Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 22 oktober 2015, 03:49   #81
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Laat nu duidelijk worden wat zij gedaan hebben en laat hen de bonen vreten vanop de eerste rij. March and charge !
Peche is offline  
Oud 22 oktober 2015, 10:06   #82
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Gaan we nu allemaal werkelijk zonder enig schaamrood zo hypocriet zijn en de zovele (kinder)misbruiken in eigen land over het hoofd zien en dergelijke wanpraktijken exclusief aan allochtonen toeschrijven?

Komop jongens, jullie kunnen/zijn beter dan dat
Het feit dat er bij ons onder de bevolking allerhande criminelen zijn, heeft geen fluit te maken met de immigratie.
U dwaalt, ofwel probeert u ons te doen dwalen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 22 oktober 2015, 10:07   #83
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar stopt nu toch eens met terugwijzen naar eigen volk.
Er waren migratieregels. Michel 1 is aan de democratie voorbij gegaan en geplooid voor Merkels dictaat.
Ik wijs niet naar de allochtoon, ik wijs naar miskleunen in de politiek die meer binnen pakken waarvan ze de veiligheid kunnen garanderen.
Ik zou graag hebben dat ze eens transparant alles delen, en verantwoordelijkheid opnemen voor hun daden en niet afschuiven op het volk.
Hadden zij in het belang van het volk geregeerd, waren wij verzekerd over pensioen en moesten onze kinderen niet aan pensioensparen doen.

De EU bulkt van incompetentie en het is tijd de piramide om te draaien en die vanboven op gelijke voet te stellen met het volk. Opdat zij weten wat zij gedaan hebben!
Waar is deze regering aan de democratie voorbij gegaan ???

Tot bewijs van het tegendeel, vind ik jouw stelling helemaal ongegrond; en dat is dan zeer voorzichtig geformuleerd.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 22 oktober 2015, 10:31   #84
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Waar is deze regering aan de democratie voorbij gegaan ???

Tot bewijs van het tegendeel, vind ik jouw stelling helemaal ongegrond; en dat is dan zeer voorzichtig geformuleerd.

.
net zoals de vorige B regering heeft ze geen democratische legitimiteit in één vd landsdelen.

d�*�*r is deze regering (en de vorige) aan de democratie voorbij gegaan.
Anna List is offline  
Oud 22 oktober 2015, 12:57   #85
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knip Bekijk bericht
Nog eventjes en het is legitiem om een vrouw te verkrachten als ze geen kuisheidsgordel draagt. Ze lokt het immers uit.

ja he knip kllopt,

in de sharia ligt de schuldvraag bij de verkrachte vrouw zelf, zij is slachtoffer maar ook hoofdverdachte zelf, en zij krijgt de zwaarste straf wegens overspel buiten het islamitisch huwelijk, en vaak moet haar familie dan vergiffenis vragen aan de moslimman die hun vrouwelijke familielid heeft verkracht en gemarteld omdat deze vrouw dus het zelf heeft uitgelokt en de verkrachter doelbewust heeft verleid.

islamitische Sharia recht is onvoorstelbaar dierlijk en duivels, primitief, feodaal.

ja nu gaat die hele islamisering razendsnel, en de inheemse blanken sterven razendsnel uit binnen 20 jaar tijd.

die demografische islamisering gaat razendsnel en is natuurlijk via geboorten van nieuwe moslim strijders in radicaal islamitische gezinnen dus maw europa zal supersnel islamiseren binnen pakweg 25 jaar tijd, een generatie wisseling verder.

nu al zie je die demografische wisseling overal, overal zie je jonge moslim/ arabische meiden die domineren en je ziet sporadisch een jong blank inheems meisje onder de 25 jaar, die zijn gedecimeerd door de ontgroening. dus wij hebben al een islamitisch heden v onder de 25 jaar.

bye

dewa aapje en Wieroe
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 22 oktober 2015, 15:20   #86
viaSanctus
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Berichten: 767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja he knip kllopt,

in de sharia ligt de schuldvraag bij de verkrachte vrouw zelf, zij is slachtoffer maar ook hoofdverdachte zelf, en zij krijgt de zwaarste straf wegens overspel buiten het islamitisch huwelijk, en vaak moet haar familie dan vergiffenis vragen aan de moslimman die hun vrouwelijke familielid heeft verkracht en gemarteld omdat deze vrouw dus het zelf heeft uitgelokt en de verkrachter doelbewust heeft verleid.

