Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Wat gaat het oordeel zijn in de Floyd/Chauvin rechtszaak?
Third degree murder 1 14,29%
Second degree murder 3 42,86%
Manslaughter 1 14,29%
Vrijspraak 2 28,57%
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 april 2021, 22:12   #201
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
In dit geval:
Z'n collega's hadden eigenlijk hun collega van Floyd af moeten halen !!

Alles opnemen , hoe zou de rechtbank hier reageren ??
Schending van privacy ??
Eén van de forumleden alhier heeft het volledige clipje eens op het forum gezet.

Ik kan u géén ongelijk geven met dat zijn collega's hem tot rede hadden moeten brengen.

Meermaals vroeg men de man plaats te nemen in de politiewagen maar hij weigerde halstarrig.

Toch heeft de agent een verschrikkelijk kwalijke, domme fout gemaakt, ongeacht dat Floyd niet vrij van zonden was (criminele acties in het verleden volgens sommige teksten) en men had de man in de boeien moeten slaan en het daarna aan een rechter moeten overlaten, dat zou een betere actie geweest zijn waar dan géén dodelijk slachtoffer bij gevallen zou geweest zijn.

De agent die de 'wurg'actie op zich genomen heeft, heeft daarmee héél de wereld overhoop gezet dat je bijna gaat denken: is die daar voor betaald geweest misschien? (niet dat hij er veel aan zal hebben aan zijn foute actie)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 april 2021 om 22:13.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2021, 22:17   #202
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.735
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja dat is waar. Superioriteit komt niet van een gevoel, maar van een resultaat: winnen ten aanzien van verliezen. Overleven ten aanzien van afmaken.

Zoals je zegt weet je dat niet op voorhand, het is de strijd die dat beslecht, wie superieur was.
Een strijd die ook gewoon vermeden kan worden door de inzet van onze unieke hersenen. Als mensen hebben wij opties !
we zijn geen leeuwen met alleen de optie vechten.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2021, 22:20   #203
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Toch heeft de agent een verschrikkelijk kwalijke, domme fout gemaakt
En daar moet die nu gelukkig voor boeten !!

Hopelijk leert iedereen iets uit de nodeloze doding van een arrestant !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2021, 22:21   #204
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.735
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Een groep heeft geen zin als die niet gevormd is om vijanden aan te pakken he.
Het is de enige bestaansreden van een groep.
Een hele groep als vijand is voornamelijk een zelfgecreëerde illusie.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2021, 22:25   #205
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar nog eens, het ruilen van geld voor brood is weerom iets dat niks, maar dan ook niks, met overheid en gezag te maken heeft. Ruilen om niet te vechten is een prima concept, als het ruilen minder moeite vraagt dan het vechten.
En hoe is dat anders dan mensen niet vermoorden, als dat betekent dat we als samenleving bij elkaar kunnen wonen en van de vruchten van elkaar's werk kunnen genieten?

Dat zijn toch allebei lopende afspraken die we met elkaar hebben om een lopende samenleving te kunnen hebben en niet in ons eentje te hoeven zitten verhongeren?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Een groep heeft geen zin als die niet gevormd is om vijanden aan te pakken he.
Het is de enige bestaansreden van een groep.
Schreef hij op een apparaat waar je als alleenstaand individu never nooit niet alle kennis, kunde en grondstoffen voor zou kunnen verzamelen om het te maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja dat is waar. Superioriteit komt niet van een gevoel, maar van een resultaat: winnen ten aanzien van verliezen. Overleven ten aanzien van afmaken.

Zoals je zegt weet je dat niet op voorhand, het is de strijd die dat beslecht, wie superieur was.
Dat is een domme definitie. Ik ken niemand van grofweg 14 jaar en ouder die mij niet super simpel in het openbaar kan vermoorden. Messen passen gewoon in een rugtas, handtasje of broekzak. Wacht tot ik bij je wegloop en dan een paar keer snel op de nek insteken. Kind kan de was doen. Als het een lang genoeg kind is letterlijk.



