Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juni 2012, 19:26   #21
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Lol, de Belgische werknemer nog wat duurder maken dan ie al is... Good thinking

Idiots
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 20:30   #22
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.709
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Lol, de Belgische werknemer nog wat duurder maken dan ie al is... Good thinking

Idiots
nog eens,het gaat om een Europawijd opgelegde maatregel(naar aanleiding van gerechtelijke procedures in Spanje)

Gans de EU kan dus "duurder" zijn.
Of nog anders gezegd,als het in het ene land erger uitvalt dan in een ander zegt dat iets over de mentaliteit van betreffende EU-burgers...

Ik heb overigens niet de indruk dat Mevrouw Deconinck nu stond te juichen,(er zijn echt wel dringender zaken dan vakantie-ziektes)maar zij heeft het gewoon maar in onze wetgeving te implementeren indien nodig...

Het "goedkeurend gemompel" in vakbondkringen en het "krampachtig grollen" in werkgeverskringen stoort mij mateloos.Deze sociale "on-"partners hebben zichzelf al op de zijlijn gezet in Belgie.Geen van beiden heeft hier zelfs maar enige verdienste aan.

Laatst gewijzigd door kelt : 22 juni 2012 om 20:36.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 20:44   #23
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
nog eens,het gaat om een Europawijd opgelegde maatregel(naar aanleiding van gerechtelijke procedures in Spanje)
Fijne, maar irrelevante opmerking als reactie op hetgeen ik zei. Belgische werknemers zijn nu al idioot duur, dergelijke maatregelen gaan ze gewoon nog duurder maken. Europese maatregel of niet. Easy as that.
Dus again: good thinking, idiots.

Citaat:
Gans de EU kan dus "duurder" zijn.
Of nog anders gezegd,als het in het ene land erger uitvalt dan in een ander zegt dat iets over de mentaliteit van betreffende EU-burgers...

Ik heb overigens niet de indruk dat Mevrouw Deconinck nu stond te juichen,(er zijn echt wel dringender zaken dan vakantie-ziektes)maar zij heeft het gewoon maar in onze wetgeving te implementeren indien nodig...

Het "goedkeurend gemompel" in vakbondkringen en het "krampachtig grollen" in werkgeverskringen stoort mij mateloos.Deze sociale "on-"partners hebben zichzelf al op de zijlijn gezet in Belgie.Geen van beiden heeft hier zelfs maar enige verdienste aan.
Als ze dat willen implementeren, dan lijkt het me niet meer dan normaal dat daar een compensatie tegenover staat, in het nadeel van de werknemer in dat geval.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 20:48   #24
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
nog eens,het gaat om een Europawijd opgelegde maatregel(naar aanleiding van gerechtelijke procedures in Spanje)

Gans de EU kan dus "duurder" zijn.
Of nog anders gezegd,als het in het ene land erger uitvalt dan in een ander zegt dat iets ofwel over de volksgezondheid in de vakantie,ofwel over de mentaliteit van betreffende EU-burgers...

Ik heb overigens niet de indruk dat Mevrouw Deconinck nu stond te juichen,(er zijn echt wel dringender zaken dan vakantie-ziektes,bijvoorbeeld voor mensen voor wie vakantie iets onbekends is)maar zij heeft het gewoon maar in onze wetgeving te implementeren indien nodig...
Gelukkig stopt de wereld aan de grenzen van Europa...

Nu, het is gewoon ontzettend vervelend als je ziek wordt tijdens je verlof. Genoeg meegemaakt.
Maar ziekte is gewoon pech hebben, en misschien hoeft die pech niet alleen door de werkgever gedragen te worden, maar gewoon door iedereen.
Soms kom je de pech tegen in je vrije tijd, soms in je werktijd.

