Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Wie wil een vermogensbelasting? | |||
wie stemt voor een vermogensbelasting van 1% voor > 1 miljoen euro | 4 | 20,00% | |
- wie stemt tegen vermogensbelasting? | 11 | 55,00% | |
- wie stemt voor een vermogensbelasting van 1% voor > 2 miljoen euro | 0 | 0% | |
wie stemt voor een vermogensbelasting van 1% voor > 3 miljoen euro | 0 | 0% | |
ander voorstel | 4 | 20,00% | |
? | 1 | 5,00% | |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
25 november 2024, 15:27 | #261 | |
Minister-President
|
Citaat:
de rijken verarmen nooit, die worden altijd rijker, ook als er een crisis is of oorlog de armen verarmen altijd verder bij een immocrisis, bankencrisis, coronacrisis, inflatie worden ze nog armer we moeten de rijken en het systeem van corruptie aanpakken de oplossing = rijkentaks of vermogensbelasting Laatst gewijzigd door N-Vb : 25 november 2024 om 15:44. |
|
25 november 2024, 19:45 | #262 | |
Partijlid
|
Citaat:
|
|
26 november 2024, 03:18 | #263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die verarmen inderdaad constant. Je schrijfsel bewijst het.
29 november 2024, 13:34 | #264 |
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht. Gipsy 26/28 1 2018 "Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
29 november 2024, 16:52 | #265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 29 november 2024 om 16:54. |
|
29 november 2024, 17:35 | #266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat dat ook het geval is, algemeen gesproken dus, in Vlaanderen. (en je moet vergelijken wat te vergelijken is: vroeger was een huis een paar kamers en een kolenkachel, nu is dat iets met een fraaie verwarmingsinstallatie, een leuke badkamer, vloeren die geen tien jaar uit de mode zijn, high tech vensterramen en dakisolatie, ... om nog te zwijgen van de schaarser wordende grond)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
1 december 2024, 18:18 | #267 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
1 december 2024, 18:50 | #268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2 december 2024, 07:34 | #269 |
Secretaris-Generaal VN
|
België zou reeds de op twee na hoogste vermogensbelasting van de EU heffen. Ik ben zowel tegen belastingverlagingen (dat is niet de moment met de vergrijzing) als tegen verhogingen (ze zijn al te hoog).
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |