Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 augustus 2012, 22:11   #41
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Sure, op voorwaarde dat ge daar uw comedy act voortzet. Ik zal de zaal voorzien van eieren en tomaten. En wat sla voor de beesten.
Jouw 'comedy act' was niet zo geslaagd èh?

Feitelijk was 't 'n totaal debacle.


...en dan te bedenken dat je dat debacle zelf in de hand gewerkt hebt...die zeikstraal toch, altijd goed voor 'n lach...als 't niet zo supertriest zou geweest zijn...


SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2012, 22:12   #42
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ze heeft wel gelijk in die zin dat in ieder subforum de islam sterk aan bod komt, te pas en te onpas. Ieder onderwerp waar een moslim in betrokken is, wordt uitvergroot tot een cultureel of islamprobleem.
De moderatie zou best eens mogen ingrijpen.
Ze ze???

mwoeha...ze...


Ons aller zeikstraal is geen 'ze'!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2012, 22:19   #43
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Wat staat er dan wel ?
Dat het er wel wat over gaat dat hier letterlijk ELKE discussie na een bericht of drie weer op net hetzelfde neerkomt: dezelfde paar mensen, die precies dezelfde argumenten voor de 800e keer weer maar eens herhalen, en elke discussie, elk topic steeds weer naar hetzelfde herleiden, waardoor vaak na een paar berichten al het niet meer gaat over het originele onderwerp, maar weeral over hetzelfde. In het Engels heet zoiets 'thread hijacking'.

Niemand heeft hier gezegd dat 'slechts 1 politieke mening mag geduld worden', het is compleet krankzinnig om dat uit dat bericht op te maken. Niemand heeft gesuggereerd dat jullie MENING gecensureerd zou moeten worden, enkel dat er moet op worden toegezien dat een paar mensen (en jij bent er daar zeker 1 van, 7.000 posts over maar één onderwerp...) niet telkens weer alle mogelijke en onmogelijke discussies kapen door ze steeds weer vol te spammen met steeds weer hetzelfde. Overdaad schaadt.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2012, 23:52   #44
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Dat het er wel wat over gaat dat hier letterlijk ELKE discussie
Elke discussie ?


Citaat:
na een bericht of drie weer op net hetzelfde neerkomt: dezelfde paar mensen, die precies dezelfde argumenten voor de 800e keer weer maar eens herhalen,
Tja, moet ik iets anders beginnen schrijven omdat het anders sommigen niet aanstaat ? Als water nat is ga ik voor de verandering niet schrijven dat het droog is alleen maar omdat sommigen niet meer kunnen horen dat het nat is.

Citaat:
en elke discussie, elk topic steeds weer naar hetzelfde herleiden,
Enkel discussies of topics die er mee te maken hebben

Citaat:
waardoor vaak na een paar berichten al het niet meer gaat over het originele onderwerp, maar weeral over hetzelfde. In het Engels heet zoiets 'thread hijacking'.
Weer een woord bijgeleerd.

Citaat:
Niemand heeft hier gezegd dat 'slechts 1 politieke mening mag geduld worden', het is compleet krankzinnig om dat uit dat bericht op te maken. Niemand heeft gesuggereerd dat jullie MENING gecensureerd zou moeten worden,
Zou niet de eerste keer zijn.

Citaat:
enkel dat er moet op worden toegezien dat een paar mensen (en jij bent er daar zeker 1 van, 7.000 posts over maar één onderwerp...)
Ik ben op dit forum dan ook maar voor 1 ding. Zoals Bertje Anciaux, de Vlaming de islam leren kennen.