Het zegt natuurlijk wel iets over de mentaliteit. Als er iets belangrijks op de werkagenda staat, bijv., en ik voel me zo wat ziek worden, dan zit ik toch te hopen dat ik niet net d�*n ga ziek worden, maar bijv. in 't weekend.
En omgekeerd natuurlijk ook: als ik iets superleuks gepland heb in een weekend, dan heb ik toch liefst dat het genezen is tegen dan of dat ik pas erna ziek wordt...

Ik heb ook in een sector met lange wachtlijsten gewerkt, waar je cliënteel heel erg zit te wachten op het moment dat het ein-de-lijk aan hen is, en dan een beetje verlof willen recupereren omdat je helaas wat ziekjes was tijdens je verlof, is toch behoorlijk grof tegenover je cliënteel. Ik kan het mij al zo voorstellen: "ja meneer, het is eindelijk aan u, over twee weken mag je komen!" en dan twee weken later: "ja nee meneer, het is toch niet aan u, ik ben wat ziek geweest tijdens m'n verlof en ik ga dus nog wat verlof bijnemen".

Ik vraag me trouwens ook af hoe men dit regelt in bijv. de bouwsector. Drie weken ziek geweest tijdens het bouwverlof = drie weken in augustus thuisblijven?

Hoe zit het trouwens met leerlingen en studenten? Als die tijdens de vakantie ziek zijn, mogen zij dat dan ook inhalen tijdens het schooljaar? Die hebben toch ook recht op een beetje ontspanning eh?
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 21:01   #25
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.709
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Fijne, maar irrelevante opmerking als reactie op hetgeen ik zei. Belgische werknemers zijn nu al idioot duur, dergelijke maatregelen gaan ze gewoon nog duurder maken. Europese maatregel of niet. Easy as that.
Dus again: good thinking, idiots.



Als ze dat willen implementeren, dan lijkt het me niet meer dan normaal dat daar een compensatie tegenover staat, in het nadeel van de werknemer in dat geval.
Er is inderdaad nog veel,heel veel,te harmoniseren in de EU.....er is mij niet bekend of "Europa" het overheidsbeslag op inkomen uit arbeid zal harmoniseren.Mogelijk is dat een ander departement dan "arbeidswetgeving"...

Laatst gewijzigd door kelt : 22 juni 2012 om 21:01.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 21:04   #26
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.709
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik vraag me trouwens ook af hoe men dit regelt in bijv. de bouwsector. Drie weken ziek geweest tijdens het bouwverlof = drie weken in augustus thuisblijven?

Hoe zit het trouwens met leerlingen en studenten? Als die tijdens de vakantie ziek zijn, mogen zij dat dan ook inhalen tijdens het schooljaar? Die hebben toch ook recht op een beetje ontspanning eh?
uw eerste vraag: waarschijnlijk JA!
(ach,laat het ons maar aanzien,na het uitzitten van zijn ziekte zal betreffende bouwvakker waarschijnlijk niet meer mogen blijven in de firma,na nog een of andere wettelijke termijn terug te zijn komen werken )
uw tweede vraag: dat is geen arbeidswetgeving,dat is onderwijs,ander departement

Laatst gewijzigd door kelt : 22 juni 2012 om 21:06.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 21:31   #27
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Lol, de Belgische werknemer nog wat duurder maken dan ie al is... Good thinking

Idiots
2
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 22:42   #28
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Wie tijdens zijn vakantie ziek wordt, moet die ziektedagen later als vakantie kunnen recupereren. Dat heeft het Europees Hof van Justitie geoordeeld in een zaak in Spanje. De belgische arbeidswetgeving moet in die zin aangepast worden. Ziekteverlof is om te herstellen van ziekte, vakantie is om uit te rusten en te ontspannen. Zo hoort het!
De misbruiken zullen niet uitblijven . zeker in bestemmingen waar je voor een prikje een dokter kan omkopen , of gewoon het uithangen .

Geld het ook als je een goedkope vakantie boekt en rommel op je bord krijgt en je uzelf verlorenscheit ?