islamitische Sharia recht is onvoorstelbaar dierlijk en duivels, primitief, feodaal.

ja nu gaat die hele islamisering razendsnel, en de inheemse blanken sterven razendsnel uit binnen 20 jaar tijd.

die demografische islamisering gaat razendsnel en is natuurlijk via geboorten van nieuwe moslim strijders in radicaal islamitische gezinnen dus maw europa zal supersnel islamiseren binnen pakweg 25 jaar tijd, een generatie wisseling verder.

nu al zie je die demografische wisseling overal, overal zie je jonge moslim/ arabische meiden die domineren en je ziet sporadisch een jong blank inheems meisje onder de 25 jaar, die zijn gedecimeerd door de ontgroening. dus wij hebben al een islamitisch heden v onder de 25 jaar.

bye

dewa aapje en Wieroe
Met mijn beperkte kennis kan ik u nu al zeggen dat dat je reinste onzin is. Trappen mensen daar trouwens echt in als je zoiets verkondigt?

Er leven 1,5 miljard moslims op deze wereld, volgens jouw stelling zou iedere vrouw "vogelvrij" zijn verklaard en hoofdschuldige zijn bij verkrachting. Ongelooflijk dat je zoiets aan de mensen tracht te verkopen. Ik dacht dat ik het ergste van extremisten zelf al had gehoord in hun propaganda, maar jij doet daar toch een serieus schepje bovenop.

Ik kan enkel hopen dat je geen enkele gek met jouw overtuiging op ideeën brengt.

Mogelijk insinueer je dat het in de westerse cultuur/aard ligt om te verkrachten. vbtje: http://www.nu.nl/buitenland/2693919/...verkracht.html : "Bijna 20 procent vrouwen VS is ooit verkracht "

Of doel je op de wreedheden van IS ? Dan hoop ik dat je het niet zo ver gaat zoeken en in je eigen achtertuin de vrouwenhandel durft te duiden (http://www.europarl.europa.eu/sides/...DOC+XML+V0//NL : "vrouwenhandel een misdaad die in heel Europa voorkomt en een buitengewoon wrede vorm van moderne slavernij". )

of bedoel je de "collateral damage" van onze blauwhelmen: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...in-Congo.dhtml : Verkrachtingen door blauwhelmen

Respecteer op zen minst de objectieve waarheid in je persoonlijke (subjectieve) betogen, zodat het binnen de grenzen van het aannemelijke blijft en niet aanzet tot haat jegens moslims.
viaSanctus is offline  
Oud 22 oktober 2015, 15:23   #87
viaSanctus
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Berichten: 767
Standaard

Ff (durven!) googlen...

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.1617425

""Van de 4.000 verkrachtingen die de parketten jaarlijks registreren, wordt 44 procent geseponeerd. Slechts 4 procent leidt tot vervolging en slechts één procent tot een gevangenisstraf. Van een ernstig vervolgingsbeleid is dus geen sprake. Die 4.000 geregistreerde feiten zijn bovendien slechts het tipje van de ijsberg, er is een enorm "dark number" omdat een hoop slachtoffers geen aangifte durven doen.""

Ik kan me nu al voorstellen dat dit (voorlopig genegeerd) cijfer binnenkort als argument wordt aangebracht om de zogenaamde "geïmplementeerde sharia" te bewijzen...

Wat blijkbaar ook opvalt is hoe "familiaal" mannen kunnen zijn (http://www.nu.nl/buitenland/2693919/...verkracht.html) :

"Bij meer dan de helft van de verkrachte vrouwen was de dader een (voormalige) partner.

Bij een op de acht verkrachte vrouwen was de dader een lid van de eigen familie"

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 22 oktober 2015 om 15:29.
viaSanctus is offline  
Oud 22 oktober 2015, 16:10   #88
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Met mijn beperkte kennis kan ik u nu al zeggen dat dat je reinste onzin is. Trappen mensen daar trouwens echt in als je zoiets verkondigt?

