Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Bekijk resultaten enquête: Moet de themagrep "verkiezingen 2010 en regeringsvorming" afgesloten worden ?
Ja, natuurlijk 23 40,35%
Neen, vaneigens niet 34 59,65%
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 26 december 2011, 17:41   #101
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Neen. Het subforum kan wel een naamswijziging krijgen: "Regering Di Rupo I"
bgf324 is offline  
Oud 26 december 2011, 17:42   #102
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Er worden trouwens nog genoeg posts en topics geplaatst. Het is niet dat dit topic opeens stil gevallen is.
bgf324 is offline  
Oud 26 december 2011, 17:52   #103
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Neen. Het subforum kan wel een naamswijziging krijgen: "Regering Di Rupo I"
Aangezien de meeste draden toch eindigen met welles-nietes spelletjes over Bart de Wever stel ik voor "Regering anti-Bart de Wever-I".
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 26 december 2011, 17:53   #104
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Pé toch.
De relevantie van de meeste van uw posts valt serieus te betwisten.
Ondertussen is het gedeelte over regeringsvorming nog steeds open.
Ondanks uw draad.
statistisch significant of niet.
Lever liever zinvolle bijdragen met deftige argumenten in plaats van er een sport van te maken om op dichterlijke maar nietszeggende manieren uw medeforummer belachelijk proberen te maken.
Als de vlaams nationalisten werkelijk allemaal zo'n bende idioten zijn zoals u het liederlijk steeds tracht te bewijzen dan zal dat aantonen ook wel lukken met argumenten ipv het steeds over Vlaams populisten te hebben en de niet bestaande partij de NV-A. Uw enige doel is te beledigen en te schofferen. Neem deel aan het forum op een deftige manier of blijf weg.

Kortom uw hele houding en manier van discussieren vind ik maar laag bij de gronds en voortaan reageer ik niet meer op uw posts.
Tsk tsk Pé Stuyck. Jammer dat onze polemische relatie moet eindigen met jou die er met de staart tussen de benen tussen uit knijpt. Ik hoop dat jij in jouw wetenschappelijke Gründlichheit inziet dat jouw vlucht, mij geenszins verplicht tot het niet reageren op de ongein die jij hier placht te plegen. Het ga je goed, Pé. Blijf vooral het licht van de zon ontkennen, maar draag voor alle zekerheid toch misschien best een ray-ban.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 26 december 2011, 17:55   #105
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Tsk tsk Pé Stuyck. Jammer dat onze polemische relatie moet eindigen met jou die er met de staart tussen de benen tussen uit knijpt. Ik hoop dat jij in jouw wetenschappelijke Gründlichheit inziet dat jouw vlucht, mij geenszins verplicht tot het niet reageren op de ongein die jij hier placht te plegen. Het ga je goed, Pé. Blijf vooral het licht van de zon ontkennen, maar draag voor alle zekerheid toch misschien best een ray-ban.


Start alvast een nieuwe draad op wil je
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline  
Oud 12 februari 2012, 22:32   #106
Illuminatus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 december 2011
Berichten: 1.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Wordt het niet stilaan tijd om de themagroep "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming" af te sluiten ? De nieuwe regering is ingezworen en het regeerakkoord is goedgekeurd.

Voor mijn part wordt een nieuwe themagroep opgestart : "Verkiezingen 2014 en regeringsvorming"; om de pre-electorale inspanningen waar de N-VA zich de komende twee jaar aan te buiten zullen gaan ietwat te kanaliseren.
Vooral niet sluiten...for the love of God...waar moeten onze flomingantjes anders hunne zever gaan verkopen????
Illuminatus is offline  
Oud 13 februari 2012, 05:38   #107
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Wordt het niet stilaan tijd om de themagroep "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming" af te sluiten ? De nieuwe regering is ingezworen en het regeerakkoord is goedgekeurd...
De verkiezingen mogen dan al voorbij zijn, er mag dan al een regering zijn ingezworen, er mag zelfs een regeerakkoord zijn goedgekeurd, ja, het mag eventueel zelfs zo zijn dat er betreffende de uitvoering van dat zogezegd goedgekeurde regeerakkoord helemaal géén haren in de boter meer zitten, ...

dat alles hoeft echter nog niet te betekenen dat er niet meer over gediscussieerd kan/mag worden.


De themagroep "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming" kan voor mijn part wél in z'n geheel in het subforum "Geschiedenis" worden ondergebracht, 'afsluiten' vind ik niet wenselijk.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 13 februari 2012, 11:17   #108
RexDeus
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 december 2010
Berichten: 3
Standaard Wat gaat er dan veranderen?

Van deze hele crisis is de schuldige maar tot één klasse te herleiden, nml. politici. Zij bepalen de wetgeving van een land en creëerden de kweekvijver voor deze crisis, daarbij geteld de uitverkoop van al onze bedrijven soms tegen spotprijzen (abx), vastgoed, opsplitsingen die meer kwaad dan goed genereerden,...
Het ergerlijke als 20 jaar manager in de privé sector: indien ik mijn functie uitvoerde als hen, met hun resultaten, wel ik was al terug op de arbeidsmarkt.