Geld het ook als je na een stuk in uw kloten een kater hebt van 3 dagen of wat wiet gerookt hebt in de plaatselijke discoteek ?

Geld het ook als je risico reizen doet waar er amper proper water is ?

Geld het ook als je de hoge bergen beklimt en hoogteziekte op doet ?

Geld het ook als je driften primeren op gezond verstand en je komt met een geslachtziekte thuis ?

Ik vind het allemaal best fijn , je mag je ook verzekeren tegen allerlei risico's en tegenslagen ,
Maar niet op de kap van Uw baas .

Of , in ruil of compensatie . als je baas een slecht betalende klant heeft of een wanbetaler , en de inkomsten vallen tegen , trekt hij dat gewoon van je loon af ?

Dat mag zelfs nog niet eens als de werknemer een imense kemel uitsteekt .

Hoe ver gaan ze nog gaan omdat het steeds moeilijker en steeds oninteresanter zal worden om als zelfstandige of onderneming personeel in dienst te nemen ., en alle economie kapot te maken .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 00:15   #29
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
De werkgevers aangesloten bij voka zouden eigenlijk verkiezen dat men "verlofdagen" opneemt in geval van ziekte !
Niet dat ik daar voorstander van ben, maar het zou wel een logische reactie zijn.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 00:27   #30
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Wie tijdens zijn vakantie ziek wordt, moet die ziektedagen later als vakantie kunnen recupereren. Dat heeft het Europees Hof van Justitie geoordeeld in een zaak in Spanje.
Als het EU-Hof van Justitie hiervoor zorgt, moet de eerste vraag luiden: welke grote bedrijven gaan hier winst uit halen? Ik probeer een beetje te raden, maar er moet meer te vinden zijn:

- bedrijven die op deze manier het klein- en middenbedrijf verder kapot krijgen om dan hun marktaandeel in te palmen;

- bedrijven die toch al alles in China produceren (dezelfde dus);

- BANKEN die hopen, de steeds schaarser geworden bedrijven die nog echt produceren straks voor een prikje te kunnen opkopen. Eerst iedereen het bankroet in duwen, dan alles opkopen met vers door de ECB geprint geld.

Tenzij je vindt dat dat gerecht neutraal is - je leest soms nog veel onvoorzichtiger beweringen dan dit soort veronderstellingen..
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 23 juni 2012 om 00:29.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 02:44   #31
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Mag ik een verwijzing naar het concrete artikel? Die vind ik hier niet terug.
Wel zeer veel gespeculeer over hoe het er precies uitziet. Er zijn situaties waarin me het allesbehalve opportuun lijkt en de poort voor misbruik uiteraard openstaan.
Anderzijds moet je wel beseffen dat er maar 21 verlofdagen zijn voor de meerderheid van de werknemers, waarvan er dan nog een groot deel vastgelegd zijn (feestdagen).
Dat betekent dat er niet veel tijd overblijft om echt privé iets te plannen.

Als je dan iets gepland hebt, en je wordt op voorhand ziek (bv. je hebt een reis naar Spanje gepland maar net ervoren wordt de vaststelling gedaan van een ernstige en zware ziekte, bv. mogelijk (hopelijk niet ) een zwaar probleem met een orgaan, kanker, ... waarvoor behandeling nodig is en waardoor je niet op reis kan gaan.
Dan vind ik het maar normaal dat je niet op het einde van hopelijk succesvolle behandelingen en recuperatie je niet meteen terug aan het werk moet, maar je nog eerst even mag gaan genieten van een "welverdiende" vakantie ergens ...

Men moet ook beseffen dat een mens zeker niet voor ziekte of gezondheid kan kiezen. Ondanks het feit dat er zeer veel mensen zijn met een minder ethisch bewustzijn die misbruik van maken. Maar laat ons aub de samenleving, solidariteit en het grondbeginsel van respect 'behandel de ander, zoals je zelf behandelt wil worden', niet kapot maken.
Als ik mijn hele vakantie bv plat moet liggen door een hernia of hersenschudding, vind ik toch niet zo vreemd dat ik wel nog recht heb op een echte vakantie.
Een werknemer heeft ook recht op een privé-leven en vrije tijd.

