Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 oktober 2013, 08:41   #1
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard Rom's en kinderontvoeringen...

Zigeuners in de buurt ? Pas op uw kinderen !
Het verhaal gaat reeds sinds de middeleeuwen de ronde dat zigeuners kinderen ontvoeren, en vandaag blijkt dat daar precies waarheid in zit...

Citaat:
19 oktober, 16:35

De Griekse liefdadigheidsorganisatie De Lach van een Kind, die zich over het vierjarig meisje Maria heeft ontfermd dat eerder deze week in een zigeunerkamp is gevonden en wiens identiteit plus echte ouders onbekend zijn, is overstelpt met boodschappen van mensen die menen hun kind te hebben herkend. Dit heeft de Britse krant Daily Mirror zaterdag gemeld.



Vrijdag hebben de Griekse autoriteiten foto's verspreid van het meisje dat bij een stel is gevonden dat niet het biologische ouderpaar bleek te zijn. Vermoedelijk is het vierjarig kind nog als zuigeling bij de echte ouders ontvoerd.

Internationale kinderhandel

Wereldwijd wordt er nu gezocht naar hen. De Griekse politie meent dat tot tien andere in het zigeunerkamp gevonden kinderen slachtoffers kunnen zijn van een internationale kinderhandel
http://www.vandaag.be/buitenland/138...-hun-kind.html

Een blond kopje temidden van de bruine ongure tronies van het zigeunerkamp... Geïntrigeerd ging de Griekse politie het zaakje onderzoeken, en wat blijkt ? Dat zij misschien de hand gelegd hebben op een internationale kindertrafiek.
Met al die mensen tegenwoordig die willen adopteren ( steriele koppels, homo's enz ) is dit een gat in de markt, die de Rom's blijkbaar op de meest simpele en hen kenmerkende manier oplossen : door gewoon kinderen te stelen, en dan te koop aan te bieden.
Dus, hou uw kroost ( nog beter als gewoonlijk ) in het oog als er zulke mensen in uw buurt komen kamperen.
En de politie zou mogen overgaan tot systematische DNA_onderzoek zogauw kinderen tussen hen opgemerkt worden die afwijken van hun raciaal type.
De vraag is natuurlijk in welke mate een dergelijk optreden door de multikulti mafketels als "racistisch" gaat bestempeld worden in dit belachelijk apenland ? En mogelijk het verbieden in naam van een zogezegde discriminatie...Ik zie Youssef De Witte en zijn bende idiote medewerkers & volgelingen reeds krijsend op de barricade's kruipen...
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 09:48   #2
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Dat was het eerste waar ik ook aan dacht.

Opmerkelijk aan die foto van het kindje is dat ze duidelijk een tijd geleden een kleurspoeling had ondergaan, zodat het blonde haar verborgen werd. Zo te zien aan de uitgroei een jaar of zo geleden.

Het trauma voor dat kindje moet dramatisch zijn.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 15:09   #3
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Zulke mensen moesten ze allemaal een voor een een kogel door hun hoofd jagen. Krapuul.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 18:16   #4
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Hoe? Ik begrijp het niet meer, er werd toch duidelijk gesteld dat zigeuners geen schurken zijn?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 19:27   #5
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

dubbel
__________________
Mein Land
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 20:41   #6
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Zigeuners in de buurt ? Pas op uw kinderen !
Het verhaal gaat reeds sinds de middeleeuwen de ronde dat zigeuners kinderen ontvoeren, en vandaag blijkt dat daar precies waarheid in zit...

http://www.vandaag.be/buitenland/138...-hun-kind.html

Een blond kopje temidden van de bruine ongure tronies van het zigeunerkamp... Geïntrigeerd ging de Griekse politie het zaakje onderzoeken, en wat blijkt ? Dat zij misschien de hand gelegd hebben op een internationale kindertrafiek.
Met al die mensen tegenwoordig die willen adopteren ( steriele koppels, homo's enz ) is dit een gat in de markt, die de Rom's blijkbaar op de meest simpele en hen kenmerkende manier oplossen : door gewoon kinderen te stelen, en dan te koop aan te bieden.
Dus, hou uw kroost ( nog beter als gewoonlijk ) in het oog als er zulke mensen in uw buurt komen kamperen.
En de politie zou mogen overgaan tot systematische DNA_onderzoek zogauw kinderen tussen hen opgemerkt worden die afwijken van hun raciaal type.
De vraag is natuurlijk in welke mate een dergelijk optreden door de multikulti mafketels als "racistisch" gaat bestempeld worden in dit belachelijk apenland ? En mogelijk het verbieden in naam van een zogezegde discriminatie...Ik zie Youssef De Witte en zijn bende idiote medewerkers & volgelingen reeds krijsend op de barricade's kruipen...