Citaat:
niet telkens weer alle mogelijke en onmogelijke discussies kapen door ze steeds weer vol te spammen met steeds weer hetzelfde. Overdaad schaadt.
Niemand is verplicht mijn postings te lezen, je kan mij op je negerlijst zetten. Je gaat toch ook geen tv programma verbieden als er een zapper bestaat.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 08:33   #45
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Je geeft dus eigenlijk nu gewoon toe dat je zeer bewust steeds weer elke discussie die in de verste verte kan in verband worden gebracht met de islam kaapt om je verhaaltje weer maar eens op te dissen. En daar ga je mijns inziens te ver: dit is een discussieforum, geen propagandakanaal.

Op de negeerlijst zwieren lost niks op: het probleem is dat vanaf het moment dat jij en die paar anderen binnenvallen in die discussie, de discussie over het eigenlijke onderwerp ophoudt en jullie de discussie gewoon overnemen.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 09:07   #46
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Dat het er wel wat over gaat dat hier letterlijk ELKE discussie na een bericht of drie weer op net hetzelfde neerkomt: dezelfde paar mensen, die precies dezelfde argumenten voor de 800e keer weer maar eens herhalen, en elke discussie, elk topic steeds weer naar hetzelfde herleiden, waardoor vaak na een paar berichten al het niet meer gaat over het originele onderwerp, maar weeral over hetzelfde. In het Engels heet zoiets 'thread hijacking'.

Niemand heeft hier gezegd dat 'slechts 1 politieke mening mag geduld worden', het is compleet krankzinnig om dat uit dat bericht op te maken. Niemand heeft gesuggereerd dat jullie MENING gecensureerd zou moeten worden, enkel dat er moet op worden toegezien dat een paar mensen (en jij bent er daar zeker 1 van, 7.000 posts over maar één onderwerp...) niet telkens weer alle mogelijke en onmogelijke discussies kapen door ze steeds weer vol te spammen met steeds weer hetzelfde. Overdaad schaadt.
Je bent me voor. Goed geformuleerd. Bedankt.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 09:10   #47
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ze ze???
mwoeha...ze...
Ons aller zeikstraal is geen 'ze'!
Zij of hij. Dat is van ondergeschikt belang. Reageer op de inhoud aub.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 09:23   #48
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Je geeft dus eigenlijk nu gewoon toe dat je zeer bewust steeds weer elke discussie die in de verste verte kan in verband worden gebracht met de islam kaapt om je verhaaltje weer maar eens op te dissen. En daar ga je mijns inziens te ver: dit is een discussieforum, geen propagandakanaal.

Op de negeerlijst zwieren lost niks op: het probleem is dat vanaf het moment dat jij en die paar anderen binnenvallen in die discussie, de discussie over het eigenlijke onderwerp ophoudt en jullie de discussie gewoon overnemen.
²
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 09:25   #49
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Smiley is vroeger gepest door mocro,s, en denkt dat elke mocro per definitie een moslim is. Dus heeft het irritante gedrag van die mocro,s in verband gebracht met de islam.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 10:00   #50
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Smiley is vroeger gepest door mocro,s, en denkt dat elke mocro per definitie een moslim is. Dus heeft het irritante gedrag van die mocro,s in verband gebracht met de islam.
Dat is een hypothese. Ik denk eerder dat hij gewoon superblij is dat hij een ideologietje heeft gevonden met een heel eenvoudig vijand- en vriendbeeld. De steeds sneller draaiende wereld is immers te complex geworden voor zijn bevattingsvermogen.

Dat moet best wel angst genereren, helemaal niet begrijpen hoe de wereld in mekaar zit.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 10:01   #51
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Je geeft dus eigenlijk nu gewoon toe dat je zeer bewust steeds weer elke discussie die in de verste verte kan in verband worden gebracht met de islam kaapt om je verhaaltje weer maar eens op te dissen. En daar ga je mijns inziens te ver: dit is een discussieforum, geen propagandakanaal.
Ik kaap niks. Jij bent met zoiets als 'thread hijacking' waar ik nog nooit had van gehoord afgekomen. Jij kan alleen niet verdragen dat iemand zijn mening schrijft, een mening die zegt dat dit onderwerp verband houd met de islam.

