Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 mei 2014, 12:34   #41
Marissa
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 mei 2014
Berichten: 1
Standaard Mijn man zijn ouders

Mijn man is vroeger mishandeld geweest door zijn ouders en hebben besloten om geen contact meer te hebben met hen maar ik ben nu zwanger en ben bang dat ze nu ook grootouder recht zullen eisen dit is ook zo gebeurt bij mijn man zen broer maar kan het ook anders?
Marissa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2014, 13:02   #42
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Kort na de opening van deze draad is mijn oudste me spontaan komen opzoeken met mijn kleinkinderen en een tijd nadien de jongste met mijn kleinkinderen. Sindsdien zijn de relaties weer hersteld en komen ze me ook bezoeken op mijn eiland. Zonder mijn verbaal agressieve schoonzoons natuurlijk. Door de herstelde relatie heb ik nog getwijfeld expat te worden. Maar vijf jaar zonder contacten terwijl we een kwartier rijden van elkaar woonden, was me teveel. Je bent nooit zeker, dat zich dat herhaalt. Ik heb dus mijn boeltje opgepakt en ben vertrokken.

Typisch genoeg is er nooit ook maar gesproken over de reden(en) van de contactbreuk.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2014, 13:09   #43
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Kort na de opening van deze draad is mijn oudste me spontaan komen opzoeken met mijn kleinkinderen en een tijd nadien de jongste met mijn kleinkinderen. Sindsdien zijn de relaties weer hersteld en komen ze me ook bezoeken op mijn eiland. Zonder mijn verbaal agressieve schoonzoons natuurlijk. Door de herstelde relatie heb ik nog getwijfeld expat te worden. Maar vijf jaar zonder contacten terwijl we een kwartier rijden van elkaar woonden, was me teveel. Je bent nooit zeker, dat zich dat herhaalt. Ik heb dus mijn boeltje opgepakt en ben vertrokken.

Typisch genoeg is er nooit ook maar gesproken over de reden(en) van de contactbreuk.
allez, eind goed al goed.

Nodig ze nu maar regelmatig uit voor een verlofke op uw eiland. Wie weet zie je ze dan wel meer dan je lief is.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2014, 13:26   #44
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
allez, eind goed al goed.

Nodig ze nu maar regelmatig uit voor een verlofke op uw eiland. Wie weet zie je ze dan wel meer dan je lief is.



Ze komen maar zoveel als ze willen en kunnen, ik kom zelfs tussen in de reiskosten

Laatst gewijzigd door eno2 : 25 mei 2014 om 13:27.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be