Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 juni 2018, 16:12   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard Ruim zeshonderd bootvluchtelingen gered op Middellandse Zee Vandaag om 15:27 door pvm

Ruim zeshonderd bootvluchtelingen gered op Middellandse Zee
Vandaag om 15:27 door pvm | Bron: BELGA


Citaat:
Bij zes verschillende reddingsacties op de Middellandse Zee zijn zaterdagnacht 629 migranten gered. Bij een overtocht van Marokko naar Spanje kwamen echter vier bootvluchtelingen om het leven.
Overal iedereen in de weer dat dit uiteindelijk eens een halt mag toegeroepen worden dat tot vervelens toe in stijgende lijn gaande bootvluchtelingenprobleem.

Uiteindelijk doet niemand maar ook niemand er wat aan. (kassa kassa waarschijnlijk )

Hoeveel vluchtelingen komen Europa nog binnen?

Citaat:
Op het hoogtepunt van de vluchtelingencrisis in 2015 kwamen meer dan 1 miljoen asielzoekers over zee naar Europa.
En het blijft maar zijn gangetje gaan.

* Ik weigerde zelfs de foto van het afgeladen vol zittende bootje te posten om reden van dat ik dat zo beu gezien ben als koude pap en ik lust anders graag koude pap maar dat heeft dan weer niets te maken met het vluchtelingenprobleem dat meer en meer in stijgende lijn aan het gaan is.

De vluchtelingen weten goed genoeg dat ze opgevangen zullen worden, daar mag men wel eens een mouw aan passen en om dat vluchtelingenprobleem in te dijken een ander beleid gaan voeren over het veel te gemakkelijk maar naar de EU af te 'reizen'.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 juni 2018 om 16:17.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2018, 19:35   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ruim zeshonderd bootvluchtelingen gered op Middellandse Zee
Vandaag om 15:27 door pvm | Bron: BELGA




Overal iedereen in de weer dat dit uiteindelijk eens een halt mag toegeroepen worden dat tot vervelens toe in stijgende lijn gaande bootvluchtelingenprobleem.

Uiteindelijk doet niemand maar ook niemand er wat aan. (kassa kassa waarschijnlijk )

Hoeveel vluchtelingen komen Europa nog binnen?



En het blijft maar zijn gangetje gaan.

* Ik weigerde zelfs de foto van het afgeladen vol zittende bootje te posten om reden van dat ik dat zo beu gezien ben als koude pap en ik lust anders graag koude pap maar dat heeft dan weer niets te maken met het vluchtelingenprobleem dat meer en meer in stijgende lijn aan het gaan is.

De vluchtelingen weten goed genoeg dat ze opgevangen zullen worden, daar mag men wel eens een mouw aan passen en om dat vluchtelingenprobleem in te dijken een ander beleid gaan voeren over het veel te gemakkelijk maar naar de EU af te 'reizen'.
Citaat:
De vluchtelingenproblematiek eist al een tijd de volle aandacht op. Opmerkelijk daarbij is het contrast in houding tussen de vluchtelingen en de (Europese) politici. Immers, daar waar de vluchtelingen een ongeziene verbetenheid tonen om de vesting open te breken die rond Europa is opgetrokken, blijven politici aarzelen en worden een aantal initiatieven verdedigd waarvan het een al humaner dan het ander kan worden geduid.
bron

Eigenlijk zijn er veel van onze eigen mensen/Europeanen die zelf als de schuldigen moeten aangewezen worden dat er zoveel vluchtelingen uit andere contreien willen afzakken naar Europa.

U denkt, waar haal je dat Uni?

Lijkt mij vrij eenvoudig, druggebruikers brengen veel geld in het laatje om bepaalde acties met te financieren. Ook gelden uit de Golfstaten brengen een duit in het laatje.

Bepaalde tempels worden met deze gelden ook neer geplant.

Te ver gezocht?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2018, 20:05   #3
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ruim zeshonderd bootvluchtelingen gered op Middellandse Zee
Vandaag om 15:27 door pvm | Bron: BELGA




Overal iedereen in de weer dat dit uiteindelijk eens een halt mag toegeroepen worden dat tot vervelens toe in stijgende lijn gaande bootvluchtelingenprobleem.