Citaat:
Op de negeerlijst zwieren lost niks op: het probleem is dat vanaf het moment dat jij en die paar anderen binnenvallen in die discussie, de discussie over het eigenlijke onderwerp ophoudt en jullie de discussie gewoon overnemen.
Niets houd iemand tegen het geschrevene te weerleggen, als die dat kan.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 10:04   #52
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Smiley is vroeger gepest door mocro,s, en denkt dat elke mocro per definitie een moslim is. Dus heeft het irritante gedrag van die mocro,s in verband gebracht met de islam.
Fout. Ik heb slechts 1 keer met een bende 'jongeren' te maken gehad. Hoe het komt dat ik voor de islam ben beginnen waarschuwen, na de islam te hebben leren kennen, heb ik hier reeds verschillende malen zitten vertellen. Ik mag dat van sommigen niet meer schrijven of ik val in herhaling. Gij bewijst echter dat het nodig is te herhalen. Trouwens er komen ook iedere dag nieuwe forumleden bij.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 29 augustus 2012 om 10:05.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 10:17   #53
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat is een hypothese. Ik denk eerder dat hij gewoon superblij is dat hij een ideologietje heeft gevonden met een heel eenvoudig vijand- en vriendbeeld.
Ik heb dat ideologietje met een eenvoudig vriend-vijandbeeld niet uitgevonden.

http://forum.politics.be/showpost.ph...66&postcount=8

Ik ga daar net tegen in.

Citaat:
De steeds sneller draaiende wereld is immers te complex geworden voor zijn bevattingsvermogen.
Dat de 7de eeuwse islam van 'profeet' mohammed dank zij oliedollars terug haar kop heeft weten op te steken.

Citaat:
Dat moet best wel angst genereren, helemaal niet begrijpen hoe de wereld in mekaar zit.
Ga dat een vertellen aan de niet-moslims die overal ter wereld met een ummah te maken krijgen die in aantal groot genoeg is. Voor sommigen is het gemakkelijker de kop in het zand te steken dan te zien wat er aan de hand is.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 10:25   #54
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik heb dat ideologietje met een eenvoudig vriend-vijandbeeld niet uitgevonden.
Uiteraard niet. Je hebt het op islamofobe websites gevonden die, gefinancierd door Amerikaanse neoconservatieven, als paddestoelen uit de grond schieten.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 10:30   #55
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Fout. Ik heb slechts 1 keer met een bende 'jongeren' te maken gehad. Hoe het komt dat ik voor de islam ben beginnen waarschuwen, na de islam te hebben leren kennen, heb ik hier reeds verschillende malen zitten vertellen. Ik mag dat van sommigen niet meer schrijven of ik val in herhaling. Gij bewijst echter dat het nodig is te herhalen. Trouwens er komen ook iedere dag nieuwe forumleden bij.
Jij moet niet mensen voor dingen waarschuwen, waar jij helemaal niets van snapt.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 10:31   #56
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Uiteraard niet. Je hebt het op islamofobe websites gevonden die, gefinancierd door Amerikaanse neoconservatieven, als paddestoelen uit de grond schieten.
waar haal je het uit?

de grootste bron van informatie is de Koran, en de ahadith. Worden die "gesponsored door amerikaanse neoconservatieven " dan?

Een tweede zeer goede bron komt van de Iranier Ali Sina, ex-moslim, ondergedoken in Canada en gevlucht uit zijn vaderland. Noem je dat "gesponsored door amerikaanse neoconservatieven"?
Of wil je van Ali Sina een racist maken anders?