Er leven 1,5 miljard moslims op deze wereld, volgens jouw stelling zou iedere vrouw "vogelvrij" zijn verklaard en hoofdschuldige zijn bij verkrachting. Ongelooflijk dat je zoiets aan de mensen tracht te verkopen. Ik dacht dat ik het ergste van extremisten zelf al had gehoord in hun propaganda, maar jij doet daar toch een serieus schepje bovenop.

Ik kan enkel hopen dat je geen enkele gek met jouw overtuiging op ideeën brengt.

Mogelijk insinueer je dat het in de westerse cultuur/aard ligt om te verkrachten. vbtje: http://www.nu.nl/buitenland/2693919/...verkracht.html : "Bijna 20 procent vrouwen VS is ooit verkracht "

Of doel je op de wreedheden van IS ? Dan hoop ik dat je het niet zo ver gaat zoeken en in je eigen achtertuin de vrouwenhandel durft te duiden (http://www.europarl.europa.eu/sides/...DOC+XML+V0//NL : "vrouwenhandel een misdaad die in heel Europa voorkomt en een buitengewoon wrede vorm van moderne slavernij". )

of bedoel je de "collateral damage" van onze blauwhelmen: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...in-Congo.dhtml : Verkrachtingen door blauwhelmen

Respecteer op zen minst de objectieve waarheid in je persoonlijke (subjectieve) betogen, zodat het binnen de grenzen van het aannemelijke blijft en niet aanzet tot haat jegens moslims.
Daar zorgen zij zelf wel voor.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline  
Oud 23 oktober 2015, 07:19   #89
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Waar is deze regering aan de democratie voorbij gegaan ???

Tot bewijs van het tegendeel, vind ik jouw stelling helemaal ongegrond; en dat is dan zeer voorzichtig geformuleerd.

.
Watched the news lately?
We sluiten ons aan bij Turkijke.
Duitsland heeft de quota voor de hele EU kunnen verhogen.
Men maakt geld vrij voor integratie en plaats mensen in open centra, na slechte screening.

In wiens regeerakkoord stond dat allemaal geformuleerd schoofzak?

Een democratie is doen wat de meerderheid zegt! De meerderheid heeft gevraagd eerst consensus te bereiken alvorens al deze mensen binnen te halen. De teller tikt al naartoe 2 miljoen mensen en de komende 5 jaren gaat dat meer dan verdubbelen. Zeg maar verdriedubbelen.
Merkel heeft gedicteerd voor heel Europa en onze federale regering is geplooid! Onze mening niet eens bekeken, gevraagd, geanalyseerd, ...
wat men wel deed is onze mening verdraaien in de media en zeer selectief omgaan met informatie. Gewist interview gemist Schoofak? Bent U ook zo wijs daar de achterliggende bedoeling van te begrijpen, en welk censuur wij beleven dezer dagen?????!!!!!!

Ik wou ook dat het anders was, en ik heb jaren mijn handen voor de ogen gehouden, nu kijk ik voorzichtig door de spleetjes en ik kan niet geloven wat ik zie.
Ik hoop op veel zaken mijn ongelijk te krijgen, maar het komt niet!
En als ik er niet om zou geven, zou ik ook niet zo pissed off zijn he!
Kijk zelf wat ze ons Europa en de komende generaties Europeanen hebben aangedaan, en kijk wat ze daarvoor de wereld aandeden.
Peche is offline  
Oud 25 oktober 2015, 17:48   #90
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Tja. Sommigen willen het gewoon niet zien. Misschien is 'het patronaat' wel links ook dan. De enigen die ik hoor roepen om meer migratie zijn zij nochtans. Niet toevallig ook degenen die geen last zullen hebben van de migranten (denken ze toch), wat niet gezegd kan worden van de mensen in de armere buurten.
Roepen de bedrijven dan om meer migratie waar ze toch niets kunnen mee aanvangen, of specifiek naar die lieden die ze hier niet kunnen vinden?
Dat is juist de grote fout. We hebben migratie nodig maar niet van honderdduizenden lieden waar niemand iets kan mee aanvangen en die we op onze kosten aan hun levensonderhoud moeten helpen! Wanneer de maatschappij problemen gaat krijgen in zijn geheel omdat het financieel niet meer dat ganse zootje in leven kan houden zullen ook de bedrijven daar onder lijden want de mensen zullen geen geld meer hebben om hun spullen te kopen!
andev is offline  
Oud 25 oktober 2015, 19:58   #91
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
...
In wiens regeerakkoord stond dat allemaal geformuleerd schoofzak?
...
Noch in het regeerakkoord, noch in eenderwelke beslissing van het parlement, is er sprake geweest om politieke vluchtelingen te weigeren.