Laat ik het anders benaderen. Dit is een eenhoorn:

Ja, dat is een echte foto. Niet bewerkt. De foto niet dan, de bok natuurlijk wel. Het blijkt vrij simpel te zijn om van gehoornde dieren als geiten en koeien eenhoorns te maken. Je moet als ze jong zijn een stukje groeimateriaal dat in de huis zit transplanteren van de zijkant naar het midden, en dan groeit de hoorn daar. De man die dat uitgevonden heeft (hij vroeg een patent aan en alles) merkte op dat zijn eenhoorn stier al gauw de baas werd van de kudde, hij kon met zijn ene hoorn tenslotte heel goed de andere stieren vol op hun voorhoofd of in hun gezicht raken. (Hij hing daar zelf een Bijbelse betekenis aan en dacht er verder niet meer te hard over na, maar dat terzijde.) Maar als het een kwestie is van een hele kleine aanpassing, en het heeft een groot voordeel, waarom komen eenhoornige beesten dan zo weinig voor in de natuur? En wat onderscheidt die ene prominente groep die wel een hoorn in het midden hebben, neushoorns, van al die dieren met dubbele hoorns?

Het antwoord is dat neushoorns in hoge mate solitaire dieren zijn, ze leven alleen en hebben heel weinig te maken met andere neushoorns. Die stier die zijn concurrenten zo hard in zijn gezicht kopstoot saboteert daarmee zichzelf. Hij wordt door het gebruik van dodelijker geweld misschien wel de leider van de kudde, maar hij wordt de leider van een verzwakte kudde, een kudde met minder andere stieren. Hij is nu kwetsbaarder voor roofdieren en voor conflicten met andere groepen runderen of andere grote grazers. Zijn wijfjes zijn kwetsbaarder, en zijn kinderen. Evolutie heeft in zelfs maar semi-sociale soorten geresulteerd in dubbele hoorns omdat het dodelijkere geweld van een enkele hoorn nadelig is voor degene die het gebruikt. Het is ook nadelig voor iedereen om hem heen, in een grotere mate en op een kortere termijn, maar uiteindelijk heeft hij daar ook zichzelf mee. Hetzelfde geldt in het algemeen voor mensen die dodelijk geweld inzetten. Er zijn er zat die er goed mee wegkomen, dat is nou eenmaal statistiek, (en er zijn natuurlijk situaties waarin het wel degelijk een goede of zelfs je enige optie is, zoals in sommige zelfverdedigingsscenario's,) maar gemiddeld genomen is dodelijk geweld nadelig voor degene die het gebruikt. Ook voor degene op wie het gebruikt wordt, maar dus ook voor de gebruiker. En dat zou het ook zijn zonder "overheid en gezag". Ook zonder overheid zouden andere mensen correct inzien dat je met zo iemand niks te maken wilt hebben en dat die maar ergens ver weg in zijn eentje moet gaan verhongeren. Ook zonder overheid breekt iemand zijn eigen samenleving af door andere leden daarvan neer te steken. Zomaar andere mensen doden is geen bewijs van kracht, eerder van domheid.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 23 april 2021 om 22:54.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2021, 22:33   #206
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.735
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
't was een halve heilige:

Bijlage 114220
Dit doet er toch geen reet toe . Het gaat er om of het optreden tijdens aanhouding rechtvaardig was of niet.
Vind u dat de aanhouding van iemand met een crimineel verleden voor de agent betekend "do whatever you like "?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 01:12   #207
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Ik vraag me af of de doodsoorzaak eigenlijk officieel is? Expertises en tegenexpertises zijn biased maar is er een overkoepelende bevinding?
Ik wil ook wel eens weten hoe flikken daar opgeleid worden. Hoe moeten ze iemand overmeesteren en pinnen? Leren ze dat? Ik kan aannemen als ze zeggen bij indiensttreding: "Hier joh, een uniform, pistool, maandelijks loon. Doe maar wat, maar zie dat je vooral authoriteit uitstraalt" dat er wel eens minder goede beslissingen kunnen genomen worden.
Verder zie ik ook geen probleem om iemand 10 min te pinnen met de knie. Indien dat goed wordt gedaan is er geen gevaar voor beide. Bij tegenwerking van de gepinde, kan deze direct geneutraliseerd worden.

