Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Internationaal
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Internationaal In dit forum kun je discussiëren over internationale politiek (niet-Europees).
Discussies over de Europese politieke en die in de Europese lidstaten horen thuis in het subforum over Europa.

Antwoord

Discussietools
Oud Gisteren, 18:21   #5181
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Ze zijn dom bezig met hun arrogantie en continue schenden vd mensenrechten.

Gans de wereld buiten 4 landen veroordeelt hen, en wat verloren gelopen schapen daarnaast in lobbygroepjes, fora, etc.

Binnen een paar jaar als Trump niet meer president is verwacht ik een isolatie naar Israël 's regering toe.
Net zoals dat geen zak uitmaakte onder Obama, die het Netanyahu regime hartsgrondig haatte, maakt dat geen zak uit onder Trumpiaans regime. Ik zie niet direct in waarom dat naar de toekomst toe zou veranderen.

En vergeet vooral niet dat deze amerikaanse administratie de doelpalen in westbank serieus aan het verzetten is.

Los van de voorspelbare maar verder ( voor dit conflict ) nutteloze kritiek van NGO's, en de buurlanden + de krachteloze UN en EU vallen mij 2 dingen op : de echt machtige arabische staat (SA) zwijgt, en de 2 supermachten Rusland en de VS gaan hierover duidelijk geen echte ruzie maken.
De VS heeft zijn invloedsfeer behouden, Syrië zit nu in 'de sacoche' van rusland voor wat betreft de toegang tot de middelandse zee voor militaire schepen.
Kort samengevat : nobody gives a shit wat israel gaat doen met westbank, behalve wat diplomatieke public relations gedurende een paar weken.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 18:51   #5182
TheFourHorsemen
Perm. Vertegenwoordiger VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Ze zijn dom bezig met hun arrogantie en continue schenden vd mensenrechten.

Gans de wereld buiten 4 landen veroordeelt hen, en wat verloren gelopen schapen daarnaast in lobbygroepjes, fora, etc.

Binnen een paar jaar als Trump niet meer president is verwacht ik een isolatie naar Israël 's regering toe.
De VS is altijd al erg pro Israël geweest. Dat zal onder een andere president niet anders zijn.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be