Een blond kopje op zich wilt niet veel zeggen. Hun genotype laat dat toe, maar soit. Laten we stellen dat ze effectief gekidnapt zou zijn, dan nog kun je hen niet echt verwijten dat ze het specifiek op háár als kindslaafje gemunt hebben want ze doen het zelfs hun eigen kinderen aan...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 15:19   #7
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Een blond kopje op zich wilt niet veel zeggen. Hun genotype laat dat toe, maar soit. Laten we stellen dat ze effectief gekidnapt zou zijn, dan nog kun je hen niet echt verwijten dat ze het specifiek op háár als kindslaafje gemunt hebben want ze doen het zelfs hun eigen kinderen aan...
Er is door de Griekse overheid aan DNA onderzoek gedaan, en de zogezegde ouders hebben niet de allerminste verwantschap met dat kind. Ook vertelden de " vader " en de " moeder " elk verschillende verhalen over hoe dat kind bij hen terecht gekomen is.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 18:02   #8
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Een blond kopje op zich wilt niet veel zeggen. Hun genotype laat dat toe, maar soit. Laten we stellen dat ze effectief gekidnapt zou zijn, dan nog kun je hen niet echt verwijten dat ze het specifiek op háár als kindslaafje gemunt hebben want ze doen het zelfs hun eigen kinderen aan...
Hun genotype zegt dat ze uit India komen. Ik zie weinig helblonde kopjes in India rondlopen moet ik zeggen. Wat voor kul is dat nu toch weer. Zo afgunstig op het blonde haar dat ongeveer "iedereen" een helblond kind kan krijgen, of wat is de reden waarom je zo raaskalt?

Wat ze hun eigen kinderen aandoen interesseert me in feite niet. Wat ze ANDERMANS kinderen aandoen des te meer. Je pikt gewoon niet, geen portefeuille, geen geld, geen TV, geen computers en zelfs geen KINDEREN.

Hoe slaag je erin om zoiets zelfs maar te vergoelijken?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 18:28   #9
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hoe? Ik begrijp het niet meer, er werd toch duidelijk gesteld dat zigeuners geen schurken zijn?
Wat nu? Ga je nu plots geloven dat ALLE zigeuners kinderen ontvoeren?
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 21:23   #10
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hun genotype zegt dat ze uit India komen. Ik zie weinig helblonde kopjes in India rondlopen moet ik zeggen. Wat voor kul is dat nu toch weer. Zo afgunstig op het blonde haar dat ongeveer "iedereen" een helblond kind kan krijgen, of wat is de reden waarom je zo raaskalt?

Wat ze hun eigen kinderen aandoen interesseert me in feite niet. Wat ze ANDERMANS kinderen aandoen des te meer. Je pikt gewoon niet, geen portefeuille, geen geld, geen TV, geen computers en zelfs geen KINDEREN.

Hoe slaag je erin om zoiets zelfs maar te vergoelijken?

Ik vergoeilijk helemaal niets. Hun genotype is overigens door de eeuwen heen vermengd geweest... Ook zijn er tal van aan hun lot overgelaten Europese straatkinderen in het voormalige Oostblok waarvan dat kind zou kunnen weggeplukt zijn, en waarover men voor de rest niet zo kraait. Maar o wee als het om "een West-Europees blank kind" zou kunnen gaan, dan is het ineens een niet zo ver van m'n bed show voor circe & co. LOL

Laatst gewijzigd door bembem : 21 oktober 2013 om 21:25.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2013, 21:27   #11
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wat ze hun eigen kinderen aandoen interesseert me in feite niet.


Een kind is een kind.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2013, 00:25   #12
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Wat nu? Ga je nu plots geloven dat ALLE zigeuners kinderen ontvoeren?
Dat is een traditie bij hen sinds dat ze in Europa opdaagden. Om op die manier hun eigen genenpoel te verrijken met blanke genen.
Daarom hebben ze ook ten allen tijde " gadjo's " in hun midden aanvaard, wel op voorwaarde dat die 100 % hun levenswijze overnamen. Gezochte bandieten, voortvluchtigen allerhande vonden onderdak in hun gemeenschap.
Lees eens wat over zigeuners man.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2013, 21:44   #13
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Kan me helemaal niets verwonderen. Bij de Gybsy's hanteren ze de leuze: "wat je kan ontvreemden is van jou." Ze vinden het de logica zelf.