Laatst gewijzigd door XenApp : 24 april 2021 om 01:18.
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 06:13   #208
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XenApp Bekijk bericht
Ik vraag me af of de doodsoorzaak eigenlijk officieel is? Expertises en tegenexpertises zijn biased maar is er een overkoepelende bevinding?
Ik wil ook wel eens weten hoe flikken daar opgeleid worden. Hoe moeten ze iemand overmeesteren en pinnen? Leren ze dat? Ik kan aannemen als ze zeggen bij indiensttreding: "Hier joh, een uniform, pistool, maandelijks loon. Doe maar wat, maar zie dat je vooral authoriteit uitstraalt" dat er wel eens minder goede beslissingen kunnen genomen worden.
Verder zie ik ook geen probleem om iemand 10 min te pinnen met de knie. Indien dat goed wordt gedaan is er geen gevaar voor beide. Bij tegenwerking van de gepinde, kan deze direct geneutraliseerd worden.
Is er bij die zaak ergens een 'missing link?'

Was zijn actie volgens het 'boekje?'

p.s.

Amerika is voorgoed veranderd door de zaak-George Floyd
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 april 2021 om 06:15.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 09:18   #209
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.909
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XenApp Bekijk bericht
Ik vraag me af of de doodsoorzaak eigenlijk officieel is? Expertises en tegenexpertises zijn biased maar is er een overkoepelende bevinding?
Ik wil ook wel eens weten hoe flikken daar opgeleid worden. Hoe moeten ze iemand overmeesteren en pinnen? Leren ze dat? Ik kan aannemen als ze zeggen bij indiensttreding: "Hier joh, een uniform, pistool, maandelijks loon. Doe maar wat, maar zie dat je vooral authoriteit uitstraalt" dat er wel eens minder goede beslissingen kunnen genomen worden.
Verder zie ik ook geen probleem om iemand 10 min te pinnen met de knie. Indien dat goed wordt gedaan is er geen gevaar voor beide. Bij tegenwerking van de gepinde, kan deze direct geneutraliseerd worden.
De jury zag een probleem en wel over de hele lijn
Chauvin krijgt kost & inwoon .
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 09:26   #210
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Een hele groep als vijand is voornamelijk een zelfgecreëerde illusie.
een hele groep als vriend gelukkig niet

lol
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 09:24   #211
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dit doet er toch geen reet toe . Het gaat er om of het optreden tijdens aanhouding rechtvaardig was of niet.
Vind u dat de aanhouding van iemand met een crimineel verleden voor de agent betekend "do whatever you like "?
Misschien uw reet niet maar die van de flikken waarschijnlijk wel. Als ze iemand oppakken die gekend is voor criminele feiten en geweldplegingen lijkt het me vanzelfsprekened dat ze die anders, met meer voorzorg, gaan benaderen dan een oma van 80.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 16:08   #212
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.735
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Misschien uw reet niet maar die van de flikken waarschijnlijk wel. Als ze iemand oppakken die gekend is voor criminele feiten en geweldplegingen lijkt het me vanzelfsprekened dat ze die anders, met meer voorzorg, gaan benaderen dan een oma van 80.
Maar nooit "do whatever you like"
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 20:04   #213
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Maar nooit "do whatever you like"
Waar heeft men dat bevel gegeven?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 20:33   #214
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.084
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
die Floyd was een zeer zware crimineel en een "blok beton" van 1m80 en 130kg, en werkte op alle gebied tegen bij zijn arrestatie. Probeer zo iemand maar eens in bedwang te houden.
Wees maar eens flik op een correcte manier in één vd gevaarlijkste en moorddadigste steden vd VS, waar iedereen gewapend rondloopt.
Ik kan mij niet voorstellen dat de knie-op-de-hals methode de enige mogelijkheid was in het geval Floyd.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 21:20   #215
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.735
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XenApp Bekijk bericht
Ik vraag me af of de doodsoorzaak eigenlijk officieel is? Expertises en tegenexpertises zijn biased maar is er een overkoepelende bevinding?
Ik wil ook wel eens weten hoe flikken daar opgeleid worden. Hoe moeten ze iemand overmeesteren en pinnen? Leren ze dat? Ik kan aannemen als ze zeggen bij indiensttreding: "Hier joh, een uniform, pistool, maandelijks loon. Doe maar wat, maar zie dat je vooral authoriteit uitstraalt" dat er wel eens minder goede beslissingen kunnen genomen worden.
Verder zie ik ook geen probleem om iemand 10 min te pinnen met de knie. Indien dat goed wordt gedaan is er geen gevaar voor beide. Bij tegenwerking van de gepinde, kan deze direct geneutraliseerd worden.
Met handboeien aan op de rug en de buik op straat hoef je alleen maar op de benen te gaan zitten . Hoe kan iemand dan nog tegen werken ?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 21:34   #216
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.735
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Waar heeft men dat bevel gegeven?
Nergens , ze moeten zich altijd aan bepaalde regels houden.
Maar het lijkt alof jullie pleiten voor "do whatever you like" als het een ex crimineel betreft.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 22:57   #217
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.909
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik kan mij niet voorstellen dat de knie-op-de-hals methode de enige mogelijkheid was in het geval Floyd.
Inderdaad.
Daarom oordeelde de jury hem volledig schuldig.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2021, 06:19   #218
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Nergens , ze moeten zich altijd aan bepaalde regels houden.
Maar het lijkt alof jullie pleiten voor "do whatever you like" als het een ex crimineel betreft.
Het was dus enkel uw gratuite interpretatie van sommige berichten. Genoteerd.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2021, 15:23   #219
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Wat een gedoe, die heiligverklaring van een zwarte en weerspannige crimineel.
Een ex-flik zegt daar het volgende over:

Toch nog even Een Ander Zwart Geluid over Floyd, Chauvin en 'institutioneel racisme' in Amerika

“Het is de week dat Derek Chauvin op alle aanklachten werd veroordeeld nadat de familie van George Floyd al 27 miljoen dollar schadevergoeding had opgestreken en president Biden iets deed dat moeiteloos in de top 10 van Meest Stupide Uitspraken van Donald Trump zou passen, namelijk hardop de hoop op een veroordeling van Chauvin uitspreken voordat jury en rechter hun oordeel velden. Maar Biden deugt, dus nul ophef in de MSM.

Gelukkig vond BBC World een zwarte man - ex-agent, bovendien - die daar wel even wat over wilde zeggen. "President Biden is an idiot in my personal opinion", zei Brandon Tatum om precies te zijn. Voorts slingert hij ook nog wat waarheidsgranaten het interview in door te benadrukken dat het aantal (ongewapende) zwarten dat door de politie wordt neergeschoten in Amerika niet hoger is dan het aantal (ongewapende) blanken en dat zwarte Amerikanen meer dan de helft van het aantal geweldsmisdaden en meer dan de helft van het aantal moorden in Amerika pleegt, terwijl zwarten maar 13 procent van de bevolking uitmaken.