Buiten de regering en buiten het parlement, zijn er nu - ingevolge een massale migratiebeweging - die overigens niemand kon voorspellen - stemmen opgegaan om de Conventie van Genève aan te passen. (niet af te schaffen).

De eerste die zulks openlijk durfde zeggen, werd gebrandmerkt. Doch even later volgden velen al.

Ik vind het ook spijtig dat er niet beter omgegaan is met diverse problemen van migratie (waaronder de snelbelgwet en vele andere zaken ...), maar ondemocratisch en illegaal, dat mag ik dat allemaal niet noemen. Toch niet als ik nuchter ben.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 25 oktober 2015, 21:05   #92
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Noch in het regeerakkoord, noch in eenderwelke beslissing van het parlement, is er sprake geweest om politieke vluchtelingen te weigeren.
Ze weigeren zou inderdaad onEuropees zijn.
Maar zeg mij eens, waarom mensen aanvaarden die paars anders zou weigeren? Gros van die vluchtelingen zijn niet eens Syriërs.
Citaat:
Buiten de regering en buiten het parlement, zijn er nu - ingevolge een massale migratiebeweging - die overigens niemand kon voorspellen - stemmen opgegaan om de Conventie van Genève aan te passen. (niet af te schaffen).
Fuck de wetten van Geneve, dat is toch wat het nieuwe Europa zegt in haar daden? Dus kom ze niet naar mij zwaaien aub.
Het is gelijk Verhofstadt het nog zo verbasterd kon verwoorden in de Europese kamers: "It is not that you have nothing on your plate he"
Wat ligt er op hun bord Schoof?

Citaat:
Ik vind het ook spijtig dat er niet beter omgegaan is met diverse problemen van migratie (waaronder de snelbelgwet en vele andere zaken ...), maar ondemocratisch en illegaal, dat mag ik dat allemaal niet noemen. Toch niet als ik nuchter ben.

.
De snelbelgweg was even ondemocratisch als eenders wat.
En zowel links als rechts blijven op hun gat zitten bij de big changes die ertoe doen voor komende generaties.
Peche is offline  
Oud 25 oktober 2015, 23:40   #93
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
De snelbelgweg was even ondemocratisch als eenders wat.
En zowel links als rechts blijven op hun gat zitten bij de big changes die ertoe doen voor komende generaties.
Daarom , vertrouw NOOIT een politieker (polizeiker/polidioot) !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 oktober 2015 om 23:41.
cookie monster is offline  
Oud 26 oktober 2015, 04:46   #94
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ik heb deze nooit vertrouwd cookie.
Dit is geen vertrouwensprobleem en eigenlijk ook geen vluchtelingenprobleem.
Er zitten gewoon tevelen bij met de verkeerde mentaliteit. Dat men na incidenten als dit spreekt over meer integratie is voor mij van de pot gerukt.
We kunnen evengoed water naar de schelde brengen en zo onze eigen scholen hun wachtlijsten verder laten aangroeien he.

Mensen die echt hulp nodig hadden kwamen nooit tekort in Europa.
Maar kijkt hoe subliminaal men overal rondom heen gezeild is in deze crisis.
Men heeft van deze crisis gebruik gemaakt heel Europa in uw en mijn nadeel te hervormen. Doen dit veel achterbakser dan de sossen in het verleden deden. Dit zijn cijfers die gaan aantikken boven de 15 miljoen mensen he.
En als kers op de taart? Sluiten we ons nog rap even aan bij Turkije en hopen dat niemand het ziet, we zullen snel een elektriciteitsdebat er tussen duwen en verder de kop in het zand steken. Er is niet eens een vluchtelingencrisis meer, de mensen worden geplaatst in open centra en later geïntegreerd.
Problem solved. Maar owee als ge als burger iets zegt...
Peche is offline  
Oud 27 oktober 2015, 07:24   #95
pinophai
Partijlid
 
Geregistreerd: 29 juni 2003
Locatie: Ekeren
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
De zoveelste vunzige opmerking van dit heerschap.
Dat is toch leuk.
__________________
Weg met de Robin Hood partij
pinophai is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be