Als zij al gewoon zijn alles te stelen, van kleinigheden tot grotere zaken, waarom dan ook geen kinderen? Dat is waarschijnlijk de manier waarop koppels die zelf geen kinderen kunnen krijgen, te werk gaan.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2013, 21:47   #14
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik vergoeilijk helemaal niets. Hun genotype is overigens door de eeuwen heen vermengd geweest... Ook zijn er tal van aan hun lot overgelaten Europese straatkinderen in het voormalige Oostblok waarvan dat kind zou kunnen weggeplukt zijn, en waarover men voor de rest niet zo kraait. Maar o wee als het om "een West-Europees blank kind" zou kunnen gaan, dan is het ineens een niet zo ver van m'n bed show voor circe & co. LOL
.Tja, een blank, blond kind te midden van donkere type's valt ook meteen op he. Wie weet hoeveel andere gevallen er niet zijn die nooit opgevallen zijn? Dat is dan één van de redenen waardoor hun genotype wel eens vermengd zou kunnen zijn.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2013, 21:58   #15
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ik weet dat in mijn jeugdjaren het verhaal van de kinderstelende zigeuners standaard was. Als de zigeuners in de buurt van een dorp stonden moesten de kinderen binnenblijven, zo ging het verhaal.

Nu heet zoiets : "vooroordelen" natuurlijk. allemaal niet waar. Laat de kindjes gerust buiten spelen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2013, 22:17   #16
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hun genotype zegt dat ze uit India komen. Ik zie weinig helblonde kopjes in India rondlopen moet ik zeggen. Wat voor kul is dat nu toch weer. Zo afgunstig op het blonde haar dat ongeveer "iedereen" een helblond kind kan krijgen, of wat is de reden waarom je zo raaskalt?

Wat ze hun eigen kinderen aandoen interesseert me in feite niet. Wat ze ANDERMANS kinderen aandoen des te meer. Je pikt gewoon niet, geen portefeuille, geen geld, geen TV, geen computers en zelfs geen KINDEREN.

Hoe slaag je erin om zoiets zelfs maar te vergoelijken?
Hoe slaag jij erin als mens zulke zinnen te formuleren?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2013, 22:20   #17
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hoe slaag jij erin als mens zulke zinnen te formuleren?
Jack, het gaat hier over een Roma paar.

Dat zijn geen "echte" Vlamingen he.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2013, 02:03   #18
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

tiens tiens tiens

http://www.vandaag.be/buitenland/138...unergezin.html

Citaat:
In de Ierse hoofstad Dublin is bij een zigeunergezin een zevenjarig meisje weggehaald. Net als de kleine Maria (foto) die enkele dagen geleden in Griekenland is gevonden, wekte blonde haren en blauwe ogen argwaan. Dat melden verschillende Ierse media.

De politie kreeg een tip van een buurtbewoner die opmerkte dat het meisje totaal niet leek op de rest van de familie. De ouders beweren dat het wel degelijk hun eigen kind is, maar ze konden geen geboortecertificaat voorleggen. De politie heeft het meisje voorlopig overgedragen aan de jeugdzorg, tot het resultaat van een DNA-test uitsluitsel kan bieden.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2013, 02:04   #19
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Jack, het gaat hier over een Roma paar.

Dat zijn geen "echte" Vlamingen he.
Ik had nochtans gedacht dat jij iemand was die zo'n voorstander was van 'eigen cultuur eerst'?

Ga je nu de Roma verbieden om hun eigen cultuur te beleven? Dat is serieus racistisch paternalisme hoor makker.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2013, 21:00   #20
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht


Weet je, de kans dat het om een Iers kind gaat is klein. Ik zou eerder in de richting van bv. tal van Roemeense en Russische straat/weeskinderen kijken die ze zouden kunnen gekidnapt hebben �* la Oliver Twist...

En dit is de toestand voor vele van aan hun lot overgelaten straat en/of weeskinderen in heel Oost-Europa dat doorgaans van oudsher doorkruist wordt door de Rom's...

Dus circe, verbreed je horizon eerst eens hé ipv. met tiens tiens tiens te zwaaien.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be