Anderzijds ben ik er niet de persoon voor om bij zelfs een keelontsteking of wat dan ook thuis te blijven. Deze loyaliteit aan het bedrijf mag beloond worden vind ik. M�*�*r er zullen collega's zijn die misschien voor buitenstaanders minder loyaal overkomen door bv. vaak afwezig te zijn. Toch kan men niet oordelen welk leed deze mensen mogelijk meedragen (en waarvoor niet gekozen is, want ik heb in alle eerlijkheid toch iets wat minder sympathie voor maagverkleiningen, bypassen, longziektes bij rokers, zelf veroorzaakt ongeval door onvoorzichtigheid, ... en allerlei dingen die een rechtstreeks gevolg zijn van het weigeren gezond te leven) en onder welke ziektes ze mogelijk lijden, zoals bv chronische ziektes waar regelmatig controle voor nodig is en die een intermittent verloop kennen (opstoten en 'normale periodes').
Mensen kiezen daar absoluut niet voor. En met zoiets kan je overigens ook niet op de invaliditeit gaan staan, moést dat al wenselijk zijn voor de persoon in kwestie !! (Ik heb al genoeg invaliden horen klagen met het maximum aan invaliditeit die het heel erg en vernederend vonden dat ze niét mòchten gaan werken.
Daarnaast willen collega's ook niet noodzakelijk zeer gevoelige privé-informatie blootgeven. Oordeel dus zeker niet te snel, zou ik zeggen.


In ieder geval heb ik sowieso respect voor mensen die in dit land, bij deze taksen, in dit economisch klimaat, wetende wat er gebeurt met een groot deel van de belastingsgelden en met name deze op arbeid (sociale zekerheid en waar die naartoe gaat ...) nog de moeite doen om te willen werken.
Mogelijke maatregelen inzake besparing zal ik voor deze categorie dan ook nooit toejuichen, maar maatregelen die te maken hebben met versoepelingen/beloningen/compensatie van onrechtvaardigheid (want daarover zou het hier moeten gaan vind ik, maar nogmaals: ik ken het artikel niet) voor werknemers absoluut wel.

Het is het profitariaat wat men harder en dringend moet aanpakken zodat werken weer beloond, en in verhouding veel meer tot niet gaan werken wat heden voor vele mensen blijkbaar een interessante keuze is.
Deze laatste groep heeft er absoluut geen last van als ze een keertje ziek worden... vrije tijd genoeg. Tenzij inkomstenderving in geval ze zwart werken of bijklussen misschien...
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 09:30   #32
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Geert Noels vat alles samen in drie woorden: "Europa is ziek".
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 09:41   #33
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Ik vind dat erover. Als je de pech hebt om ziek te vallen tijdens je congé : volgend jaar beter.
Als je ziek bent, mag je stoppen met werken, en terecht, want je moet herstellen.
Als je ziek bent, mag je vakantie stoppen, en terecht, want moet je herstellen.

De logica zelve.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 09:41   #34
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Geert Noels vat alles samen in drie woorden: "Europa is ziek".
Noels moet z'n liberale muil houden.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 09:44   #35
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ik dacht dat we met z'n allen wat meer moesten gaan werken ipv minder.
Er bestaat natuurlijk het risico dat men als gevolg hiervan op het aantal verlofdagen gaat beknibbelen. Slechte maatregel volgens mij.
Harder werken? Terwijl het grootkapitaal de poen schept met bulldozers in plaats van met gewone schoppen?

