Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 januari 2018, 16:23   #1
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.182
Standaard Niet toevallig 2 Teslas in brand gestoken in Amsterdam

Hopla, wat hebben we nu?

Lijkt me zeker geen toeval.

Citaat:
http://www.at5.nl/artikelen/177207/t...an-vooruitgang

Twee Tesla's in brand gestoken in Vondelstraat: 'Niet zo'n fan van vooruitgang'

donderdag 11 januari 2018

In de Vondelstraat zijn vannacht kort na half vijf twee auto's binnen 100 meter in brand gestoken. Opvallend genoeg betrof het in beide gevallen een Tesla: 'Dat is geen toeval, het is een beetje kinnesinne, het is een dure auto.'

'Eén stond hier, die zag ik vanaf mijn balkon. De ander om de hoek bij de Vondelkerk. Er is nog een andere auto beschadigd maar dat was omdat deze zo dichtbij stond. Het is duidelijk gericht op de Tesla's. Misschien vinden ze dat ze te dure auto's hebben?', zegt een buurtbewoner.

'Ze zijn gefilmd'
'Mijn vrouw maakte me wakker want het alarm van de auto ging af. We hadden al snel door dat het om brand ging, door de rook en de geur. De kinderen lagen te slapen dus we schrokken wel.' De brandstichters zijn gefilmd, vertelt de eigenaar.

'We hebben camerabeelden van de twee brandstichters, die hebben we gedeeld met de politie. Blijkbaar niet iemand die fan is van vooruitgang, zullen we maar denken haha. Hij is vrij nieuw, ik had hem pas vier maanden. Maar volgens mij ben ik wel goed verzekerd.'

Beelden: Lorenzo Derksen / Inter Visual Studio
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 18:59   #2
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Hopla, wat hebben we nu?

Lijkt me zeker geen toeval.
In brand gestoken of in brand gevlogen???
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 19:02   #3
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
In brand gestoken of in brand gevlogen???
De brandstichters zijn gefilmd.

Lees ik twee keer, jij niet?
Citaat:
De brandstichters zijn gefilmd, vertelt de eigenaar.

'We hebben camerabeelden van de twee brandstichters, die hebben we gedeeld met de politie. Blijkbaar niet iemand die fan is van vooruitgang, zullen we maar denken haha. Hij is vrij nieuw, ik had hem pas vier maanden. Maar volgens mij ben ik wel goed verzekerd.'
Camerabeelden worden bevestigt in dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=xH88caTdwSo


Is een maand geleden ook gebeurd in Amsterdam, deze keer een Porsche en een Tesla:
https://www.autojunk.nl/2017/12/pors...-model-s-brand

En drie maand geleden ook alweer in Amsterdam-Zuid, deze keer een Range Rover en een Lexus:
http://www.at5.nl/artikelen/174628/t...men-op-in-zuid

Wslk dus alleen maar jaloezie op dure wagens. Teslas worden relatief veel gekocht in Nederland, dus toch toeval.

Laatst gewijzigd door Micele : 15 januari 2018 om 19:20.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 22:26   #4
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.435
Standaard

Combineer de afgunst maatschappij met straffeloosheid en dit is wat je krijgt.
Ik denk niet dat Nederlander meer afgunstiger zijn dan Belgen, doch ze zijn in ieder geval assertiever in het ventileren ervan.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 06:13   #5
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Het luddieten leger. Het anarchoprimitivisme steekt de kop op vanonder een spleet in het asfalt.






__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 07:36   #6
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Daar zeg je zowat, Vlad. In het nomadenbestaan zonder bezittingen waarbij je alleen leefde van de jacht bepaalde de man alles. Vanaf dat er beschavingen op de proppen kwamen werden vrouwen ook belangrijk. Maar tegelijk met beschaving kwam het concept bezit en "business". Omdat een man niet voor niets wilde werken en zijn bezittingen wil laten overgaan op zijn kinderen heeft hij de vrouw tot huisdier (bezit) gebombardeerd die niet buiten mocht komen.

Het grappige is dat beschaving iets is dat mannen totaal niet moeten beschermen of nodig hebben. Het is de illusie van veiligheid in een beschaving die we beschermen. Maar waarom?

We kunnen alle grenzen openzetten, het hier compleet leeg laten plunderen en dan terug gaan leven van de jacht.

Maar ja dan moet je wel weer veel bewegen en je kan doodgaan van een simpele infectie.

Of je laat het beschermen van deze niet waard te beschermen beschaving over aan vrouwen en dan zien wat er gebeurt. Hehe. Dat wordt lachen.

Genoeg gezeverd...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 11:07   #7
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Combineer de afgunst maatschappij met straffeloosheid en dit is wat je krijgt.
Ik denk niet dat Nederlander meer afgunstiger zijn dan Belgen, doch ze zijn in ieder geval assertiever in het ventileren ervan.
Of nog dommer.
Wie een andere kleur van luxe-wagen wil na een tijdje laat zijn wagen in de fik steken langs straten x. Of wie de laatste facelift net gemist heeft.

Bezoekje brengen aan straten x, wie weet heeft men geluk.

Citaat:
'We hebben camerabeelden van de twee brandstichters, die hebben we gedeeld met de politie. Blijkbaar niet iemand die fan is van vooruitgang, zullen we maar denken haha. Hij is vrij nieuw, ik had hem pas vier maanden. Maar volgens mij ben ik wel goed verzekerd.'
Verzekering betaald, zelfs een splinternieuwe. Wat wil men nog meer?

Laatst gewijzigd door Micele : 16 januari 2018 om 11:11.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2018, 11:10   #8
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Daar zeg je zowat, Vlad. In het nomadenbestaan zonder bezittingen waarbij je alleen leefde van de jacht bepaalde de man alles. Vanaf dat er beschavingen op de proppen kwamen werden vrouwen ook belangrijk. Maar tegelijk met beschaving kwam het concept bezit en "business". Omdat een man niet voor niets wilde werken en zijn bezittingen wil laten overgaan op zijn kinderen heeft hij de vrouw tot huisdier (bezit) gebombardeerd die niet buiten mocht komen.

Het grappige is dat beschaving iets is dat mannen totaal niet moeten beschermen of nodig hebben. Het is de illusie van veiligheid in een beschaving die we beschermen. Maar waarom?

We kunnen alle grenzen openzetten, het hier compleet leeg laten plunderen en dan terug gaan leven van de jacht.

Maar ja dan moet je wel weer veel bewegen en je kan doodgaan van een simpele infectie.

Of je laat het beschermen van deze niet waard te beschermen beschaving over aan vrouwen en dan zien wat er gebeurt. Hehe. Dat wordt lachen.

Genoeg gezeverd...
Met 350 inwoners per km2 is er geen enkele mogelijkheid dat we zonder industrie en industriele landbouw kunnen. Jacht, anarchisme, leuk allemaal, maar 70-80 % van de bevolking zou binnen het half jaar dood zijn. Van pure hongersdood.

De enigste weg is de weg vooruit. Mensen die denken dat we terug kunnen naar een jager/verzamelaarsmaatschappij zijn idioten.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be