Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud Vandaag, 17:18   #261
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
"Irrelevant detail"
Dit was uw irrelevant detail:
En dan komt gij af met exotische dieren en chimpansees
Welke zieke fantasieën hebt gij jong

Een zinspeling alsof ik seks met dieren wil, is
1. niet waar
2. irrelevant

Zoals ge merkt hebt ik op deze boertige insinuatie schouderophalend gereageerd. maar als ik hier een beetje frank ben, dan gaan de sluizen van blowers hier open! Hoooo! dan hebben ze zovéééél zelfmedelijden!
snotter snotter!

Citaat:
Als ze morgen een harttransplantatie bij ons op het werk doen, is het ook irrelevant of dat nu van de donor komt of van een random personeelslid.
"De donor zijn eigen lijf", och ja, irrelevant detail
waarover hebt gij het hier??

Citaat:
Gij klapt over schaakmat, maar ge speelt schaak gelijk de duiven
Ik zet u schaakmat vanaf zet 1. en gij wilt altijd verder blijven spelen. Ik snap niet goed waarom. maar ok, ik doe dan verder uit medelijden.

Laatst gewijzigd door geertvdb : Vandaag om 17:20.
geertvdb is nu online   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 17:19   #262
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Irrelevant
Tja, de vraag is aan BigF.

die durft niet meer ...
geertvdb is nu online   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 17:33   #263
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
NIET LIEGEN!
Ne schone die het zegt.
Bovendien; toon eens waar ik loog? Niet gelezen dat ik schreef "als ik het me goed herinner"?
Dus als ik enkele van uw vragen vergeet ben ik al aan't liegen?

Citaat:
het ging over wapens toen Schoof (NVA) de geweldige opmerking maakte dat gij zo rechts waart in uw opinie over cannabis. Ik maakte dan de terechte opmerking dat gij enkel over cannabis rechts zijt, over al de rest zijn uw opvattingen links/extreem links, bvb over wapens.
Jaja, dat verhaaltje kennen we ondertussen.
Gij weet perfect hoe ik over alles denk. Dankzij uw Aliexpress glazen bol waarschijnlijk.

En trouwens1: stel dat je gelijk hebt (wat je natuurlijk hebt, jaja, je hoeft nog niet beginnen steigeren); is het misschien een misdaad om over bepaalde dingen rechts en over andere dingen links te denken?

En trouwens2: sinds wanneer is ijveren voor de legalisatie van cannabis rechts?? Ik denk niet dat er ergens 1 rechtse partij is die voor legale cannabis te vinden is. Dus wat bedoel je als je stelt dat mijn standpunt over legalisatie van cannabis rechts is?
(Je mag gerust antwoorden als je terug nuchter bent)

Soit: ik onthoud in ieder geval dat je met mijn antwoorden op je analogieën over die wapens en die chimpansee alvast geen weg weet.
Op naar de volgende:

Citaat:
ik heb nog andere analogien gemaakt:

Bvb: als iemand een tattoo op zijn lichaam zet dat een nazi symbool is, kan hij daarvoor door zijn werkgever ontslagen worden?
Die persoon heeft voor mijn part het recht op zijn lijf te tatooeren wat hij wil. Want ik ben van het principe dat je met je eigen lijf doet wat je wil, weet je nog?
Langs de andere kant heeft die werkgever dan ook weer het recht in dienst te nemen wie hij wil.
Het zijn dus twee verschillende zaken. Maar ten gronde: ja, die persoon mag die tattoo laten zetten van mij.
Ben ik nu links of rechts?

Citaat:
Ik schud ze uit mijn mouw alsof het niets is.
Dat weten we al langer. Dingen uit uw mouw schudden of uit uw duim zuigen is één van uw specialiteiten. Uw Miranda zal dat ook wel zeggen.

Citaat:
als iemand zichzelf uithongert (anorexia) moet de overheid ingrijpen?
Nee, de overheid mag die persoon hulp aanbieden maar als die persoon dat weigert mag hij zich van mij uithongeren. Zijn lijf, zijn beslissing.

Citaat:
als iemand zichzelf verwondt, moet de overheid ingrijpen?
Nee, de overheid mag die persoon hulp aanbieden maar als die persoon dat weigert mag hij voor mijn part met zijn messen aan de slag. Zijn lijf, zijn beslissing.