Tatum: "We can agree that 13 percent of the population aren't all criminals, only a small fraction of the black community is doing this", met voornamelijk andere zwarten als slachtoffer. Daarmee is 'racisme' als (politie-) motief niet plotseling verdwenen of niet-bestaand natuurlijk, maar dit zijn counter-argumenten die chronisch onderbelicht blijven omdat je razendsnel zelf voor racist wordt uitgemaakt als je ze probeert op te werpen. Volgens Tatum komt dat mainstream media & politieke machthebbers allemaal heel goed uit, want "they are riding a wave of dead black people in order to make money and get political leverage.”


https://www.geenstijl.nl/5158821/toc...me-in-amerika/

De laatste zin verklaart veel van die media-ophef over de dood van een criminele zwarte, terwijl soortgelijke gevallen bij blanken nooit in de media komen.
Kortom, iedereen die meeloopt met dit woke cultuurracisme; kijk eens in de spiegel, aan jullie neusring hangt een strakke mediakoord.
Nog een fijn leven verder.

O ja, tip voor de forumwokes, vergeet niet het artikel door te scrollen, zodat jullie zedig kunnen wegkijken van de kinderen die vermoord zijn bij de zoveelste drive by shooting tussen zwarte criminelen onderling...
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2021, 22:47   #220
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.909
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Wat een gedoe, die heiligverklaring van een zwarte en weerspannige crimineel.
Een ex-flik zegt daar het volgende over:

Toch nog even Een Ander Zwart Geluid over Floyd, Chauvin en 'institutioneel racisme' in Amerika

“Het is de week dat Derek Chauvin op alle aanklachten werd veroordeeld nadat de familie van George Floyd al 27 miljoen dollar schadevergoeding had opgestreken en president Biden iets deed dat moeiteloos in de top 10 van Meest Stupide Uitspraken van Donald Trump zou passen, namelijk hardop de hoop op een veroordeling van Chauvin uitspreken voordat jury en rechter hun oordeel velden. Maar Biden deugt, dus nul ophef in de MSM.

Gelukkig vond BBC World een zwarte man - ex-agent, bovendien - die daar wel even wat over wilde zeggen. "President Biden is an idiot in my personal opinion", zei Brandon Tatum om precies te zijn. Voorts slingert hij ook nog wat waarheidsgranaten het interview in door te benadrukken dat het aantal (ongewapende) zwarten dat door de politie wordt neergeschoten in Amerika niet hoger is dan het aantal (ongewapende) blanken en dat zwarte Amerikanen meer dan de helft van het aantal geweldsmisdaden en meer dan de helft van het aantal moorden in Amerika pleegt, terwijl zwarten maar 13 procent van de bevolking uitmaken.

Tatum: "We can agree that 13 percent of the population aren't all criminals, only a small fraction of the black community is doing this", met voornamelijk andere zwarten als slachtoffer. Daarmee is 'racisme' als (politie-) motief niet plotseling verdwenen of niet-bestaand natuurlijk, maar dit zijn counter-argumenten die chronisch onderbelicht blijven omdat je razendsnel zelf voor racist wordt uitgemaakt als je ze probeert op te werpen. Volgens Tatum komt dat mainstream media & politieke machthebbers allemaal heel goed uit, want "they are riding a wave of dead black people in order to make money and get political leverage.”


https://www.geenstijl.nl/5158821/toc...me-in-amerika/

De laatste zin verklaart veel van die media-ophef over de dood van een criminele zwarte, terwijl soortgelijke gevallen bij blanken nooit in de media komen.
Kortom, iedereen die meeloopt met dit woke cultuurracisme; kijk eens in de spiegel, aan jullie neusring hangt een strakke mediakoord.
Nog een fijn leven verder.

O ja, tip voor de forumwokes, vergeet niet het artikel door te scrollen, zodat jullie zedig kunnen wegkijken van de kinderen die vermoord zijn bij de zoveelste drive by shooting tussen zwarte criminelen onderling...
Om het even. Chauvin zit in het droge & krijgt kost & inwoon gratis.
Hij mag content zijn.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be