Gevolg volgende verkiezing: NVA wint jammer genoeg, omdat mensen blind zijn en vergeten dat nationalisme de individuele vrijheid sterk aan banden legt.
Ook het gevolg van een mank Europees beleid dat in te snel tempo samen smolt, met als eerste oogpunt een markt ten koste van sociale en culturele diversiteit.
RexDeus is offline  
Oud 13 februari 2012, 11:42   #109
De Brabander
Minister-President
 
De Brabander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2011
Locatie: Ternat
Berichten: 5.735
Standaard

Ik zou ook een themagroep "staatshervorming" willen voorstellen waarin in het algemeen over de staatshervormingen van het verleden, het heden en de toekomst kan gedebatteerd worden.
__________________
België unitair !
De Brabander is offline  
Oud 13 februari 2012, 18:23   #110
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Ik zou ook een themagroep "staatshervorming" willen voorstellen waarin in het algemeen over de staatshervormingen van het verleden, het heden en de toekomst kan gedebatteerd worden.
Een belgicistische troll met een goed idee! Schrijf het in de geschiedenisboeken.

Ik ben het hier 100% mee eens, alleen vind ik het nogal grappig dat dit idee net komt van een dubbelnick van 4x10e6 himself.
Effect is offline  
Oud 13 februari 2012, 18:37   #111
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Een belgicistische troll met een goed idee! Schrijf het in de geschiedenisboeken.

Ik ben het hier 100% mee eens, alleen vind ik het nogal grappig dat dit idee net komt van een dubbelnick van 4x10e6 himself.
Het is ook maar omdat hij daar een een voordeel ivm zijn nieuwe dada ziet: GW-artikel 195 en bij uitbreiding het volgens hem ongrondwettelijke federalisme.
Het is gewoon een middel om het doel te bereiken.
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 13 februari 2012, 18:40   #112
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RexDeus Bekijk bericht
Van deze hele crisis is de schuldige maar tot één klasse te herleiden, nml. politici. Zij bepalen de wetgeving van een land en creëerden de kweekvijver voor deze crisis, daarbij geteld de uitverkoop van al onze bedrijven soms tegen spotprijzen (abx), vastgoed, opsplitsingen die meer kwaad dan goed genereerden,...
Het ergerlijke als 20 jaar manager in de privé sector: indien ik mijn functie uitvoerde als hen, met hun resultaten, wel ik was al terug op de arbeidsmarkt.

Gevolg volgende verkiezing: NVA wint jammer genoeg, omdat mensen blind zijn en vergeten dat nationalisme de individuele vrijheid sterk aan banden legt.
Ook het gevolg van een mank Europees beleid dat in te snel tempo samen smolt, met als eerste oogpunt een markt ten koste van sociale en culturele diversiteit.
Als de schuldigen voor de crisis de politici zijn die de wetgeving van uw land bepalen, uw bedrijven hebben uitverkocht tegen spotprijzen en opsplitsingen hebben gecreëerd, dan hebt u het uiteraard niet over de N-VA vermits die partij nooit aan de macht is geweest.

Het enig alternatief voor “de mensen” is derhalve dat zij bij volgende verkiezingen stemmen voor dergelijke partijen die nooit federaal de politiek hebben bepaald. De kiezers zouden immers pas goed blind zijn indien zij terug voor de machtspartijen zouden stemmen, die volgens u schuldig zijn aan de crisis.
Gwylan is offline  
Oud 10 maart 2012, 09:02   #113
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Wordt het niet stilaan tijd om de themagroep "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming" af te sluiten ? De nieuwe regering is ingezworen en het regeerakkoord is goedgekeurd.

Voor mijn part wordt een nieuwe themagroep opgestart : "Verkiezingen 2014 en regeringsvorming"; om de pre-electorale inspanningen waar de N-VA zich de komende twee jaar aan te buiten zullen gaan ietwat te kanaliseren.
Je vraag is nog altijd even pertinent, maar kreeg tot op heden geen positief gevolg. Dat is spijtig.

Ondertussen starten sommige partijen al hun pré-campagne op, en dit onderdeel van het forum is nog open...
peter1962 is offline  
Oud 10 maart 2012, 09:14   #114
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

een prangende kwestie inderdaad
born2bewild is offline  
Oud 15 maart 2012, 14:00   #115
Akira
Super Moderator
 
 
Akira's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 3.953
Standaard

Zoals eerder vermeld zal dit subforum wel degelijk worden gesloten, maar is dit om technische redenen nog niet gebeurd. Gelieve bijgevolg dus geen nieuwe discussies meer op te starten in dit subforum. Nieuwe draden zullen worden verwijderd.
Akira is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be