Citaat:
Nu is er zelfs een expertise centrum, moeten we dat blijven betalen? wil u daarvoor betalen met uw belastingsgeld?
Mag ik ook weten over welk expertisecentrum we het hier hebben?
Of is het er zo weer eentje dat je uit uw mouw/duim geschud/gezogen hebt?

Citaat:
Nu worden gevangen van bepaalde grove misdaden, bvb zelfmoordterroristen, permanent gecontroleerd opdat ze geen zelfmoord zouden plegen. moet dat afgeschaft worden?
Als het gaat om die mensen te beschermen tegen zelfmoord mag dat voor mij afgeschaft worden ja. Iedereen heeft het recht om zelfmoord te plegen (het is immers niet strafbaar) dus dat geldt voor mijn part evengoed voor gevangenen.

Allez, ik heb geantwoord op uw uit-de-mouw-geschudde analogieën. Altijd volgens mijn principe: iedereen doet met zijn lijf wat hij wil.
Mij benieuwen wat uw conclusies daaruit gaan zijn.
Links of rechts?
Oud Vandaag, 17:34   #264
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

die durft niet meer ...
Check hierboven. Ik ben niet rap bang hoor.

Mij benieuwen of je er ook op gaat durven antwoorden.
Oud Vandaag, 17:39   #265
Het Verzet
Minister-President

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit was uw irrelevant detail...
Maar waar de kern van BigF zijn betoog "met zijn eigen lijf is", komt gij hier weeral eens aandraven met analogieën (wapens, dieren) die weer totaal geen steek houden. Ge kunt het niet, Geert, analogieën maken.
En wat verwacht ge dan? Dat mensen dat nog serieus nemen?
Zwaanst na ni ei.

Citaat:
Zoals ge merkt hebt ik op deze boertige insinuatie schouderophalend gereageerd. maar als ik hier een beetje frank ben, dan gaan de sluizen van blowers hier open! Hoooo! dan hebben ze zovéééél zelfmedelijden!
snotter snotter!
Try me

Citaat:
Ik zet u schaakmat vanaf zet 1. en gij wilt altijd verder blijven spelen. Ik snap niet goed waarom. maar ok, ik doe dan verder uit medelijden.
Tuurlijk, omdat ge meer met de stukken van de tegenstrever speelt dan met uw eigen pionnen.
Oud Vandaag, 17:50   #266
morte-vivante
Minister-President

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

die durft niet meer ...
irrelevant
komaan geert, op basis van welke criteria zouden we cannabisgebruik illegaal moeten houden?
morte-vivante is nu online   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 17:59   #267
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
irrelevant
komaan geert, op basis van welke criteria zouden we cannabisgebruik illegaal moeten houden?
Inderdaad. Dat is ook altijd één van mijn voornaamste standpunten.
Daarenboven: als je om bepaalde redenen cannabis verboden wil zien moet je dat in principe ook doen voor alcohol. Om dezelfde redenen die aangehaald worden voor cannabis.

Maar gooi dat voor zijn voeten en 't is kermis want naast cannabis alcohol verbieden? Nee, dat kan niet want alcohol is sociaal aanvaard.

Om dan enkele posts verder mij (ten onrechte bovendien) te verwijten dat ik niet consequent ben want dat ik over cannabis andere standpunten inneem dan over chimpansees, wapens, anorexia en gevangenen... Wat blijkbaar een doodzonde is.
Verschillende standpunten innemen over cannabis en alcohol; dat mag dan natuurlijk weer wel. Dat is consequent zijn. Dat is niet links en rechts tegelijk. Dat is het standpunt van een forummer die iedereen beschuldigd van leugens en zichzelf de meest consequente mens ter wereld vindt...

Hadden we het hier al over hypocriet?
Oud Vandaag, 18:02   #268
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar waar de kern van BigF zijn betoog "met zijn eigen lijf is", komt gij hier weeral eens aandraven met analogieën (wapens, dieren) die weer totaal geen steek houden.
Ik wees hem daar ook al op maar toen was ik blijkbaar ineens aan't liegen...

Tsja, dan weet je het natuurlijk wel. Als-ie niet verder meer komt dan je onterecht te verwijten dat je liegt is het meestal (altijd) omdat hij weer door zijn 'argumenten' zit...

In ieder geval: ik heb mij van mijn beste kant laten zien en geantwoord op al zijn geniale analogieën. Hoewel ik dat volgens hem niet durfde.

Nu rustig wachten op zijn reactie daarop.

Net als op zijn verontschuldigingen voor zijn leugens.
Het wachten kan nog lang duren dus...

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be