Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 juni 2014, 07:41   #61
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.379
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaldis Bekijk bericht
Mensen in kampen steken omdat ze zich economisch niet zichtbaar nuttig qweten te maken is zoo historisch materialistisch... :] De Oostenrijkse school lijkt wel een marxistische te zijn.
Ironisch, Otherwise wil ze niet in kampen steken, maar verplicht in staatsbedrijven laten werken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2014, 23:11   #62
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
plus dat het zou kunnen zijn dat ik in september aan gezinsuitbreiding ga doen met als positieve keerzijde dat men mij dan ook wel een tijdje met rust zal laten ..
Doe wat ge wil, maar toch geen kansloos kind op de wereld schoppen?

We zijn al met veel te veel sukkelaars.
En op termijn word je er zelf alleen maar nog héél veel slechter van: financiëel, en waarschijnlijk ook mentaal.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2014, 23:31   #63
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Doe wat ge wil, maar toch geen kansloos kind op de wereld schoppen?

We zijn al met veel te veel sukkelaars.
En op termijn word je er zelf alleen maar nog héél veel slechter van: financiëel, en waarschijnlijk ook mentaal.

bof, wat is kansloos .. t' is nu niet dat ik een laag IQ heb hé, dus het zal alleszins (hoop ik toch) geen domoortje zijn .. plus dat ik dan later gezelschap heb als ik oud en versleten ben
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2014, 09:00   #64
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Misschien komen er positieve oplossingen uit de bus?

BDW heeft zijn oplossing al: van de dop gooien, een verhoogd leefloon geven, en ze gedwongen tewerk stellen in de Nieuwe Slavernij.
__________________

Ja, wat te doen met de onaanwerfbaren? Allemaal naar het OCMW?? En daar uitgebuit worden door noeste (fysieke) arbeid te moeten leveren in ruil voor een leefloon ... Joepie! Ik zie het al helemaal zitten.

( Moest er nu geen Aids, papilloma-toestanden en andere vieze ziektes bestaan .. ik zou wel weten wat te doen -> achter het raam in het Schipperskwartier : aan tarieven van Hot Marijke )
Waarom neemt u uw uitkering niet en volgt u een opleiding ? Ik kan mij inbeelden dat een knelpuntberoep zoals verpleegkunde (of een ander beroep) wel een veel grotere kans op fatsoenlijk werk oplevert. Dom bent u inderdaad niet dus dat moet geen probleem zijn.

Als u werk hebt kan u ook veel gemakkelijker voor uw kinderen zorgen. Vaak is die opleiding een mooie "reset" van uw carriere.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be