Uiteindelijk doet niemand maar ook niemand er wat aan. (kassa kassa waarschijnlijk )

Hoeveel vluchtelingen komen Europa nog binnen?



En het blijft maar zijn gangetje gaan.

* Ik weigerde zelfs de foto van het afgeladen vol zittende bootje te posten om reden van dat ik dat zo beu gezien ben als koude pap en ik lust anders graag koude pap maar dat heeft dan weer niets te maken met het vluchtelingenprobleem dat meer en meer in stijgende lijn aan het gaan is.

De vluchtelingen weten goed genoeg dat ze opgevangen zullen worden, daar mag men wel eens een mouw aan passen en om dat vluchtelingenprobleem in te dijken een ander beleid gaan voeren over het veel te gemakkelijk maar naar de EU af te 'reizen'.
Ge kunt ze ook redde en onmiddellijk tegen betaling terug afzetten in Marokko. Tegen betaling omdat ze toch stuk voor stuk geld bij hebben om hun reis te financieren, dus afpakken die poen anders wordt die tocht opnieuw gebruikt voor een volgende overzet. Zij die niet kunnen betalen , in Spanje een maand of zes 't gevang in en daarna met het geld dat ze daar verdiend hebben terug overzetten.

Van Marokko komen geen vluchtelingen, alleen gelukzoekers gedreven door hebzucht.

Laatst gewijzigd door Garry : 10 juni 2018 om 20:10.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2018, 20:20   #4
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ruim zeshonderd bootvluchtelingen gered op Middellandse Zee
Vandaag om 15:27 door pvm | Bron: BELGA




Overal iedereen in de weer dat dit uiteindelijk eens een halt mag toegeroepen worden dat tot vervelens toe in stijgende lijn gaande bootvluchtelingenprobleem.

Uiteindelijk doet niemand maar ook niemand er wat aan. (kassa kassa waarschijnlijk )

Hoeveel vluchtelingen komen Europa nog binnen?



En het blijft maar zijn gangetje gaan.

* Ik weigerde zelfs de foto van het afgeladen vol zittende bootje te posten om reden van dat ik dat zo beu gezien ben als koude pap en ik lust anders graag koude pap maar dat heeft dan weer niets te maken met het vluchtelingenprobleem dat meer en meer in stijgende lijn aan het gaan is.

De vluchtelingen weten goed genoeg dat ze opgevangen zullen worden, daar mag men wel eens een mouw aan passen en om dat vluchtelingenprobleem in te dijken een ander beleid gaan voeren over het veel te gemakkelijk maar naar de EU af te 'reizen'.
En welke In Gee Oo mag de pluim van deze "redding" nu weer op zijn hoed steken?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2018, 21:08   #5
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.899
Standaard

De boot mag niet aanmeren in Italië.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2151...-600-migranten

Citaat:
ROME - Italië weigert een boot met ruim zeshonderd immigranten toe te laten in een van zijn havens. De regering in Rome heeft Malta gevraagd de immigranten op te nemen. Malta heeft het verzoek van de hand gewezen en gezegd dat het niets te maken heeft met de operatie waarbij honderden vluchtelingen uit zee zijn gered.
Pushback!
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2018, 21:55   #6
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ge kunt ze ook redde en onmiddellijk tegen betaling terug afzetten in Marokko. Tegen betaling omdat ze toch stuk voor stuk geld bij hebben om hun reis te financieren, dus afpakken die poen anders wordt die tocht opnieuw gebruikt voor een volgende overzet. Zij die niet kunnen betalen , in Spanje een maand of zes 't gevang in en daarna met het geld dat ze daar verdiend hebben terug overzetten.

Van Marokko komen geen vluchtelingen, alleen gelukzoekers gedreven door hebzucht.
Je hebt daar een zekere geld hiërarchie in dan?

-werkloze
-fake werkloze
-fake wekloze met "mentale" problemen
-buitenlander
-vluchteling
-illegaal

Dan nog al dan niet strafblad...en al dan niet 20 kinderen.