Leuke interessante dingen om te lezen zijn de debatten die hij voert met verschillende moslimgeleerden:

http://alisina.org/category/debates/

misschien wordt het wel eens tijd dat je zelf die informatie eens doorneemt ipv hier klakkeloos dezelfde mantra te blijven herhalen, de plaat is ondertussen versleten hoor.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 10:37   #57
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Uiteraard niet. Je hebt het op islamofobe websites gevonden die, gefinancierd door Amerikaanse neoconservatieven, als paddestoelen uit de grond schieten.
Iemand die met het al te belachelijke woord 'islamofobie' (fobie onterechte angst voor iets) zit te schermen kan alvast niet weten hoe dat de wereld in elkaar zit. Het laat ook zien dat je de islam van 'profeet' mohammed niet kent want alle websites of dat die nu pro of contra islam zijn, slaan je met koranverzen e.a. om de oren. Ik wist alleszins niet dat de webiste http://forums.ansaar.nl/vragen-antwo...en-hebben.html of deze http://islamqa.info/en/ref/10382 antiislam sites waren. Ik wist niet dat de koran, sahih hadith, tabari, Ibn Ishaq
enz antiislamboeken waren geschreven door Amerikaanse neoconservatieven om de islam maar zwart te kunnen maken.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 10:40   #58
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Jij moet niet mensen voor dingen waarschuwen, waar jij helemaal niets van snapt.
Vroeger snapte ik er niks van. Vroeger dacht ik dat de islam zoiets was zoals het christendom. Niks om ons zorgen over te maken dus. Niks is minder waar.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 12:03   #59
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik kaap niks.
LOL! O jawel hoor. Je beseft het misschien zelf niet, maar je doet dat wel degelijk.

Citaat:
Jij kan alleen niet verdragen dat iemand zijn mening schrijft, een mening die zegt dat dit onderwerp verband houd met de islam.
Van deze post:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio
Dat het er wel wat over gaat dat hier letterlijk ELKE discussie na een bericht of drie weer op net hetzelfde neerkomt: dezelfde paar mensen, die precies dezelfde argumenten voor de 800e keer weer maar eens herhalen, en elke discussie, elk topic steeds weer naar hetzelfde herleiden, waardoor vaak na een paar berichten al het niet meer gaat over het originele onderwerp, maar weeral over hetzelfde. In het Engels heet zoiets 'thread hijacking'.

Niemand heeft hier gezegd dat 'slechts 1 politieke mening mag geduld worden', het is compleet krankzinnig om dat uit dat bericht op te maken. Niemand heeft gesuggereerd dat jullie MENING gecensureerd zou moeten worden, enkel dat er moet op worden toegezien dat een paar mensen (en jij bent er daar zeker 1 van, 7.000 posts over maar één onderwerp...) niet telkens weer alle mogelijke en onmogelijke discussies kapen door ze steeds weer vol te spammen met steeds weer hetzelfde. Overdaad schaadt.
...heb je dus duidelijk niet al te veel begrepen. Nog eens: Er is een verschil tussen je mening geven in een over dat onderwerp handelende discussie aan de ene kant, en aan de andere kant proberen ELKE discussie naar jouw stokpaardje te herleiden, en die reeds ontelbare keren eerder gegeven mening te pas en te onpas, bij elke gelegenheid die zich voordoet OF die je zelf creëert van de daken schreeuwen.

Met dat eerste is niks mis. Dat laatste is eigenlijk gewoon spammen. Wat jij doet is het laatste.

Point in case: ik zie dat je nu zelfs deze draad aan het proberen herleiden bent naar weeral datzelfde stokpaardje!

Laatst gewijzigd door Scorpio : 29 augustus 2012 om 12:04.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 12:33   #60
Sammael
Gouverneur
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Berichten: 1.310
Standaard

Scorpio heeft gelijk.

Een draad kapen kan gebeuren voor je het beseft, maar het wordt op de meeste fora niet geapprecieerd en als ongepast gedrag beschouwd. Ik zeg niet dat er strafpunten zouden moeten gegeven worden voor thread hijacking, maar de andere forummers zouden het ten zeerste appreciëren mocht u voortaan deze regel uit de internationale (n)etiquette willen naleven.
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be