De gewone man moet het fabeltje geloven dat we langer en harder moeten werken, en waarom? Omdat anders dat financieel systeem op z'n gat valt. De onbelemmerde groei van geld.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 10:10   #36
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Harder werken? Terwijl het grootkapitaal de poen schept met bulldozers in plaats van met gewone schoppen?

De gewone man moet het fabeltje geloven dat we langer en harder moeten werken, en waarom? Omdat anders dat financieel systeem op z'n gat valt. De onbelemmerde groei van geld.
Iemand moet met die bulldozers rijden natuurlijk.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 11:22   #37
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Wie tijdens zijn vakantie ziek wordt, moet die ziektedagen later als vakantie kunnen recupereren. Dat heeft het Europees Hof van Justitie geoordeeld in een zaak in Spanje. De belgische arbeidswetgeving moet in die zin aangepast worden. Ziekteverlof is om te herstellen van ziekte, vakantie is om uit te rusten en te ontspannen. Zo hoort het!
Allé dan kan ons systeem nog meer uitgemelkt worden door profiteurs. Joepi.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 11:44   #38
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.464
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Allé dan kan ons systeem nog meer uitgemelkt worden door profiteurs. Joepi.
Dit was in Nederland al lang van toepassing. Het betreft een arbeidsvoorwaarde waarover onderhandeld zou moeten worden tussen werkgever en werknemer. Het lijkt mij geen zaak van de rechter. Deze regeling kan ten koste gaan van de hoogte van het salaris. Dus dan is het een sigaar uit eigen doos. Niet iets om u druk over te maken toch?
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 12:16   #39
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Dit was in Nederland al lang van toepassing. Het betreft een arbeidsvoorwaarde waarover onderhandeld zou moeten worden tussen werkgever en werknemer. Het lijkt mij geen zaak van de rechter. Deze regeling kan ten koste gaan van de hoogte van het salaris. Dus dan is het een sigaar uit eigen doos. Niet iets om u druk over te maken toch?
Het is idd verontrustend dat derden zich steeds meer gaan bemoeien met de relaties tussen twee mensen, in casu de werkkoper en de werkverkoper. Wie rechter wordt bij het EU Hof van Justitie, heeft ervaring met ellebogenwerk en over lijken gaan, niet met eerlijke ruil tussen twee vrije mensen.

Ik heb nog nooit een arrest van het Hof van Justitie gezien (en ik ken er honderden) waarin niet de mega-ondernemingen, banken incluis natuurlijk, aan het langste eind trokken. Deze uitspraak is op het eerste gezicht in het nadeel van de werkgevers, maar zal uiteindelijk de positie van het midden- en kleinbedrijf alias de kleine en middelgrote ondernemingen (MKB/KMO's) verzwakken.

De kleintjes zullen weer opgeslokt worden door de groten, die zonder overheidsingrijpen een véél kleiner marktaandeel zouden hebben. Met arresten als dit zullen weer veel zelfstandigen er de brui aan geven, en zullen weer veel bedrijfjes voor een prikje opgekocht worden door fondsbeheerders en multinationals.

Werknemers die hun collega's misbruik zien maken van het systeem, zullen gedemotiveerd raken en zelf ook gaan profiteren. Hiervan komen spanningen, zowel tussen werknemers onderling als tussen werknemers en werknemers.

Maar de 20 000 lobbyisten die om de Europese instellingen rondsluipen, die wrijven weer in hun handen: de concurrentie van de kleintjes, die niet kunnen lobbyen, wordt alweer verder uitgeschakeld, en de kleine groep die Europa aan het overnemen is en de democratie allang afgeschaft heeft, die vergroot alweer zijn macht.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 12:38   #40
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Als je ziek bent, mag je stoppen met werken, en terecht, want je moet herstellen.
Als je ziek bent, mag je vakantie stoppen, en terecht, want moet je herstellen.

De logica zelve.
Zie jij mogelijkheden voor misbruik? Indien zo, hoe denk je die tegen te gaan?

Of kan daar sowieso geen misbruik van gemaakt worden?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be