Dit geld dient dan even opgehoest te worden door de wakkere burger.

Beste lijkt mij om dan een Trumpje te doen. Eerst verleiden met veel geld en dan een wurgcontract zodat ze in mijn multinational komen werken voor 500€/maand.

Het bestrijden van sociale dumping en terugkeer beleid. Tot vervelens toe.

Niemand geeft precies nog ergens een zak om....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2018, 23:04   #7
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
De regering in Rome heeft Malta gevraagd de immigranten op te nemen. Malta heeft het verzoek van de hand gewezen en gezegd dat het niets te maken heeft met de operatie waarbij honderden vluchtelingen uit zee zijn gered.
Ah ja, natuurlijk.
Vluchtelingen die gered zijn horen altijd ten laste te zijn van degene die ze gered heeft.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2018, 05:18   #8
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
De boot mag niet aanmeren in Italië.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2151...-600-migranten



Pushback!
't Is een Frans schip, waarom varen ze niet naar Frankrijk?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2018, 06:02   #9
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Je vraagt je af wat er nodig is om de EU keikoppen te laten inzien dat dit onmiddellijk moet stoppen. In geen enkel ander werelddeel halen ze het in hun hoofd om zo massaal en ongehinderd illegalen toe te laten, in Europa vinden ze dat nu nog altijd doodnormaal...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2018, 07:10   #10
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Wat wij ervan vinden, hoe wij het ervaren, ... is van geen tel. De werkende Europeanen worden totaal ontmenselijkt door de gesubsidieerde elites. Onze voorouders hebben hun bloed en leven gegeven om dictatoren, corrupte machtsmensen, de elites, ... te dwingen naar een meer egalitaire en solidaire samenleving te evolueren. De ontwikkelde meer begoede Afrikanen hebben dat er niet voor over en kiezen de easy way out richting westen. En onze strontelites vinden dat leuk om zo de eigen mensen er terug onder te krijgen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 11 juni 2018 om 07:11.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2018, 08:24   #11
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De werkende Europeanen worden totaal ontmenselijkt door de gesubsidieerde elites.
Als die werkende Europeaan eens zou stoppen met werken, dan krijgen die gesubsidieerde elites het ineens een stuk lastiger hoor.

Maarja.
Die heilige Werkethiek van de gristelijke (Noord-)Europeaan hé.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2018, 08:58   #12
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
* Ik weigerde zelfs de foto van het afgeladen vol zittende bootje te posten om reden van dat ik dat zo beu gezien ben als koude pap en ik lust anders graag koude pap maar dat heeft dan weer niets te maken met het vluchtelingenprobleem dat meer en meer in stijgende lijn aan het gaan is.
Jouw bron ( De website van de Standaard) laat ook geen foto's van hun berichtgeving zien. Ze hebben wel een archieffoto bij hun artikel geplaatst.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 juni 2018 om 08:58.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2018, 11:58   #13
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Kijk die arme, uitgemergelde kinderen en zwangere vrouwen toch eens.
Op de vlucht voor de gruwelijke oorlog in Marokko.



En niemand wil die verwelkomen met warme dekens, liefde en belegde broodjes?

Wat een onmensen daar in Italië en Malta.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 11 juni 2018 om 12:00.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2018, 12:00   #14
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Kijk die arme, uitgemergelde kinderen en zwangere vrouwen toch eens.



En niemand wil die verwelkomen met warme dekens, liefde en belegde broodjes?

Wat een onmensen daar in Italië en Malta.
De Italiaanse dames stonden al klaar op de kade met een bordje "Rape me please"
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2018, 12:18   #15
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
De boot mag niet aanmeren in Italië.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2151...-600-migranten



Pushback!
Positief! Boot naar het midden van de zee sturen en gewoon torpederen. Win-win situatie.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2018, 12:30   #16
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Wat wij ervan vinden, hoe wij het ervaren, ... is van geen tel. De werkende Europeanen worden totaal ontmenselijkt door de gesubsidieerde elites. Onze voorouders hebben hun bloed en leven gegeven om dictatoren, corrupte machtsmensen, de elites, ... te dwingen naar een meer egalitaire en solidaire samenleving te evolueren. De ontwikkelde meer begoede Afrikanen hebben dat er niet voor over en kiezen de easy way out richting westen. En onze strontelites vinden dat leuk om zo de eigen mensen er terug onder te krijgen.
Juiste analyse => er terug onder krijgen.

