar omgegaan wordt. Alles is meestal op het randje of er net over, en het verpest grondig de sfeer op het forum.

-Wat betreft het uiteindelijke onderwerp (het bespreken van bans) lijkt het of iedereen hier op de hoogte is van elke ingreep en de reden waarom ze gebeurde.
Ik moet jullie teleurstellen: in meer dan negen van de tien gevallen slaan jullie er mijlenver naast.
Wat mij daarbij stoort: diegenen die de ban, banpunten of vermaningen opliepen, zijn meestal te laf om klaarheid te scheppen in hun eigen zaak waarvan ze dus wél op de hoogte zijn.

Conclusie: deze draad heeft geen zin, tenzij ik hem zelf vul met uitleg en details waarom iemand geband werd.
En eigenlijk is dat steeds hetzelfde: x aantal overtredingen waardoor het strafpuntentotaal automatisch tot een ban leidt.
De saillante details kunnen misschien voor leedvermaak zorgen, maar in de meeste gevallen ben ik zeker dat de bannelingen zelf ferm beschaamd zullen zijn, als ze zwart op wit en aantoonbaar met de billen bloot gaan.

Dus: slot erop.
Wie wil jammeren over bans, kan via PB uitleg vragen aan de boosdoeners, en hen via dezelfde weg beklagen en deelneming betuigen.


Wat betreft naamsverdraaiïngen van politici: ze zijn mij een doorn in het oog.
Desondanks laat ik ze voorlopig toe, zeker in het katern Koetjes en Kalfjes.
Besef dat in de andere politieke discussie dergelijk gedrag jullie eigen schrijfsels naar beneden haalt, en het absoluut onaantrekkelijk maakt voor eventuele nieuwe kandidaten, die niet gediend zijn van dat infantiel gedoe dat enkel voor de geborneerde insiderskliek leuk lijkt.

Grof schelden op politici, partijen en hun aanhang kan nog steeds,
-als er een onderbouwde rechtvaardiging volgt.
-als het relevant is in de gaande discussie
-als het geen repetitieve flood wordt

Pontifex

PS: open géén nieuwe banmeldingendraad....
Pontifex is offline  
Oud 6 oktober 2020, 07:16   #22970
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.861
Standaard Alles nog even op een rijtje

Voor alle duidelijkheid alles nog eens samengevat hoe we het forum wensen te zien evolueren:
Besmeuren en uitschelden van politici, partijen en hun aanhang

Laatst gewijzigd door Pontifex : 6 oktober 2020 om 08:13.
Pontifex is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be