Je moet de massa constant bang houden om zo ze er onder te krijgen.

We moeten op onze elites maffia praktijken toepassen. Bespaar op je eigen winkel of we sturen jullie weg met bootjes naar Afrika met Juncker op kop.

Vlaams Belang 50%, dan krijgen ze wel schrik... We moeten gewoon zeer onvoorspelbaar stemmen en alles is geregeld. Niemand zegt wie op hij/zij stemt. Rangen sluiten.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2018, 16:39   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Kijk die arme, uitgemergelde kinderen en zwangere vrouwen toch eens.
Op de vlucht voor de gruwelijke oorlog in Marokko.



En niemand wil die verwelkomen met warme dekens, liefde en belegde broodjes?

Wat een onmensen daar in Italië en Malta.
Er zijn er wel die ze verwelkomen.

Spanje wil het ronddobberende schip met 629 migranten opvangen

Citaat:
Spanje wil de Acquarius, het schip van de ngo SOS Méditerranée dat 629 migranten aan boord heeft, opvangen. Dat heeft de Spaanse regering van de nieuwe premier Pedro Sanchez bekendgemaakt. Het schip werd de toegang geweigerd tot de Italiaanse havens en Malta. Van de Spaanse regering mag het aanmeren in Valencia.
Van mij mag dat, dat de gekke Spanjaarden die verwelkomen maar hou ze dan ook ginder.

Aan verder naar de andere landen van de EU doorsturen hebben de meeste mensen geen boodschap.

Citaat:
De Italiaanse dames stonden al klaar op de kade met een bordje "Rape me please"
Dat haalde ik ook al eerder aan dat het de schuld van de welwillende vrouwen is dat die allemaal graag naar Europa komen.

Raar hé op dat schip (foto iets hogerop), allemaal venten die naar alle waarschijnlijkheid hun beste beentje komen voorzetten bij bepaalde welwillende dames in de EU.

p.s.

Voorzitter Jong N-VA over geweigerde migranten: ‘Return to sender’

Citaat:
‘Return to sender’, tweette hij. Even later verwijderde hij het bericht.
Het zou best bij sommigen in verkeerde Aarde hebben kunnen vallen dat bericht ondanks het de nagel op de kop was.

Elvis wist zelfs te zingen:

Citaat:
Return to sender, address unknown
No such number, no such zone
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 juni 2018 om 16:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2018, 07:01   #18
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Bootje ligt nog steeds in internationale wateren

https://www.vesselfinder.com/?imo=7600574

Waar halen die NOG's eigenlijk het geld vandaan om dergelijke schepen maanden lang te huren?

Laatst gewijzigd door Skobelev : 12 juni 2018 om 07:02.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2018, 07:39   #19
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Bootje ligt nog steeds in internationale wateren

https://www.vesselfinder.com/?imo=7600574

Waar halen die NOG's eigenlijk het geld vandaan om dergelijke schepen maanden lang te huren?
Ik denk dat juist dat een vraag is die veel mensen zich stellen waar die al het geld vandaan halen om die reizen te financieren? Drughandel?

Er zijn er blijkbaar die nog steeds niet begrijpen of niet willen begrijpen dat het legers zijn die men naar de EU stuurt, volgende foto zegt weer genoeg, allemaal venten.


Of die hebben een bericht gekregen in hun land zo van: je kan daar gratis neuken in Europa?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2018, 07:54   #20
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

En dan hoor je ze doodleuk op het nieuws zeggen dat het volgende schip met 900 criminele verkrachters al onderweg is Echt niet normaal meer. Torpederen en zo snel mogelijk aub!
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be